Коментари - Километрична тапа парализира "Цариградско шосе" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

София съсипва демографски България, като засмуква младо население в репродуктивна възраст с обещания за добри доходи и добър живот! На това трябва да се сложи край, и живота да бъде осмислен върху цялата територия от 110 хил.кв.км. на България

Тези автобуси марка Икарус?Те не се движат трета година!

И това лято пренастроиха светофарите, за по-големи задръствания. С "Цариградско" успяват вече и от Плиска надолу. На много места махнаха таймерите за обратното броене. Стратегия.

След като цяла България се изсипа в София нищо чудно за задръстванията.В София булевардите са предвидени за 700хил. коли.В момента се движат 2 милона и половина коли. Всеки втори номер е от провинцията.Нещата ще стават още по- зле като не се мисли с перспектива.

Ами ББ да се беше напъвал да предлага на VW да строи завод край Пловдив, Стара Загора или Плевен. Ако стане чудото и VW решат да правят завода си в България, столицата ще стане още по-задръстена.

Нито Плевен, нито Ст.З. имат технически университети, и няма как да имат шанс около тях да бъде изграден завод на WV. Пловдив е вариант, но вече около него бяха привлечени достатъчно инвестиции. Най печеливш за бъдещето на България би било изграждането на завод край Русе - наличие на добър Университет, наличие на пристанище към Европа, наличие на 3 милионен Букурещ!

Всеки може да критикува и да недоволства. Но какво предлагаш да се направи?

Тъй де,има една система ,която се нарича GPS.Ta оттам може да се провери натоваренноста по пътищата на любимата София!Пък и само ако питаш Гугъл,ще ти каже почти същото.Българи,живеем в 21 век и това ми харесва! А на вас?

И като видиш, че навсякъде е задръстено, какво ще правиш? Ще си стоиш вкъщи и няма да ходиш на работа?

Гласувайте за Данчето Лешникова и всеки ден ще е така: - докара 1млн младежи от провинцията без града да има инфраструктура да ги поеме - не се планира трафика в перспектива и вместо да се отпушва трафика се затапва още повече с ненужни светофаршета и зебри (вместо да копат подлези и да вдигат надлези) - града още няма пълноценно околовръстно и народа пъпли всеки ден при младост и люлин на южната дъга - синята зона в центъра е пълен ташак - колите седят там по цял ден а тези които искат да спрат за 20-30 мин да си свършат нещо обикалят като луди и никъде няма места! далаверата е само за цгм! Според самоуправниците които се самоизбират като Данчето народа трябва да свиква и да търпи, а те няма нужда да се напъват да направят трафика и паркирането в тая кочина!

Е ПЯ Я СИ КУПИХ КОЛА ДА Я КАРАМ БЪРЖЕ ПО ЦАРИГРАДСКОТО, ТО ЗА К'ВО СИ Я ВЗЕХ ТАКАВА УБАВИЧКА

Селяндури, провинциалисти, комунисти,...всички кандидати за кмет на София са селяндури, провинциалисти, да ги .ба в миризливците

Селяндурите се напъхаха в София, въздуха е ужасно мръсен, карат 20 годишни таратайки, София стана клоаката на кочината ....

Данчето ще има грижата! Да кажем ДА на ГЕРБ! Всички Заедно за София, всички заедно за ГЕРБ! Да живее ГЕРБ!

И по-зле ще става. Презастрояването продължава. Да благодарим на управляващите!

Е, па ние сме от кръжеца на бат Биби, плащаме си и строим, я колко апартаменти и комисионни раздадохме и на него, и на останалата гербаджийска пасмина!

Много е готино да живееш в София! Поздрави от дълбоката провинция на всички кореняци софиянци и всички нови софиянци! Може да е задръстено, но за това пък въздухът е много чист! И заплатите са по-високи, нали! И е купон 24 часа! :):):)

Всички селяни отново са тук.

тва е заради новите 4 (четири) индустриални зони начи...

Кметицата "работи" рийш ли ...даже имала "план")))

от жълтите павета на бул. "Цар Освободител" край Националната художествена галерия до хотел "Плиска".

Поредната безсмислена статия

Безплатни тротинетки за всички желаещи, против всякакви тапи и запушалки.

Пълна дезинформация! Като се започне от снимката, на която има червени Икаруси, каквито няма в Градския транспорт на София поне от 3 години. Днес се движих по "Цариградското шосе" към 08:40 ч. трафикът беше натоварен като за "час пик". Автобусите си се движеха нормално по бус-лентата (защото напоследък неандерталците се съобразяват с нея). По-задръстено беше около "Феята"/"Ропотамо" (това са вече несъществуващи заведения) посока Младост, но за мое учудване имаше трима милиционери, които "даваха" да се движиш и в бус-лентата в този участък - за включващите се от Телевизионната кула. Като сме останали да живеем в София, заедно с плюсовете, ще си носим и минусите. Карайте умно и винаги ще стигнете навреме!

нищо нищо няма да получиш обаче))))вече е разпределено избори идат)))

Май ти се привиждат тези Икаруси на снимката. Иначе останалото е вярно.

Те ви герб на власт...съсипаха ми града...малоу-мниците на власт...ще ми взимат ленти за некъв долнопробен транспорт...скъп и нередовен и опасен..а и колелета по булевардите а сега и тротинетки...ганьовска работа....а за паркинги не става дума...а и метрото...мотриси от 80те...на естествена вентилация...духа ти във врата от отсрещната страна...невероятна тъпота...а иначе се показват по тв и говорят...а за съсипаните квартали и че приличат на джунгла не казват...а улиците като след бомбандировка...безумие

започваме да имаме проблемите на големите, както казва Бойко, пътищата утесняват, а дано!

а по наше време - булеварда беше празен, а ма пък какви опашки за бензи имаше !

До кмета на София: ДОВИЖДАНЕ !

Голямо реване беше срещу тротинетките, е, сега, всички са по колите ...

Градския транспорт не струва.Аз имам малка кола, зареждам за 80лв. бензин и карам цял месец ( до работата и обратно), като и жена ми пътува с мен...Ако трябва с градския транспорт да пътуваме, 3 автобуса трябва да сменя, тя два...100лв. с карти и по два часа сутрин и вечер дремане по спирките...

По принцип там всеки ден е трагедия, ама днес - просто гавра.

Фъндачката ще нафъндачва още 4 икономически зони Опашките и тапите няма да са километрични а стотици километрични И без друго всичко натам се е юрнало че в прованса е глад майка Едни ,,,инвиститори ,,,,с едни минимални заплати искат с трици маймуни да ловят

Минах оттам около 10 сутринта. Не беше чак толкова страшно.

България е в София, останалото пустее благодарение на 140 годишна просташка диктатура. Трябва ни нова столица.

Москва?

Ние си имаме нова столица - Вашингтон! Всичко там се решава.

Анкара?

И това са маршрути, които се покриват от метрото... Няма да се научим.

На "Възкересение" сутринта също беше мазало! Случайност? Не мисла! Просто от КАТ толкова си могат с регулирането на светофарите, защото изпълняват каквото и както им наредят Отгоре.

сичката селяния от МЛАДОСТ работи в ЛЮЛИН и обратно!

Софииските общинари грам идея нямат за оптимизиране движението в София. Идея си нямат че това е комплексен въпрос! Самото вдигане цените на градския транспорт е типечен пример за отсъствие дори на минимално смислено отношение към решаването на този проблем! В софииска община за съжаление се е настанила трайно тоталната некомпетентност, некадърност и партиина корупция!

КЕФЪТ ЦЕНА НЯМА!!!!!!ПАРПОРЯ С КОЛАТА И БИЧА ЧАЛГА,ПСУВАМ СИ, ПУША СИ и ДРАМА МЪКАРИТЕ..ВОЗЯ И ДЕЧУРЛИГАТА>>

Браво! Истински българин!

Откога Националната художествена галерия се намира до хотел "Плиска"?!

Още от време оно. Още преди 50 години фър-фър с колата и за две минути.

Така е, cтотици хиляди "шопи" от Бургаc, чуек, от Cливин, Хаcкуу, каун, oт Cтаръ Зъгоръ, Търговищи и къде ли още не, дошли в Cофия c миcълта "cя ша им пукаа на тйез cмотани шопи кой cъм aз, чуек и кви нови адидаcки имам, и якуту бе им вйе ко мий яку!".

Всичкия качествен материал е в шопско и извън страната. Простотия там идва от гражданите. Винаги е било така и винаги ще бъде.

Да направят сносни цените на картите за градски транспорт - нормално е децата и работещите да ползват евтини карти - при нас обратното - пенсионерите с евтини карти, децата и работещите със скъпи. Е къде да ходя аз с евтината си карта?

Предизборна реклама на управлението на столицата...

И на столицата и още повече на държавата - ако имаше добри пътища в провинцията и нормален жп транспорт щеше да има работа за хората, там където са им домовете.

Нормалното е да има един билет за една посока както е във всеки нормален град в Европа. Пример: Тръгвам от Дружба и крайна точка Обеля и ползвам един и същ билет в една посока. Така и обратно. Валидност на билета - около 1час и 30мин. Тогава повече хора биха ползвали градски транспорт.

Проблемът е презастрояването и тъпченето на сгради една върху друга. Мантрата да се ползва градския транспорт не винаги е вярна. Ами ползва се. И какво от това? Аз съм на 10 м от метрото, пеш. После още 40м в метрото и после още 10 м пеш и...стана ЕДИН ЧАС. С колата го минавам за 30м същото разстояние, с музика, седнал, без да слушам разговорите на околните...

Ами действай с 'колата' тогава. Само не реви после, че ти слагат такси паркинг синя и пембяна зона. Плащай си и не слушай разговорите на дригите. Може и да четеш да спреш. Само напред и 'само аз съм прав'. Взимай пример от прИмИяра.

От къде до къде пътуваш 40мин. с метрото, а го взимаш за 30мин. с кола? Моля посочи спирки и часове, в които пътуваш за да разберем колко е реално изказването ти.

Дружба 2, Цариградски комплекс, до бул. Сливница, например

ОТ спирката на Ф. Кюри до летището са точно 30-35 мин с метрото, плюс ходене пеша от нас до метроро и от метрото до офиса, общо 30-35 мин. С колата съм за 20 мин въпреки че във времето когата тръгвам е час пук (8:00-8:15)

така ще е вече до следващото лято. В този тъй добре уреден европейски град със запушващи едновременно ремонти

Еййй ,журналистчето !!!! От Дружба няма как да се стъпи на бул. Шипченски проход , защото продължението /бул. Искърско шосе / е в ремонт от 2 месеца и положението е страшно. Единственият изход е по Цариградско . Работя срещу Нова телевизия и живея в ж.к. Лагера. Тази сутрин пътувах 55 мин. с градския транспорт.

Факт. А и булеварда дето мината покрай "тих труд" ще го стеснят :) (стига да го пуснат...)

С колите са тръгнали на работа, по човек вътре. Сутринта от Дървеница до центъра точно 29 мин. Намалиха данъка на старите брички и може да си вземеш една е да я караш без да правиш никакви разходи – на фиктивния технически ще те пуснат без катализатор и с дискове които е трябвало да сменил преди 100 хил. км. Избирателя доволен, но дали помни докато седи в задръстването?

Нищо не са намалили - вдигнаха данъка на старите коли. А на 10-15 годишните с рязани карабини и катализатори го намалиха леко

Сега разбирам, бай Тошо колко е бил прав, като изключително трудно даваше жителство на селяните в София , дори първо разрешено жителство в столицата и срещу него Евентуално работа !!!;) А сега и в парламента и в министерствата САМО селяци дошли с целият си род до 9 коляно !!;))

Ами то ако се махнат "селяните", ще останат един файтон хора, потомци на "дворяните" от шопските колиби.

Внимавай, като се качиш на тавана, да не се спънеш на дядо си в цървулите, софиянецо. Съберете целия бизнес от страната в София, пък после се чудете защо си ходите по главите.

Фейк-софиянец си ти и червен трол, ама какво да те прави човек. Забрави да кажеш, че Тато освен жителството беше забранил на хората да имат и частни МПС-та. За една нова жигула се чакаше по 15-20 години, а капарото в банката - 1 500 лв ( = на десет тогавашни заплати) си седеше в банката без лев лихва. Е, АБПФК дрОгарете си ги вземаха без ред, ама те бяха пжстроили комунизма. А нас балъците ни пускаха само до първа гранична зона, оттам да гледаме загнилия капитализъм. Ха със здраве, дрОгарю.

Ама, "Вие балъците" и сега сте си балъци бре, цървул !! Хм,..тогава бил чакал 10-15 години за една жигула , ами сега пък караш "Hекоя кашлица" трета ръка на 10-15 години и нямаш пари за хляб бе бедняко!!??;))

Пепел ти на устата! Като свършат номерата със СВ и започнат със СЕ, тогава ще видиш от какво си се оплаквал.

Има ли разлика между шоп-софиянец и селянин от провинцията. Защото аз не виждам такава. Ако Господ не ти даде, и на пъпа на София да живееш, ще си като животно от най-затънтения край. Мястото не прави интелигентността, още повече, че комунистите избиха интелигенцията на 9.9.

Само денонощно платено паркиране в целия град ще ни оправи! На двойни цени и зверски контрол!!!

Центъра е мъртъв икономически и има платено паркиране. Той се използва за транзитно преминаване към кулите-небостъргачи в които работим всички роби, тъй като те са в периферията на града и предизвикват миграция от мащаб непознат допреди 10 години. Отделно това платено паркиране не води до нови паркинги, а до ново разчертаване на паркинг клетки, за да може винаги гладни бюрократи да събират повече пари и да се гушат общинските фирми и самите те. Градоустройството не предвижда резервен вариант на Цариградско шосе, на бул. България и единствено Тодор Александров и Сливница се дублират (що годе), за да може робите от Люлин да достигат другите квартали. На изток няма алтернатива на Ботевградско шосе, а натам само може да расте София... Събирането на такси няма да доведе до отказ от автомобили. Деурбанизация и изнасяне на фирми в други градове ще подобри климата. Иначе пътят е ясен - София ще стане Лондон и ще акумулира в себе си до 80% от икономиката на дадени сектори (FT). Задръстванията ще са денонощни, стресът и средата ще се влошат... Икономически в момента в София намаляват малките и средни фирми, а се увеличават големите, събиращи на едно място над 300 човека (250-300 автомобила).

си запознат. в момента се коментира да има смесени зони, за живеене и работа , за да се намали това преселение на народита. освен това винаги мойе да се намери квартира близо до работата.

Слезте от колите бе хора, ще си спестите време, нерви и пари. Градския транспорт съчетано с ходенето пеша са добри опции, особено когато времето е хубаво. Или ако държите на автомобилите, комбинирайте се със съседи и познати пътуващи в същата посока. Винаги ще има задръствания като се возим по един човек в кола.

Докато има светофари на основни пътни артерии, няма спасение.

задръстване, всичкото Софиянец бърза да прави бизнес.....

Вчера имаше брутален трафик по малинов в 9 вечерта.... сутринта пътувах с колело до работа и покрай Парадайс мол имаше брутална тапа а автобусите бяха празни в единия видях не повече от 4 човека... тия дни ще си покаже кой има здрави бели дробове...

Тея не ходят в Младост, ами я си представете кола на бърза помощ в този трафик и типичното, по български, спиране и каране в аварийната лента?