Изграждат 6 нови спирки по третата линия на метрото
Приетият вариант на трасе е с дължина около 6 км в границите на административни райони "Оборище", "Слатина" и "Младост"
Обратно в новинатаКоментари - Изграждат 6 нови спирки по третата линия на метрото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Сахар (нерегистриран)
На бас, че тоя проект ще се промени поне 2-3 пъти в движение.
Петров (нерегистриран)
Защо се изостави продължението на втора линия посока Витоша. Трябваше да е към студентски град. Голям лобизъм има.
ERICH (нерегистриран)
Отклонението от метро №3 тръгва от изпълнената вече при изграждането на трета метролиния шахта при ул. “Шипка” в зоната на Военна академия, а краят му на “Цариградско шосе” и ул. “Йерусалим”. Разположението на метростанциите е следното: - МС 1 - кръстовището на ул. “Гео Милев” и ул. “Черковна”: - МС 2 - кръстовището на ул. “Гео Милев” и ул. “Н. Коперник”: - МС 3 - кръстовището на ул. “Гео Милев” и ул. “Слатинска”: - МС 4 - кръстовището на бул. “Асен Йорданов” и бул. “Шипченски проход”: - МС 5 - Зала “Арена Армеец”: - МС 6 на бул. “Цариградско шосе” след Окръжна болница.
анонимен (нерегистриран)
ввв
Agenta (нерегистриран)
Правиме метрото до Цариградско зареди един мол, вместо до кв. Дружба. Лобизма в столицна община удря тавана.
Ivan Georgiev (нерегистриран)
Ние в южните райони по Цар Борис да го ядем викате...
Сахар (нерегистриран)
Реално трамвай 5, ако "прескочи" 3-4 светофара, които му трупат забавяне е като надземно метро и няма смисъл да влиза изцяло под земята.
Бай Ставри (нерегистриран)
Живея в района и метрото ще е добре дошло, но нека някой обясни кой е този гениален ум който не свръза тази линия с другата метро линия отиваща към младост 4 и бизнес парка, а то реално излиза под Цариградско шосе до мола при положение че и сега от обръщалото се движат близо 3,4 автобуса, които минават точно по същия маршрут. За да се ползва това разклонение ще падне едно прикачване и смяна на хиляда места.
dob4o (нерегистриран)
точно панацея е, защото е бързо и удобно и с него успяваш да се придвижиш достатъчно бързо до работа или закъдето си тръгнал. Тоест решава проблема на градския транспорт в един голям град. Ако не знаеш, в доста държави имат добре развито метро. Не го развиват при нас достатъчно бързо , по няколко причини. Първо, че не може да се краде толкова много от него, от други неща се краде повече и затова не се дава достатъчно финасиране за метрото. Друго, то е на ток и не може да се краде нафтата от автобусите. Имаш и лоби на такситата( едни богаташи свързани с политици), които спират бързото развитие на метрото. В метрото има полиция и манговците не може да влизат без да си платят билете, докато в автобусите си се возят безплатно. Тоест никой не се интересува да се оправи този проблем на града, никой не се интересува от хората, всичко е интереси на едни богаташи и политици. Само погледни бюджета на софия, ще видиш за какви малоумия са дадени пари и то много пари, които не решават нищо. Тези хвърлени пари на вятъра може спокойно да се дадат всяка година за направа на една метростанция, и проблема с градския транспорт да бъде решен, но никой не иска да го решава този проблем. За пример, дадени пари за засаждане на цветя, които се засяват лятото и те умират септември, и това са пари колкото една метростанция. Не че е лошо да се сеят цветя, хубаво е , но то трябва да бъде направено след като се решат други проблеми. Друг пример, едни калинки щели да правят система с едно билетче да пътуваш за време. Не е лошо, не са го измислили те, а са го видели на запад като са ходили, НО, НО тази система струва колкото две метростанции и не решава пак проблема. Тоест повсевместно крадене вместо решаване на проблема.
132 (нерегистриран)
Бате, принципно си прав, ама реалността е съвсем друга. Ти на метрото возил ли си се?! Редовно разни пишлигарчета прескачат огражданията на входа. Е не са мангали, тийнейджъри са. Ако не знаеш и контрольори има в метрото, те к'во проверяват ако не може да се пътува гратис. Да не говорим, че хич не и работа на милицията да гони разни гратисчии, пък и честно казано няма нужда. Не можело да се краде!?! Ти къде живееш?! Искам да ти кажа, че метрото се строи, като всичко държавно у нас - Батко казва колко ще струва и кога ще се прави. То готово, проектите му още неодобрени в общината. Е как без проекти и проектно-сметна документация сметна колко ще струва!? Ще ти кажа, струва колкото трябва плюс ресто за партийната касичка. Освен краденето, всичко е криво у нас дори и с прави намерения, защото купчина юрисити и две купчини икономисти търсят изгодно решение две години и после хвърлят "изгодното" решение на двама инженери, които за два месеца да го реализират. С'а аз не съм в системата ама бас ловя, че примерно в АПИ работят повече счетоводители, юрисконсулти, деловодители и прочие администрация отколкото инженери. Да не говорим, че всичките младежи сте, о-о-о-о, аз искам на бюро от 10 часа с костюмче, няма да уча висши математики, механики, статики и прочие сложнотии, че после да се разправям с мангали на терен за мизерни пари.
Владо (нерегистриран)
На Сердика в час пик 5-6ч постоянно влизат през "изхода" Сигурно и на другите места е така. Но да, предпоалгам возещите се без билет в метрото като цяло са по-малко от тия в автобусите и другия наземен градски транспорт,
Скъсан Дирник (нерегистриран)
Грешно заглавие Правилното е: Държавата изгражда и тези 6 нови спирки на метрото. Между другото, кога София ще си плати парното?
NzoI (нерегистриран)
Напишете кой ще финансита! Столичния ОС пак ли е “разпоредил “ на МС да плати и това метро. Нахалници!
Споко (нерегистриран)
Няма да е с твоето възнаграждение за коментатор.
И кой (нерегистриран)
точно плаща за коментара? Герб, Радев или ДБ?
Росен (нерегистриран)
Ама Фандъкова ли ги изгражда? С нейни пари или с откраднатото от Софиянци?
Селянче (нерегистриран)
Как се прави Метро за нуждите на жителите на София с откраднати пари бе нещастник? Що не си ходиш на село да копаеш нивата и да псуваш кмета в кръчмата.
Nzoi (нерегистриран)
Софиянци не са платили и лев за метрото си. Всичко е национално финансиране. Фандъците крадат от него.
С пари (нерегистриран)
От Европа. Тези които при вас ги спират за корупция и не отпускат и едно евро за да не го откраднете. Другите вече взеха милиарди от фонда за възстановяване и икономиката им е по-добре от отколкото преди ковида. И по останалите фондове усвояват огромни средства. В България и един евроцент от договорените от ГЕРБ 100 милиарда за този програмен период няма да вземем. Още с "приватизацията" разграбихте до кокал България и оставихте народа милиони без препитание, а останалите с 3 долара месечна заплата...
И добре (нерегистриран)
че фи спряха. Иначе щяха да ги изхарчат А глупости и да ги откраднат
Ив (нерегистриран)
дава по-добри показатели - ко речи? по-добри от кое, брат?
Залагания (нерегистриран)
За това, колко бързо ще се наводнят и спрат да се ползват
dominici (нерегистриран)
Метро до МФСЗ Арена Армеец си трябва. Транспорта до там е слаб и по време на концерти е ад.
неостър данъкоплатец (нерегистриран)
Ако достъпа до транспорт на Цариградско шосе е слаб интересно докъде е добър - мотрисата в коя трибуна тряябва да спира и колко концерта и спортни прояви се организират там годишно -20-30 -50?По-евтино ще бъде дасе пускат допълнителни автобус и градски транспорт до залата в пикови часове отколкото дасе се построй не използваема спирка. Метрото трябва да излее извън града като бърза надземна железница обслужваща голям брой хора, с големи буферни паркинги, хората се ориентират да живеят извън София.
БекъмА (нерегистриран)
Споко, като направят метрото до залата тогава Арена Армеец ще стане МОЛ :)
Ми (нерегистриран)
Да пуснат повече метролиний. Да се намали движението по Цариградско.
Студентски град ? (нерегистриран)
Дано се изгради и до Студентски град. Това ще облекчи много градския транспорт.
Ив (нерегистриран)
Нямаш грижи - вече са го облекчили - интервалът на 280 сутрин е 8 минути...още малко като го облекчат и ще е мине интервала на 123...
Владо (нерегистриран)
Нерде трета линия нерде спирки по Цариградско при Армеец?
Инокентий (нерегистриран)
Е, не! Тия все едно играят Mini Metro. Дай метро насам, натам. Визия нулева.
Инокентий (нерегистриран)
Метрото не е панацея! Проблемът на управляващите е далновидна стратегия за интегриран градски транспорт!
Ив (нерегистриран)
Ко? Не!
Нали (нерегистриран)
Най-добре въобще не са да не се строи нищо. Или да се строи като едно време-само на приказки. Абе писна ми от селянчета да коментират неща които въобще не разбират. Я спри малко да пишеш коментари и отиди сутрин да видиш колко хора се возят в метрото.
НАЙ
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Плугчиева каза защо се е оттеглила от кабинета "Главчев"
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
БСП подреди листите: Нинова пак поведе две. Вигенин пръв за Брюксел, след него е Румен Гечев