Истината е, че не достигат шофьори, кандидати има малко. На работещите не са предоставени добри условия на труд. Кой знае, колко километра под напрежение е изминал човечеца през последните дни. И здрав да е, пак ще се срине.
То и в тоалетната има напрежение, такъв е живота. Най-вероятно шорьора е бил снощен, или на 62 години, или и двете. Не че му трябва да работи, ама да помага на 'децата' . Като децата обикновено са на по 40 години и живеят у тях..
Това е един от моментите, в които ако обществото имаме гражданска съвест, ще спрем да се избиваме. Хора, разберете - илюзия е, че мутренските времена не са си заминали. Да, заминаха си, макар и във висшите етажи на политическата ни класа да се мъдрят фигури като бивш шеф на Ипон и бодигард на бай Тато. Заминаха си поради една проста причина - вече сме в европейския съюз. Сега пострадалите просто трябва да заведат дело срещу фирмата-превозвач, което, най-вероятно ще падне на първа инстанция ... и на втора ... и на трета, но в Страсбург ще наложат на България такава глоба, че свят ще им се завие. Не може в транспорта да шофират хора, болни от диабет, прекарали инфаркти и инсулти, понякога по 12-16 часа на ден! Недопустимо е! И понеже от време оно чорбаджи нехае за раята, време е раята да се погрижи за себе си. Защото сега сме в период, когато над чорбаджи вече има друга власт. И като на чорбаджи му бръкнат в джоба тогава ще се зачеше по рапона и ще помисли кое повече му отърва - да спестява от недопустими неща, а после да му вземат и бентлито и да няма джобни за любовницата, или да създаде нормални условия за работа на подчинените му!
Доколкото знам в този участък има разделителна, улицата е с две ленти. Този какво търси в насрещното. Не е до недозавиване, а си е директно в насрещното и после в къщата. Да не би да има някакво търкания със собственик или собственица та да им мъсти. Или е спор по наследство!?
Ходя по 4-5 пъти годишно до Варна от доста време, и 39-40 годишни автобуси не съм виждал нито съм се возил в такива. В зависимост от обстоятелствата и 10-15 годишен автобус може да бъде силно амортизиран. В Чехия по жп линиите все още се движат отлично поддържани локомотиви 'Шкода' от поколение изведено от употреба в България още края на 80-те години.
Зависи колко близо е завода, дали изобщо има завод и колко превозни средства са били произведени докато е имало завод. При изчезване на завода, изчезват и работниците накрая и частите.
В нормалните държави ! Ние обаче нямаме държава ! (нерегистриран)
Няма държава. Е европейци сме на хартия ! Жалко, жалко и някой си ананиев на този ден има наглостта да поздравява ! С тази нискоинтелигентна визия просто тръпки ме побиват ! ПОСЛУШКО, ПОСЛУШКО !
Нали в България е важно превозвачите да си купуват Бентлита и Бугатита , а шофьорите кучета ги яли ! Този водач не е международен , ама и във вътрешните превози е същата експлоатация , като в Тировете .
Прилошаване има само в един случай - тотална липса на медицински и професионален контрол. Дори картофи да превозваше, този шофьор трябваше да отговаря на изискванията. Този случай нито е първият, нито ще е последният.
Решението е както в нормалните държави: пострадалите пътници, чрез адвокатите си, завеждат искови дела срещу фирмата и застрахователят и.....исковете започват от 10 млн. и няма сила която да спре адвокатите по такива дела.
В нормалните държави!
Та казваш от 10 мили нагоре за кого, кой е страхователя и коя съм аз -ние сме недосегаеми. Шофьора да му мисли! Както мислят машинистите при Хитрино .... Да не би там да е направено нещо по ЖП линията, по стрелките !?
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Шило
Истината е, че не достигат шофьори, кандидати има малко. На работещите не са предоставени добри условия на труд. Кой знае, колко километра под напрежение е изминал човечеца през последните дни. И здрав да е, пак ще се срине.
Schilo СССР трола (нерегистриран)
То и в тоалетната има напрежение, такъв е живота. Най-вероятно шорьора е бил снощен, или на 62 години, или и двете. Не че му трябва да работи, ама да помага на 'децата' . Като децата обикновено са на по 40 години и живеят у тях..
Инженерче
Това е един от моментите, в които ако обществото имаме гражданска съвест, ще спрем да се избиваме. Хора, разберете - илюзия е, че мутренските времена не са си заминали. Да, заминаха си, макар и във висшите етажи на политическата ни класа да се мъдрят фигури като бивш шеф на Ипон и бодигард на бай Тато. Заминаха си поради една проста причина - вече сме в европейския съюз. Сега пострадалите просто трябва да заведат дело срещу фирмата-превозвач, което, най-вероятно ще падне на първа инстанция ... и на втора ... и на трета, но в Страсбург ще наложат на България такава глоба, че свят ще им се завие. Не може в транспорта да шофират хора, болни от диабет, прекарали инфаркти и инсулти, понякога по 12-16 часа на ден! Недопустимо е! И понеже от време оно чорбаджи нехае за раята, време е раята да се погрижи за себе си. Защото сега сме в период, когато над чорбаджи вече има друга власт. И като на чорбаджи му бръкнат в джоба тогава ще се зачеше по рапона и ще помисли кое повече му отърва - да спестява от недопустими неща, а после да му вземат и бентлито и да няма джобни за любовницата, или да създаде нормални условия за работа на подчинените му!
Аман! (нерегистриран)
На кой по ред варненски шофьор му прилошава? Компетентните органи трябва сериозно да се заемат с проверки, при какви условия работят тези хора.
mmmm (нерегистриран)
Ох, нещо много зачестиха прилошаванията , това не е добре!!!!!!!
Митко Пешев (нерегистриран)
На колко години е шофьора. Сигурно на 63
Анонимен 1 (нерегистриран)
Трябва да се пенсионираме на 100 години и на минимална пенсия !
КАТ (нерегистриран)
Водачът на къщата проверен ли е за употреба на алкохол и наркотици?
Гагауа (нерегистриран)
Доколкото знам в този участък има разделителна, улицата е с две ленти. Този какво търси в насрещното. Не е до недозавиване, а си е директно в насрещното и после в къщата. Да не би да има някакво търкания със собственик или собственица та да им мъсти. Или е спор по наследство!?
М (нерегистриран)
Пише, че му е прилошало...
е ама и ти (нерегистриран)
Споко, разбил е преградата в средата на улицата.
历史学家 (нерегистриран)
този автобус, като гледам снимката е 40 годишен? или 39 ? как въобще може тези таралясници да се движат ? и да събират пари от хората?
Наблюдател 1 (нерегистриран)
По-интересно е шофьора на колко години е?
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Ходя по 4-5 пъти годишно до Варна от доста време, и 39-40 годишни автобуси не съм виждал нито съм се возил в такива. В зависимост от обстоятелствата и 10-15 годишен автобус може да бъде силно амортизиран. В Чехия по жп линиите все още се движат отлично поддържани локомотиви 'Шкода' от поколение изведено от употреба в България още края на 80-те години.
е това е формулата (нерегистриран)
Зависи колко близо е завода, дали изобщо има завод и колко превозни средства са били произведени докато е имало завод. При изчезване на завода, изчезват и работниците накрая и частите.
xakepxakep
Това 历史学家 историк ли значи?
В нормалните държави ! Ние обаче нямаме държава ! (нерегистриран)
Няма държава. Е европейци сме на хартия ! Жалко, жалко и някой си ананиев на този ден има наглостта да поздравява ! С тази нискоинтелигентна визия просто тръпки ме побиват ! ПОСЛУШКО, ПОСЛУШКО !
Ганьо Балкански
Нали в България е важно превозвачите да си купуват Бентлита и Бугатита , а шофьорите кучета ги яли ! Този водач не е международен , ама и във вътрешните превози е същата експлоатация , като в Тировете .
Ганьо Балкански
После Макрон бил лошия !
Шило
Прав си.
Ужас (нерегистриран)
Какво става, само за днес има толкова ПТП и жертви, ние даваме повече жертви отколкото при една война, ще се затрием като нищо....
жалко (нерегистриран)
Хората вече са толкова стресирани, че работят само нервно. Къде отидоха времената когато живеехме сигурно и спокойно?
защо (нерегистриран)
В провинцията си е много спокойно даже
спокойно е (нерегистриран)
ама в гробищата
Д-р Пъпеш Каунов (нерегистриран)
Прилошаване има само в един случай - тотална липса на медицински и професионален контрол. Дори картофи да превозваше, този шофьор трябваше да отговаря на изискванията. Този случай нито е първият, нито ще е последният. Решението е както в нормалните държави: пострадалите пътници, чрез адвокатите си, завеждат искови дела срещу фирмата и застрахователят и.....исковете започват от 10 млн. и няма сила която да спре адвокатите по такива дела. В нормалните държави!
ФИРМАТА (нерегистриран)
Та казваш от 10 мили нагоре за кого, кой е страхователя и коя съм аз -ние сме недосегаеми. Шофьора да му мисли! Както мислят машинистите при Хитрино .... Да не би там да е направено нещо по ЖП линията, по стрелките !?
ггг (нерегистриран)
в кой съд ? прав сте, но то няма такъв, всичко е дебил до дебил
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Силяновска към Радев: В договора ни няма нито дума за вписване на българите в конституцията