Кап. Живко Петров за кораба: Аз не знаех, че ще изтече тор, трябва да търсим друг кран
Моето освобождаване е най-елементарното нещо, аз не съм се родил изпълнителен директор, дай Боже и да не умирам такъв, така че това е най-лесното нещо", каза Петров на въпрос дали ще подаде оставка
Обратно в новинатаКоментари - Кап. Живко Петров за кораба: Аз не знаех, че ще изтече тор, трябва да търсим друг кран | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
bogy (нерегистриран)
Ех капитан Живко - от къде да знаеш? След като навярно нямаш и един ден практика на борда на кораба.
тиквеници на примлция (нерегистриран)
Нямаме медицински хеликоптери, нямаме спасителни кораби, нямаме единнирмален морски товарач, но пък си имаме илядо капитана с по 3 секлецарки и всеки с по една златна тоалетна и джакузи. Толкоз за великият тикварски феодализъм.
Къде сте ве тикви крадливи (нерегистриран)
А сороспияците де квичаха колко е велика тиквокрацията, къде се завряха?
К. (нерегистриран)
Ако Борисов беше на власт, на 3-я ден корабът щеше да е разтоварен и изтеглен в пристанището за ремонт... Само това ще ви кажа. Министърът още на следващия ден щеше да е на Камен бряг и докато не се реши проблемът, нямаше прибиране в София. А тоя използва хубавото време да ходи в Гърция. Щял да реши проблема, като се обади на холандеца в Гърция, дето докато си почива, ще му направи план. Абсолютни шутове са службашите на зеления чорап Фатмака!
nickoyto (нерегистриран)
лично Тиквун щеше да го дръпне с жипката
Нищо ново (нерегистриран)
Един кран нямаме ама приказки колкото искаш
@ (нерегистриран)
Трябва да се забрани на стари ръждясали корита да превозват химически товари! И допълнително трябва да се изисква такива вещества да бъдат обезопасени в подходящи опаковки или контейнери!
Откъде ви намират (нерегистриран)
Сега виждам шефа на морска администрация, пълна калинка. Това имаме, това можем, все едно пада от небето. Понеже нямаме друго ползвахме този - ако хирурга ти няма скалпел ами с триона те среже - все същото. Ама то нали да покажем желание само... Като нямате проверихте ли в Ръмъния, Турция, то и в България не се произвеждат компютри ама дай само на компоти да я караме тогава.
Р@збирач (нерегистриран)
Тъпо парче
Абе тъпак (нерегистриран)
махнете зъбите на кофата подравнете отпред с две стоманени плочи да се затваря плътно и сте готови за работа . Ти да си видял ли си някъде амониева селитра да се товари с решето ? Ама акъл море глава шамандура... ха ха ха ... смешници .
4 (нерегистриран)
аве ни са занимавайте с тоя темерут, ходете направо у ШЕРАТОН питайте дивия славяновски селянин оти 10 деня си бара макарите и накрая са присети кат мокра кошка че времето се разваля и баш преди изборите тва корито ки са разцепи и ки му провали гласовете
Не знаех, не очаквах (нерегистриран)
Класика. Ей, паразит, изчезвай от държавната работа за нищо не ставаш!!
7/8 + 7777 (нерегистриран)
САМО ДА НЕ СТАН КАТО В БЕЙРУТ! ИДИОТИТЕ НА МУНЧО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО! НЕЗНАЕЛ ТОЙ, ЧЕ ИЗТИЧА ТОР. ТИ КВО ОЧАКВАШЕ БЕ? МЕД? МЛЯКО? РАКИЯ?
РАКИЯ, СЪДЕЙКИ ПО ВЪНШНИЯ МЪ ВИД (нерегистриран)
ХАХА
Boby (нерегистриран)
Ми държавата няма план за подобни ситуации, щото такива като тоя са "изпълнителни директори" на структурите, дето трябва да ги измислят тия планове...
Защо ме помислите (нерегистриран)
Този проблем наистина ме заинтригува и си направих труда да поровя из нета. Реално, bulk loads (насипни товари) се товарят и разтоварват по начина, който вие сте избрали. Останах с впечатление, че имате проблем само с кофата, която вие използвате - вашата ми се стори със зъбци (оттам става теча), а реално трябва да е с равна повърхност. Не би ли било решение просто да намерите подходяща кофа (разбира се такава, която би могла да бъде монтирана на вашият модел кран)? Или пък да изравните "челюстите" на вашата? Или пък да уплътните зъбците по някакъв начин, т.е. да модифицирате това, с което разполагате? Може да е наивна идеята ми, но е опит да се реши проблема. Инженерите имат думата.
Те са просто са администратори (нерегистриран)
Кофата се нарича грайфер по пристанищата и такива фини товари се разтоварват/ товарят с граифер с прави ръбове, на които е закрепена гума. 6-7 години съм бачкал на Пристанище Варна- запад, повярвайте ми там има десетки такива грайфери с различни кубатури.
Герберастите (нерегистриран)
Срали срали Ужас Не можем да ги изринем с години Навсякъде леш Няма оправия Толупа е за бесене
Ти (нерегистриран)
си бая праЗто парче, да знаеш.
Този (нерегистриран)
Кораб Ще Си Остане Там Като На Закинтос... Завещанието на ГЕРБ и Морска администрация *Гербаджия с акъл не съм виждал!!!
Мдааа (нерегистриран)
Нали сега на власт са хората с "акъл"! Защо не го преместят? Ще ти отговоря. Защото са по-зле и от старите! За съжаление това е самата истина. Някой да не остава с впечатление, че старите са много читави.....
LD 50 (нерегистриран)
8,47 mg,,/kg живо тегло!
Този боклук (нерегистриран)
Не става и за пазач Моментално с шут в морето Лежал лежал станал и се насрал Пълно е с такива мижитурки!!! Гербаджииииии
Митьо боба (нерегистриран)
Бойко неспиии. Атакува навсякъде. За 9 годинки разполага с много връзки и 100 000 000 000. Просто унищожиха България за 32 години. Иска Пиночет. Да изтреби 3000 спекуланти и предатели и тогава ще се оправи България.
маде ин бг (нерегистриран)
критерии за назначаване на държавна службица - ДА СИ НАЙ-НЕКАДЪРНИЯ ОТ ВИПУСКА ТРОЙКАДЖИЯ, НО НАТЕГАЧ И ДЕБЕЛ КАТО ТОЯ "КАПИТАН"
май тези тука оперират кораба (нерегистриран)
https://www.maritime-database.com/company.php?cid=203707
Дс (нерегистриран)
Поредното стадо малоумни говеда, оставени да се оправят с нещо, което не разбират...никаква разлика от стадото в парламента.
Тоя малоумен кретен е за затвора! (нерегистриран)
Заявява, че карбамидът не е отровен! Бих го попитал: Знае ли той, колко грама карбамид може да изяде самият той, преди да умре!
бивш (нерегистриран)
Я вземете спретнете една екокатастрофа. Пак да ви пишат по целия свят. От " Локо София' на монумента в Япония не съм ви гледал. Ще падна от смях. То бива негодници и липса на оборудване , ама то това вашето и в Африка го няма.
Стар СДСар (нерегистриран)
Некадърна работа. Без Бойко и един кораб не могат да разтоварят
sys (нерегистриран)
Напротив, точно заради него, защото калинките са налазили навсякъде
Стар СДСар (нерегистриран)
Некадърна работа. Без Боъйо и един кораб не могат да разтоварят
Петър74 (нерегистриран)
Може и да е капитан, но в него няма нищо морско. Той е псросто един чиновник. Не съм стъпвал на кораб от 13 години,но сърцето и ръцете ми не спират да ме "сърбят" за моряклък.това не е професия, това не се учи, това е призвание, или го имаш или го нямаш. Всеки един истински моряк, дори и морето щеше да пресуши, и сън нямаше да го хване, докато не се убеди, че е направил всичко възможно, за да изкара кораба. Подписите са за чиновници, действията са за професионалисти
йоло (нерегистриран)
Абе страшно опоскана територия. Все нищо няма. Няма хеликоптери, няма кораби, няма електронни системи, няма капацитет, няма пари, няма хора, нищо няма. Голямо нямане. Има за крадене......още....
ко не (нерегистриран)
А някой не се ли сеща да тури една камера Live. Цирка ще е грандиозен.
ММ (нерегистриран)
Министъра луд ли е да се оправдава с ББ?!? По времето на Борисов нарязали единствения кораб, хмхмх... На колко години беше тоя кораб? 50? 70? Колко му струваше поддръжката на година докато чака веднъж на 6 години са стане авария? И пък като стане и какво - морално остарелия кораб дали ще се справи?? Да не потъне преди това? В света, с тази работа се занимават частни фирми и са много добри, работят с модерна техника, защото това им е целта - да са конкурентноспособни, да могат да приемат всякаква поръчка и така да печелят. После спечеленото се влага в модернизация. Кога последно заседна кораб в България. Не е ли по-изгодно да викнеш специалиста, отколкото да поддържаш нещо за единия престиж. Все едно както в България всеки е майстор по всичко....
БоКо (нерегистриран)
Що бе кап.Петров? Ти какво очакваше да потече? Злато ли?
вещ (нерегистриран)
Явно усеща, че е история вече и е капитулирал капитана далечно плаване. ..Това са едни заплатаджии, които и седят по офисите. Мястото на Морска администрация не е в София. ...Сега ще гледаме как го вадят чужденците и ние пак ще цъкаме с език.
Jhgf (нерегистриран)
Абе,Петров-никакъв капитан не си ти,бе! Вечно нищо незнаете,пиете кафета по цял ден и мързелувате! Заради такива като теб България няма Океански Риболов,няма БМФ няма и Корабостроене! Сладко е на държавна служба,ела при мен да видиш как се бачка на частно! Простак!!!!
БКП (нерегистриран)
БМФ, Корабостроене.. Питай ДС и БСП защо ги няма. Ай, да не казваме на черното - бяло, нали?
Абсолютно некадърно (нерегистриран)
Служебно правителство. Нямам думи! Да обвиняваш бившите, за своята некадърност е чиста проба шизофриния.
Гхкй (нерегистриран)
Колко на бас, че този е от 10+ години на този пост?
Дидо (нерегистриран)
Боко, ще се обвинява и след 1дно правителство още, защото така е по-лесно.
Иванчо йотата (нерегистриран)
Вижте го и го чуйте какво говори тая дебела бойкова калинка, пардон Калин. Отделно нищо не правещата морска администрация София, неадекватните такива във Варна и да отговоря на простите герболя, не повсеместно изчегъргване, два метра заравяне. Не министър или Радев ви е виновен, простия от банкя, дето ще си премаже м@дете като изберем пак Румен, а Кирчо стане мин. Предс.
Ото Скорцени (нерегистриран)
И Радев и Премиера са с фуражки на главите но не се сещат да изпратят военноморските, след като цивилните не могат да се справят. Не Бойко им е виновен а липсата на акъл. Ако това беше по времето на Живков бай тодор щеше да ги трича яко и двамата.
Ото Скорцени (нерегистриран)
То Румен нека измъкне кораба първо пък до 14 ноември има време да помислим...Ч и двата кораба - турския с торта и корабът "България" яко заседнаха в камънаака...Кирчо Канадеца не ми е интересен.
Анева (нерегистриран)
Това е турска провокация.
ИХБ (нерегистриран)
Капитани много,механици и мотористи малко. Много тропат с крачета,но ключ 46 не са хващали.
Cux (нерегистриран)
Кап. Петров би трябвало да знае, че няма грайфер, който да не изпуска товар. Особено бългсрски грайфер. Ако наистина не знае да си махне титлата капитан.
ml (нерегистриран)
Човека (Живко Петров) ви го е казал всичко: 1. Държавата няма техническа обезпеченост за такива ситуации. Вие сериозно ли мислите, че е работа на служебното правителство да създаде такава обезпеченост, ако този въпрос е бил занемарен много години наред? 2. Такава техника е скъпа и специализирана. Изисква и подготвен персонал. Вие сериозно ли мислите, че България може да затвори десетки милиони и да седи и да чака кога едно малко-вероятно събитие ще се сбъдне? 3. Подготовката за подобно събитие е чисто организационна. Трябва да има подготвена процедура какво се прави при такава ситуация и тази процедура да се задейства експедетивно. Процедурата е най-вероятно чисто организационно координиране - коя организация, в кой момент и за каква дейност се вика, за да свърши конкретна част от цялата работа. Такава процедура - НЯМА. Не само трябва да има такава процедура, но и трябва да се проиграва тестово всяка година, за да може да са сигурни всички, че има готовност за реакция. Кой знае колко още такива процедури липсват в България и колко "дупки" има да се запълват, за да имаме по-голяма увереност, че сме подготвени. Дано нямаме много аварии, защото не съм сигурен, че сме подготвени.
Ддф (нерегистриран)
И тоя е капитан…
Ото Скорцени (нерегистриран)
При другаря Живков когато цивилните някъде се посерат, бай Добри изпращаше войската. И нямаше ядене, нямаше спане, нямаше почивка докато нещата не се оправят. Армията на бай Добри беше желязна. От манганова стомана. Немаше лабаво.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Ако беше по Живково време щяха да изпратят войската и за една нощ всичкия тор щеше да е на брега а военномрските да са изтеглили и провлачили кораба. За тогавашната войска невъзможни неща нямаше.
хе хе (нерегистриран)
Щом си казал. Няма да броим натровените войничета участвали в разтоварването. Ама нали е за престижа на Родината - ще търпят!
Ото Скорцени (нерегистриран)
На жертвите не се обръщаше особено внимание. На война, като на война. Загинал при изпълнение на войнишкия дълг.
хе хе (нерегистриран)
Така е. На едно приятелче батко му така си замина. Бай Добри му го върна в запечатан ковчег.
Ивчо (нерегистриран)
Цялата ни държава е тотална пародия! Иначе дойде ли, петък и събота, баровете са пълни с хора, а приказките им са още по-голяма пародия... аре разпускайте тоя цирк
Бербат (нерегистриран)
Разбираш ли защо хора като Зуека и още 1.5 милиона души напуснаха държавата ?
СОТ (нерегистриран)
Елате в ВВМУ Варна,всяка седмица Парад правят,музика,гости посрещат...адмирали,капитани .. Накрая едно корабче не могат да провлачат.
Данъкоплатец (нерегистриран)
Заплати вземат ли , държавна заплата ?
Ами (нерегистриран)
все трябва да излетят някъде изчегърканото.
Майа (нерегистриран)
До "СОТ (нерегистриран) " Ти си аналник нали?
Абе ей сега ще се оправи (нерегистриран)
Сега ще видиш как ще оправят кораба. Като строят всички виновни на плаца, като ги накажат показно, кораба ще се уплаши и може да се издриска в морето. Особено ако това което идва е буря, а не само лошо време. Абе от фатмак пример с особени "препоръки" от академията на НАТО работа да искаш. И като си помислиш че тези са едни от най-добрите в този кабинет, не са инфлационните зелени юпита.
Сол (нерегистриран)
Няма техника ,няма политика и желание за промяна. Масово не се спазват ,охрана на труда,трудови договори,работно време. Трябва,да ПРОДЪЛЖИМ ПРОМЯНАТА
абе (нерегистриран)
Няма нужда да ПРОДЪЛЖАВАМЕ ПАРОДИЯТА
така така (нерегистриран)
Този като му гледам тарикатската физиономия на старата номенклатура си плаче за директно уволнение. Някъде се спомена, че цялото протакане е свързано с едни застраховки. Собствениците на кораба и товара да пишат, че загубени в морето и да си приберат застраховките. За това може да се извадят всякакви документи от Морска администрация и като нищо тоя може да им обещал, взел "необходимия аванс" и сега се прави на ни лук ял, ни лук мирисал.
Русия (нерегистриран)
Добруджанската граница ни мой са упази. Придставятили си ко стаа у Странджа кък шетат талиби.
Мдааа (нерегистриран)
Не виждам оправдание за Министъра, че чака до сега. Той дори не беше стъпвал на мястото, а вече 10 дни от както заседна кораба. Метеорологичните прогнози бяха ясни още преди 20 дни, че около 28ми ще се разваля времето - всяка домакиня на пазара щеше да му го каже! Нямали сме техника- ясно няма , но точно заради това Министъра трябваше да се задейства около 2рия ден и да наеме. И да не ми разправя за лични контакти, тези фирми работят срещу кеш, с това се прехранват - имаш пари - наемаш. Нямаш пари - никой не идва. Властта е отговорност, не е просторен кабинет със секретарка и шофьор. Този министър по власт е над директора на Морска администрация - да му беше дал нареждания! Сега се оправдава като ученичка... ББ, техника.... Прав е оня надолу - дадоха 40млн напред за някакви илюзорни Ел автомобили на албанци, да ги бяха дали за техника. И холандската фирма е частна, не е държавна! Само да го имате в предвид
Къна (нерегистриран)
Днес е осмият ден от засядането бе АНАЛНИК!!!!!!
Мноо проС (нерегистриран)
Кораба засяда на 20.09 в ранните часове. До 6 часа е изтекъл 9тия ден. Типичен представител на Мунчоландия си - тъп и нагъл
Нерегистриран (нерегистриран)
Само за твоя информация - има едно нещо International Salvage Union се казва. някъде 42 фирми са и всичките са частни. Това е цвета на спасителите.
Мдаа (нерегистриран)
За това говоря - тесни специалисти, това правят всеки ден, влагат изкараното в модернизация. Никоя държава не може да развие по-добър спасителен корпус. Все едно аз у дома да съм и зидар, и шпакловчик, и обущар, и Ел техник..... И накрая няма да съм нито едно от изброените
Тео (нерегистриран)
Не смятам, че съм компетентен ама ... тоя кораб няма и 50 метра от скалите. Смятам, че със система от гъвкъви шнекове е възможно товара да се прекара на сушата директно в камиони. Дали е така, морските вълци ще кажат. Сещам се и за вакуум помпа, ама толкова мощна не знам, дали има.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Ако беше по Живково време щяха да изпратят войската и за една нощ всичкия тор щеше да е на брега а военномрските да са изтеглили и провлачили кораба. За тогавашната войска невъзможни неща нямаше.
Teo (нерегистриран)
Това е така - с вагонетки, макати и въжета и 500 човека с лопати и на смени и щеше да го направят ... ама щеше да го направят. Е, ако един-двама се задушат в трюма ще ги пишат герои на социалистическия труд ама, карай!
Къна (нерегистриран)
В случая изтеглянето на кораба е пряко зависимо от разтоварването и олекотяването на кораба, но и корабособственика има пряко отношение с разтоварването на товара! Не е задължително товарът да е притежание на корабособственика! Отнема време съгласуването на действията на всички зависими институции, както от външна, така и от българска страна, затова се проточи малко и самата операция, пък и липсата на нужната за такива ситуации спасителна техника! Не е нужно да се плюе нито морската администрация, нито временното правителство А НАЙ МАЛКО ПРЕЗИДЕНТА НА БЪЛГАРИЯ, но пък това е характерно за герберастката измет!!!!
Хммммммм (нерегистриран)
И аз гледах шнековите транспортьори, има даже такива и за АДР насипни товари. Проблема, който виждам е, че скалите са доста нависоко и незнам дали наклона няма да попречи. А може и да няма достъп дотам за камиони.
висок (нерегистриран)
Правилно разсъждаваш. Товара е насипен, не се разпрашава, идеален за пневмотранспорт..... ама трябва акъл!
Ото Скорцени (нерегистриран)
Капитан Живко Петров е команист. Ама после стана ГЕРБЕР. А при служебното правителство пак стана куманист. Аз го класифицирам като бръмбар а не като калинка.
Бубулечковед (нерегистриран)
Ми то има ли разлика между хуманист и гербер...
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно