Букурещ затваря центъра за старите коли под Евро 3
Въвеждат и винетки за движението в града
Обратно в новинатаКоментари - Букурещ затваря центъра за старите коли под Евро 3 | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Въвеждат и винетки за движението в града
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Намек (нерегистриран)
С тази новина ни подготвят психически за това което ще се случи. Вариантите са два всички да започнат да се възмущават веднага да напомнят че минималната заплата е 350 лв. Да не забравят за дискриминацията и че за циганите е непосилно. 70 % ит градския транспорт ще трябва да се подмени и врория вариант е да си купите вазелин и да се намажете отзад. Мрънкайте защото тези коментари се четът. Ако няма недоволство ще има вазелин отзад.
Нов внос перфектна на 100к (нерегистриран)
Мечката като заиграе в комшиите... продавайте дизелите!
Вуте (нерегистриран)
Днес в Румъния, утре и в България!!
е това е вече смъртоностно (нерегистриран)
800лв. за винетка+100лв. другата винетка+350лв. гражданска+50лв. общински данък=250лв. пенсия
Мбухахахахахахахахахахахахахахахахаха (нерегистриран)
Е па метайте тея коли тук бре. Тва Евро 3 си е ноф фнос и са си екстра...и за стандарта и за пътищата в БГ.
Игнис (нерегистриран)
Айде сега и в София така.
sa (нерегистриран)
Лобизъм на Дачиа(Рено) към лесно-корумпируемото румъбско соц. правилтество.
Бате Гошо (нерегистриран)
Ма мале колко тапанарско подробно угодническа статия са цопнали тук . Ами да бяхте започнали , че хората в Румъния пъти по-големи доходи от нашите и могат да си позвоят покупка на нова кола , после да споменете , че Дачия е на едно от челните места по продажби в Европа , защо не споменете , че това се води един от най-здравите автомобили пускани някога от компанията Рено . Надявам се , че много от вас невярват на еко нормите за автомобили ? Всичко е с цел да си купувате по-често нов автомобил . За тези които са фенове на електрическите коли да напомня колко са вредни мобилните телефони и как ви пържат главите , а сега се сетете какво ще се случи с вас в електрическата кола с мощната и батерия ЕКОЛОГИЧНО ?
sa (нерегистриран)
"За тези които са фенове на електрическите коли да напомня колко са вредни мобилните телефони и как ви пържат главите , а сега се сетете какво ще се случи с вас в електрическата кола с мощната и батерия ЕКОЛОГИЧНО ?" Бат' Гошо, като не разбираш от физика, по-ок е да си траеш, че ставаш за смях и на кучетата. Телефоните облъчват, понеже излъчват радиовълни. Батерията, нито електрониката която преобразува мощността към моторите не излъчват нищо.
Никола (нерегистриран)
а за производството на тая батерия що вредни емисии се отделят не е истина ама затова никой не говори. Тук друг е въпроса колко струва и подмяната на такава баетия и самата батерия
sa (нерегистриран)
ОТделят се, но не в центъра на града нали? И се отделят в контролирана заводска среда, не по пътищата и магистралите, нали ? Батерията също се рециклира почти напълно.
Никола (нерегистриран)
до sa (нерегистриран): Верно е че не е в центъра на градът. Да не мислиш че тоя въздух после не замърсява друг град или малко населено место. Той да не се изпарява или да стои на едно место бре ?
_ (нерегистриран)
Нали се сещаш, че има седем разлики дали 2 милиона човека ще ги дишат тия азотни окиси и фини частици?
лалала (нерегистриран)
Пак за колите на газ нито дума. Няма далавера в евтиното екологично гориво и евтините коли, движещи с него.
292 (нерегистриран)
Има, как да няма. Евронормата се определя в зависимост от това, каква технология е спазвал производителят, независимо на какво гориво е автомобилът. Виж, ако питаш за самоделките на газ, това е друг въпрос. Наистина няма, ама за теб това е добре. Защото единствената логика за регулация при тях е пълната забрана.
777 (нерегистриран)
значи и дизелите
кднцк (нерегистриран)
ако това стане в София, ще джиткат само дизеляци в центъра и вервайте ми, ще е абсолютно същата мръсотия...
a v bg (нерегистриран)
може да си внесеш кошник от времето преди хотлер и да г орегистрираш като перфекте н ид апуешлявиш с него както си искаш и къдто си искаш!
55 (нерегистриран)
Не хвалете румънците предварително. Всичко още е във фаза "проект" , а докато се приеме (ако се приеме) бая вода ще изтече. При това толкова много категории и подкатегории има, че не е ясно как ще се контролират нещата. Евро от 1 до 5. Кой какво Евро има, какво е платил, дали е платил, ама денем не може, но вечер и нощем може. Делник не може, събота и неделя и през празниците може, и т.н. Ами ако живея в този район? Само нощем ли ще може да се прибирам? И нощем да излизам?
Ами (нерегистриран)
Батка, ако живееш в този район и искаш да си караш барнимобила, но не влизаш в категорията - плащаш, написали са го в проекторешението. /понеже нали никой не може да ти ограничи виждането къде да живееш на база притежаван автомобил/ На нас понеже не ни се бърка в тоя качамак и ни се вижда сложна материята, хич дори не сме започнали да правим "проекторешения", оставили сме нещата на самотек, понеже е най-лесно.
Барни (нерегистриран)
до Ами (нерегистриран): Т.е от догодина вместо да движим чак до Швейцария на почивка ще опъваме палатка в центъра на Румънската столица , защото въздухът ще е по-чист от швейцарският.
Малев (нерегистриран)
Това засяга и нас .Излиза ,че за да отида до летище Отопени веднъъж на дунавмост купувам еднодневна винетка за Румънската пътна мрежа а после още една за да мина през Букурещ.Ще видим,ще стане ясно.
Игнис (нерегистриран)
За чий ти е да влизаш в града бе човек? Околовръстно има.
Русенец (нерегистриран)
Като не си ходил, не се обаждай.
хаха (нерегистриран)
КОга ще се въведе и това в БГ ?
123 (нерегистриран)
Кога видиш налъмите цъфнали....
Филанкишията (нерегистриран)
Когато почнем да произвеждаме Шкода, т.е на кукуво лято. Румънягите се чудят как да си увеличат пазара на Дачиите, ама ние няма за какво да се пънем.
1 (нерегистриран)
Пак ни изпревариха румънците! Личи си, че са по-европейска държава от нас. А ние ще си дишаме мръсотията на колите.
КГБ (нерегистриран)
Минали покрай европейска държава.
1 (нерегистриран)
Че ти в София наскоро ходил ли си? Има места, където въздуха не става за дишане, но пък можеш да го пипнеш. Да не говорим за ориенталския вид на някои места.
aa (нерегистриран)
леле колко сте ............. Той и Каролев като го глобиха за книжката, урева орталъка и промениха закона. Иначе бичеше глупости нон стоп. това състояние п.....т е за цял живот не е временно.
Мони (нерегистриран)
Всъшност като говорим за винетки в градовете то всеки плаща винетка на Общината в България и сега само че вместо винетка това се нарича данък МПС и парите които се събират би трябвало да отиват за поддръжка на общинската пътна мрежа. Нали някой не се мисли че пътищата в общините се ползуват безплатно ? :)
1 (нерегистриран)
Идеята не е да се събира данък, а да се спрат таратайките, дето тровят въздуха в града. Ти излизал ли си тези дни в София да усетиш какво точно дишаме? Толкова е гадно, че за 15 минути разходка и белите ти дробове се пълнят с всякаква гадост.
Мони (нерегистриран)
Като затвориш центъра ще направиш ли въздуха по-чист генерално в София ? Айде помисли! Да не мислиш че този въздух стои статичен постоянно над центъра на София и не се мести. Освен това въздухът не се трови само от трафик на коли до 3,5 тона а и от всичко над 3,5 тона. Освен това въздухът се трови не само от нафта а и от бензин и газ. Ако искаш да направиш центъра на София ЕКОлогичен то затова има едно решение което дава 90% гаранция за по-чист въздух а именно правят идеалният център на София изцяло пешеходна зона с вело-алеи. Всичко останало като ограничения е от системата мижи да те лъжат. Последно ако искат по чист трафик не да забраняват а първо да вдигнат жизненият стандарт генерално в страната тогава вярвай много от старите коли ще изчезнат. Няма нормален човек който да има възможности но да си купи стара кола. Това е пътят..!
2 (нерегистриран)
Е то все от някъде трябва да се започне. А българите без забрани и санкции никога няма сами да променят нещо. А като си повишат жизнения стандарт вместо една, ще си купят три коли.
Мони (нерегистриран)
Бъди сигурен че ще се променят и без санкции. Всичко е въпрос до стандарт. По висок стандарт носи по голяма полупателна способност а от там ще дойде и промяната. Преди 2 години питаха Горанчето счетоводителя защо държавата не дотира покупката на електромобили и отговора бе че няма как държавата да дотира нещ което не било родно производство. От тука следва че единственият път да се подмени авто-парка е да се вдигне жизненият стандарт на хората. Забраните ще създадът само масово недоволство и изправянето на една група хора с/у друга.
Никола (нерегистриран)
в пъти по-малко МПС-та = в пъти по-висок данъ МПС. Разликата в приходите трябва да се компенсира някак. Ако човек има пари то той логично няма да кара стара кола а когато няма просто бракува стара кола и помага на богатите да плащат по високи налози. Просто и логично...
Булгар (нерегистриран)
Дано и в Бг стане същото. Въпреки , че съм сигурен , че момчетата с анцузи , диагоналки и голи тикви и Пасат Комби, Голф 3 и други ще се опитат да взривят парламента при такава новина. А те никак не са малко, но все пак се надявам, че има и интилигенти и здраво мислещи хора тук у нас в Шополъка .
Горд натовец (нерегистриран)
Румънците се развиват по европейски, а нас ще ни мъчи учителка по руски или пък комунистка с име на анимационна пчеличка!
007 (нерегистриран)
Брато, ами то комунистката е учителката, бе. А партийният и секретар се казва ББ.
Х (нерегистриран)
не само центъра цяла софия в днита със смог а те са многъ трябва да се за тия пърпоретки бълващи чирен отровен дим с цялата менселеева таб еза вътре
Браво (нерегистриран)
Това в София няма как да се случи щото сме си прости хора. То и затова на балотаж ще отидат две каки, дето си нямат идея от нищо.
12 (нерегистриран)
Е нашите явно инициатива няма да поемат - ама поне да последват примера на другите! Да не забравят че чакаме и мораториум върху строителството и национализиране на терените с незавършени строежи и вече изтекли разрешителни за строеж. И последващо премахване на тези аркитектурни чудеса...
питанка (нерегистриран)
ДИР-аджийски БОКЛУЦИ, ЗАЩО НЕ ДАВАТЕ ДА СЕ КОМЕНТИРА ПОД НОВИНАТА С АФРИКАНСКИТЕ МИГРАНТИ ИЗНАСИЛВАЧИ ???? И ВАС ТАКА ДА ВИ ОПЪНАТ ДАНО ! ИЗРОДИ МРЪСНИ
Щерев (нерегистриран)
София с новия кмет, който няма да е от герб ще затвори целия град за дизелаци, както и за таратайки под EURO3! А па да видим! Изберете новия, по -чист и по- екологичен кмет! Дайте шанс на промяната!
Да (нерегистриран)
Така се прави
дааа (нерегистриран)
Ако това стане в София центърът ще остане празен, сметай 90% от колите ще трябва да се спрат.
случаен (нерегистриран)
На следващ етап очаквам да се вдигне цената за метрото, че бизнесът с тротинетките трябва да върви.
sa (нерегистриран)
Ти да не си от тия, дето чупят тротинетки ?
ИцхакФинци (нерегистриран)
Кога ще ги стигнем румънците...
PIF (нерегистриран)
да но и те като при нас подл*ги/с изключение на , данъчни институции и всекви други хрантутняци, вместо да им да дадът по едно колело с педали.../
588 (нерегистриран)
По времето на Костов бяха далеч след нас, даже искахме да се отделим от общите преговори за ЕС, защото ни дърпаха назад, но след като простия българин си избра следващите боклуци, резултатът е видим!
син шаман фром миндя (нерегистриран)
Е то точно по времето на костоф се случи така, че ние изостанахме, а те напреднаха! Костоф е виновен!
OLD (нерегистриран)
А в България кога?
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие