Грешка на ръководителя движение вкарала двата влака в един коловоз на гара Карлово
Една срещу друга в 18.32 часа се озовали композициите Бургас-София и София-Бургас
Обратно в новинатаКоментари - Грешка на ръководителя движение вкарала двата влака в един коловоз на гара Карлово | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Геолог (нерегистриран)
Намерете го, порицайте го, и го оставете да си допие в кръчмата.
доницети (нерегистриран)
Къде сте тролове да хвалите Боко за построените от него 5500 км железни пътища и новите 1500 пътнически вагони!? Мълчите, нали? Когато фактите говорят си седите в лайняните дупки и си траете. Иначе плюете за сменените ръководства в БДЖ. (и да, знам, че началника на движение е служител на НКЖИ, ама и там са на "дарения" от държавата, т.е. правителствата не са направили необходимото)
дсфсд (нерегистриран)
Абе не е виновен само ръководителят движение. Някаква автоматична блокировка нямаше ли, която да сработи.
Кое ''съсипа'' БДЖ? (нерегистриран)
Съсипаното БДЖ го довърши това, че вече няма само Лада и Москвич, за които се чака по 5 години, а всеки българин може да си позволи личен автомобил и да пътува свободно където и когато си поиска. Другия момент е,че транспорта на търговията се пое от контейнери и тирове, вместо от влакове, както беше по времето на соца. Това е елементарната истина. Нема кинти, защото няма работа за БДЖ! ФАКТ.
Всеки, който работи (нерегистриран)
Може да сгреши. Лошо е когато от това зависят човешки животи. Хей БДЖ-НЯМАТЕ ЛИ НЯКАКВА АВТОМАТИЗАЦИЯ??? НЕ Е ВИНОВЕН ЧОВЕКЪТ!!! ВИНОВНИ СА ТЕЗИ, КОИТО ПРЕДИ ГОДИНИ ОГРАБИХА И СЪСИПАХА ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ!!! Всички знаем, кои са...
300 (нерегистриран)
Грешки стават но по целия свят има системи, които предодвратяват подобни грешки. Изключая някои по-изостанали страни в Африка, където очевидно е и Б-я.
Радио Позитано (нерегистриран)
Бойко е виновен! И Гешев - тоже!
Явно (нерегистриран)
някой е пипал и осигурителната инсталация...... Кой? Кой? Ако деж.ръководител не е знаел, че е пипана осиг.инсталация, то той не е виновен, а онзи който в омазал нещата със жиците. Трябва да се провери.... Очаквам да се провери, де ;)
Fallschirmspringer (нерегистриран)
При един коментар ,някой ,който е добре запознат със оборудването на съответна гара ,посочи, че управлението е от релеен тип и е монтирано 1978 година ,което значи ,че разработка поне 8-10 години по рано.Всички такива управления трябва да са компютърно управляеми и при това ,най-малко от две машини ,по два независими един от друг клона и само когато информацията съвпада и от двата ,тогава де се взема правилното решение. Иначе ,някой с лабилна нервно система или с някакви проблеми/ментални/ , или както е модерно в нашата разрухана държава -финансови ,може ,на собствена глава да ги сблъска двата влака.Според мен трябва да има двупосочна информация от машинистите към ръководител-движение и обратно и те да са винаги в активен режим,като това не е разговор по смартфона ,а обмен между компютрите във машината и тези в центъра за управление.Може и да не съм прав ,но според мен това е нормалният алгоритъм.
Хубаво (нерегистриран)
разсъждение... Но само 5 локомотива в България имат бордови компютри :)
с.т. (нерегистриран)
Сега е редно ръководителят на движение да бъде наказан, без бавене - за урок.
... (нерегистриран)
Тоя има 10х повече стаж от пилотчето. Ма нямало как оикота да имал грешка.
29 юни 2021, 15:41 ч. / 18:30 ч. (нерегистриран)
29 юни 2021, 15:41ч. - Изпълнителният директор на БДЖ , Никола Василев, е поредният чиновник, който отказва да изпълни нарежданията на началника си – в случая на транспортния министър Георги Тодоров, и да напусне поста си, (OFFNews). Днес той, както и шефът на борда на жп превозвача, Григори Григоров, получиха протокол за освобождаване заради куп безобразни нарушения по договори за милиони левове, както и заради постижението да влошат още повече състоянието и на без друго съсипаните БДЖ. Според източници от БДЖ през последните дни директорът упорито се е опитвал да прехвърли вината за скандалните договори за ремонт на 40-годишни вагони на баснословни цени и за частната охрана на обекти на компанията на оперативното ръководство на БДЖ-Пътнически превози. 29 юни 2021, 18:30 ч. - Машинистът Станимир Стоянов спря влака от София за Бургас на косъм от катастрофа на гарата в Карлово. Само бързата реакция на Станимир Стоянов предотврати тежък инцидент, съобщи бТВ.
Захарий Стояновъ (нерегистриран)
Не е истина направо какви идиоти и умствено изостанали типове коментират тук!!! Който изкаже мнение различно от официалното и политкоректното и хайде веднага комунист! Не нужно да си комунист или фашист за да видиш тоталната деградация и идиотизъм в обществото ни за последните над 30 години! Достатъчно е само да си мислещ човек, не хуманоид с една единствена и много самотна мозъчна клетка като идиотите, коментиращи тук!!!
Батка, за какви 30 години говориш (нерегистриран)
От 70-те се возя на нашите влакове, от дете. 10 годишен съм стоял на един крак в коридор на бърз влак два часа, че нямаше къде да стъпя с другия . Такава каша беше. 7часа и половина закъснение ми е рекорда на Пирдоп! Виждал съм с очите си случай ,влака спира на гара Карлово, започват да слизат хора, да слизат, да слизат и....влака тръгна без хората да могат да слязат и други да се качат. Стига с тези ''30 години,че верно'' не сте уред! БДЖ ВИНАГИ Е БИЛО ТОТАЛ ЩЕТА! Говоря ти и като бивш жепеец.
opc (нерегистриран)
Коментиращите експерти, не правят разлика между НКЖИ и БДЖ, ама иначе....разбирачи...Ей такива, гласуват за чалгари и другари
Иво (нерегистриран)
А па интелигентните за герп, а?
а бегайте да разсъждавате по темата (нерегистриран)
Нас не ни интересува на кого е грешката, а защо се стига до грешка. В авиацията никога не се търси кой е сгрешил, защото грешките следващия път ще се прикрият. Интересуват се само къде е грешката как се е стигнало до нея и се предприемат мерки следващия път такава грешка да няма. Ако има съмнение за злоупотреба се предава на разследващите органи.
В кой век сме??? (нерегистриран)
Нима няма автоматизирана система за наблюдение, която да не позволи обръщане на стрелката при наличие на влакова композиция на същия коловоз???? В кой век е БДЖ?????
как в кой (нерегистриран)
XIX
ама и ти (нерегистриран)
не бе ХХI се пише така.
тоест виновна е мравката (нерегистриран)
че не се упражнява контрол от бджето?
PEYTSCH
1.Виновен е Радев. 2.Виновен е Слави от ИТН (върна светкавично мадата!) 3.Виновен е Нинова от БСП (върна още по-светкавично мандата)
Захарий Стояновъ (нерегистриран)
В Мутрокенефа след 1989г. такива неща са вече в реда на нормалното.Защо се получи така след 32 години "демокрация"?Този въпрос има 2 отговора. След 1989 год. нивото на човешкия фактор спадна не до нулата, а под нулата!Навсякъде преобладават идиотите, олигофрените, безотговорните, простите, необразованите, несъобразителните.За сметка на това обаче, всички горепосочени са с връзки и протекции - случайни хора няма.Това са т.нар. "калинки" накацали навсякъде.Ocвен това тези идиоти cа и вечно нашмъркани, напушени и подпийнали. И колкото си идиот по този начин ставаш още по-голям идиот! Можещите, знаещите, образованите, oтговорните, мислещите хора в Кочината макар и малко на брой, са изолирани и натикани в кучи гъз! Не на последно място през всичките тия три десетилетия "демокрация" образованието и средно и висше вече отдавна е също под нулата! Всичко това дава отговор на този жп инцидент!
opc (нерегистриран)
Тъпанар, комунистически...Човек направил грешка и вече заключения за демокрацията седнал да прави...Аман от такива простаци, дето все ни натрисат Гечевци за управленци Още управляват ''изучените'' при бай ти Тошо...Който пък , дали е имал и 8 клас....
1312 (нерегистриран)
С какво омаловажение го каза... "Човек направил грешка.." Галфон, колко жертви можеше да докара тая грешка? Само един прост гербераст няма уважение към човешкия живот и крещи на всички, които имат, че са комунисти...
до захи швестъра (нерегистриран)
Захи Швестъра - комунистическата подлога, описва опитът му на ръководна длъжност преди 89та .
до захито (нерегистриран)
Що не дойдеш да се видим и да ти покажа кой е швестер, а??Да ти направя главата болница, а маратонките ти сираци!!! Или си бабаит само анонимно и зад клавиатурата??Най-вероятно си от гласоподавателите на Мутрочалгаря - там сте само от идиот нагоре!!!! Ти ЕПМ проста и малоумна!
до Захарий (нерегистриран)
От всичко дето си написал само една дума си сбъркал,не калинки а парашутисти.
Българина (нерегистриран)
Би трябвало автоматична система да следи за подобни случаи. Нещо за нея?..
туй се сещам (нерегистриран)
Ами развалили са я, за да има виновен човек.
1312 (нерегистриран)
Баце не вярва на системи и машини.
PEYTSCH
От „неизчегърканите“ ли е или е чалгар на Слави ? Все едно, не е от Герб.
3.1416 (нерегистриран)
Уволнение та следващият да гледа на кой коловоз има вече влак. Има професии където нямаш право на грешка, защото е фатална.
петко николов (нерегистриран)
КАЛИНКИ, КАЛИНКИ...30 Г. НЯМА СВЕСТЕН ЗАВЪРШИЛ ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ. ЧАКАЙТЕ , СЕГА ЛЕКАРИТТЕ СА НА ДНЕВЕН РЕД, АПТЕКАРИ, ... ЖАЛНА МУ МАЙКА НА НАРОДА
666 (нерегистриран)
Ръководителят движение е отстранен, добре, но какво показва алкохолната му проба?
Грую (нерегистриран)
Пробата за алкохол как е
Шилo
Неслучайно "железничар" се използва в голяма част от Вреопа за глупав, ниска топка, неамбициозен, живуркащ, изостанал в развитието си човек.
Всъщност (нерегистриран)
За разлика от БГ, в Европата, на запад от Будапеща, желазничар си е много стабилна и престижна професия! Особено във Франция. Там като се вдигнат железничарите на стачка ( а това не е рядно!) - се усеща в цялата страна на длъж и на шир. В БГ железничарите също бяха на високо ниво на заплати и статус, ама преди 25 год.... Оттогава, чрез синдикати и с директни атаки срещу служителите - ги докараха до ниво около и под средното за страната. Инвестициите са минимални, да не кажа: нулеви. Нова техника почти няма.... И само уменията на хората в жп транспорт спомагат да работи що-годе нормално този наш отрасъл
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Руската армия отново атакува Одеса с ракети
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница