Коментари - Експерт подкрепя идеята да се забрани вноса на коли, по-стари от 10 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да дойде да ми купи нова кола.Няма да му се разсърдя.

И по какво точно е експерт този цървул , че не се разбира ....И стига с глупостта , че някой не плаща данъци

Аз пък подкрепям идеята да се забранят експертите.

само леки автомобили ли,иска да се забрани или също да не се регистрират,товарни автомобили,микробуси,автобуси,мотоциклети? Питам просто,защото експерта не обясни!

Вън таратайките от България!

Таратайка от 34-та, която никога няма да можеш да си позволиш. Карай си новата бракма за 20 000лв и се радвай на живота.

В сервиза на Хонда, в Горубляне при Юри Андреев ме обслужват на макс качество и на приемливи цени, бързо и хубаво, ама идиота ето се е изказал има намерение да прави монополи

Я ми кажи сервиза на Юри на хонда, дали е на фирма? Издава ли фактури? Дали плаща данъци и дали работниците са на договори? И кой всъщност е идиота?

Селският монтьор смени гарнитура на главата на голфа за 320 лева.в цената влиза шлайф на главата и смяна на гумички на клапаните. в сервиз на Нисан на Навара,смяната на гарнитура струва 1600 лева,без шлайф и смяна на гумички на клапаните.н аварата е на началника,и като му казаха цената,доста се изпоти.голфа ми го ремонтираха за два дена,а Навара за седмица.

Никой не говори за селския монтьор. Говорят за всички знайни и незнайни пишман майстори дето нито са регистрирани, нито данъци плащат. Аман от тарикати. Като идат на проверка и се оказва че е събрал колите на цялата рода в двора и ги оправя щото му е хоби. Пари не зема. Само за части де. За труд никога.

Точно селския монтьор е в сивия сектор.регострорал е сервиза като магазин за авточасти плаща до осигуровки,л данъци като за магазин.о не може да плаща осигуровки на помощника си,защото в магазина има само едно работно място.ако реши да регистрира сервиз,ще трябва да вземе разрешително дори и от папата.

Купува се кола с доказана история.Ако е била в гаражни сервизи такава история не се документира,а автоджамбазите у нас първо връщат километража за да я представят за младо маце.

Експерта е прав но е трябвало да добави че леките автомобили които се произвеждат в България са на цени от 10 000 - 15 000 лв. и всеки може да си позволи нова кола.

кои коли се произвеждат в България?

Ми в ТУ софия май направиха 1-2. Електрички бяха даже.

не си мушне идеята отзад? Вместо да се засили контрола върху сервизите и пунктовете за прегледи тоя налъм ще забранява колите над 10 г.?!?! А и аз съм ценител и колекционер и всички коли, които притежавам са уникални!

Кой ви ги прави тия снимки, бе баааси мамата ... то бива дърво бива, ма тоя сайт е направо за канала ....

Тая идея автор има ли си?Или просто така си витае из ефира.Искам да видя един политик да излезе пред хората и да каже - да, аз такъв и такъв имам такава идея!Знам че доходите ви са 20% от европейските, храните,тока и всичко останало е над 90% от европейските цени, обаче искам да ви забраня колите които реално можете да си позволите. Ей това като стане, тогава ще има идея и си я подкрепяй колкото искаш.Дотогава това е разтягане на локуми и сънуване на просо от гладни кокошки.

Човека взе парите и си каза "добре, че е сивия сектор". Що да пише име?

Забраняваме значи конкуренцията, това първо. Спираме хронично болните коли и оставяме само нови - лесно, регламентно обслужване. И стана песен да си автомонтьор.

Дедо, кварталното гаражче с канал в пода не е конкуренция.

Забраняват дизелите и въздуха ще се поосвежи, но кой ще купи от собствениците вече платените дизелови дрегели за по над 100 000 хиляди лева.

Обичам да чета приказки на празноглавци. А като забраниш дизелите как точно ще се пренасят стоки? Щото бензинов камион и бус аз да има не знам

Сетила се Мара да се побара. България отдавна се е превърнала в държава-автоморга.

А, няма ли да е по-добре да се забранят неизправните автомобили? В Германия 20 годишните автомобил са ок, ама за България не стават...

Какъв "експерт" е всеку шибан бездарен и неграмотен боклук, лобиращ за вносителите на нови автомобили?!

Да се забранят всички коли над 3 години въобще! Освен това да се забрани всяка бракма под 100 000 евро и под 250 коня!

е на такива шушляци трее се вземе микрофона и къф есктрасенс е тоя?

накрая от ЕК/ЕП ще кажат без дизеляци и всички останали да се съобразяват с еко изисквания недостижими за колите в България и ББ ще започне да гледа като теле в кланница. Щото българина е свикнал автомобила да не е лукс, а консуматив. Някой да протестира срещу кофти горивата - не, ми луд ли е Златев да гони качество на продукцията??? Някой да протестира срещу дупките по пътя - не, ми за чий тогава централна и местна власт да ремонтират старото, като може да режат ленти на новото и да трупат червени точки?

ама всички плюват по "протестърите" - на ви сега.

Да се забрани заплащане на заплати по-ниски от най-ниската минимална заплата в ЕС.

Те тва е сума!

Не купувайте коли от измамните автоджамбази. Абстолют всички коли които внасят са с повреди или превъртян километраж.

Какво bmw дизел си взех на 12 години, хем визията е супер, хем и евтино, на 350 хиляди но запазено. Жените направо умиргат.

на експертЪ нещо му куца експертизата или по-точно е лобист! Не сме толкова гламави:: проблемът е в стандартите за екология, за ремонт с нови части и т.н., т.е липсата на средства в народонаселението и 2-ро манипулиран псевдопазар на коли. Какви са пътищата, но това е голяма тема а не ей така за базик. Зсрамете се бре, стига с тез манипулации. По-добр кацете някоя лакърдия за м-р Деянов, пръднал ли, за Боко-Моко и коо преатели, раните там аптекари всичките до един родени с златна лъжижа и пушка на рамо, сега са горките от Ънденграуда ако да сте и се правите на по-така, отворени и интересни.

какви нови коли , какви пет лева , хората изнемогват за хляба,дрехите и да плащат училището на децата си , та нова кола да си купят. Разбира се че ще караме коли на старо. Лично аз карам коли над 10 години, не поради това че не мога да си позволя нова , а поради това че ще взема Ауди А6 на половин цена на опоскана Дачия, и като ме натресе някоя кифла която са я учили да гледа пътя само напред , без да ползва огледала - не ми дреме, отивам в "сивия" сервиз и си я оправям. Така си карам децата в сигурна кола за 15 хил лева , която разбира се е в идеално техноческо състояние , с нови гуми и така нататък. Ай ходи я сравнявай с Дачия за 25 хил. Няма начин. Ай живи и здрави !

Няма страшно.Новите коли ще ги продават по 2 за лев и 10 години безплатен сервиз!

Да не говорим, че хората със заплати от по 700-800 лева посмъртно не могат да си позволят по-нови коли, а общественият транспорт в Територията е пълна скръб - преобладават мърлявите таралясници, в които кой знае какви вируси и паразити може да хванеш...

Продавайте дизелите защото ги забраняват в цяла европа.

Вместо да забраняват, простите тъпаци да помислят как да стане така, че на човек да му е изгодно да кара нова кола. И аз искам да карам нова кола, но да дам 20 хил лева и да ги лангъркам по ями и по лоши пътища и да ги скапват некачвствени горива. Все пак не печатам парите си, а ги изкарвам с яко бачкане.

Човек трябва да е голям оптимист ако смята, че за 20 хиляди лева може да си купи нова свястна кола!

да се карат коли над 10 год

Да бе, щото народът масово иска да кара стари коли. Всичките видиш ли сме някакви ретро маниаци! Хората не могат да си позволят нови коли с тези заплати. С този стандарт на живот такива коли. Вие мислите, че на запад не карат стари дрънгели? Да, има много сравнително нови коли, но има и много над 10 години, а и до 20. Хайде рядко е да видиш 30 годишни бараки, но Вектра Б, поло 95та, голф 4, от първите Ц/едки и очиларки е съвсем нормална гледка. Е вярно не се разпадат от ръжда и не пушат като параход, но не са и нови. Я се замислете, писаха преди ден Берлин ОТЛАГА забраната за дизелите. Защо - щото всички карат нови екологичо чисти коли? Ами щото ще оставят хората без транспорт, затова, а не могат да си го позволят.

Годините на колата не са чак такъв проблем. Колата е изправна или неизправна. Примерно да попитам - Каква е ролята на контролните органи, освен на наблюдатели, спрямо колите - димки?

За пореден път се обеждавам че демокрацията лошо деиства на някои политици и бизнсмени. Преставяте ли си да забранят коли по стари от десет години във Финландия карат коли и 20 годишни но няма проблеми щом е минала на преглед но понеже ние сме по богати от тях даваите забраняваите

Не бъди толкова Обеден.

Тоя "експерт" за ЕС не е ли чувал? Ще забрани, но първо трябва да излезем от ЕС.

Не знам дали ще има екологичен апокалипсис, но еколозите със сигурност ще ни докарат икономически апокалипсис. :)