КЗП забрани на телекоми да отказват прекратяване на договор
Комисията за защита на потребителите забрани на два от телекомите да отказват на абонатите си прекратяване на отношенията без договорни или правни основания.
Обратно в новинатаКомисията за защита на потребителите забрани на два от телекомите да отказват на абонатите си прекратяване на отношенията без договорни или правни основания.
Обратно в новинатаКомисията за защита на потребителите забрани на два от телекомите да отказват на абонатите си прекратяване на отношенията без договорни или правни основания.
Обратно в новината"..GSM оператори получиха забрана да държат насила клиенти Ако решението на КЗП се потвърди в съда, гражданите могат да търсят обезщетения" Това трябва да стане и с Топлофикация!!!
Преди две години имах такъв проблем с Глобул (вече беше закупен от норвежеца), като нещата бяха докарани до абсурд от страна на телекома. Не стана на тяхното, но наглостта им беше потресаваща.
въпросът е аналогичен на този с Топлофикация!! И този няма да разрешат, даже да има становище на ЕС!!!
не ми е ясно как може да сключат договор и да е активен след 2-3ч , или да прехвърлиш номер от един оператор към друг и да е активен след 2-3 дни , а не могат за същото това време да прекратят договора ??? а сиктир .... могат , но не искат. и за това е тази комисия за да защити потребителите. отделно от това - след като може да се сключва договор/изменение на плана по телефон защо да не може и да се прекратява по телефона ??? и за това тази комисия трябва да ни защити ? просто е - па начините , по които може да се сключи договор и време по същите тези параграфи да може и да се прекрати. кратко , точно и ясно
Четете си общите условия и после подписвайте при всякакъв вид договори. Но това с молба по бланка е пълна простотия
....... Глобул ми подновиха двугодишен договор автоматично за още две гдини, без да съм искал или да съм вземал телефон, а съдът (ВАС) пък се произнесе, че договорът ми бил подновен за още 3 (три) години !!!
Всичко е измислено да се пречи на клиента и да продължават да го цицат. Ще дойде и техния ден
в испания са пуснали един оператор, с който говоря с всички в европа за 1 цент. т.е. дали звъня на някой в испания или на мобилен в бг или франция-все едно. и не е с договор, а си зареждам кредит и хич нре се занимавам с глупости и тарифи. дано и в бг да дойдат повече конкурентни фирми.
Аз съм към виваком. изтече ми договорът с тях и се утрепаха да ми предлагат всякъкви оферти. Номера е на всички да се казва - Засега оставам с безсрочен договор като дойда в офиса ще се договорим за нов договор. Другите мобилни оператори дават смартфон ако сключим договор какво ще ми дадете. След три месеца се отказаха и сега съм си на старата тарифа от 6 лева с 100 мин и 100 смс и 5 мв трафик. :) четете малките букви и какво точно подписвате.
Забравих да спомена че като ви предлагат оферти ви записват и на нито един поставен въпрос не трябва да казвате ДА а да клинчите щото имат ли записано "ДА" все едно сте разрешили да ви преподпишат договора :)
Цените на апаратите им и за лоялни клиенти са колкото в останалите магазини, освен ако не се набиеш на договор за 2години по тарифа хикс ел :) за към 60 и нагоре на масец. И дир -а, не знам защо ми изтрихте коментара по-долу, че не е по темата -ставаше въпрос точно за прекартяване на догово,. т.е невъзможност, когато човек е починал.
аз съм с още по-стар тарифен план. и при мен постоянно ми се обаждат за нов договор , но аз ги каня най-учтиво у дома да дойдат и да го обсъдим. така е де - когато имах нужда от тях аз им отивах на крака в офиса. сега те имат нужда от мен - да дойдат у дома. и понеже предлагащите ми най различни оферти са девойки не сакат да дойдат на терен да подновим договора. :-)
"..по съдебен ред",както и решенията на тази паразитна институция! А знаем в България се правораздава" Какво "правораздаване" може да се очаква от некадърни,корумпирани, безотговорни маНГИЗтрати.
"Освен това заявлението трябва да се подаде точно месец преди изтичането на договора, в противен случай той не се прекратява." Преди месец станах свидетел точно на такова отношение - клиентка на .Тел, заминаваща за чужбина се опитваше любезно да обясни на зомбираното говедо, че не може ТОЧНО на датата, защото тогава няма да е вече тук за дълго време и затова го подава 2 дни по-рано, но то тъпо и упорито отказваше да приеме бланката! Всъщност зомбито не е виновно - това е част от "корпоративната политика" на прехваления телеком! Да видим сега съда дали ще приеме аргументите на КЗП или ще се съобрази с "корпоративните практики" на същия телеком, разработени специално за съдии;о)
О, ще се съобразят. Просто телекомите протакват до последно. Помните ли колко време Ментел удържа да не пускат лиценза за втория оператор?
"Единият от операторите отказва разтрогване на договорните отношения, ако клиентът му не подаде заявлението за прекратяване в обекта, в който го е сключил." Интересно, ако бутнат обекта, клиентът трябва ли да го построи отново, за да си разтрогне договора?
М-тел са най-големите к-пути! Миналата година подписах договор, като преди това изрично питах шаврантето, дето обслужваше - това ли е окончателната сума, която ще се плаща а месец! Тя каза - да това е! И... изненада! Оказа се, че сумата е по-голяма с почти 4 лева! Та с тая обирджийска пасмина, която напуснаха мои приятели и познати ще съм още известно време, но с удоволствие бих си прекратил договора моментално!
Е...м и ти мошенниците.Особено па тия дето те карат в обекта дето си го сключил да одиш.Гаче ли системата им е уникална за всеки обект.Дебили.
В случай, че съдът потвърди, ама ние знаем, че съдът няма да потвърди. Така хем КЗП се прави, че нещо работи и уж защитава потребителите, хем всички компании спокойно ще си загробват, крадат и лъжат потребителите, дойните крави...
Два телекома. В случая ментел и вивакомунизъма.
Не позна - ментел и теленоризъм. Виваконизъма си адаптираха терминиционната политика спрямо изискванията на КЗП за разлика от другите 2а още в началото на миналата година.
УРРААА, да им таковам мамата разбойническа, Герберска!
Както навсякъде тук, си оставаме заложници и на тези акули. Омайват те с оферти, "намаления", "промоции" и какво ли не и в мига, в който някой се хване, край - стават пак нелюбезните предишни вълци и вече химч не им пукаш за следващите две години! Хак да им е сега. Както се казва, от оператор, данъчен и смърт отърване няма, ха-ха.
Притежанието на мобилен телефон не е основно човешко право, според българската Конституция. Всеки подписва договора си доброволно.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Правилно.. (нерегистриран)
"..GSM оператори получиха забрана да държат насила клиенти Ако решението на КЗП се потвърди в съда, гражданите могат да търсят обезщетения" Това трябва да стане и с Топлофикация!!!
Да... (нерегистриран)
Преди две години имах такъв проблем с Глобул (вече беше закупен от норвежеца), като нещата бяха докарани до абсурд от страна на телекома. Не стана на тяхното, но наглостта им беше потресаваща.
а! (нерегистриран)
въпросът е аналогичен на този с Топлофикация!! И този няма да разрешат, даже да има становище на ЕС!!!
gonzales (нерегистриран)
не ми е ясно как може да сключат договор и да е активен след 2-3ч , или да прехвърлиш номер от един оператор към друг и да е активен след 2-3 дни , а не могат за същото това време да прекратят договора ??? а сиктир .... могат , но не искат. и за това е тази комисия за да защити потребителите. отделно от това - след като може да се сключва договор/изменение на плана по телефон защо да не може и да се прекратява по телефона ??? и за това тази комисия трябва да ни защити ? просто е - па начините , по които може да се сключи договор и време по същите тези параграфи да може и да се прекрати. кратко , точно и ясно
по жицата (нерегистриран)
Четете си общите условия и после подписвайте при всякакъв вид договори. Но това с молба по бланка е пълна простотия
ДИМОВ. (нерегистриран)
НЕ ЗНАМ ЗАЩО НЕ ИМ ПИШАТ ИМЕНАТА НА ТЕЗИ ЗАГАДЪЧНИ ТЕЛЕКОМИ. АЗ СЪРБАХ ПОПАРАТА НА ЕДИН ОТ ТЯХ , ПРИ ИЗТЕКАЛ СРОК И ДАДЕНА МОЛБА , ЧЕ ПРЕКРАТЯВАМ СЪС ТЯХ , 6 МЕСЕЦА НЕ СПИРАХА ДА МИ ИДВАТ СМЕТКИТЕ. ТОВА Е ВИВАКОМ,,
Мошеници..... (нерегистриран)
....... Глобул ми подновиха двугодишен договор автоматично за още две гдини, без да съм искал или да съм вземал телефон, а съдът (ВАС) пък се произнесе, че договорът ми бил подновен за още 3 (три) години !!!
09 (нерегистриран)
Всичко е измислено да се пречи на клиента и да продължават да го цицат. Ще дойде и техния ден
LORA (нерегистриран)
в испания са пуснали един оператор, с който говоря с всички в европа за 1 цент. т.е. дали звъня на някой в испания или на мобилен в бг или франция-все едно. и не е с договор, а си зареждам кредит и хич нре се занимавам с глупости и тарифи. дано и в бг да дойдат повече конкурентни фирми.
gonzales (нерегистриран)
това е същото като и едни нискотарифни таксита. ще им намерят цаката и на тях. дано не стане , но лапачите разполагат с доста мангизи и ще си "откупят" правата
Клент (нерегистриран)
Гадове долни и после искат клиентите да са им верни...
Иван Петрович (нерегистриран)
Аз съм към виваком. изтече ми договорът с тях и се утрепаха да ми предлагат всякъкви оферти. Номера е на всички да се казва - Засега оставам с безсрочен договор като дойда в офиса ще се договорим за нов договор. Другите мобилни оператори дават смартфон ако сключим договор какво ще ми дадете. След три месеца се отказаха и сега съм си на старата тарифа от 6 лева с 100 мин и 100 смс и 5 мв трафик. :) четете малките букви и какво точно подписвате.
Иван Петрович (нерегистриран)
Забравих да спомена че като ви предлагат оферти ви записват и на нито един поставен въпрос не трябва да казвате ДА а да клинчите щото имат ли записано "ДА" все едно сте разрешили да ви преподпишат договора :)
... (нерегистриран)
Цените на апаратите им и за лоялни клиенти са колкото в останалите магазини, освен ако не се набиеш на договор за 2години по тарифа хикс ел :) за към 60 и нагоре на масец. И дир -а, не знам защо ми изтрихте коментара по-долу, че не е по темата -ставаше въпрос точно за прекартяване на догово,. т.е невъзможност, когато човек е починал.
gonzales (нерегистриран)
аз съм с още по-стар тарифен план. и при мен постоянно ми се обаждат за нов договор , но аз ги каня най-учтиво у дома да дойдат и да го обсъдим. така е де - когато имах нужда от тях аз им отивах на крака в офиса. сега те имат нужда от мен - да дойдат у дома. и понеже предлагащите ми най различни оферти са девойки не сакат да дойдат на терен да подновим договора. :-)
Кочо (нерегистриран)
"..по съдебен ред",както и решенията на тази паразитна институция! А знаем в България се правораздава" Какво "правораздаване" може да се очаква от некадърни,корумпирани, безотговорни маНГИЗтрати.
На място. (нерегистриран)
Ясно е какво мислите за магистратите. А какво мислите за мибилните оператори и практиките, които се коментират в статията?
гадове (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Иванка Иванова (нерегистриран)
ХА ХА ХА. ДАГО ПЛАЩА ПОЧИНАЛИЯ!!!
EMI (нерегистриран)
АКО ДОРИ ТИТУЛЯРА Е ПОЧИНАЛ ПРАЩАТ НЕПРЕКЪСНАТО ПИСМА. НАСЛЕДНИЦИТЕ ВЪРНАХА АДАПТЕРА ЗА ИНТЕРНЕТА, НО ПИСМАТА ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ИДВАТ И НЕУСТОЙКАТА Е ДЪЛЖИМА, ЗАЩОТО НЕ Е ВЪРНАТ В ДЕНЯ НА ЗАЯВЛЕНИЕТО ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА, А ТИТУЛЯРА Е ПОЧИНАЛ СЛЕД 2 ДНИ КАТО Е ПОДПИСАЛ ИСКАНЕТО ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ - И ТОВА АКО НЕ Е ГАВРА С ХОРАТА - НИЩО НЕ ПРИЗНАВАТ - ХЕМ Е ВЪРНАТ АПАРАТА, ХЕМ СИ ИСКАТ НЕУСТОЙКАТА - НЯМА ЛИ ДАВНОСТ ЗА ТАКИВА СЛУЧАИ
Иванка Иванова (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
"Освен това заявлението трябва да се подаде точно месец преди изтичането на договора, в противен случай той не се прекратява." Преди месец станах свидетел точно на такова отношение - клиентка на .Тел, заминаваща за чужбина се опитваше любезно да обясни на зомбираното говедо, че не може ТОЧНО на датата, защото тогава няма да е вече тук за дълго време и затова го подава 2 дни по-рано, но то тъпо и упорито отказваше да приеме бланката! Всъщност зомбито не е виновно - това е част от "корпоративната политика" на прехваления телеком! Да видим сега съда дали ще приеме аргументите на КЗП или ще се съобрази с "корпоративните практики" на същия телеком, разработени специално за съдии;о)
Красная Кухая ЛЕйка
О, ще се съобразят. Просто телекомите протакват до последно. Помните ли колко време Ментел удържа да не пускат лиценза за втория оператор?
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Помня, но понеже съм била 10 години в бранша, мога с чиста съвест да кажа, че "всички са маскари";о) А за клиентите - един съвет: пренасочвайте номерата си към друг оператор - там вече нещата са регулирани и мърдане няма;о)
Смях (нерегистриран)
"Единият от операторите отказва разтрогване на договорните отношения, ако клиентът му не подаде заявлението за прекратяване в обекта, в който го е сключил." Интересно, ако бутнат обекта, клиентът трябва ли да го построи отново, за да си разтрогне договора?
потребител (нерегистриран)
М-тел са най-големите к-пути! Миналата година подписах договор, като преди това изрично питах шаврантето, дето обслужваше - това ли е окончателната сума, която ще се плаща а месец! Тя каза - да това е! И... изненада! Оказа се, че сумата е по-голяма с почти 4 лева! Та с тая обирджийска пасмина, която напуснаха мои приятели и познати ще съм още известно време, но с удоволствие бих си прекратил договора моментално!
Цеко Питоня (нерегистриран)
Как се казва "шаврантето"? Адрес ? Искам да я споходя с Питоня си.
someone (нерегистриран)
Е...м и ти мошенниците.Особено па тия дето те карат в обекта дето си го сключил да одиш.Гаче ли системата им е уникална за всеки обект.Дебили.
уточнение (нерегистриран)
Не са дебили , а ТАРИКАТИ! Защото знаят, че са в мутренско-мафиотска държавица!
dki (нерегистриран)
В случай, че съдът потвърди, ама ние знаем, че съдът няма да потвърди. Така хем КЗП се прави, че нещо работи и уж защитава потребителите, хем всички компании спокойно ще си загробват, крадат и лъжат потребителите, дойните крави...
1 (нерегистриран)
Не си много прав- докато не даваме жалби КЗП няма как да се засилят да прекратяват гадните практики.
hgr (нерегистриран)
Два телекома. В случая ментел и вивакомунизъма.
Аз (нерегистриран)
Не позна - ментел и теленоризъм. Виваконизъма си адаптираха терминиционната политика спрямо изискванията на КЗП за разлика от другите 2а още в началото на миналата година.
... (нерегистриран)
И вивата имат бланки, даже те карат да подпишеш, че си съгласен да ти предоставят лични данни. Ако не им я подпишеш, не можеш да прекратиш.
dir-a (нерегистриран)
защо е тази анонимност, защо не информирате конкретно потребителите кои са тези телекоми. добре е да знаем , а не да гадаем....не е ли време фактите да се назовават, ако наистина искате да бъдете полезни, а не да пускате в мъглата...
УРРАА!! (нерегистриран)
УРРААА, да им таковам мамата разбойническа, Герберска!
А (нерегистриран)
Какво общо има ГЕРБ с темата?
Да не се лъжем повече (нерегистриран)
Както навсякъде тук, си оставаме заложници и на тези акули. Омайват те с оферти, "намаления", "промоции" и какво ли не и в мига, в който някой се хване, край - стават пак нелюбезните предишни вълци и вече химч не им пукаш за следващите две години! Хак да им е сега. Както се казва, от оператор, данъчен и смърт отърване няма, ха-ха.
така е (нерегистриран)
Притежанието на мобилен телефон не е основно човешко право, според българската Конституция. Всеки подписва договора си доброволно.
ШАРО (нерегистриран)
А бой де!
и от топлофикация (нерегистриран)
бегане няма
ааа! (нерегистриран)
и Топлофикация и Топлофикация!!
НАЙ
Откриха новата автогара във Варна (снимки)
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Започна разчистването на терена за Националната детска болница (снимки)
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Запрянов: Няма да има ограничения в използването на помощта ни за Киев, само отбранителна е
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Откриха новата автогара във Варна (снимки)
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Започна разчистването на терена за Националната детска болница (снимки)
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Запрянов: Няма да има ограничения в използването на помощта ни за Киев, само отбранителна е
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп