Никъде по ЕС бензина не е 1.80лв или 0.90 евро цента! Това е лесно проверим факт. Ако в България има картел, то тогава има картел и в Англия, Германия, Франция и прочие. Това което Марешки ви спестява като информация е че за него продаването на бензин не е бизнес А предизборна кампания! За това може да си позволи не само да не печели но и дори да губи! Помислете: Как можеш да живееш на 1ст на литър? Колкото литра на ден трябва да продаваш?! 100 литра ти е 1лв. 10,000 литра ти е 100 лева!!! 10,000 литра по 30л на кола (в най добрият случай) означава че трябва да обслужиш над 330 коли на ден за да спечелиш 100лв и това като бизнес а не като индивид!!! Кой ще се хване да се занимава с бизнес и да наема хора и да поема риск, за 100 лева на ден като бизнес!? И 1000 коли на ден да обслужва, това са към 300 лв! Колко от вас са започвали отговрен бизнес като бензиностанция и са се занимавали с изкарването на достатъчно печалба да платиш на хора, на държавата, на доставчици и да остане нещо за тебе? Който го е правил, знае че това не се прави за 100 евро на ден!!! Дори да прави по 1000 лева на ден (3,000-4,000 коли), това е само 365,000 лева годината а Марешки не е станал богат от 365,000 лева приходи в годината (да не говорим и колко хора трябва да ги дели за да му върви). Призовавам ви да мислите и да не се подавате на елементарни и полулистки номера на разни мутри като Марешки. Разбирам че ви е писнало от ниски доходи и постояната борба за физическо оцеляване. Разбирам и омразата ви към тези които стоят зад задължителните разходи: бензин, парно, ток, вода - неща без които не можеш. Но нека това да не ви отнема способноста да мислите.
горките те.
почнаха да ни замерат със стотинки и се изкараха доброто ченге.
абе ей, ше ви видме, като почнат да не ви купуват "продукта" на колко ше го продавате. мръсници. лъжата е гоуема и е пирфектна. отврат сте.
Ако случайно някой още не е разбрал - бензинът е с още поне 50 стотинки по-скъп, защото другаря Златев купува руския нефт значително по-скъпо от офшорна фирма, собственост на Лукойл. И това естествено с негласното съдействие на политици от всички цвветове. По този начин и бензинът ни е значително по-скъп, и Лукойл източва печалбата на Нефтохима и България не получава никакви данъци, и другаря Златев от спестените си пари от банички си е купил яхта голяма колкото половин футболно игрище. Същия номер Лукойл го правеше и в Румъния, но румънците скочиха, местния Лукойл бе глобен с 300 милиона долара (или там някъде, не помня точната цифра), а ръководството е под следсвие за данъчни измами и пране на пари, а офшорната фирма изчезна безледно.
Реално горивата заводски излизат почти без пари, защото не се преработва чист нефт, а отпадъчни продукти от руските рафинерии и тракторни заводи. Плаща се само цената за преработката на нефта на ишлеме. Анадън мо стюпети.
За да се разбере истинската цена на бензина трябва да се види сертификата-от какво е създаден или измайсторен.Говоря от позиция-повече от двадесет и пет години работа на танкери-Crude Oili и продуктовози-химикаловози.Бедна ви е фантазията какви съставки се използват в последно време-трудно им се изброяват имената-Мо-газ(мотор оил газолин-40 октана), газови кондензати, примагон и едни химически съкращения които нямат научаване.Който е работил на такива кораби знае, че на видно място в кораба се поставя технологична карта с параметри на товара.Боклуци до немай куде.Много често се питаме, защо когато заредим от една бензиностанция двигателя работи добре, а от друга зле.Именно от съставките на горивото(по понятни причини не го пиша бензин или дизел).Та тази химия понякога се плащада отървеш рафинерията от нея.А тези тарикати взели да ни курдисват с цената на нефта.Просто добива на нефт не може да отговори с рандемана на световното потребление.Тка, че хората са напълно прави от една страна за цената на боклуците и от друга за съотношението -заплати0цени.Цената на горивото трябва да е съобразена със заплатата-2000 евро заплата-2 евро гориво 1000 веро-1 евро-примерно.А не да ми пеят как били цените в ЕС, а не заплатите.Мошеници готови за въжето.
Ако се махне или намали акциза , съответно ДДС и си намалят нормите на печалбя , цената ще е под лев.
Да , ама не...
Държавата ни плакне и клати най-много, тези са само мишоци изпълнители!
При цена на барел от 60$(вие купувате от по-евтиния) и 158литра за 1 барел излиза, че суровината ви струва 0.65лв., 65 стинки, какво повече има да коментираме бе, ясни сте лукойлци, ама само на българина с повече от 2 стинки мозък, защото има и такива с по-малко, дето ежедневни ви се редят на бензиностанциите и ви пълнят офшорките ;)
Златев имал средно по... 14 души персонал на бензиностанциите си, а Марешки... 5:)))!!!
По-голям виц не бях чувал, защото, ако това, което Златев твърди е вярно, то Лукойл шяха да са работодател номер едно в тази кочина, а те не са!!!
И на всичкото отгоре са от... създаването си все на загуба!!!
Та питам аз, как става този номер:)))???
Преди два месеца Златев официално потвърди пред медиите , че Марешки купува негови горива , от някакви дистрибутори на едро (най-вероятно и те собственост на Лукойл )! Така че няма смисъл да разиграват това театро - Марешки си е продукт на Златев , продава на по-ниски цени за да види сметката на разни други обекти , а и му върши услуга като подкрепя мнозинството на ГЕРБ в Парламента ! Че не дай си боже да променят закона за митническите складове - и румънци , и гърци ще залеят пазара с по-евтино и по-качествено гориво , от бъркоча който излиза от Бургас !
Съвети за оптимизация на разходите на бензиностанциите:
1. Строите евтино, не да завишавате цената на строежа и да точите данъци години наред с бутафорни кредити.
2. Спрете да харчите толкова за реклама, за толкова години ви научиха хората.
3. Това че по закон срока за амортизация е кратък не значи че се е износила бензиновата колонка.
4. Махнете бонус системите и просто продавайте евтини горива вместо да ни засипвате с боклуци "на промоция"
Не че Марешки е много "чист" бизнесмен, но... Златев... нека отговори на въпросът: Защо тук се смята цената на петрола по сорт "Брент", а реално се купува сорт "Арал", който е по евтин? И... (както беше споменато по-долу) кой държи акцизните складове и получава пари от там (всички фирми, които внасят горива трябва да минат през тях). Златинчоооо... ако не беше покровителството на ББ и тези над него, отдавна трябваше да си на бесилото.
направи си и ти и марешки - кой е забранил да имате.... Ако кажеш че нямаш пари... то Марешки има ,,,големите компании също имат,,,,КОЙ частен инвеститор в БГ ако има изгода няма да направи склад????
направи си и ти и марешки - кой е забранил да имате....
Ако кажеш че нямаш пари... то Марешки има ,,,големите компании също имат,,,,КОЙ частен инвеститор в БГ ако има изгода няма да направи склад????
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Аз (нерегистриран)
Никъде по ЕС бензина не е 1.80лв или 0.90 евро цента! Това е лесно проверим факт. Ако в България има картел, то тогава има картел и в Англия, Германия, Франция и прочие. Това което Марешки ви спестява като информация е че за него продаването на бензин не е бизнес А предизборна кампания! За това може да си позволи не само да не печели но и дори да губи! Помислете: Как можеш да живееш на 1ст на литър? Колкото литра на ден трябва да продаваш?! 100 литра ти е 1лв. 10,000 литра ти е 100 лева!!! 10,000 литра по 30л на кола (в най добрият случай) означава че трябва да обслужиш над 330 коли на ден за да спечелиш 100лв и това като бизнес а не като индивид!!! Кой ще се хване да се занимава с бизнес и да наема хора и да поема риск, за 100 лева на ден като бизнес!? И 1000 коли на ден да обслужва, това са към 300 лв! Колко от вас са започвали отговрен бизнес като бензиностанция и са се занимавали с изкарването на достатъчно печалба да платиш на хора, на държавата, на доставчици и да остане нещо за тебе? Който го е правил, знае че това не се прави за 100 евро на ден!!! Дори да прави по 1000 лева на ден (3,000-4,000 коли), това е само 365,000 лева годината а Марешки не е станал богат от 365,000 лева приходи в годината (да не говорим и колко хора трябва да ги дели за да му върви). Призовавам ви да мислите и да не се подавате на елементарни и полулистки номера на разни мутри като Марешки. Разбирам че ви е писнало от ниски доходи и постояната борба за физическо оцеляване. Разбирам и омразата ви към тези които стоят зад задължителните разходи: бензин, парно, ток, вода - неща без които не можеш. Но нека това да не ви отнема способноста да мислите.
scott (нерегистриран)
горките те. почнаха да ни замерат със стотинки и се изкараха доброто ченге. абе ей, ше ви видме, като почнат да не ви купуват "продукта" на колко ше го продавате. мръсници. лъжата е гоуема и е пирфектна. отврат сте.
Handel (нерегистриран)
Ако случайно някой още не е разбрал - бензинът е с още поне 50 стотинки по-скъп, защото другаря Златев купува руския нефт значително по-скъпо от офшорна фирма, собственост на Лукойл. И това естествено с негласното съдействие на политици от всички цвветове. По този начин и бензинът ни е значително по-скъп, и Лукойл източва печалбата на Нефтохима и България не получава никакви данъци, и другаря Златев от спестените си пари от банички си е купил яхта голяма колкото половин футболно игрище. Същия номер Лукойл го правеше и в Румъния, но румънците скочиха, местния Лукойл бе глобен с 300 милиона долара (или там някъде, не помня точната цифра), а ръководството е под следсвие за данъчни измами и пране на пари, а офшорната фирма изчезна безледно.
Амет (нерегистриран)
Реално горивата заводски излизат почти без пари, защото не се преработва чист нефт, а отпадъчни продукти от руските рафинерии и тракторни заводи. Плаща се само цената за преработката на нефта на ишлеме. Анадън мо стюпети.
Гъци-Гъци (нерегистриран)
За да се разбере истинската цена на бензина трябва да се види сертификата-от какво е създаден или измайсторен.Говоря от позиция-повече от двадесет и пет години работа на танкери-Crude Oili и продуктовози-химикаловози.Бедна ви е фантазията какви съставки се използват в последно време-трудно им се изброяват имената-Мо-газ(мотор оил газолин-40 октана), газови кондензати, примагон и едни химически съкращения които нямат научаване.Който е работил на такива кораби знае, че на видно място в кораба се поставя технологична карта с параметри на товара.Боклуци до немай куде.Много често се питаме, защо когато заредим от една бензиностанция двигателя работи добре, а от друга зле.Именно от съставките на горивото(по понятни причини не го пиша бензин или дизел).Та тази химия понякога се плащада отървеш рафинерията от нея.А тези тарикати взели да ни курдисват с цената на нефта.Просто добива на нефт не може да отговори с рандемана на световното потребление.Тка, че хората са напълно прави от една страна за цената на боклуците и от друга за съотношението -заплати0цени.Цената на горивото трябва да е съобразена със заплатата-2000 евро заплата-2 евро гориво 1000 веро-1 евро-примерно.А не да ми пеят как били цените в ЕС, а не заплатите.Мошеници готови за въжето.
? (нерегистриран)
Ако има връзка между заплатата и цената на горивото, значи италианците са най-богати в Европа, а не е така.
Д-р ZZ (нерегистриран)
Ако се махне или намали акциза , съответно ДДС и си намалят нормите на печалбя , цената ще е под лев. Да , ама не... Държавата ни плакне и клати най-много, тези са само мишоци изпълнители!
Петков (нерегистриран)
2008-петрол-65-70 долара-дизел 2.06 2018 30 ноември-петрол 60 долара-дизел 2.28 И ко прайм ся др.златев?!
От 2008 до сега (нерегистриран)
натрупаната инфлация е около 16%, т.е.всичко е точно. И киселото мляко през 2008 беше 45ст., а сега е 95!
А бе мамин златен, крадливец (нерегистриран)
При цена на барел от 60$(вие купувате от по-евтиния) и 158литра за 1 барел излиза, че суровината ви струва 0.65лв., 65 стинки, какво повече има да коментираме бе, ясни сте лукойлци, ама само на българина с повече от 2 стинки мозък, защото има и такива с по-малко, дето ежедневни ви се редят на бензиностанциите и ви пълнят офшорките ;)
Martini4o (нерегистриран)
Златев имал средно по... 14 души персонал на бензиностанциите си, а Марешки... 5:)))!!! По-голям виц не бях чувал, защото, ако това, което Златев твърди е вярно, то Лукойл шяха да са работодател номер едно в тази кочина, а те не са!!! И на всичкото отгоре са от... създаването си все на загуба!!! Та питам аз, как става този номер:)))???
Iivanov84
като може да има бензин по 1,80 защо не го продава на толкова
,,, (нерегистриран)
Неговият бензин в момента е 1.89,редовно зареждам и нямам никакви проблеми с колата
хахаха (нерегистриран)
като изключим разхода от 2 литра на 100 повече, да така е - няма проблеми :)
Сметалото (нерегистриран)
Абе и тея ли броят стотинките...
Stan Stan
60% от акциите на Лукойл се държат в американски акционери. Как мислите, ще се задоволят с печалба от 1 стотинка на литър !?
Ганьо Балкански
Преди два месеца Златев официално потвърди пред медиите , че Марешки купува негови горива , от някакви дистрибутори на едро (най-вероятно и те собственост на Лукойл )! Така че няма смисъл да разиграват това театро - Марешки си е продукт на Златев , продава на по-ниски цени за да види сметката на разни други обекти , а и му върши услуга като подкрепя мнозинството на ГЕРБ в Парламента ! Че не дай си боже да променят закона за митническите складове - и румънци , и гърци ще залеят пазара с по-евтино и по-качествено гориво , от бъркоча който излиза от Бургас !
$$$ (нерегистриран)
ти виждал ли си цените на горивата в Румъния и Гърция та плещиш простотии горда ватенко?
Бензинджията (нерегистриран)
Съвети за оптимизация на разходите на бензиностанциите: 1. Строите евтино, не да завишавате цената на строежа и да точите данъци години наред с бутафорни кредити. 2. Спрете да харчите толкова за реклама, за толкова години ви научиха хората. 3. Това че по закон срока за амортизация е кратък не значи че се е износила бензиновата колонка. 4. Махнете бонус системите и просто продавайте евтини горива вместо да ни засипвате с боклуци "на промоция"
мунчо (нерегистриран)
Не че Марешки е много "чист" бизнесмен, но... Златев... нека отговори на въпросът: Защо тук се смята цената на петрола по сорт "Брент", а реално се купува сорт "Арал", който е по евтин? И... (както беше споменато по-долу) кой държи акцизните складове и получава пари от там (всички фирми, които внасят горива трябва да минат през тях). Златинчоооо... ако не беше покровителството на ББ и тези над него, отдавна трябваше да си на бесилото.
същото_парче (нерегистриран)
направи си и ти и марешки - кой е забранил да имате.... Ако кажеш че нямаш пари... то Марешки има ,,,големите компании също имат,,,,КОЙ частен инвеститор в БГ ако има изгода няма да направи склад????
Martini4o (нерегистриран)
Тъпо парче, а кой е направил базите на Лукойл, те самите ли:)))???
мунчо (нерегистриран)
Тези скадове са регламентирани от държавата и куцо и сакато не може да си направи, дори да има пари. Повтаряш едно и също без да си запознат.
ас (нерегистриран)
Моля, не ни карайте да избраме между двама измамници.Иначе , Марешки има още много да се учи, за да достигне нивото на "умения" на Златев.
До Г-на Златева (нерегистриран)
Аз питам, КОЙ контролира акцизните складове. Колко са фирмите с акцизни складове. Останалото е ЯСНО
До Г-на "Умния" (нерегистриран)
направи си и ти и марешки - кой е забранил да имате.... Ако кажеш че нямаш пари... то Марешки има ,,,големите компании също имат,,,,КОЙ частен инвеститор в БГ ако има изгода няма да направи склад????
НАЙ
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Русия твърди, че е ударила влак, превозващ оръжия от Запада за Киев
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Шефът на Здравната каса ще съди Лена Бориславова за клевета
Освободиха областните управители на столицата, Софийска област, Русе, Сливен, Ловеч и Силистра
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Русия твърди, че е ударила влак, превозващ оръжия от Запада за Киев
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище