Анкара: Конвенцията от Монтрьо няма да се прилага за Истанбулския канал
Според документа, подписан през 1936 г., страните, които нямат излаз на Черно море, може да разполагат своите кораби в Черноморския регион за не повече от 21 дни
Обратно в новинатаКоментари - Анкара: Конвенцията от Монтрьо няма да се прилага за Истанбулския канал | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
споко (нерегистриран)
при обострани на уйната от Крим само с ? ракети ще затворат каналето!
Руски помияри (нерегистриран)
Що е русофил- получовешко същество в наведена поза с задни части на изток и очи на запад.
77 (нерегистриран)
Русия е като проститутка – под скъпата шуба само гол задник. Какъв парадокс: Газопроводите стават все повече, а мурзилките все по бедни.
Руска олигофрения (нерегистриран)
Америка ще затвори на майка ти задната дупка...
Факти (нерегистриран)
Основната причина да се строи този канал е безопасноста на Истамбул. До сега заради безопастноста през Босфора не се допускаха кораби, които превозват сгъстен газ. През канала те ще могат да преминават - там забрана няма да има. В момента се разработват огромни газови находища в Израел и Кипър. И заедно с огромните добиви от Египет и Алжир газта ще може да се доставя директно до терминали в Черно море за държави като Грузия, Румъния, България, Украйна... Освен това: разбира се и Американски СПГ. Американците ВЕЧЕ са построили в Европа 21 терминала за разтоварване и съхраненение на сгъстеният си газ. За това са похарчили 60 милиарда долара. Още през 2016 година американците започнаха да разтоварват своя газ в Португалия, Испания и Италия. В момента най-големият флот с танкери за сгъстен газ има САЩ, като непрекъснато се строят още нови кораби, както и най-големи залежи и най-голямо производство. Преди около 5 години: САЩ поръчаха изграждането на цяла флотилия супертанкери в Южна Корея. И когато завърши строителството им, ще бъде много лошо време за "Газпром".
Ха-ха-ха! (нерегистриран)
Дреме му на Ердоган за американския газ!
Руски помияри (нерегистриран)
Идотче, разбира се че му дреме. Турската държава ще получава американски долари (а не безполезни рубли като тоалетна хартия.) от всеки кораб, който иска да премине.
Владо (нерегистриран)
Ти недей да се притесняваш за Газпром. Гледай си кочинката с високите цени и намалящо население.
хтшио (нерегистриран)
Румъния не внася газ. Грузия е на място , което и осигурява много евтин газ от няколко посоки. Да американците могат да ПРИНУДЯТ Украйна да купува газ от лодки .
ЛУДИЯТМАКС (нерегистриран)
Чета и се радвам на дълбокомислени коментари. От древността до наши дни проблемът винаги са били проливите. На Турция договора Монтрьо и е трън в задника. Днес с оправданието за тези 410 катастрофи причинени от пияни капитан -пилоти " в интерес на опазване на построеното" около Боаза, Турция ще строи канал. ЗАБЕЛЕЖЕТЕ, ДАГАВОРА МОНТРЬО НЯМА ДА ИМА ТЕЖЕСТ! ТУРЦИЯ (АНКАРА) ЩЕ ПРЕЦЕНЯВА КОЙ МОЖЕ И КОЙ НЕ МОЖЕ ДА ПРЕМИНАВА ПРЕЗ КАНАЛА(БОСФОРА ВЕЧЕ ЩЕ Е "ПЕШЕХОДНАТА ЗОНА" М ЦЕНТЪРА НА СТАМБУЛ. Чоплете си маясъла и размишлявайте защо аджеба Турция( Ерсдухан) иска да харчи едни милиарди; и прочетете отново доктрината Йозал
Макс, газ няма само в СССР (нерегистриран)
Босфорът остава отворен. Както и сега така и после турците могат да го блокират поемайки си рисковете. Тркският еснафлък, нагаждачество и посредственост са по-опасни за България от канала, който ще обезводни Истанбул
ЛУДИЯТМАКС (нерегистриран)
Ами да се чуди човек за чий член са си губили времето за създаване на този договор в Монтрьо, където се разисква не само въпроса с проливите. да кажеш какво се правили корабите на Кралският военен флот на Принцовите острови към края на Руско -турската война 1878 година; според вас вероятно са правили кириз кабинка за моряците. А какъв му е бил проблема на У. Чърчил погубил десетки кораби и стотици моряци в опита си да премине Галиполи ..... Знам, знам сега следват съвременните аероплани, пододници, торпеда, ракети -за да докажете че Проливите не са това което са. Още нещо, драги: в продължение наблизо 40 години съм преминавал тези проливи. И ще ти кажа че след 1994 година с всеки изминал ден нещата се усложняат. само изместването на рейда от Буйюк дере пред Кумкьой взе много жерти, дори български моряци. "ТЕТЕВЕН" съвсем нов щеше да потъне, принуден да "се крие" при Кумкьой при една естока буря север -сеероизток в навечерието на 94 година. Отделно обяснението проводка от Мармара -към ЧМ (сиреч еднопосочно) поради което потъна и "ХЕРА"
na-viтоя откровенно (нерегистриран)
абеее много дължини има тоя канал бе
русохоби дебили! (нерегистриран)
Никакъв канал няма да има. Няма да има нужда да се застила дъното с американски кораби. Няма да се закрива Сл. бряг.
777 (нерегистриран)
ЧЕРВЕНО ПЕДАЛЧЕ, до сега дъното ма морета и океани се застила САМО С РУСКИ РЪЖДЯСАЛИ КОРИТА. Баренцово мepеĸ е като Беpмyдcкия тpиъгълник за тяx Зa поcлeдните 50 години от 141 ядpени подводници в cвета девет тежки инцидента cа c pycки ядpени пeдводници и cамо два c амеpиканcки. - Къде е атомната К-159- потънала до оcтpов Килдин на дълбочина 250 м. загиват 9 ватенки. - Къде е Курск –потънал със 118 загинали - Къде е фалшивата "атомна" ракета прелетя 35 км и паднала в морето - Къде е дока на който стоеше Кузнецов – на дъното - Къде е Лошарик - изгоря - Къде е шпионският кораб от Черно море ? Един овцевоз го потопи. - Къде са двата самолета , които Кузнецов потопи край Сирия ? И така нататък, списъкът е безкраен…
Руски помияри (нерегистриран)
Що е русофил- получовешко същество в наведена поза с задни части на изток и очи на запад.
123 (нерегистриран)
канал с дължина 45 км, ширина 150 м и дължина 25 м.???????
Коректор (нерегистриран)
Да, и няма дълбочина. Всъщност 25м най-вероятно е точно дълбочината.
детектор (нерегистриран)
гениално прозрение!:)
Факти (нерегистриран)
Накратко това означава: за Велика Америка няма да има ограничение от 21 дни за престои в Черно море. Те ще си направят спокойно бази в Украйна, Румъния, България , Грузия... Ватенките вече и на улицата не трябва да излизат сами. Цял свят ги мрази, менгемето се стяга около врата на Раша. Ватенките са като вирус, вредни за целия свят. Колкото по-малко останат, толкова по-спокоен ще бъде светът.
78 (нерегистриран)
Поредният ти тъп коментар.
Мао (нерегистриран)
Хем на*ран , хем голям!
Обикновен Българин (нерегистриран)
При ширина от едва 150 метра не остава много място за “паркиране” на чужди и всякакви кораби . А иначе простата сметка показва , че само до кота нула ( т.е. до нивото на морето ) ще трябва да се изкопаят и преместят някъде 168 750 000 кубика скално-земна маса . В зависимост от денивелацията на терена спрямо морското равнище този обем може и да се утрои . А това неминуемо ще доведе до “някои” екологични проблеми . Колко ще струва ? Кога ще се случи ? Няма да им е лесно на съседите да го финансират това Суецко-Панамско ОСМО чудо на света
Ще струвало (нерегистриран)
около 10 млрд което за турция не е проблем. Обявен е конкурс за изпълнител
Adolfo (нерегистриран)
Кряйно време е Турция да се набълбука със заеми После евреите ще я показват по панаирите като мечка със халка на носа
абсурд! (нерегистриран)
Не по малко от 80 млрд плюс недомисличи!
нещо (нерегистриран)
на чебурашките не им се чува гласчето по темата, а?!
Те си мислеха (нерегистриран)
че ше се братушка с мустака, след като им куми це-400 за да ги проучи и копира
Веско (нерегистриран)
Никакъв истанбулски канал не може да построи нито реджеп тайипович, нито някой друг турчин. Причината е в трасето: според предварителния му проект каналът трябва да премине през двете сладководни езера Теркос и Сазлъдере, които са основни водоизточници на 15 - милионния град Истанбул. Новият кмет категорично е ПРОТИВ ТОЗИ КАНАЛ,защото няма алтернативни сладководни водоизточници. Той вече официално заяви на ердоган да забрави за тоя БЕЗУМЕН ПРОЕКТ,защото целия Истанбул ЩЕ СЕ ВДИГНЕ СРЕЩУ президента и ще го отнесе.
Сладовдния източник е България, аре честитио (нерегистриран)
й
Селяк (нерегистриран)
Ми то Панамският канал през какво минава, щото
Селяк (нерегистриран)
За вас с минусите; преди да постнете минуси попитайте тези дето са преминавали канала как си попълват танкиве със сладка вода по време на прехода. Подобно и след шлюзовете на Свети Лаврентий. Намери Панама и ви къде точно минават гемиите от Атлантика в Пацифика
Биляна (нерегистриран)
Господ е мъдър и направил човешкия живот кратък... След такива безумия е време за дълга почивка.... След Ерго, клановете ще се борят за трона и ще имат работа журналистите и дърводелците......
Кашкавала (нерегистриран)
Няма да има канал... Статията е политическа, а не експертна. Проливите не са турски, а са с свободен достъп и приминаване.... Тези мега-проекти рано или късно ще имат последствия за Турция и Истанбул...
До Факти ?? (нерегистриран)
Братчед, прочети внимателно статията. Това е канал, с пълен контрол от страна на Турция. Няма конвенция там. Не важи. Просто ще е по-бързо и ако ги пуснат, няма да губят време , за да се борят срещу "агресията на Русия" в Черно море. А когато корабите отидат в морето, конвенцията си важи. Конвенцията важи и за Босфора. А ако, конвенцията важеше и за новия канал, то всеки може да си минава там, в течение на 21 дни без никакви пречки.
Жаборан (нерегистриран)
Не знам как 200 метров кораб ще се озове в канала. Трябва все пак да до плува през Проливите и да продължи.. В канала може само да се построят Хипер-без-аналогов-кораб. :)
Селяк (нерегистриран)
Все сте експерти; наскоро през Коринт канал мина пасажерски кораб с вазелин(когато е превен канала никой не е имал предвид такива кораби) Какво минава през старият Панамски канал, какво значение има че гемията е 200 метра -нито е широка толкова нито гази 200 метра
Иванчо (нерегистриран)
Малко информация,нов канал ще има в Истанбул,за какво му е на Ердоган?Босфора ще го бетонира,и ще накара всички да му плащат
може и да е казано (нерегистриран)
Конвенцията се отнася не само за Босфора, но и за Дарданелите. Така че няма как да стане това, което го е намислил Ердоган.
Не е вярно! (нерегистриран)
До колкото разбирам - това ще е "частен" канал на Турция и никакви конвеции отнасящи се към природно образувани канали - няма да важи. Какъв е проблема произволно плавателно средство да си плати, и да остане "на котва" в канала?! не виждам никакъв проблем, канала ще е "вътрешна територия" на турция!
СЕЛКОР (нерегистриран)
При Гюнейли байпаса на Дадарданелите са само 3 километра; Проблемт е Босфора защото има с какво да протестира и той го преви -461 влизания на кораби в жилищата на хората. Първите протести бяха на братята КОЧ..... То и сега пропускателният режим е доста особен (яхтата "ОРЕНДА" кораб "ХЕРА") нито са първите нито последните от които се хранят мародерите около входа от към Черно море
1414 (нерегистриран)
Май не излизат сметките с дължината, ширината и дълбочината на канала.
Изводът е прост: (нерегистриран)
примката се затяга около вратлето на ....
санкции (нерегистриран)
...на Тръмп.
1414 (нерегистриран)
Колко ще е дължината на канала?
толерантен (нерегистриран)
Няма флот, който може да победи самолетоносача Крим. Да не говорим, че Калибрите от Азовско море, поразиха цели в Сирия. В този смисъл, всякакъв канал отива в канала. Един потопен кораб в него и дотам.
Брат'чет (нерегистриран)
ТОЛ системата на Истанбул. Няма мърдане, има плащане. Между другото няма анализ за екологически проблеми, няма и какъв трафик ще преминава през Босфора и какъв през новия канал. Познайте колко кораби ще преминават през Босфора и колко през новия канал.
Тези които (нерегистриран)
"не им е разрешено" през Босфора, ше минат през канала и там ше стоят ... колкото им трябва
мне (нерегистриран)
Не можеш да забрани преминаването през босфора. Това е регламентирано с договори от не една война. А ако ердоган си позволи нущо такова, то войната е гарантирана. И веднага отнася бомбите. а оттам става войната световна. и колкото да се дрънкат оръжия никой все още не е толкова тъп че да поиска война от този мащаб
Ахаа (нерегистриран)
За тоя КАНАЛ няма да важи тая конвенция, което значи, че могат да си висят в КАНАЛА американските кораби, ама ако Ердо им позволи и първо го построи,
А за какво (нерегистриран)
ще го строи, ако не им позволява ? ))
За да може, (нерегистриран)
да им позволява или да не им позволява.
van (нерегистриран)
Поредната безупречна статия, от която всичко става ясно от първия път като го прочетеш. Дълбока детайлна и смислена! БРАВО! ТОП!
Не може (нерегистриран)
да се отрече, че мустака е голям играч ...
Може да се предвиди как (нерегистриран)
свършват големите тарикати.
IC (нерегистриран)
Не че нещу но видехме бая от тея да отплувът след големо тепане. Саддам, Кадафи, Ким (целата династия), Мао, Сталин, и който още се сетиш, нема вечни диктатори.
Тривелий (нерегистриран)
През 1936г. не е имало самостоятелни Русия, Украйна и Грузия, Съветски съюз. Така че, нямам как да е подписан договора от тези страни.
Доналд кук (нерегистриран)
най-сетне ще намери тих и спокоен присатн! ха ха ха
не е добре (нерегистриран)
това може да развали микро-климата в Черно море
до не е добре (нерегистриран)
Не, просто ще умаловажи ролята на България като държава с излаз на Черно море.
А каква роля (нерегистриран)
има българия в момента при преминаването на кораби през черно море?
и по точно - (нерегистриран)
при преминаване през босфора?
буахахахахахаха (нерегистриран)
как точно ще омаловажи ролята на България? Я, обясни!:)
та така (нерегистриран)
Хахаха, ха да видим сега как ще разтърсват със земетресения съседите ни, май ще се озорят. Дори и да не харесваме Ердо, но той си знае интересите. Поправете си в статията- дълъг 45 км, дълъг 25 метра- стига такива грешки- трябва да е дълбок 25 метра.
И те така (нерегистриран)
Нещо си пил, или си сънувал? Кой, освен Господ, може да разтърсва със земетресения съседите, а и не само тях? Да не четеш някаква ненаучно-фантастична литература?
Орфи (нерегистриран)
Литературата не само е научна, но и практична. Китай изпрати официална дипломатическа нота до САЩ след едно земетресение и ги заплаши с унищожителен отговор. Информирай се за системата "Хаарп" и системата "Сура". По ефект на Дънинг-Крюгер хората, които са толкова прости и невежи, че не могат да осъзнаят колко много са, се мислят за умни и знаещи.
дай дай (нерегистриран)
давай Баце, и ти го можеш
до дай (нерегистриран)
Ми нали изпразни язовира в Перник, та наистина го може.
Факти (нерегистриран)
Накратко това означава: за Велика Америка няма да има ограничение от 21 дни за престои в Черно море. Те ще си направят спокойно бази в Украйна, Румъния, България , Грузия... Ватенките вече и на улицата не трябва да излизат сами. Цял свят ги мрази, менгемето се стяга около врата на Раша. Ватенките са като вирус, вредни за целия свят. Колкото по-малко останат, толкова по-спокоен ще бъде светът.
до Факти (нерегистриран)
Ти добре ли си? Да не си въобразяваш, че Ердо ще им разреши без да им тръсне една солена сметка? Ха да ги видим колко ще им се иска на америте да плащат.
Канал (нерегистриран)
Братчед, прочети внимателно статията. Това е канал, с пълен контрол от страна на Турция. Няма конвенция там. Не важи. Просто ще е по-бързо и ако ги пуснат, няма да губят време , за да се борят срещу "агресията на Русия" в Черно море. А когато корабите отидат в морето, конвенцията си важи. Конвенцията важи и за Босфора. А ако, конвенцията важеше и за новия канал, то всеки може да си минава там, в течение на 21 дни без никакви пречки.
pip (нерегистриран)
и ако се наруши тази конвенция какво ще стане????наказание в ъгъла?? мъмрене или дърпане на ухо от ООН?
Чичо (нерегистриран)
Ами който иска да мине оттам - плаща, просто е. Панамски канал 2 или нещо подобно...
Гост (нерегистриран)
А бе глупак, и сега се плаща за преминаването през босфора... от къде ви изровиха такива тъпи русофилски ботове...
до Гост (нерегистриран)
Да де, те америте плащат и за базите си в България...хахаха- от къде ви изравя този Козяк2
буахахахаха (нерегистриран)
Не, глупако, не се плаща за преминаване на Босфора и Дарданелите. Напълно безплатно е. Първо чети и се ограмотявай, а после давай оценки на хората. Айде сега , марш да четеш!
Хм... (нерегистриран)
не знам как да определя този канал - като плюс или минус? Това е просто "нова магистрала" към черно море, което според мен би разширило притока към морето, а не би го стеснило. И е твърде вероятно кораби, които им е "разрешено да са само 21 дни" в черно море, ще могат да стоят "на ръба на черно море" вътре в канала - безкрайно по "правилата на на канала"
Годежа (нерегистриран)
с булката от Кремъл може и да се развали ... ха ха
Нищо ново под Слънцето (нерегистриран)
Всъщност, новина няма. Конвенцията от Монтрьо ще важи за онези, които влизат в Черно моребез да използват Истанбулския канал. Подобно е положението с канала "Франц Йосиф" в Сърбия - за него не важат условията за корабоплаване по река Дунав. След бомбардоровките на Югославия от авиацията на НАТО през 1999 г., през зимата на 1999 г./2000 г. сърбите пускаха кораби на Русия и Украйна да минават по канала. Останалите дунавски държави бяха участнички или съучастнички в натовските бомбардировки. Затова техни кораби не можеха да ползват нито канала, нито замръзналата река, тъй като сърбите не пожелаха да я разчистят безплатно.
Избирател (нерегистриран)
Вече знам защо българските ученици са на последно място по четене на текст с разбиране. Защото техните бащи са още по зле. Явно 90% от пищещите тук не са прочели статията до края. Протока Босфор няма нищо общо с Истанбулския канал, който още не е построен. Така че правилата на Анкара ще важат само за новопостроения Истанбулски канал. От сега се чудя колко ли ще им струва на американците да си вкарат 6- ти американски флот в Черно море през Истанбулския канал. Както се казва в един виц: Тогава ще ни се еве майката...
123 (нерегистриран)
То вкарването не е като изкарването. Дали ще излязат като 6 ам. флот или като 0 ам. флот.
г (нерегистриран)
тая мегалжмания с летища и разкопаване на огрочни разлами в зумята трябва да спре
Али (нерегистриран)
Тая утрепка Ердоган каква е тя, че ще казва кой и кога ще плава в Черно море? Я да си ходи да пасе камили в Кюрдистан!
Adolfo (нерегистриран)
Идеята на Ердоган е само турски кораби да извършват търговията в Черно море Борисов е мушната гайда и не само че ще си мълчи а даже ще каже че е нещо хубаво Обаче как ще реагира Макрон ако френски кораб иска да купу скраб от България а не го пускат на Босфора ?
буахахахаха (нерегистриран)
безбрежна тъпота! САМО ТОВА МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ ЗА КОМЕНТАРА ТИ!
Adolfo (нерегистриран)
Кажете има ли някой който да вярва че ЕС ще позволи на Турция да затвори Босфора за кораби на ЕС ? Сблъсака на Турция с ЕС тепърва предстои
тюрк (нерегистриран)
Сблъсъка на турския народ с диктатора Ердоган тепърва предстои. Време е бившият некадърен футболист да бъде разкаран от власт
сашо (нерегистриран)
Тогава руснаците пак ще им спрат туристическия поток и вноса на домати и Ердоган пак ще ходи до Кремъл да моли за прошка.
Ъгъла (нерегистриран)
Украйна и Грузия през 1936 ги няма. Има СССР. Явно превеждат и не знаят за какво иде реч.... Журналистите.
Да, ама не! (нерегистриран)
Конвенцията от Монтрьо... е подписана от държавите, граничещи с Черно море - Турция, България, Румъния, Украйна, Грузия и Русия - на 20 юли 1936 г. в Монтрьо, Швейцария. Само че тогава не съществували като държави Грузия и Украйна.
Явор (нерегистриран)
Всъщност тогава официално като държава и Русия не е имало - имало е Съветски Съюз.
неграмотни списвачи (нерегистриран)
Брандийски, през 1936 г. не е имало държави като Грузия и Украйна, а СССР с 15 съюзни републики, като съюзните републики по никакъв начин не са могли да бъдат страни по договора от Монтрьо. Анадъм?
Adolfo (нерегистриран)
Всъщност Украйна я е имало И Белорус Ленин ги създаде Сталин ги запази защото така СССР е имал 3 гласа в ООН
Всъщност (нерегистриран)
когато Киев е получавал азбуката и православието от нас, масква е била в буквалният смисъл - голо блато!
да ви светна (нерегистриран)
Конвенцията се отнася до самото Черно Море, не до пътищата за достъп. САЩ и подобни ще могат да се "паркират" в новия канал но не и в морето.
ама то там (нерегистриран)
им е мястото,в канала
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Конвенцията урежда И съществуващите пътищата за достъп. Турция няма право да затваря Босфора за военни кораби, това може да го направи само в случай на война. За канала вероятно няма да важи, той си е чисто турски воден път.
Зъл дух (нерегистриран)
Каналът ще минава там, където е минавала границата след Балканската война.
ами кажи го (нерегистриран)
на великите сили и на ердоганя,или по добреизиграй един кючек,ти това го можеш.а доколкото си спомням великите сили на които се кланяш ни отнеха тая граница
Зъл дух (нерегистриран)
За Россия ли говорите, другарко?
ТТ (нерегистриран)
Канала няма да се строи. Кмеъът на Истанбул е против.
Silverado
излиза, че на Ердю Черно Море му е до колене и га'че му е бащиния, че сам да определя кой и какво да прави в него. А останалите "детеродни органи" около същото туй море спят или зяпат мухите по таваня. Миии, щом до там сме я докарали.....
джангаров (нерегистриран)
Според информацията това би означавало, че кораби на НАТО - американски, английски, френски и т.н. вече ще могат да оперират в Черно Море без всякакви временни ограничения ...
Ами (нерегистриран)
Означава, че натовски кораби може да не влизат в Черно море
анджак (нерегистриран)
Sweet Dreams
Наблюдател 1 (нерегистриран)
"Конвенцията от Монтрьо няма да се прилага за Истанбулския канал Според документа, подписан през 1936 г., страните, които нямат излаз на Черно море, може да разполагат своите кораби в Черноморския регион за не повече от 21 дни..." Това няма нищо общо със ситуацията и не променя условията на конвенцията. И за в бъдеще тези кораби няма да могат да престояват повече от 21 дни. Променя се най-вероятно безпрепядственото движение на кораби и Турция ще определя кой може да мине по канала и кой -не. Сега Босфора може да бъде затворен за военни кораби, само в случай на война.
МАЙОРА (нерегистриран)
Колко е напред НАТОвска турция, а евразийския кенеф на Шутин късокраки не може да положе една тръба на морското дъно! БУХАХАХАХАХАХАХа
хе хе (нерегистриран)
Путкин здрати, как си ?
мекият чеп (нерегистриран)
Маоре, веке са турени 2 тука! Ма , и за теб ще има ,,тръбица,, ,щом толкова много плачеш.
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
"Екзакта": ГЕРБ води с 9% пред ПП-ДБ, запазва се конфигурацията и в 50-ия парламент
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи