Фандъкова тества нов полски трамвай, пускат го по линия 18 (снимки)
Стойността на един трамвай на компанията PESA e 3,3 млн. лв.
Обратно в новинатаКоментари - Фандъкова тества нов полски трамвай, пускат го по линия 18 (снимки) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ох, на батя (нерегистриран)
така, така, ще вози вонящите - това добре, а можеше да наеме само с париоте от 1 мотриса достатъчно кондуктори и общинска полиция, за да са наред нещата в цялата градска линия за 1 година напред (100 души по 1000лв месечно разход по 12 месеца). Но да, откъде да може да смята. Тези 100 човека щяха да са 33 двойки контроли и 1 общински с тях; демек 33 екипа още. Предвид, че в цяла София в момента са около толкова ... както и да е, важно е да се снима и да се лензи да гледа полутъжно-полурадостно как унищожава града, все пак затова е назначена и затова се плаща на смрадливите да я избират. Иначе да, 'сметката' не е тази, реално около 20 пълни екипа щяха да са, но пак ефекта от тях щеше да е много пъти по-осезаем, отколкото от една мотриса развозваща вмирисаните изверги. Но пък и те си я избират, демек за тях се прави, няма как.
Ан (нерегистриран)
Карта за 1м в София 25€ за всички линии и метро. Карта за 1м в Дъблин 106€ само за метро. Данче, забрана за автомобили в синята зона и билет 3 лева!!! Да им дойде акъла на мрънкачите.
112 (нерегистриран)
Той отпуска Тя тества-малко ми намирисва на култ към личността тоест СТАЛИНИЗЪМ
до 112 (нерегистриран)
Ти тъй си миришеш бе троле
Ватмана (нерегистриран)
А навремето бяхме лидер в производството на елекктрозадвижвани превозни средства , електрокари и трамвай...
шИфьора (нерегистриран)
На времето нямаше толкова нови,удобни и климатизирани обществени превозни средства.А пък трамваите бяха шумни,скърцащи,студени и мръсни.Фтобусите пушеха и правеха друс друс,а мИтро нямаше.Ако н’беше ГЕРп последните години да инвестира милиардате от европейските фондовИ (а не да ги пилее с цел спиране на всякакви блага за обикновения гражданин от ЕС на всяка цена)нямаше и да има в скоро време толкова нови спирки и линии
Panova (нерегистриран)
Возил ли си се наскоро в петица или особено четворка? Много са "удобни", особено четворката. Горките възрастни хора! Да ги ожалиш като гледаш как се мъчат при качванеи слизане от трамвая
Ivan (нерегистриран)
Нали бяха за 5-цата новите трамва??
дано (нерегистриран)
Е дано и по -линия 20 и 22 видим най- накрая нови трамвай!!!!!!
ако (нерегистриран)
Се скриеш и не се показваш,повече ще спечелиш.Спри се ,не си попълни албумите със снимки.Самовлюбена като бб.
Експерт (нерегистриран)
Метрото си върви по план. Айде да не претопляме манджата. Нека си минат тестовете на Сименс, за да сме сигурни, че системата за безопасност работи така, както трябва. Братоев прави добри неща, но му липсва визия. Тактически печели битките с хиените, но на стратегическо ниво губи, както той, така и общината и столичани. Не може където мине метро, да демонтираш трамвайни и тролейбусни линии.
... (нерегистриран)
Да, поначало София е проблемна за метро... - дали пък Ако скалния състав&структура е ОК - Бихме могли да попомислим за Естакаден транспорт ? ...ииии - полека-лека към Обществен Без ватман/оператор ?
и (нерегистриран)
Как точно "тества"Като позира като патрона си за снимка.Офсъ.Про.ивно съ.ество.
... (нерегистриран)
Аз щях да направя такива трамваи за половината от тази цена.
Anonimen (нерегистриран)
Българинът е най-големият предател на света, дано Господ му прости вересиите и да си го прибере навреме, че ако продължава да се разможава по света ще съсепи хубавите нации. Дори и циганите са две нива над него.
Имен (нерегистриран)
То и най простия циганин е много по умен от най умният бесепе хейтър
Anonimen (нерегистриран)
Смъндънче, ние произвеждахме трамвай и цялото му оборудеане. А сега на мястото му има един Кифланд. Да ви го наам в продажниците.
аха (нерегистриран)
Кога за последно?
Ами (нерегистриран)
преди демонокрацията. Завода беше затворен като хиляди други.
къде е батко (нерегистриран)
Идва ми да се застрелям!За отбрана купуваме Ф16, а за гражданството - полски трамваи!Не полски ябълки, картофи, печурки, а трмваи!ОТИДЕ СИ БЪЛГАРИЯ!
аз (нерегистриран)
Съсипаха я тая държава. Айде стига си дрънкал глупости.
Точка (нерегистриран)
Цар Борис беше и машинист,,,цАр " Бойко е шофьор на брониран държавен джип ,а неговата заместничка и кметица Фандъкова,стана ватманка и тества полски трамваи по ,,Графа" с 5км.в час ,за да не измести северномакедонските павета.Тези професии май най-много им прилягат.
... (нерегистриран)
...”Честито “ ! - обща сума Само за машините Без поддръжка - 23М Евро .
Влади (нерегистриран)
Трамваите са хубави и модерни - спор няма. Помня,че старите (те са като новите или поне на вид и на функционалност) бяха по 1 млн, което тогава ни се видя множко. А тези - три пъти по-скъпи. То самолетите струват милиони, а това е трамвай.
... (нерегистриран)
Ясно че “наште” - Пак ще “усвояват” .
хахахаха (нерегистриран)
по един милион на метър ли? от къде ви изкопават такива лъжливи продажници?
юрист (нерегистриран)
кАК ТАКА НА МЕТЪР? тОВА ДА НЕ БАСМА? Един колега се шегуваше ,че дакелите се продават на метър. Сигурно е шега. Тогава да си поръчаме по-къси.
... (нерегистриран)
Защо ?! ...защо Пак Покупка ? ..защо Отвън ? ...защо Пак от Полша ? .....и то при Съществуващ Институт&РазвойнаБаза с НонстопУвеличаван бюджет у Нас ?
.... (нерегистриран)
Опппааа ! - а какво ако Е част от Схемището Соларис ? (елбусТинтиримитирищата)
а от къде бе Секачо? (нерегистриран)
от Перм ли да ги купят?
Jaxon
ти руски трамвай ли искаш
roko (нерегистриран)
Възможно най-грозен трамвай, много остарял дизайн.
... (нерегистриран)
Концепцията - Швейцарска. ...но Изпълнението - ...ммм...
Кире (нерегистриран)
Чудесно за новите трамваи (за цена и качество аз не съм експерт и неща да давам некомпетентно мнение), но защо малко от малко не подобрят графиките по мониторите - ето и на тази снимка на черен фон бял квадрат със зелени букви? Ми един конкурс безплатен за деца да направят, те по-красиви графики ще нарисуват!
... (нерегистриран)
Основното е Пасване параметрите с релсовия път у Нас. ...защото Е ЗнаетеКакъв.
наблюдател (нерегистриран)
Колко стрева бройката? Чевам,че били по над 1 млн. всеки ,дали е вярно? По добре да се взимат като зелените- повече и по евтино.
аз (нерегистриран)
Да беше прочел статията бе пич.
Мая Манолова (нерегистриран)
И все пак Аз победих !
Корнелия (нерегистриран)
Разбира се
123456 (нерегистриран)
Аз пак да питам... какв става с трамвайните мотриси по линия № 4... До кога те ще са студени и неотоплени?!?
... (нерегистриран)
Са виа “усвоени” европари. ВъзрасттаИм - кажиРечи като на ЕС.
ESKO (нерегистриран)
Трамвайте са супер. С климатизация, комфортни, камери за ватмана, така че да вижда от сички посоки. Ако може сега да внесат и ватмани. Мислих да предложа да се наемат повече психолози, които да работят с нашите, но те съвсем не стават. Моля, да ги сменят и тях!
... (нерегистриран)
Изгарящи Редовно тягови двигатели. Дерайлиране Често. Недопустими девиации в А/С. ...ДоказаноСистематично с ВечеНаличните от Същия произход . ( ...причините - “загадка” вероятно ;-)
сашо (нерегистриран)
По време на нейните мандати София се напълни с полски трамваи и цигански каруци.
Данко (нерегистриран)
Но пък намаляха боклуците, най-вече червените-нали не си в София?
от преди 5 часа (нерегистриран)
На този етап не се предвижда увеличение на билета за градски транспорт. Това каза зам.-кметът на София по финансовите въпрос Дончо Барбалов пред БНТ.
Ами (нерегистриран)
Ти вярваш ли им? Защото аз НЕ.
Аз (нерегистриран)
да
ЧЕСТИТО!!! (нерегистриран)
В момента единственото което мисли Фандъкова е как по-елегантно да вдигне цената на билетчето в градския транспорт!
разбрах (нерегистриран)
И за това обяви, че билетчето няма да се вдига.
За сега! (нерегистриран)
Баламурник!
Ами (нерегистриран)
то преди "изборите" и данъците нямаше да вдига. Защо ли не и вярвам!!!
отпадък (нерегистриран)
Никой не дава гаранция за Олимпийските игри през 2088, как ще е цената на билетчето. Ще поживеем и ще видим.
от преди 5 часа (нерегистриран)
На този етап не се предвижда увеличение на билета за градски транспорт. Това каза зам.-кметът на София по финансовите въпрос Дончо Барбалов пред БНТ.
хХх (нерегистриран)
На този етап
цирк Глобус (нерегистриран)
Този етап вече отмина.
Тома Неверни (нерегистриран)
Да, но етапите си вървят!
трамвай № 5 (нерегистриран)
А с ТРАМКАР - българският завод за трамваи какво става? Ще го потопим и него ли?
интересно (нерегистриран)
Кога за последно е извадил български трамвай на пазара?
ясно (нерегистриран)
Прочетох отговора ти. Нищо че модератора го изтри.
аз (нерегистриран)
Отдавна замина в небитието.
трамвай № 5 (нерегистриран)
Какво стана с линия № 5 Нали там щяха да пускат от новите мотриси. Май само фейкове ни пускат..
Симеон (нерегистриран)
Хубаво, но какво ще правим когато свършат оперативните програми?
Нищо (нерегистриран)
Пущаме си песента на Фреди Меркюри "Барселона" и търтим в посока с все кучетата и котетата...
Нинова (нерегистриран)
Борисов ще е виновен!
Щирлиц (нерегистриран)
Смени си ника, подхожда ти "Гербер Трол"
Опаааа (нерегистриран)
И билете стана 4 лева за спирка! За да е топло!
здрасти (нерегистриран)
Кога?
trol (нерегистриран)
мълчиш нещо
Кашкавала (нерегистриран)
Браво, много са добри.... Трамкар ООД да гледа какво и как се прави модерен трамвай
10 процента (нерегистриран)
Не са важни трамваите, а каква комисионна е взела Фандъкова за тях? От един трамвай ще изкара 10 процента, сиреч 330 000 кинта!
Браво! (нерегистриран)
Много си добър в изчисляване на комисионните! Добре, че не са те избрали за кмет.
Българин (нерегистриран)
Ще зарадваме поляците, купувайки техните трамваи. А по-добре беше да бяхме запазили нашия трамваен завод в София и ние да се радваме, когато някой купи наше производство.
ъхъ (нерегистриран)
И трябваше да си внесем виетнамци да работят в завода. Абе какво стана с GreatWall?
Мдаа (нерегистриран)
А българите ще продължат да берат боровинки. Те и поляците произвеждат много ягоди и ябълки. Може да им пратим берачи. А те да правят трамваи и да ни ги продават.
111 (нерегистриран)
Мрънкала сме българите, пък столичаните - най-големи мрънкала. Ама то защото София се напълни със селтаци с големи претенции.
ne sme bre (нерегистриран)
Мрънкат само порусначените хейтъри във форума. Българите не сме прости и затова си избрахме отново кметицата, която се е доказала, че върши работа за нас.
e, taka e (нерегистриран)
прост човек се смее на глупости
ЛюбоПитко (нерегистриран)
Добре ли плащат за възхвала на Партията? За един приятел питам..
pipe (нерегистриран)
Тя Фандъкова да каже за данъците, да не ме занимава с откриването на купени с нашите пари трамваи!
ДП (нерегистриран)
И тази тества като вожда си.
ORIGINAL X (нерегистриран)
Пак някакво пране на пари ще става
11111111 (нерегистриран)
Не, просто поляците си продават трамваште, а ние едно време произвеждахме, но вече не...
Симона (нерегистриран)
В случая поляците ли са виновни? Във всяка нормална държава има и чужди автомобили и автобуси, трамвай
1111111 (нерегистриран)
До Симона Не, не са виновни поляците, браво на тях, че има какво да продават, ама ние не сме за хвалене...
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Кирил Петков отрече да е покровителствал контрабанден канал в митниците
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"