Евродепутат за пакета "Мобилност": Търсим компромис, основният удар ще бъде за семейните фирми
Надявам се да има разум и той да надделее, казва социалистът Петър Витанов
Обратно в новинатаКоментари - Евродепутат за пакета "Мобилност": Търсим компромис, основният удар ще бъде за семейните фирми | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Фен (нерегистриран)
Ами западно европейците си пазят бизнеса! И ако не можем да направим друго, трябва да отговорим, като ограничим западните вериги, като Лидъл, които съсипват българският бизнес, както производители, така и магазини!
1 (нерегистриран)
Какво значи ''семейна'' транспортна фирма????? Не продължавайте да лъжете и мажете и да всявате страх както сте свикнали в България...
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Мдам, на родните феодали ще се наложи да развържат кесията и да излязат на светло. Няма да могат да ползват работниците като крепостни и да си купуват нови "жипки" на по 6 месеца, НАЙС!
Шофер (нерегистриран)
И за работниците е "найс"! Няма да има заплати по 4-5 хиляди лева на месец вече!
;)) (нерегистриран)
сега не Му пъхайте такива пакети отзад, Той има избори да печели...
Аз (нерегистриран)
Повечето българи си нямат идея какво означава бизнес (освен мутренски - връзки и далавери), нито знаят какво означава конкуренция между държавите и техните отрасли. Българските превозвачи са наемани от чужди фирми само заради това че са евтини. Това е. Няма друго! Този пакет ще елиминира това тяхно преимущество (което и целта на французите) и чуждите фирми които са ги наемали до сега, ще спрат да ги наемат и ще си наемат фирми от техните държави. Защо една френска фирма да наеме българска ако е на цената на френски превозвач! И понеже това не са дрехи или техника където можеш да кажеш "Ама ние предлагаме по добро качество" избора ще се определи от цената! За повече от вас тука е лесно да кажете "ами нека да си търсят друга работа" защото това не се случва на вас, а както е казал народа "на чужд гръб и 100 камшика са малко". Мъже на по 40-50г само с опит и квалификация в шофирането, не може ей така да стане програмист или да учи английски (както е предложил един мухльо в коментарите по-доле). Повечето такива "умници" са програмистчета и си мислят че ако света спре да ползва .НЕТ и започне да кодира на Питон, колко му е да се преклалифицират. И е така. Американци и западняци ви плащат по $20 на час да чукате код и вие сте доволни....доволни са и тези дето ви плащат. Но какво ще стане ако има закон който задължава всички да плащат на българските програмисти толкова колкото на американските? Ами ще останете без работа!!! Всеки човек има правото да реши как и до колко да бъде експлотиран. По недоволството на шофоьрите относно този пакет, се вижда че те предпочитат да работят както са работели до сега - ако са експлотирани - от колкото да останат без работа и да слушат съветите на разни пикльовци как трябвали да се преквалифицират в преводачи и кодиращи маймуни (и тях с лопата да ги ринеш по българско). Една нормална държава би защитила този важен български отрасъл. В най лошият случай, би се спазарила за нещо еднакво полезно и печелившо в друг сектор. Но понеже ние нямаме държава, очаквам този пакет да си свърши работата и да защити френските и западни отрасли, за сметка на българските.
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Продавай автомобилния парк и започвай да плащаш нормално, ага ...
Холмс (нерегистриран)
Все едно от Амазон да се оплакват ако им забранят да задължават работниците да уринират в бутилка, която си носят за целта - за да не отклоняват работниците от работното им място и да печелят все повече.
Омир (нерегистриран)
Едно е корпоративния интерес друго е интереса на работника.Като ги разделят, без да се вплитат двете ще излезе истината. Всеки иска бъдеще за компанията си и няма нищо срамно в това да печелиш. Но когато това става чрез и за сметка на работника (шофьор).Не е честно спрямо него. Скоро ще изчезнат шофьорите от България.Ще започнат да си карат сами влекачите.
Да, (нерегистриран)
Трябва да напуснем ЕС и да возим за Русия. Там работа колко искаш. Може и за Китай, Сирия , Южна Корея и Венецуела. Шофьорите-роби ша бачкат, а ние ще си джиткаме с Бентлитата и Панамерите по екзотични диснации. Да се оправят в ЕС.
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Че боклуци като Гебрев и ГЕРБ-роднини точно натам са се ориентирали, ти сега ли разбираш?
Много просто (нерегистриран)
Да изгоном веднага концесионерите на Софийска Вода!
Ж (нерегистриран)
Добре! Ама какъв ви е зора и без това плащате най ниска цена в страната. А, да извинете, за вас трябва да е без пари, вие сте столичани, сори че попитах :))))))
ИНЖ. (нерегистриран)
ДА НАЦИОНАЛИЗИРАМЕ ЧЕЗ ЕЛЕКТРО/ДЪРЖАВАТА ЧЕХИЯ/,ДА СИ ВЗИМАТ ДЪРВЕТА ОТ ЛЮЛИН ПЛАНИНА/ТЕ ОХЛАЖДАТ КЛИМАТА ТА ДА ХАРЧИМ ПОВЕЧЕ ТОК/ И ,ДА СИ ЗАМИНАВАТ,АМАН ОТ ЗЕЛЕНИ ТИКВИ!
Малев (нерегистриран)
Семейните фирми да са готови със друга тактика-да имат по два шофьора на камион. Като свърши месеца на първия шофьор,втория да заема мястото му ,без да се връща през цяла Европа празен камион.Едно пътуване със кола или нискотарифните самолети не струва колкото цял камион да преекосява Европа.Зора на западнярите е да ни изтласкат от този пазар,но транспорта не са само камиони Нека пък ние исками друго-техните кораби и те да се връщат по пристанищна регистрация всеки месец.Нека настояваме и моряците ,за да си почиват нолмално да имат договори по за един месец.
& (нерегистриран)
И това е вярно. Има служители по кораби не слизат по година. Уж въведоха максимален контракт 6 месеца за офицери 4. Ама понеже са длъжни да платят билетите до кораба и обратно, много слизат веднъж в годината. Филипинци индонезийци са на първо място. Тази идея обаче вашата не е изпълнима, защото огромен процент кораби са регистрирани на незнайни държавици и островчета, където не важи европейско законодателство. Може да си искаме и до там. А принципно сте прав, като ще защитаваме права нека е на всички
А (нерегистриран)
Както винаги - най-малките отнасят цялата тежест на удара, защото държавата и ЕС вярно обслужват интеррсите на големите корпорации, предимно чуждестранни за нас!
Омир (нерегистриран)
Не желаят да плащат на шофьорите.Българските фирми печелят от разликата в цената на труда.Спрете да лъжете собствените си работници.Разгледайте заплатите на шофьорите в БГ фирми и чуждите и ще разберете истината.За условията на труд да не говорим.
Ж (нерегистриран)
Браво, съгласен!!!!
ЗЗ (нерегистриран)
Нека медиите сега да пуснат преди 5-6 месеца какво се говореше. Как се играеше хоро пред парламента и как се скачаше като скакалец до небето от радост на едни ухилени и нагли типове. Същите тези типове, които отново сега призоваваха да им дадат ПАК шанс, че видиш ли да се опитат ПОНЕ малко да издействат. Народе , народе...... никой не помни историята, а там е ключа от палатката Народе...... жалка картинка сме ! ! !
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Кретените пак да гласуват за тях на следващите избори ...
:) (нерегистриран)
Бг шофьорите са роби на бг фирмите. Мълчат защото ги е страх да не останат без работа. Борбата на евродепутатите и за защита на корпоративни интереси на на шофьорите. Ако тези шофьори знаеха езици, никога нямаше да робуват на хора като гаджето на зъбатата Каканашева. Нали уж ревем, че имаме най ниските заплати в европа, а когато европа иска,да задължи бг мафиотските фирми да плащат повече на шофьорите си, нас ни лъжат и вярваме че всичко казано от българите е добро. Бг фирмите могат да тръшнат европейски цени за камионите си, а европейски заплати на хората си не дават. Скоро ще реват като хотелиерите, че младите не искат да работят....
Павел (нерегистриран)
И като спрат да работят защото никой не ги търси ще цъфнат и ще вържат?
Щ (нерегистриран)
Решението е лесно. Уроци по английски. И отиват да,работя в нормални фирми. Не че на запад няма мошеници. В испания е пълно, вили бец и той стана известен че гърби служителите си. Но никой не ни е обещавал, че живота ще е справедлив. Ако се бориш, трябва да испееш, ако,спиш твърдо няма да успееш! Греша ли?
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Тролско педалче, просто ще покажат среден пръст на тукашните феодали и ще започнат същата работа за нормални пари и условия извън България. А на теб ще престанат да ти плащат да уринираш тук. Найс, а?
фдд (нерегистриран)
Ако това стане цените по магазините ще се повишат. За това нещо никой не говори а за обикновените хора е най-важното.
:) (нерегистриран)
Щоо? Аз пък смятам, че ако това стане, цвета на слънцето ще стане зелен. Ей така без причина, защото аз така мисле че ще се случи! Казваш нещо, приложи поне някаква причина защо така смяташ.
Илиян (нерегистриран)
Този е пълен дръвнил. Някои фирми вече ползват камиони с дистанционно управление, а този говори за командировки и стари дръгливи камиони.
Павел (нерегистриран)
Говори за препитание на дребните превозвачи! Това, че за теб водеща е поговорката "не е важно аз да съм добре а Вуте да е зле", означава само и единствено, че си един андешко!
:) (нерегистриран)
Говори за препитанието на дребните превозвачи защото е демагог. Какво очаквате, да започне да говори, че зад гърба му са едрите собственици на камиони ли? И принципно някои от евродепутатите са ми симпатични, обаче ще излезе накрая, че и те са едни дрънкала като всички. Само красиви думи и защита на корпорации. Малкия човек трябва да има една роля, да държи на гърба си големите компании!
Илиян (нерегистриран)
Дребни превозвачи са на до изживяване. Едва ли ще могат да покрият екологичните изисквания. Пари за нови камиони, едва ли!!!
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Който откаже да осигури нормални уловия на работниците си и не покрие екоизикванията ще "свири на флейта". И така трябва. А това ще е добре и в друго отношение, защото на тролчета с обратни наклонности като павчо ще им спрат кинтите и няма да се налага да им четем словесните диарии тук.
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Търговска лига се отказва от създаването на педиатрично отделение и сменя името на болницата
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница