Година след трагедията, която приземи "Боинг 737 МАКС" (снимки)
Стотици етиопци отдадоха почит на 157-те жертви на миналогодишната авиокатастрофа
Обратно в новинатаКоментари - Година след трагедията, която приземи "Боинг 737 МАКС" (снимки) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
иванов (нерегистриран)
КАТО НЕ СИ ЗАПОЗНАТ С ИСТОРИЯТА - НЕ ЦЕНЗУРИРАЙ..ОСВЕН ТОВА СЛЕДСТВИЕ НА НЕЗНАНИЕ ТИ ЦЕНЗУРИРАШ В ОБРАТНА НА ИНСТРУКЦИИТЕ ТИ ПОСОКА
Много точно казано (нерегистриран)
Схемата - скъпи на триците, евтини на брашното ще затрие западната икономика за съжалени, защото Боинг не са единствени.......
Инженерче
Каквото и да е ... лоша работа - обучение на пилоти на i-pad и прочее безумия с цел повече продажби. Занижаване на препоръките и тестовете за безопастност, бълване на нови модели на конвейр и резултатът е на лице. Абсолютно нормално е, компанията с най-много самолети да е засегната. Не е нормална реакцията им след първия инцидент, но заради нея си платиха скъпо и пре-скъпо. След като падна самолета на Малайзия еър обвиниха пилотите в липса на компетентност. Още тогава имаше въпросителни но тези от Бойнг уверяваха, че всичко с машината е наред. След втория подобен случай вече нямаше на къде. Философски остава въпросът кой е по-виновен - този, който знае що за летящ ковчег е построил но го защитава заради няколко бонуса, или този, който натиска спусъка на ПВО заради грешна информация и убива невинни. За мен отговорът е ясен - и двамата трябва да горят в ада ... но в нашият свят, единия най-много да го уволнят и да смени ролс-ройса с мерцедес и да дели служебния хеликоптер, а другия обикновено изгнива в някой затвор или полудява.
SS (нерегистриран)
Проблема се нарича икономия плюс безхаберие. С цел икономия са оутсорснали софтуера на индийци, филипинци са писали техническите ноти, спестили са някоко минути обучение да набият в главата на пилотите как работи въпросната система за стабилизация и резултата е налице. Пилотите никой не им е обяснил на обучението да прочетат върпосната нота докрай, където в два реда е описана въпросната система и при проблеми как се процедира. А решението на проблма е натискането на две копчета. Но понеже никой не го е обяснил при преквалификацията на пилотите резултата е налице - няколко самолета забити в земята и много милиарди загуби за Боинг. Схемата - скъпи на триците, евтини на брашното ще затрие западната икономика за съжалени, защото Боинг не са единствени.
НАЙ
Слави Трифонов губи дело за 100 000 лв. срещу бившия си съпартиец Радостин Василев
"Решението е халифат": Ислямистка демонстрация в Хамбург (видео)
Пуснаха под домашен арест Габриела, обвинена в убийството на съпруга си Пейо (снимки)
Депутатите забраниха рекламата на хазарта в медиите (снимки/видео)
Свидетел: Марин Димитров предложил шестцифрена сума за назначение на шеф на ГДНП
"Решението е халифат": Ислямистка демонстрация в Хамбург (видео)
Киев обвини, че Москва е атакувала Одеса с касетъчни бомби (видео)
"Тренд": 41% от българите смятат, че сме спечелили от членството в ЕС
Лена Бориславова дава бъдещия си депутатски имунитет, ако той стане пречка за разследване
Ратифицираха изменението по договора за F-16: Доставките стартират в края на март 2025 г.