Експерти направили огледа на колата на Таскова за 10 мин.

Тройна експертиза ще решава разсеяност или повреда в автомобила на Цвета Таскова e причината за катастрофата на АМ "Тракия"

Обратно в новината

Коментари - Експерти направили огледа на колата на Таскова за 10 мин. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много странно. А на мен един експерт ми каза, че няма как да се отклони от движение автобус. Това ми прилича на избрано правосъдие. ако всичко лепнат на водачката никак няма да ми се вярва.

Какви са тези глупави сравнения - лекоатлет и дете, автобус и кола... Нерде Ямбол... в 21 век ерата на техниката, точно може да се изчисли как е повлияло на буса когато колата го е ударила! С глупости занимавате вместо да свършат свястна работа.

и най малкото странично въздействие, разбалансирва обекта. Макар и по лека колата, при набиване отстрани, би променила баланса на автобуса и той ще се отклони в дясно, т.е. в канавката!

Да се чете когато!

Значи комар като се удари в автобуса, го обръща ... Да ти имам логиката...

Se taia

Чакай бе, нали беше шум от двигателя и тя се навела да изключи радиото? Не знам ама такива адвокати, които насърчават лъжесвидетелстване трябва да лежат солидарно в затвора с осъдените. Няма друг начин да им се налее морал на такива гадини.

СЕ ГРАДИ НА ОТДЕЛЯНЕТО НА СПОРНОТО ОТ БЕЗСПОРНОТО , НА ФАКТИТЕ ОТ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯТА!!!!!! Факт е г-н Дудев, че предпазната мантинела започва няколко метра преди преобърналият се автобус!!!!! Щеше ли автобуса да се обърне ако целият този участък от магистралата беше обезопасен??????? Вероятността това да се случи е почти никаква !!!!! АКО ИМАШЕ ПРЕДПАЗНА МАНТИНЕЛА АВТОБУСА НЯМАШЕ ДА СЕ ОБЪРНЕ В КАНАВКАТА И НЯМАШЕ ДА ИМА УБИТИ И РАНЕНИ !!!!! Кой не си свърши работата и колко още автомобила трябва да се обърнат на това место за да се включат мисловните процеси на някой МИНИСТРИ и подупечните им фирми подържащи магистралата ????? ДОРИ ДА СЕ ПРИЕМЕ, ЧЕ ЖЕНАТА Е ВИНОВНА ЗА СБЛЪСЪКА МЕЖДУ ДВЕТЕ ВОЗИЛА, КРАЙНИЯТ РЕЗУЛТАТ НЯМАШЕ ДА Е С ТАКИВА ФАТАЛНИ ПОСЛЕДИЦИ , АКО МАГИСТРАЛАТА БЕШЕ ОБЕЗОПАСЕНА С ИЗИСКВАЩАТА СЕ ПРЕДПАЗНА МАНТИНЕЛА !!!!!!!!!!!! Съветвам близките на пострадалата де си наемат подходящи адвокати, които да изиската конституирането като страна по делото на поддържащата фирма "Автомагистрали" ЕАД и принципала и МРРБ !!!!! КОЛКО АВТОБУСА СЕ ОБЪРНАХА СЛЕД ТОЗИ ИНЦИДЕНТ И ОЩЕ КОЛКО ТАКИВА ТРАГИЧНИ СЛУЧАИ КАТО ТОЗИ ТРЯБВА ДА СТАНАТ ЗА ДА РАЗБЕРАТ УПРАВЛЯВАЩИТЕ, ЧЕ ТЕХНИТЕ ИКОНОМИИ ВОДЯТ САМО ДО ЕДНО - смърт и нещастие на осакатените !!!!!

Много е тъпо да се дават каквито и да е коментари когато става дума за трагичен случай,отнел живота на хора.Не съм гледал статистиката но сигурно годишно загиват стотици хора при катастрофи и няма никакво значение каква е причината,човек само може да се моли на господ да не се случва на близките му хора.Колкото до този случай,каквато и да е причината нищо няма да промени станалото,просто най-вероятно пак ще си напълнят гушите някакви продажни адвокати,прокурори и съдии.А хората ще страдат цял живот и потърпевшите и шофьора ако има вина и си я знае,без значение дали ще си я признае, и шофьорката също без значение дали ще я осъдят или не,всички ще живеят белязани от едни от болка,други от вина и гузна съвест.

"Критики, идеи, препоръки?" - добре, ето 2-3 дреболии. 1. Имахте доста отчетливо структурирани рубрики - сега не. 2. Първият - най-горният, ред на челната страница е някакво сакато недоразумение. Той би трябвало да извежда ясно, четливо, пълно, йерархично подредено съдържанието на сайта, но не го прави. 3. Имахте добра възможност за подреждане на текста в рамките на един пост във форума посредством ползване на paragraph marks - сега я няма. Защо?! 4. Във форума можеха да се подават сигнали за нарушения на форумната етика, например - сега не. Предполагам, че подреденото ми в (номерирани) параграфи изложение ще изгуби структурата си :-)

Моята кола за годишния преглед я проверяват за 20 минути.

жената е решила да поутрепе малко българи за Великден, то нали е безнаказано... въпроса е КОЙ Я Е ПОДСКОКОРОСАЛ..

Трудно лек автомобил ще преобърне пълен автобус, ако същия не е бързал... Наскоро съдиха един говедар, че подпалилил 3 села с цигара

Въпроси, Дир.бг ! : -а. Защо се засивяват коментари Без АбсолютноНикакъв резон ? -б. Защо е Премахната функцията за сигнализиране на Нередност ?

поне 3 ма познати като са им правили колите не са им затягали болтовете на джантите.

Нищо чудно някой баш майстор да си е оставил ръцете по автомобила. България се напълни с пишман специалисти във всички сфери.

Интересно къде покриха шофьора на автобуса - главното действащо лице! Ни дума, ни стон за него, като че ли чисто като сълза и не е виновен! Дори не го вкараха в следственното!! В миша дупка го скриха господарите му!!! Намериха си удобна жертва, не че и тя не носи вина!! Съдебна система О Кей!!!

Всеки,изпреварвал ТИР или автобус с лека кола по магистралата на висока скорост знае за завихрянето и вакуума ,който създават те и как колата "придърпва" към тях.Особено опасно е при мокра или заледена настилка.Кой знае колко пъти каката е карала по магистрала,за да знае това?!

"вакум" на магистралата ? Някой май е бягал от училище ...

Шофьора на автобуса също има вина до толкова, че се е стреснал от страничния удар който сам по себе си не е бил толкова силен че да изтласка рейса от пътя. Чисто и просто шофьора на рейса се е стреснал от удара, бил е изненадан, инстинктивно е навил волана надясно и е преобърнал рейса в канавката. Всички сме виждали как шофьори на автобуси държат с едната ръка небрежно волана на автобуса а с другата пушат или говорят по GSM-a. Ако е държал волана с двете си ръце както трябва да е сигурно дори и при изненада щеше да овладее автобуса. Но сега му идва в дюшеш да не си признае и неговата вина и да прехвърли вината на жената, което в никакъв случай не я оневинява - освен ако наистина се докаже че техническа неизправност и е отклонила колата към рейса.

ти кога си карал автобус?

Аман от специалисти. Да не дава господ да изпаднеш в подобна ситуация. Всичко става за 3 секунди. Той бил виждамл, той знаел....

Шофьора няма вина.Всеки един нормален човек на негово място ще опита да избегне удар.Какъвто и да е удар, с каквато и да е кола.Това е инстинкт. Няма как да кара като терминатор и да гази всичко наред. За такава тежка и висока машина и то при такава скорост всякакви резки маневри са риск.Българския шофьор обаче пет пари не дава и се муши, и сече, и изпреварва като камикадзе, и набива спирачки пред автобуси и тирове без изобщо да му пука за никакви възможни последствия.

Щом колата й е ударила предното ляво колело на автобуса при неговата скорост почти 100 км/час (почти 28 м/сек.) и разстояние 4-5 м до мантинелата, трябва водачът му да има качествата на пилот от Ф1, та да има някакъв що-годе шанс да овладее возилото.

ДИР, дир, самозатрихте се най-подир..Евала ви на "обновяването"..последно ще е