Бивш служител на БДЖ: Краде се на едро, охрана на практика няма
Само от столичното депо "Надежда" загубите са за над 300 000 лева, казва Петър Бръснаров
Обратно в новинатаКоментари - Бивш служител на БДЖ: Краде се на едро, охрана на практика няма | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Надявам се (нерегистриран)
Разбрахте, че целта е една и ясна : съсипване, крадене на държавното от Когото Трябва за да стане Молионер , но не Кредитен (щото има закон за това, а за другото няма !) и като му дойде времето да го купи.. за 1 лев! Може и евро. Същата стара, мутрафоно-Луканко-Костовска схема от 1990-те, по която заминаха Нефтохим Бс, БГА Балкан, БМФ и другите флотилии, Кремиковци, всички Химкомбинати и заводи, торови, циментови, КЦМ.... списъкът е безКраен .. защото вече всичко е окрадено, унищожено и превърнато в хотели, бардаци, чалга, кръчми, пиянски турове, и в коли, яхти и палати за “отбраните” , които от време на време ни показват по ТВ-то, когато нещо сгазят лука - както Ветко Арабаджиев и оня другия с ослатите, дето бил “вкаран” с преступната група, без да разбере, горкият !?! Абе, Бивша, Цветуща държава за унищожение и връщане под “патронажа” на “присъствалите 500 години братя- поробители” ! Възраждането й започва преди 150 гидини с изграждането на Барон-Хиршовата железница и сега ще приключи с унощожаването й от Барон ББ и Ко. Не бойте се, всичко върви по план . По Планът Рън-Ът !!!
US (нерегистриран)
и това се случва в "европейска" България?!! явно управляващите са пълни некадърници!!! Оставка, мизерници!!!!
МиГ 29 (нерегистриран)
Феликс Едмундович Дзержински: "За да не банкрутира държавата, необходимо е да бъде разрешен проблемът с държавния апарат. Необосновано раздутите административни щатове, чудовищната бюрокрация, която спъва всяко начинание – планини от хартия и стотици хиляди писарушки; превземането на всички големи здания и помещения; автомобилната епидемия (Ф. Е. има предвид стремежа на всяко ведомство да се снабдява с нови и скъпи автомобили ежегодно); милиони, похарчени за луксозни дреболии. Това е законово регламентирано разхищение на държавно имущество, и угояване на безхаберници на високи ръководни и отговорни постове. И в допълнение – нечувано, безмилостно рушветчийство, разпиляване на ресурси, недобросъвестност, тотална безстопанственост, които характеризират нашиата т.нар. «стопанска сметка», престъпления, които прехвърлят държавното имущество в частните джобове." И още: "Навсякъде у нас сега се наблюдава разхищаване и безстопанственост в страховити размери. Разхищения във вагоните, в касите, в складовете, при готовата продукция и суровините... Необходими са силни нерви и воля, за да преодолеем това море на разгула..." "Ако още си седите на топло у дома, това не е Ваша заслуга, а несвършена от нас работа." Писано е преди 1926г. Четете бре! P.S. "Това, което е било, то е което ще бъде. И това, което е станало, то е което ще стане. И няма нищо ново под слънцето."
така де (нерегистриран)
По света това отдавна е измислено как да стане,не е нужно да откриват тполата вода,ами направете я частна,да видим как ще се стопанисва тогава и дали ще има толкова хора на хранилката...и дали ще има толкова сощиално слаби с карти.Ще се види как частника и депата ше охранява и кражбите драстично ще намалеят...то сеага и цял вагон да се открадне,на никой няма да му направи впечатление,защото собственика е нещо далечно и абстрактно
cveta (нерегистриран)
Кога ще има удобен и сигурен ЖП транспорт? Докога ще пътуваме в стари , неудобни, нечисти и неприветливи вагони? Дано някой ден се променят условията за пътуване с влак и БДЖ бъдат управлявани от знаещи и можещи хора.
Мен (нерегистриран)
В бдж проблем няма. ТАм се гепи, от когото трябва и отива където трябва.
той (нерегистриран)
а защо тия работи ги разправяте като станахте бивши бе??
Аз (нерегистриран)
В БДЖ оправия няма, но проблема тръгва от управляващите (кабинета) и се разстила надолу. Мои познати от частния сектор започнаха като мениджъри там с идеята, че почва пълна трансформация и т.н. обещания за светлото бъдеще. След по-малко от месец разбраха, че компютрите били компоти. Кацата там е без дъно, но няма политическа воля някой да запуши пробойните, защото разни партийни дружки са се накачили на държавната ц.цка и точат вече от десетилетия.
me (нерегистриран)
А Вл. Вл. е непоклатим начело на потъващият кораб.
heh (нерегистриран)
Ееех Булгаристан - елементарните неща по света тук са трудни. А нормалните - невъзможни. Никога няма да станеш европейска страна
аха (нерегистриран)
ми да вървим и ние да си берем тогава? То тва наистина е пародия на държава! Може ли инсайдър да разкрива такива неща, ми това е директна покана и информация за крадците и мургавите, в нормална тайкава ще го арестуват ведннага!
коментатор (нерегистриран)
?? не си чел внимателно - те вече тези които трябва си знаят за пробойните в сигурността.
Жалко (нерегистриран)
Ликвидирахме си най-ефективния наземен транспорт
Спеца (нерегистриран)
Какво да очакваш от доскорошния авер на Борисов - Московски!Възмургавия бивш вече министър не можа да опази сина си , а ние да чакаме да опази БДЖ!А кой да пази БДЖ и Аерофлота ни от тоя бандюга?Слава Богу че го изритаха , а за новия , ще видим !За сега ГЕРБ сменя хайдук с разбойник!
Наблюдател (нерегистриран)
БДЖ е като визитна картичка на политическата с-ма, която може да се охарактеризира само с 2 думи - Корупция и Грабеж!
292 (нерегистриран)
Дали някой днес чете Вазов, конкретно "Дядо Йоцо гледа"? Станахме по-слепи и от слепеца, за когото тренът е бил символ на раждането на Нова България.
Просто нямам думи вече... (нерегистриран)
В цял свят развиват железопътния си транспорт и вървят напред,а тук само се краде и всичко се разпада,ба.и държавата,ба.и нацията...
Iivanov84
хаха тоя пичага от видеото го познавам
!!! (нерегистриран)
Нищо държавно няма да успее у нас и то точно заради крадливия българин. Той така е научен още от социализма. Да мързелува, да краде държавното и да мрънка за пари. Да се дават железниците на китайците и да се свършва с източването. Само пари наливаме в нереформирани сектори!
Iivanov84
а къде да отиде после 10 000хил човека персонал
коментатор (нерегистриран)
където отидоха хората от тежко машиностроене, химко враца и кремиковци. А също и тези от бтк. Прочее от БТК си заминаха поне 15 хиляди човека.
Каква изненада!!! (нерегистриран)
Не може да бъде!
) (нерегистриран)
БДЖ е визитната картичка на БГ-то. Скоростта на влака не се е променила вече 60 години. Технологични нововъведения няма. Обслужващият персонал е като излязъл от нафталин. Да не говорим за циганията и мръсотията.
Iivanov84
е кои да доиде да ти чисти вагоните за 570лв ми много ясно че циганите
570 (нерегистриран)
лв. за неквалифициран труд на неграмотен циганин не са малко пари. Познавам хора с висше образование, с чужди езици, които вършат квалифицирана работа за толкова. В провинцията, естествено.
хх (нерегистриран)
При социализма нямаше кражби,а всеки си взимаше каквото му трябва от мястото където работи,а сега му викат ктажба.
Iivanov84
тук говорим за много колооси и талиги аз поне бачкам там и знам за кво става въпрос.
Положението 28 години след демонокрадцията (нерегистриран)
Е тотална анархия, яхната от тъпи мутри без акъл за развитие, икономика, наука, технологии, единствено крадящи милиарди и с гъзовете си
мин. на финансите (нерегистриран)
Най-наедро и безнаказано се краде под прикритие на "приватизация", "концесия", "фалит", "гарантирани печалби", ВЕИ...
Анонимен (нерегистриран)
И после да се приватизира летището за да можело да се налеят средствата в БДЖ за да се спасяло. И как по точно ще стане като то пак ще изтекът и тези пари. Не може да се налива в нещо което е като изгнила кофа, тече отвсякъде!
?? (нерегистриран)
Това ,което се случва в БДЖ е огледалото на Държавата. Вчера един "министър"каза ,че ще реформира държавните болници по подобие на БДЖ. Какво следва от това,всеки да си направи извод. Защото да си :депутат,министър,кмет,първо трябва да си бил КРАДЕЦ и то голям КРАДЕЦ. Нима има още заблудени ,които да вярват ,че от България вече става ДЪРЖАВА? Кадрите са всички от БКП-то, те нямат изкорняване, като троскот са и няма отрова за тях.
Вълната на Шуман (нерегистриран)
Не е вярно, че няма начин да се изкорени "троскота". Ето например 2018 година, с м-р Ивайло Московски, екзекутора на БДЖ. Първо уби синът си. С гладна стачка Кольо "босия" афишира името му с купените шофьорски книжки. Последното беше "автобусът ковчег". Та "Вълната на Шуман" расте вече с голяма динамика, а това е гаранция за кардинални промени. Най-напред ще пострадат крадците, които прокуратурата-цацоратурата започна "ДА ДОЙ". Лесните пари свършиха и сега започнаха кайман каймана да яде.
гага (нерегистриран)
МНОГО МИ Е ИНТЕРЕСНО ,КАКВО МОЖЕ ДА СЕ ОТКРАДНЕ ОТ ЕДНО ЛОКОМОТИВНО ДЕПО ЗА 300000ЛВ.
запозната (нерегистриран)
Помисли малко- нафта, кабели-предимно медни, желязо - с тонове, а по на едро/т.е. на по високите нива - продават земя, каквато железниците притежават/ Какво стана със старият ЖП завод- ето тема за едно хубаво журналистическо разследване...…..
ТИТАН АС (нерегистриран)
Еми, неща за 3милиона лева.
Iivanov84
КОЛООСИ приятелю
ПР (нерегистриран)
Това е БДЖ на Ивайло Московски и Вл.Владимиров,шефът-любемец на Министъра./не знам колко си пъти махан и възстановяван на поста/.Краденето там е колосално.И въпреки това,имаха наглостта,да искат над 100 мнл.лева допълнително,за да се"стабилизирали".....Не се били давали пари за ремонти,казва служителят-не е верно,друже.Дават се и то много пари.На една тяхна си компания,която много целево ги усвоява,а ремонтите ги няма.Преди дни,локомотив,наскоро"ремонтиран",от 46 -та серия,със 130 км/ч.е започнал да се РАЗПАДА в движение....За предходните,почти редовни пожари и повреди....да не говорим.За условия във вагоните и разписания-също.Владимиров така добре"отчислява",че май е станал недосегаем.
ЖЕЛЕЗНИЧАР (нерегистриран)
НАБОЛЕЛИТЕ ПРОБЛЕМИ НА БДЖ, ДАЛИ ЩЕ БЪДАТ ПРИОРИТЕТ НА НОВИЯТ МИНИСТЪР НА ТРАНСПОРТА?. СИЛНО СЕ НАДЯВАМ НА НОВО РЪКОВОДСТВО НА БДЖ /КАКТО И НА НКЖИ/, КОЕТО ДА ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ И КАК ДА ГО НАПРАВИ, ЗА ДА ИМА РАЗВИТИЕ ЖЕЛЕЗОПЪТНИ ТРАНСПОРТ...
Iivanov84
нов министър ама администрацията си е една от 30 години
ЖЕЛЕЗНИЧАР (нерегистриран)
Да ,администрацията е същата, но "рибата се вмирисва откъм главата". Има ли добро ръководство железниците, ще назначи по сектори читави хора, и нещата ще си дойдат по мястото. Разни там "разбирачи" -Владимиров, Пешаров, Папукчийски и други, ако бъдат изчистени, и местата им заемат можещи и с опит железничари, ще я бъде железницата.
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова