Двама загинаха, осем бяха ранени при тежка верижна катастрофа на магистрала "Тракия"
Три коли на турски гастарбайтери и една българска са участвали в три сблъсъка
Обратно в новинатаКоментари - Двама загинаха, осем бяха ранени при тежка верижна катастрофа на магистрала "Тракия" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Они (нерегистриран)
Не се научиха "германците" ...
Дядото
Да се утрепеш на магистрала е една от най-големите тъпни.
Интиресно е (нерегистриран)
защо в България не се чуло че от доста години вече няма турски гастарбайтери ! Това беше преди 40 години. Но липсва дисциплина по бързите шосета! Ако идват от Германия - там се кара бълзо и в дясно
smirn0ff (нерегистриран)
да, в Германия е така, ама като влязат в БГ и започват да карат в ляво и бавно
dr. Watson (нерегистриран)
Турците минат ли веднъж Калотина, и все едно гледаш старт от формула 1 - газ до дупка. Знаят , че няма камери по пътищата в България и хию не спазват ограничения.
смирн0фф (нерегистриран)
пълни глупости, явно не си минавал границата скоро
Облачно с Кюфтета (нерегистриран)
Майната им на резняците, никой не му дреме за тях да мрът! Пострадали в Българската кола има ли?
SpaceX (нерегистриран)
Иначе Ганьо Балкански се подиграва на американците колко били зле!
Сорос е баща ми (нерегистриран)
Най се кефя на задръстваният по гранците през август, като им колона от по 100 автомобил на гише и Фесът кара Кадъната да слезе и да бута отзад чисто ново БМВ, за да не се хаби стартера ... Обикновено темепертурата е над 30 градуса и от работещите двигатели на околните коли става поне 40 градуса, а горките женици са облечени със шалвари и опаковани до ушите! И бутат със всички сили 2 тона кола, а беят вътре само натиска спирачката!
мдааа (нерегистриран)
Определено си тъп, ама не бой се, няма да ти мине.
Облачно с Кюфтета (нерегистриран)
Традиция, едно време бея се е возил на магарето а жена му пеш мъкнеща багажа.
Петров (нерегистриран)
Всичко опира до възпитанието и до културата на човека,независимо от къде е и какъв цвят на кожата има. Когато тези два "елемента" от същността на човека липсват , то тогава на пътя става "страшно" за другите водачи.
Абе (нерегистриран)
Не е толкова ппосто.Светът масово пощуря и се сатанизира,а в такава среда категории като възпитание и култура нямат стойност.
Очевидец (нерегистриран)
Снощи станах свидетел на катастрофата, турците 2 минути преди да се пребият ме изпревариха като пътен знак, а аз карах със 150. После като трябваше да се прави път за линейките, стоят и крещят на всички все едно ние сме им виновни. Доколкото знам бързат да минат Босфора преди час пик сутринта
очевидец си друг път (нерегистриран)
че тези за човекоподобни е ясно но коментара ти е лъжлив и нищо не си видял защото не си бил там
历史学家 (нерегистриран)
местан е виновен ! 100% и още... борисов да подава остаФка, тези скапани пътища той ги натрупа
Гошо (нерегистриран)
Поради задръстванията по границите турските шофьори са преуморени и след като пресекат Калотина бързат да се приберат у дома. Трябва да се спират на Калотина и да почиват поне по 8 часа. Трябва да се измисли форма по която да бъдат принуждавани да почиват.
টিউলিপ রেজওয়ানা সিদ্দীক (нерегистриран)
гоше, прос си бе гоше. калотина не им е единствената граница, сигурно е 8-ма що не предложиш на всяка граница да почиват по 8 часа ? уруд ?
Ясновидеца (нерегистриран)
Ами те най-вече тук се трепят, не в Германия!
123 (нерегистриран)
Гнусни гастарбайтери.
тъпун (нерегистриран)
гост - работници всеки един от близо 3те милиона българи в европа са ... същите :) гнусни, прав си
ми не (нерегистриран)
Гастарбайтерите са като овце - един кара отпред в колоната от 5-6 коли от едно и също село! И останалите ги е страх да не се загубят и като тръгне един да изпреварва - всичките след него св втурват, без да преценят къде може и къде не може да изпреварят, И карат със 100 и нагоре на една кола разстояние, да не б да влезе някой в колоната … мюсулмани, какво да ги правиш …
тази черноработна (нерегистриран)
измет кога ще бъде изгонена от Европа за да не прави проблеми по пътищата!90% процента от тази измет са комплексари на тема коли,обща култура нулева, полуграмотни,за тази измет временно пребиваваща в Европа най-щастливия момент настъпва когато тръгнат да се прибират в Анадола с взети под наем коли за да впечатляват роднините им в Анадола!Проблема е че нашите им дават зелена светлина да си правят каквото искат по републиканските ни пътища!
Чук (нерегистриран)
Хич не са временнопребиваващи в Европа вече 70 г. Явно не си се разхождал из Германия!
чук бъркаш (нерегистриран)
не е 70 години наврамато Хелмут Кол имаше план да ги депортира от Германия,но му направиха скандал за да подаде оставка! Запомни ,временно са в Европа! Като начало ще почне премахването на двойно гражданство и под този предтекст ще им остане само анадолското гражданство!
София (нерегистриран)
Турци в автомобили с немска регистрация - нагли като шофьори, нагли и като хора! Огледалото за обратно виждане е затрупано от вещи, вътре натикани на максимум, по бензиностанциите се държат като животни. В София, на бул. Ломско шосе се разхождаха по гащи и се изхождаха на отворена врата... Но на пътя... Царе! Такива да не срещаш!
забравяш и (нерегистриран)
гнусните им развяващи се чаршави по страничните стъкла на колите за да крият грозните си тъмни космати уродливи лица от слънцето! Тази паплач няма пари за самолети или за хотели ако пътуват с коли!
Чук (нерегистриран)
Затова трябва да се върне старото положение от преди 50 г. - през България на ж.п. талиги.
Йу (нерегистриран)
Стандарт е в някои немски фирми компанията да покрива разходите за гориво без лимити.
Bg (нерегистриран)
140 км е съвсем нормално Проблемът е че тъпанарите не спазват дистанция или заспиват или карат с повече от 150 км но най-често не се спазва изобщо дистанция от много наблюдение и шофиране го казвам
7777 (нерегистриран)
С БМВ по дървета
Ш (нерегистриран)
затова трябва да има ограничениа на скорждтта тааутобаните до 140 кммахдори до 130 й те карат с 200и говорятипишат смс и
Мето (нерегистриран)
Трябва да се върне старото ограничение 120 км . 140 е прекалено много за българските уж магистрали..
--- (нерегистриран)
Не смятам, че между 120 и 140 има съществена разлика. Освен това ограничението от 12 е поставяно по времето, когато се караха масово лади и москвичи, а в наши дни колите имат далеч по-добри спирачки. Проблемът е в липсата на култура на пътя и недооценяването на обстановката. Винаги съм смятал, че реалната опасност идва от водачи, които карат със скорост, много по-различна от тази на потока. Дали караш със 70 или със 180 - еднакво опасен си, щом всички около теб се движат със 130. Освен това неспазването на дистанция и разсейването по време на шофиране (телефони, навигации ... виждал съм дори такива, които четат книга) твърде често е смъртоносно, но малцина го осъзнават.
TGR (нерегистриран)
Почти съм сигурен, че са тези рязаните фесове. Карат като ненормални. Един път се мушнаха между мен шофиращ в лявата лента и един колега, който си караше със 120 в дясно. ИДИОТИ. БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ НАЦИОНАЛНОСТТА, НО ТУРЦИТЕ С НЕМСКИ РЕГИСТРАЦИИ СА УЖАСНИ.
X (нерегистриран)
Напълно съм съгласен с теб, но и нашите кретенчета са много зле на пътя. Говоря за туко що взелите книжка и бащите им купуват БМВ 200коня
Аз (нерегистриран)
А нашите са по хубави, нали
Анонимен (нерегистриран)
Някъде около 154ти километър, ако не се лъжа, започва онзи безумен участък от магистралата с ограничение 90. Може би затова първата кола е намалила скоростта, заради знаците или просто е подскочила от неравностите...
Пешо (нерегистриран)
Цитирания участък не следва да се смята за магистрала. Дори да караш с 90 км в час в средната лента ще ти паднат пломбите. Трябва да ти плащат че се движиш в участъка, за да поемеш разходите си за ремонт на автомобила.
1234567890 (нерегистриран)
В средната лента и 60-70 са много, на мен от вибрациите там ми изпадна един ринг в таблото - около скоростомера ... смятай какво му е на окачването. А в лявата лента ако пробваш да караш дори и с ограничението като за магистрала (140km/h), постоянно те настигат и ти светкат ... камо ли ако караш с 90. Пълно безхаберие е този участък да стои в този вид толкова много време!
анонимен (нерегистриран)
то цялата "магистрала" не е магистрала, това си е двулентов междуградски път. Не може да имаш такъв голям диапазон резрешена скорост и да имаш само две ленти за движение. Ама са му сложили това гръмко наименование, за да му взимат двойна тарифа...
Аноничен (нерегистриран)
Споменатият участък е след Чирпан, турските гастарбайтери се отклоняват към А4 и Истанбул много преди това.
как ще е след Чирпан, глупости (нерегистриран)
още преди бензиностанцията на Лукойл, която е на 164ти км вече си в дупките... просто продължава до след Чирпан, почти до втората отбивка за Стара Загора
Гошо (нерегистриран)
Лукойл-а е на 154-и километър. Участъка с абсурдното ограничение от 90 км/ч е поне след още 20 км.
ВБЗ (нерегистриран)
168 км. Турците не го хващат този участък.
Виктор (нерегистриран)
Първият по навик от Германия е решил да спази ограничението от 90 км/ч, а задният по навик че в Бг може всичко не го е направил и...
Гошо (нерегистриран)
На това място ограничението не е 90 км/ч.
zeus (нерегистриран)
Новите германци са се прибирали към Турция, колкото пъти съм ги срещал по магистралата все шофират неадекватно и рисково.
* (нерегистриран)
Карат в колона и ако изпреварваш, не те пускат между тях. Ако те изпреварват - също го правят в колона и избутват - ако един тръгне да се прибира, задните избутват колите вдясно ... И ако на магистралата има накъде да се измъкнеш, то на обикновен път с две ленти ... най-добре да не срещаш такива, защото освен с колите в същата посока, тези не се съобразяват и с насрещно движещите се.
не са нови германци (нерегистриран)
тази сган не принадлежи на арийската раса и е временно в Германия не забравяй!Икономическите,техническите,и политическите промени които настъпват ще депортират такива азиатци извън Европа!
Гопо (нерегистриран)
Излизат рязко в ляват лента, и изпреварват едвам едвам с разлика 5 км/ч.
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Руски дронове удариха хотел и корабостроителница в Николаев
Кирил Петков отрече да е покровителствал контрабанден канал в митниците
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Кирил Петков отрече да е покровителствал контрабанден канал в митниците