Хазната е загубила 70 млн. лв. от необработени нарушения в ТОЛ системата
Милиони са загубени от безконтролни плащания между АПИ и националното ТОЛ управление, твърдят от регионалното ведомство
Обратно в новинатаКоментари - Хазната е загубила 70 млн. лв. от необработени нарушения в ТОЛ системата | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
анонимен (нерегистриран)
Много е хубаво да плюете сега! А къде бяхте преди? Работихте, пътувахте, живеехте и се чувствахте добре! После дойдоха военното юмруче и червените олигарси и всичко осраха!
анонимен (нерегистриран)
Това са не събраните такси от фирмата на Лилана-Божков!
Професионалист (нерегистриран)
Некъдърните мутри, които ощетиха народа с милиарди и хазната също в затвора!
Стига сте ровили (нерегистриран)
че много се размириса. По-добре да си живеем в заблудата че от ББ по квалитетен управник няма.
Чичката (нерегистриран)
А на Лиланчето фирмата кога ще прилапа толсистемата?
.!. (нерегистриран)
Значи сега, той тиквата ви постори 500 000 000км пътища и магистрали вие за неква си ТОЛ система ми пишете!? Ай сиктир! Е верно е, че в държавата имаме само 19 000км пътища и магистрали, та затова си мисля, че сигурно е строил на Марс или на Луната!? Ма сега Китайския марсоход дето казна на луната ще покаже и изпрати снимки от тия пътища дето тиквата ги е посторил там! Дано ги покажат да ги видим, дали качеството е като на тези дето досега ги строихме, щото ако е такова, по добре да не ги показват снимките! Инак си мисля, че то тиквата може да се объркал, искал е да каже абе аз ОКРАДОХ пари с които могат да се построят 500 000 000км пътища и вместо това е казъл аз построих 500 000 000км пътища! Случва се това, герберастка мозъчна грешка му викат!!!
гражданин от село (нерегистриран)
герберастите много ги е страх от електрони системи. Друго е някоя тяхна калинка ръчно да пипне.
марто (нерегистриран)
Тази наговори куп глупости на база компроментирани данни. Пътищата на една трета от предвиденото, таксите наполовина, че баце клекна на шафьорите. Ковид година със смачкана икономика. Какво да очаквате? Ама някой трябва да погледне обективно, а не през кухите очи на черепа, който още умира на мъка от това, че не лапна тола. Сега поне се знае, че е направен не по български, а както трябва и ако държавата реши, че от него трябва да се печели да печели, не са и виновни операторите.
Кумико (нерегистриран)
Ами как да имат пари да се издържат, те се нароиха хиляди кибици, дремещи в едни облепени колици под сянката, на климатик, дето и те заплатка чакат...
az (нерегистриран)
Какво им пука на калинките, нали източиха паричките. Като с "магистралите" и всички останали проекти, които ще плащаме ние и децата ни.....
Компир (нерегистриран)
Амиии беше ясно. С капш има доста корупцоя по целия свят
Алекс (нерегистриран)
И така - стигнахме до характерно дърво на хоризонта! Не че не се беше случвало на други, далеч по-мощни икономик от нашата в далеч по-подредени държави. Цитат от статията "Една от критиките, която служебното правителство отправи към тол системата е, че при сегашните тарифи и сегашния обхват на пътищата с платено преминаване тол системата едва събира средства за своята собствена издръжка. В хода на извършената проверка, отнасяща се за ТОЛ системата, е било установено, че не работят всички контролни рамки и камери." И сега кво шъ прайм? Ще вдигаме тарифите? Ами тогава някой хора ще минат на влакове и пак ядец! Ще разширяваме системата? Ама то това означава нови рамки и камери, още точки за поддръжка и като резултат повишени разходи. То пари няма да поддържат в изправно състояние и досега изградените. Остава един много сигурен начин - всичките велии дела на великата тол система на скрап и връщане към добрите стари винетки за целия транспорт. Евтино и лесно.
аз (нерегистриран)
Нали събираше на година 700 милиона как така не събира сега.
Шилo
ТОЛ систаемата е поредния корупционен проект на ББ&Ко. На всеки нормален човек, който може да сметне 2 и 2, беше ясно, че тази система няма как да е ефективна в този й вид, с огромните й разходи за издръжка и намалените десетки пъти тол такси, спрямо първоначално заложените в сметките.
един (нерегистриран)
Ред в хаоса и тук.
Гарантирано от герб (нерегистриран)
196млн договор за подръжка на софтуера който се оказва и че не е инсталиран и затова обработват на ръка.
Morski (нерегистриран)
"Всяка седмица служителите трябва да обработват по този начин около 2000 наказателни постановления, а капацитета им е да обработват по 500-600. За една година необработените нарушения в ТОЛ управлението са 200 000 и са на стойност 70 млн. лв."----Хайде сега проста математика с техните данни! 2000-500=1500 х52 ( седмици)=78000 " необработени нарушения"! Къде са 78000 , къде 200 000!!! Тези не само са некадърно тъпи, но и не знаят как да лъжат!" Еламантарно Уотсън!
guest (нерегистриран)
предполагам тая крива сметка идва от калпаво ПРЕПИСАНАТА от тия журналя тука статия, но при всички положения цифрите са по-реални от половин милиард километра пътища
гост (нерегистриран)
78000 са нарушенията, стойността не е ясна. Ние преди ако сме плащали месечна винетка * ~140лв, сега плащаме 4 пъти отгоре. Как не им излизат сметките не знам
Morski (нерегистриран)
Като не е ясна стойността как се получи тази сума?Да попитам прост въпрос ! В статията министърката твърди за 200 000 " необработени нарушения" и аз и доказвам с нейните цифри , че нещо не и излизат сметките! Тя не може елементарни числа да сметне - министър станала!
h (нерегистриран)
Предполагам 200 000 са необработените нарушения не за една година, а за целия перод от тръгването на системата. Аз пък друга сметка направих. От тези 200 000 нарушения много са повтарящи се и трябва да се анулират - ако тръгна на път без винетка и ме снимат днес 5 камери - ще ми излезе в системата 5 нарушения, но като ги обработя и видят, че са в рамките на 1 ден - ще начислят една глоба. Затова смятам, че 200 000 нарушения реално след обработка се редуцират значително. И в този смисъл статията е подвеждаща. И най-вероятно е пусната с цел обработка на общественото мнение, защото много малко хора ще се замислят над цифрите. Също така мен ме е много яд, че платих винетка и сгреших номера - хем платих винетка , хем глоба. И защо системата не позволява корекции, ако си сгрешил? Колко пари събират така от добронамерени, но невнимателни като мен? Нека изватят статистика и да кажат колко такива събрани пари от грешки имат? Защото това са им пари от въздуха...
сс (нерегистриран)
Преди, когато нямаше ТОЛ-такси, всички си купувахме винетки. За да сме изрядни при ползването на пътищата. камионите - и те купуваха винетки. След като въведоха ТОЛ-таксите, когато камион пътува по път, за който път не е въведена ТОЛ-такса /но за пътя има винетна такса/, този камион плаща ли винетна такса за ползването на въпросния път. Щото ако въпросния камион не плаща винетна такса - аз /с LADA-та/ защо плащам?
аз. (нерегистриран)
Камионите плащат месечечно четворно и отгоре спрямо винетките. На тировете им излиза доста по-скъпо, вярвайте ми!
мнение (нерегистриран)
Ще ми е любопитно да видя кой ще посмее да вдигне цените за автомобили, камиони и автобуси... Няма такъв БГ управляващ. Няма да го направи и Слави Трифонов. Милиардите, които ББ каза, че ще се събират бяха на пъти по-големи цени и с пъти повече километри републиканска пътна мрежа, но се уплаши и клекна на транспортните фирми и превозвачи. А несъбирането на глоби си е отколешна българска черта.
Абе (нерегистриран)
Аз ли бъркам нещо или 2020 година имаше едно нещо наречено пандемия. Имаше още едно нещо дето му викаха локдаун. И в общи линии държавите се бяха затворили и всякакъв транспорт беше спрян. Дали пък случайно това не е така причина за по-малкото пари от такси?
James (нерегистриран)
Интересна теза, дали някой ще се замисли...
сс (нерегистриран)
Транспортните фирми по време на пандемията не бяха засегнати. Напротив - транспотрните услуги бяха кът. Въпреки зелените коридори за камионите. Проблемът с по-ниските приходи се крие в това, че камионаджиите се изучиха; и возят по възможност по пътища без ТОЛ-такси. Дали някой ще се замисли върху това?
.... (нерегистриран)
От миналия юли чакам да излезе глоба за липса на винетка, та да си я платя чинно в срока с намалението. Нарушението си седи в онлайн системата на "постъпило"...
Буци отстъпва, команчите настъпват (нерегистриран)
Министърката беше мега-калинка :) Даже хлебарка направо. Имайте в предвит,че комунистите в момента узурпират властта и назначават още по-големи и стари соц бръмбари. Десните партии мълчат и се радват, че ще вземат гласове от Боко. Незнаят обаче, какви схеми ще заварят после от служебните комунисти
Ами сега (нерегистриран)
По хубавия почин на служебното правителство - да изхвърлят всички мърлячи от тези агенции барабар с шефовете им (защото шефовете са виновни, не обикновения човечец) и да назначат нови хора, имащи желание да работят !
да (нерегистриран)
Tипично за некадърниците от ГЕРБ/ДПС!!!! И техният НАП не можел да събере 10 милиарда задължения данъци, защото не знаел как да ги събере!!! Герберастка недоучена работа
Никк (нерегистриран)
На тия от ГЕРБ цялата им работа е такава. Навсякъде назначени некомпетентни хора, калинки. Резултатът е че където и да пипнеш е гнило
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
"Екзакта": ГЕРБ води с 9% пред ПП-ДБ, запазва се конфигурацията и в 50-ия парламент
Укриващите се от мобилизация на фронта в Украйна живеят в страх