Даваме на Катар и Кувейт концесии за летища
Кризата удари най-много БДЖ, намалели са товарите с 50 до 60%, каза министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков по Дарик радио, предаде БГНЕС.
Обратно в новинатаКоментари - Даваме на Катар и Кувейт концесии за летища | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ха (нерегистриран)
ДА (нерегистриран)
Отлично - всичко трябва да се ориентализира прецизно :DDDDD
До 11:56ч. от Дядо Йоцо гледа (нерегистриран)
Лустрация в България последните 20 години не е имало, а нещо друго и то се казва ГЕНОЦИД! Съгласявам се с всичко казано и предлагано от Jack Western/00:16/! ideyazabulgaria.org
scheti (нерегистриран)
абе ние хубаво даваме, ама какво ще вземем ?
До Jack Western/00:16/ (нерегистриран)
Видимо живееш надалеч,чак в The Wild West of USA.И изглежда,че си индианец с псевдоним Гумената глава.Лустрацията в България върви от 20 години и за това населението и намалява всяка година с 30 хил.души.Ако капацитета на забележителната ти глава позволява, просто почни да мислиш с нея.Ако не можеш да мислиш,единствената възможност,която ти остава е...да продължиш да пишеш.Аз винаги ще те чета с кеф!
тате (нерегистриран)
Браво!!Така се прави в белите държави-като не можеш ти-дай на други, които , наистина, могат, а не като на Русия
Андрешко (нерегистриран)
Ето това са плодовете на приватизацията - БДЖ, ошошкано та да няма пари и за елементарни консъмативи, БТК с разпродаващ се сграден фонд, който се продава сумарно доста по- скъпо от покупката на цялата компания, енергоразпределениет където нещата хич не са розови, защото енергоразпределите всячески се дърпат от това да правят инвестиции. Същио и БМФ - корабите му стоят вързани на чепка в залива и повече от половината морски персонал се разпиля. Така и не разбрахме защо продадоха единствените работещи и печелещо държавни предприятия и то на безценица. И ако сегашният кабинет иска да свърши нещо смислено, то нека ревизира приватизационните сделки а не само ББ да хвърля бонбастични приказки за вината на преишното правителство. Верно е че предишното правителство има голяма вина, но много по- голяма вина има правителството на НДСВ.
Jack Western (нерегистриран)
Не си спомням да сме правили референдум за да дават каквото и да било на когото и да е. Още повече, че за приватизацията ще си платят рано или късно. Подкрепям оптима, това мисля го има по света направено вече. Но праблема е по-високо, не е в БДЖ, те са безгласни букви ,които са инструктирани да не вдигат пара. Метлата трябва да почне от най-високото място. Като начало - закон за лустрацията, в променан вариант, да засяга не само комунистите, но и демо-кратите, всеки, който е участвал в прехода да бъде за 20 години лишен от всякакви значими постове. Имуществото, разбира се, се национализира без обезщетение на крадеца.
Крачолов (нерегистриран)
Кувейт в качеството си на англо-американска колония е много спорна и изкуствена държава. По-скоро България ще трябва да се намеси в Кувейт, а не обратното.
И ГЪЗ ЩЕ ДАДЕТЕ!!! (нерегистриран)
НАТАМ ОТИВА РАБОТАТА?!?
Хена (нерегистриран)
Дайте летищата на арабите и гледайте какво става! Ще ощастливите Ал Кайда.
AXAor (нерегистриран)
ПОЛИТИКА И ЛИНГВИСТИКА. останалото е от кризата и от ограбването на железниците...на хартия ги има, но изобщо не са влизали в България. Те са някъде в Европа... АХА! Това е новият директен стил дето съм го искал, хартията е на санскрит, а телефоните и факс-машионите не работят щото в Европа са направили десант зелените човечета и мястото с вагоните е станало някъде в Европа. Държавата изпитва недостиг на финансии за да поддържа пенсионната система, другите социални разходи и публичния сектор. Ще отбележа само една ососбеност на пенсионната система. В новата пенсионна система днес работещите плащат за сегашните пенсионери, а утре-работещите-ще плащат пенсиите на за днес-работещите. Този modus operandi натоварва най-много ниско заплатените работещи и генерира постоянно напрежение в социалната част на бюджета, която се финасира от данъците, а ако не стигат и от приватизации. Безработицата намалява потребелнието, а намаленото потребеление има отрицателен ефект върху производството за вътрешния пазар. Безработицата създава и напрежение в социалната част на бюджета. Много гръцки капитали в шивашкия сектор - вторият източник на БВП, което означава, че ангажира много работна ръка. С две думи: малко БСП, много напрежение в социланата част на бюджета и много търсене на финансови източници. Изказвеането на министъра: много ограбване, вагони..и миниатюрно обяснение че търсим финансови източници.
Цяла комисия се разписала, а? (нерегистриран)
Абе Цветков, стига популизъм и партенки бе?!?! Е като се е разписала комисията, че вагоните са получени, защо членовете й не са вече в затвора?!?! Не е лошо да спрете цялата ви пасмина гербаджийска с популизма за да не влезете преди комисията в панделата!
balak (нерегистриран)
Не искаме вагони, а доживотни присъди на всички членове на комисията! Да видим от утре кой чиновник ще работи за лични интереси!? И не им искаите медицинското осигуряване да си го поемат, а само да си гледат работата! А пък може да платим на Анкара да ги отглежда в техните затвори в азианската част!
Again (нерегистриран)
Kadeto komunist stupi i treva ne nikne!
Даваме на Катар и Кувейт ..... (нерегистриран)
Даваме, даваме, а какво вземаме - грънци и то счупени!!!!
(нерегистриран)
saglasen sam s tebe
знаещ (нерегистриран)
Г-н Министър нали щяхме да съкращаваме дъщерните предприятия.До тук това не стана.А отгоре на това изпратихте още трима Управители в тях. Та сега на три предприятия имаме шест Управителя. Г-н Министър на това ли му казвате съкращение на персонала на Иван Вазов.
хммм до Ястреб (20.03.2010 г. 1 (нерегистриран)
бе че ви думне он пожарниот с пушката май...да му бъркате бизнесчето с цветиту
до optima_nabv.bg (20.03.2010 г. (нерегистриран)
за целта обаче трябва да ни управляват държавниц а не мутри
(нерегистриран)
пък на Израел да лети когато си поиска над нас...)))големи майкопродавци ей...
bdz (нерегистриран)
kak njama da namalejat prevozite, kato s kamion ti e po evtino da prevozvas.Iskah da transportiram pratki s BDZ do italija no te mi napraviha oferta,po skapa dori ot samolet!
DAVAM VSICHKO (нерегистриран)
CHOVEK (I DARZHAVA), KATO NIAMA PARI, DAVA I ....DUPE!!
айде (нерегистриран)
Нека министър Цветков каже,какво той прави за БДЖ? Колко директори и подуправители назначи в БДЖ?
мост (нерегистриран)
това не го разбирам за мост Силистра Калараш на Дунав някой запознат може ли да обясни? За какво ни е мост там след като има сухопътна граница??? И какво става с Дунав мост 2??
Дървосекачът (нерегистриран)
Напълно подкрепяйки optima_nabv.bg (20.03.2010 г. 12:01ч.) -- нека си пожелаем че лицата, които ще приложат подхода, няма да пропуснат да направят услугата продаваема .
Viktor Tsonkov (нерегистриран)
Aide stiga prostotii na nash grub! Vkaraite 15 godini v zatvora na dalaveradjiqta, chiito podpis sedi v BDJ i si vzemete vagonite.
бармалей (нерегистриран)
да станат държавен куриер, кой друг има редовни връзки във всяка точка на България в рамките на часове, независимо от времето, 24 часа всеки ден
gadovwe (нерегистриран)
teq 4erveni izrudi sa oposkali vsi4ko
Think first! (нерегистриран)
Преди страната да се разпродава пряко или да се преостъпват концесии на чужди държави е задължително да има легитимен национален референдум или поне формално решение на Народното събрание.Премиерът не е собственик на държавата.Той е неин гражданин.
ЦЕЛАТА КОМИСИЯ (нерегистриран)
В ЗАТВОРА!!! КОНФИСКАЦИЯ НА ИМУЩЕСТВОТО НА ЧЛЕНОВЕТЕ И!!!
ЧИТАТЕЛ (нерегистриран)
Ами то остана само въздуха да дадете на концесия. Малко трудно ще е, но все пак някои ще го измисли.
оптима е гений (нерегистриран)
прекрасна идея
Ястреб (нерегистриран)
Силно подкрепям идеята ТИР-овете да се качат на влакове. Отдавна и аз съм на това мнение.
optima_nabv.bg (нерегистриран)
Давам безплатно една моя идея: За да има работа за БДЖ нека организират натоварването и превоза с вагони на ТИР-ове между граничните пунктове на България срещу определена такса. Така ще се постигнат следните резултати: 1. Ще има работа и приходи за БДЖ 2. Няма да има претоварване на пътищата с транзитно преминаващи камиони. 3. Тировете ще спестяват гориво, а шофьорите им ще могат да си почиват по време на превоза с БДЖ-то. 4. Ще се намали замърсяването от изгорелите газове на ТИР-овете Трудно ли е да се направи такава организация? Не е трудно! Ако има някой от БДЖ, който да прочете това, нека се замисли!
Дървосекачът (нерегистриран)
Ами освен да очакваме и преговори за стратегическо инвестиране от Иран ...
аз (нерегистриран)
Дайте ги направо на Бин Ладен ....баси.
Шашнат (нерегистриран)
около 2000 души ще бъдат съкратени от БДЖ от общо 15 000 работещи. Но това ще е най-вече в администрацията... Колко ли е обшо административния персонал там?!?!?!...
Vili (нерегистриран)
Komunist GMO
123 (нерегистриран)
До optima_nabv.bg: Идеята е много интересна!
?!? (нерегистриран)
половината от последното изречение има отношение към заглавието..... и отново глупост, държавата, понеже е супер богата, решава да получава от един обект по-малка печалба?!? ще я зазкършат като бтк и електроразпределител и някой пак ще гушне пачката тихичко и кротичко, та да можем да си се пеним по форумите после кой е виновен и кой да седи в затвора....
НАЙ
Дъждът не попречи на магията в първата вечер на LUNAR 2024
Шест патрулки и жандармерия преследваха кандидат-депутат в центъра на София
Посрещнаха Митрофанова на паметника на Альоша в Пловдив с песента "Свещенная война" (видео)
Кметът на Дупница окачи руското знаме пред общината, кандидат-депутат го свали 2 пъти
"Маркет Линкс" при избори днес: ГЕРБ и ДПС със 121 депутати
Кметът на Дупница окачи руското знаме пред общината, кандидат-депутат го свали 2 пъти
Киев одобри закон със строги мерки за дезертьорите
"Маркет Линкс" при избори днес: ГЕРБ и ДПС със 121 депутати
Борисов: Новата Конституция претърпява пълен крах
Милен Керемедчиев: Северна Македония поема към сближаване със Сърбия, Русия, Китай и Унгария