Камион се обърна на разклона за Боснек, шофьорът бе затиснат в кабината
Катастрофата става на метри от мястото, на което изгоря македонския автобус
Обратно в новинатаКоментари - Камион се обърна на разклона за Боснек, шофьорът бе затиснат в кабината | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Наблюдател (нерегистриран)
Нищо чудно, че се е обърнал Тези идиоти, които карат камиони пълни с пясък или чакъл никой не ги следи. С каква скорост се движат, колко са натоварени, разсипват ли материал след тях и т.н. Беше въпрос на време е да се случи.
Махна се Чолаков (нерегистриран)
и останалите четци/синоптици правят кот си искат, пускат мъгли, мокрят пътища и обръщат камионе ....!
Буда (нерегистриран)
В исляма и при католиците се отделят 10% за бога, при нас беше 30% за Буда. Не се чудете защо пътя е крив, подобие на магистрала. Тези 53милина трябва да се съберат от някъде, да се спестят от материали, асфалт широчина, дълбочина. валяци, огради... Оплаквания при Буда.
.,. (нерегистриран)
Тогава защо Станишката му ряза лентата? Пътят е пуснат 2007, а провери кой управляваше тогава и къде беше Буци. Май бързо забравихте схемите на Батко и Братко, на Първанката аверчетата, заради които спряха финансирането от ЕС.
Bip (нерегистриран)
Камиони, автобуси... идиоти.
Йорадамус (нерегистриран)
Аве аз като викам там е проклето те карат ли карат. Там при старо село са избити хиляди гадни византийци и продължават да вършат гадориите си от отвъдното.
сашо (нерегистриран)
Сложете там 5 легнали полицаи и ще бъде единствената магистрала в света с легнали полицаи.
д-р Дрегер (нерегистриран)
Споко, то не е магистрала.
ш (нерегистриран)
Дее...а тая крива нива
Дарвин (нерегистриран)
Въртенето на геврека не е проста работа за прости хора. Карат камионите с динамиката подходяща за лека кола... бездарниците
Куче влачи ТИР (нерегистриран)
DVD за ТИРаджии -"Тигре, тигре" - 16 часа подбрани поп-фолк хитове!
... (нерегистриран)
Мен ме интересува дали след като веднъж е станала катастрова, липсващите знаци и маркировки са били възтановени? Очевидно не са. Първата стъпка на новата власт е да изчисти цялата некадърна герберска сган от всякакви ръководни и изпълнителни постове. Един гербаджия става само за чистач на улиците и то само защото очкванията на българите не са големи. Ако трябваше да го наемат за чистач в Гемрания нямаше да може да покрие норматива и качеството на работата.
Чукча читател (нерегистриран)
Пътя от катастрофата продължава да е затворен, движението се осъществява в насрещното платно... Знаците за това са от съвсем правилно разстояние... Ама без да знаеш е важното да се изходиш и да напсуеш който може...
инженера (нерегистриран)
Мерси, Комитова.
анонимен (нерегистриран)
Каква комитова, какви 5 лева. Кариери край Студена има още от времето на хепи-соца. Преди време бяха поне шест, сега колко са не знам. Преминаването на натоварените камиони по пътя през селото винаги е било основна причина за ядове и проблеми, затова се ползва по-дългия обиколен маршрут през магистралата, пардон, първокласния път. И понеже е преди баира с разклона за Боснек, след мястото на включването едната лента винаги е добре опесъчена. Другото кофти място е включването от пътен разклона за Боснек в посока Перник/София. Там по-бавната лента се изравя от завиващите тежки камиони и се налага периодично да се ремонтира. Така че...
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Слави Трифонов с 13 въпроса за катастрофата с Кирил Петков и извод, че "няма такава държава"
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна
"Файненшъл Таймс": Защо нарастващите връзки между Китай и Русия тревожат Запада