Коментари - Ето как ще изглеждат новите станции на метрото (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Рибата в морето а тигана на котлона с побземния трамвай....

Всички метростанции от Линия 3 са с ескалатори нагоре и надолу. По два на перон- един нагоре и един надолу, стълби и асансьори на всеки перон.

Дължините и широчините на пероните се определят от максималния брой пътници, които ще обслужва съответната станция. При 80м влакове превозната хспособност е 40 хил. пътнн. в час. При 100м - 50 хил. пътн. в час. Прогнозното натоварване на третата линия, което ще се реализира след цялостоното й изграждане/ 21км/, а не само на строящите се първи два етапа / 12км/ е 30 хил. пътн. Следователно . дължината на пероните е разчетена значитгелно по-голяма от тази необходима за обслужване на максималните пътнически потоци след реализиране на цялата линия / следващите два етапа - 3 и 4/.

Пазете София чиста! Без драсканици, без фасове, без хартии. Толкова ли е сложно? За разлика от Европа сме привилегировани да имаме кофи навсякъде. Дори хора, живяли в чужбина се навеждат да събират боклуци, защото ги дразни гледката. А тук фаса, хоп през прозореца....

Прекрасни са. Супер. Браво

И тия го обърнаха на картинки по почина на НАсА и на Раша..

Се едно Боко си е играл на Винету...

Не впечатлява с красота, дано поне върши работа и бързо да се увеличават участъците в експлоатация. Иначе дизайнът е постен, жълтурски. Можеше да хвърлят по един поглед на московското метро.

Не разбирам, в Англия, Франция и Германия междинните метростанции са една дупка в земята с 2м перон и толкова. Само важните метростанции около важни туристически или национални обекти са по-различно направени. Тук всяка метростанция се гони да е едва ли не произведение на изкуството. Защо, толкова ли сме богати???

Те и къщите им са така, простолюдието живее в кофтори, а на широко - само лордовете

Изглежда хубаво,остава да пазим,а относно негативните коментари, има доста комплексарчета,които живеят под наем и се чудят какво да коментират по цял ден за да имат разнообразие в живота.

6 мил. останаха жителите на тази държава. От тези 6 мил., 2 мил. се завряха в София, а останалите са на път също да го сторят … Вместо да се разсели тази сбирщина от София и по този начин да се осмисли живота върху цялата територия на България от 110 хил. кв. км., то продължават инвестициите за създаване на удобни условия за живот в София. Докато се наливат пари за нови лъчи на метрото в София, то в "провинцията" се закриват училища, детски градини и се съкращават паралелки в съществуващите … Днес в цяла Северна България живеят толкова хора, колкото и в София !

ти за индо-българите изобщо не мислиш! Требе и за тех територ'я!

Само да слагат на всеки 5 метра шадравани, за да поемат водата от тавана, като завали.

Ми то на картинка и Графа изглежда супер. Ама изпълнението майка ти жална. Докато не видим наживо, пазете си картинките .

А под вода как изглеждат? Дайте симулации и предвиждайте поне за тези по добро отводняване.

Страхотни станции. При мен в Ню Йорк са като тоалетни с бели малки плочици, ниски тавани като миши дупки са.

Ама не се пълнят с вода при всеки дъжд. Нищо, че са под река.

Пълнят се. Не си мисли, че това е проблем само в Бг. Попадал съм в наводнено метро и в Лондон и в щатите. Най-странното дето съм виждал беше наводнено метро в Дубай. Там цялото е над земята и беше стошен прозорец някъде отгоре. За 5 минути се изля порой и наводни станцията.

Такава е била модата преди 120 години.

"eĸcпoнaция на килими" да се чете като "експозиция на килими" предполагам...

Грозно!

Толкова красиви картинки на толкова неща са ни показвали фандъчка и сие та после като се види човек се чуди защо не са го представили по рано:((((( Проекта е едно, изпълнението е друго а крайния резултат винаги няма нищо общо с двете...

Дано да има и 4ти лъч!

Ща има, Банкя-Терминал 1 та да му е удобно на Бацето да си фърка насам-натам и най-вече у немечко при любимата фрау Меркел.

Този трети лъч ще свъррзва циганските племена в Овча(циганска) купел, Горна Баня, Аджи Димитър, Подхуене и по нататък. Да оборудват вагоните с противогази и обезмирисители, както и с въоръжени полицай и жандарми.

Цигани в метрото няма, защото искат билети...

В метрото без билет или карта не може да влезете. Тези за които пишете не обичат билетите и картите (има и служители на 'охранителна полиция' по станциите), така че не се притеснявайте.

Пак ли са по -къси пероните ,като изключение правят само тези ,чието строителство е започнато и завършено по време на "човеконенавистния" социализъм.Това лесно се вижда ,ако човек наблюдава на станция "Сердика" ,какво е разстоянието от началото на влака до входа на тунела и от края на влака до изхода на тунела.И в двата края на влака има поне по 15 метра до входа и изхода на тунела ,като на следващата станция "СУ" се вижда,че началото и края на влака се намират в тунела.Чудно защо се избягва средния широк перон , а се премина към два странични перона,при това максимално тесни.Средния перон е по- удобен при смяна на посоката на движение,ако някой е пропуснал съответната спирка.Ясно е че се бърза ,за да могат максимално количество средства да бъдат усвоени тоест откраднати ,както си му е обичая.Средния перон е характерен за станциите заночнати по време на соца

Ами да върнем социализЪма заради по-дългите перони, а?

"""""Ами да върнем социализЪма заради по-дългите перони, а?"""""Добра идея и не само заради това,а просто да си върнем държавата ,сега превърната в територия

Българска работа, скъпи на триците, евтини на брашното. Няма ескалатори надолу, проектантите изобщо не са помислили за възрастните хора, а някъде няма ескалатори и за нагоре и възрастните трябва да катерят по 50 стъпала и да слизат по два пъти повече. Икономията е майка на мизерията.

За съжаление изобилствува с такива малоумни решения,а за качеството не се говори.Дано не се пропукат таваните на тунелите под реките ,че тогава ще заприличат на някаква подземна Венеция , а пътуващите ще трябва да са с акваланг или най-малко шнорхел.Проверете на колко от ескалаторите ще видите името на фирмата производител-на много малко.Останалите са "куче марка",ама то поне кучето да е породисто , а то помияр

Най-грозната метростанция е тази на Люлин. Ами направете нещо да стане по приветлива. Само за центъра говорите, е стига вече.

Аз като ползвам метрото не се заблуждавам че съм в художествена галерия а искам да ми е удобно ползването....

Браво. А коментарите по-долу са страшни - българина му дай да се цепи. Пише нов лъч на метрото. Ще помислиш само положителни реакции трябва да има. Ама не, веднага се подхвана темата на софиянци срещу провинция. Кой бил по- и най- софиянец. Дребнави сме. А изкаме метро като В Европа. А между другото софийското метро е доста по-добро но повечето европейски и американски. Ама кой да оцени - важното е де се заядем

Съгласна съм! Подкрепям и написаното по-горе - софийското метро е в пъти по-приветливо, чисто, приятно, безопасно, да не споменавам евтино, в сравнение да речем с метрото в Ню Йорк и с това в някои европейски столици. Вместо положителни коментари, се четат предимно прсташки такива. Не знам хората явно не пътуват, не могат да се оценят малкото неща, които са наистина добре в България.

Дизайна на подовете ми напомня за плочките пред Св. Седмочисленици, или така ми се струва?

Това не са снимки, а 3D полюции! Уважавайте читателите си!

Добре изглеждат. Браво.Дано обаче да се е строило качествено.

От България до Красно село ми се струва 1 спирка. Това ли е новия лъч?

Много са хубави. Само да няма силни пролетни дъждове. Стъклените вратички, ще спрат да се отварят

стига хейтва.

Когато се работи всичко се постига.

За Електронното правителство(над 2 млрд. лв) ли говориш? Или за Електронните винетки(180 млн.. лв)? - 180 млн. лв.

За твоето образование.

Ако пуснат и малко повече мотриси, оправят си постоянно неработещите ескалатори и машините за билети заработят и с карти би било чудесна стъпка към европейско метро.

Абе на село все с ескалатори си се возил … Хората в другите градове нямат заслони по спирките, а шопите все за нещо недоволни!

1312

Че се оплакваме - оплакваме се, но "селинджърите" са тези които не пазят и замърсяват града ни. Вече и са с по-големи претенции от нас " шопите".

Събрали сте се в СФ дървените шопи и селигджъри,и един друг все сте си виновни,и си пречите.

"Селинджърите" сте вие, дето се пишете "софиянци".

Еми то и баба ти е била на газова лампа,та земи спри си тока и минавай на газови лампи,за кво ти е тоя ток?

Зщо няма тоалетна в метрстанцийте?

Iivanov84

има

ъхъ, и джакузита защо няма, питам аз ...

Няма, за да се научиш да сереш в къщи, преди да излезеш навън!

Значи, за десетте минути, в които се возиш на метрото ти се досира, а като се лашкаш час с рейса или трамвая не ривеш, а? По ремета... В Милано например има тоалетни в подлезите, но да не ти обяснявам в какво състояние са, а 1 евро ще плащаш ли както е там?

От съображения за сигурност. Ако сте забелязала - и кошчета няма на перона. Освен това не се пише метростанций, а метростанции.

не се научите да пишете?

Сетили са се да има перила на перона. Най-накрая.

Кои са проектантите, имаше ли конкурс? Коя е строителната фирма?

На гергов е фирмата и на позитано са проектите

Iivanov84

не нямаше конкурс,фирмата строител е без известна офшорка.

Безизвестна се пише

Остава и да пазим чисто и без драсканици. Манията да се хвърлят фасове и хартии, ако може в миналото. И гражданската съвест да е и полиция. Искате нещо от Европа, ето това да е

Фасове, боклуци и драсканици в метростанциите няма (изключвам подлезите към тях). Ако досега не сте се возил/а в метрото досега (аз пътувам ежедневно) - влезте и ще се убедите.