Концесионерът на Летище София ще строи Терминал 3
Владислав Горанов и Ивайло Московски в спор за клаузите в договора
Обратно в новинатаКоментари - Концесионерът на Летище София ще строи Терминал 3 | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
питам, де (нерегистриран)
Тва Терминал 3 за къде ще е - за Турция или за Китай!
Шекера (нерегистриран)
Имали паркинг,нямали таксита!Луда история! Летял съм до Йоханесбург,Москва,Вашингтон...... с българска компания-директен полет, но навремето.След това съм летял до Пула / Хърватска/- 4 полета за един ден.Сф-Будапеща,Будапеща-Виена,Виена-Загреб, Загреб-Пула......Четири излитания и кацания за една пиклива дестинация. Да вея и комисионните и консигнацията и блудкавия мозък.
1 (нерегистриран)
Кой ще е концесионерът?На ндй крадец и рубладжия ще бъде дадена концесията?Докога ще позволяваме да ни ограбват?
(Ϊ) (нерегистриран)
Гинчето от Пазарджик или приятелката и !
Авио експерт (нерегистриран)
Тук обаче концесионерния документ е съставен от World Bank и EBRD - няколко пъти се спомена. Силно ме съмнява да се повтори случаят ЧЕЗ...
браво на Горанов (нерегистриран)
Тези от транспортното министерство са.... - какво общо има дългът на концесионера с концесията???? че те може да изтеглят и пет милярда и после да кажат изхарчихме ги.... отнемете ни концесията...
Пешо (нерегистриран)
А третия терминал и той ли ще е със 6 гейта като втория? Ули може би с 10, че се предвижда увеличаване на потока. То не че и те са натоварени, повече от 2 самолета наведнъж не са се случвали, ама за сравнение само, трети терминал на Ванкувър има 68 гейта а по население Ванкувър е по-малък от София...
Beit Sokar (нерегистриран)
ЕРДОГАН наистина ще стане КХАЛИФ СУЛТАН ше стане повелител на ВЬЗДУХА ше казва кои да кара и вдига самолета след като ТАВ придобие пьлен РВД КОНТРОЛ над балканските кавказките арабските руските републики някои африкански летища в Египет и Сенегал .ИСЛЯМСКИТЕ ДЬГИ ЩЕ опасват голяма част вьздушното световно пространство .Туркиш Еьрлаинс е ЗАКУПИЛ стотици нови ЕЬРБУСОВЕ/за милиарди евра/ и дьржи наи-обортни линии включително до САЩпредлагащ лукс обслужване на невьзможни за избиване цени за билети с такова качество,а ТРЕТО ИСТАНБУЛско летище е НАИ-ГОЛЯМОТО в СВЕТА.Американците и евреите банкери от МВФ СБ,ЕБВР подаряват Султанския жезьл на ЕРДОГАН да властва и сьздава грижи на целия Християнски свят
Авио експерт (нерегистриран)
Едно вметване...турското летище се конкурира за титлата най-голямото в света с китайското - Пекин Даксинг, ковто също е в строеж в момента :) Вие сравнявате София с Истанбул, но забравяте, че България Еър не е Туркиш Еърланс. По света има много летища, които са конкурентни на хъб летищата си в съответните страни. Летище София има възможността да развие собствена маршрутна мрежа, която да отговаря на исканията на българския маркет, а в момента има достатъчно линии с потенциал.
Иван5 (нерегистриран)
Провинциално европейско летище и такова ще си остане с такива мързеливци! Освен 320 и тем подобни малчугани не можеш да видиш голям самолет. Това е едно от най-ненатоварените летища в света. До Москва има полети всеки ден, а до ,,стратегическия,, ни партньор - САЩ нито един.
Авио експерт (нерегистриран)
A380 също има благодарение на Lufthansa Technik и ако повярвате малко в идеята за концесионер може и по-големи самолети от А320 да видите. Що се отнася до стратегическия партньор - държавата няма възможността да спонсорира активно стратегия, която включва развитие на глобални маршрути...
Лондон77 (нерегистриран)
Сравнението с цената постигната за Летище Белград ще е критерий, защото нито са в ЕС, нито натоварването е колкото на Софийското летище
Еърбъс 320 (нерегистриран)
Омръзна ми само аз и подобни малчугани да се мотаме по софийското летище! Член сте на НАТО и САЩ са ви,, стратегически,, партньор, а нямате и един полет до САЩ. До Москва - каждый день! Каквото и да правите, соф.летище ще си остане провинциално европейско летище каквото е в момента защото ви мързи да работите.
Авио експерт (нерегистриран)
Това се опитвам да кажа - държавата няма капацитета да развие адекватна авиационна стратегия...и тук идва ролята на концесионер с визия и опит.
Безпристрастен (нерегистриран)
Най-много още 1 кула за РВД-то поради увеличения трафик на новото истанбулско летище, което ВЕЧЕ заработи! Това са шутки и пляски и тоя черен... министър е време да го махат от там преди да са парчеладисали БДЖ-то! София няма нищо! Нито голяма компания, която да подкрепи разрастването, нито читав оператор. Сърбите са купени от Етихад. Албаниците и те. Голямо летище има в Букурещ, още по-голямо е новото в Истанбул. Каква е ролатя на София в тази ситуация - на малък локален пристан, който евентуално да отмъква нещо от големите 3 (Атина, Букурещ и Истанбул) и да "уплътнява". Не на последно място, София няма никаква удобна директна връзка за релокация, за да стане транзитен център за смяна и комбиниране на полети като да речем Франкфурт. Не ни разтягайте локуми за 3 терминал. Не нам! Твърде интелигентни сме, а и има купища информация из нета.
Авио експерт (нерегистриран)
Летище София няма как да се сравнява с летище Франкфурт, защото то е хъб за Луфтханза. Ако мога да поправя - летище Белград е на концесия от януари 2018 след победата на френските Vinci. Летище София е летище на европейска столица, което има нужда от своите маршрутни връзки. Когато има директни полети от София до всички европейски столици или до определени точки в Азия, Амеика и т.н, силно ме съмнява да тръгнете към Истанбул или Букурещ...ще си ползвате нашето и друга песен ще пеете. Причината, в момента да ги няма тези линии, е липсата на концесионер, който да може да приложи правилните стратегии за управление и привличане на авиокомпнии. Държавата няма този опит и бюджет да спонсорира такъв бизнес план.
мне (нерегистриран)
Що си мислиш, че всички летим от София??? Букурещ ме устройства къде-къде повече
Авио експерт (нерегистриран)
А защо си мислиш, че македонци или сърби няма да искат да ползват нашето летище тогава, когато се развие, и компенсират за тези, от източна България, на които им е по-удобно да летят от Букурещ?
хохоххо (нерегистриран)
Къде си тръгнал да сравняваш букурешкото летище със софийското? С полетите???
Авио експерт (нерегистриран)
Летище София по нищо не отстъпва на това в Букурещ, от гледна точка на възможности...просто няма кой да развие потенциала му от авиационно и комерсиално погледнато. :)
Шоп еьр (нерегистриран)
Oт Букурещ можеш да летиш до карибския о-в Сеинт Луис или да ходиш директно на сьрф в Кабо Верде,от Белград може да летиш евтино директно до Хонг Конг а от София да пьрдиш до някои Европеиски мегаполис с 1 куп прикачвания
Yann
Летищата във Варна и Бургас, които бяха дадени на консорциум межфу Фрапорт и Химимпорт/ТИМ/, плащат 18% от приходите от всички дейности. Годишната печалба на тези две летища е 100млн.лв. Минимум. При годишен пътнически поток от около 1.5млн., а София прави повече от 3.5млн. пасажера годишно. Смятайте годишната печалба. А на всичкото отгоре ще плаща и само 10% от общите приходи. Нямам думи.
Авио експерт (нерегистриран)
Летище София в момента обслужва 6.5 милиона пътници и след като концесионерът започне своята работа се очаква приходите да са много по-високи и съответно и сумата, равняваща се на тези 10% ще е много по-висока от фрапортските 19.2%. Нека не забравяме и минималното условие за инвестиции от 600 милиона евро, както и всички други икономически позитиви, свързани с добре управлявано летище.
Yann
Експерта, при 6.5 млн. пасажера годишни, печалбата ще е над 400млн. за година. Това означава, че за 3г. ще съберат парите за инвестицията, а срока на концесия е 35г. Можеш ли да сметнеш печалбата за 35години? И защо държавата да намалява процента, като във всички държави е над 20%?
Л77 (нерегистриран)
Официални данни на летището в Бургас: Една писта 3200 м. Работи 24 часа без прекъсване Над 18 000 полета през 2015 2,4 милиона пътници през 2015 125 дестинации Летище Варна една писта 2500 м. оперира 24 часа, без слотове близо 15 000 самолетодвижения за 2016 г. 1,7 милиона пътници през 2016 г. 102 дестинации
Авио експерт (нерегистриран)
Летише Варна и Бургас са примера как концесионер с визия може да работи в България.
Спеца (нерегистриран)
А на бас , че тоя Московски пак ще пробута концесията на някой фес , близък до Ердоган!
Коджарушветлиев (нерегистриран)
Не просто близьк а ЗЕТЯ на Ердоган ,Берат Албаирак ЖЕНЕН за Есра Ердоган,Редцеп Таипи направи ЗЕТЯ СИ министьр на ЕНЕРГЕТИКАТА на Турция/все едно Боико да направи зет си Ванко министцр наЕнергетиката ида смени д жукестатаж Теменужка, но Ванко хал хабер си няма от 2но Счетовоство и укриване на даньци в офшорки/
Нищо лично (нерегистриран)
Еми прост като бабалък си бе. Оня нали това вика: "Аз съм прост и вие сте прости и ша са разберем"... та какъв да бъде зетя му? :)
с еднопосочен билет (нерегистриран)
Е, и кой ще излита от него?...Ние вече се изнесохме.
Перо (нерегистриран)
Циганите. Като докара барабойко тук афганските орки от Германия и те ше се изнесат!
Авио експерт (нерегистриран)
Време е да дойде концесионер с опит, който ще развие това летище. Има нужда от масивни инфраструктурни проекти и инвестиции, за да може да обслуже целия трафик. След стартирането на Райънеър, летище София отдавна е задминал капацитета си и трафик прогнозите. От комерсиална гледна точка - тези от вас, които са пътували предполагам виждате разликата в услугите на другите европейски летища и нашето - плачевна нужда от промяна в дизайна и стила, заслужаваме летище, което да показва най-доброто от България и културата ни. С развитието на маршрутите и отварянето на нови маркети се стимулират инвестициите и разкриването на нови работни места. Откъдето и да погледнеш едно добре развито летище може да носи само позитиви.
Тоя пък?.... (нерегистриран)
Докато има глупаци като теб националните интереси на България ще бъдат тотално продавани! Това е пътя, по който Българите само за още десетина години масово ще бъдат превърнати в просяци. Това, че управляващите завити в партийната си черупка нямат капацитет да разработят даден проект, не означава, че всички са като тях. Концесията е начин да прикрият некадърността си. Целта е да не се разбере, че ни управляват илитерати, за които е недопустимо да бъдат управляващи!
Авио експерт (нерегистриран)
Вече споменах, че управлението на летище не е работа на държавата...може би е било до едно време, но инустрията се развива и променя...не е това, което е било преди 10 или 20 години. Не говоря за предприятия в други области, а само за това, което разбирам. Авиационния трафик глобално нараства с безумни темпове и бизнесът трябва да се адаптира. Има компании, чиято работа е да управляват летища и затова са измислени концесиите. Ако няма частни инвеститори, силно ме съмнява държавата да може да си позволи технологични подобрения в операционните дейности на самолето летище, камо ли консултанти, които да се заемат с капацитетните проблеми.
11111111111 (нерегистриран)
Като иска да страи тоз ми ти концисионер, ами защо просто не си построи ново летище, ами точи лиги за готовото, направено с народно пара. Не се накрадаха тез хора бре, не се наядоха. Как пък не се задавиха.
Авио експерт (нерегистриран)
Обектът построен с държавни пари отдавна не може да се справи с текущия трафик....камо ли с прогнозирания :)
11111111111 (нерегистриран)
Чети какво съм писал. Ктига си дрънкал като латерна едно и също.
Авио експерт (нерегистриран)
Прочетох и отговорих :)
Даа (нерегистриран)
трябва нов терминал тия двата не могат да смогнат на бягащите хора от хубавия живот в Боколандия.
Тролски (нерегистриран)
Да бе , и всички бягат към Москва ! Затова на трети терминал ще излитат само самолети на Аерофлот . Хайде стягай багажа !
Аз съм го (нерегистриран)
стегнал много отдавна и не съжалявам,като виждам какви помияри управляват и какъв чуден материал е останал.
..педол, (нерегистриран)
предпочитаме морски круиз! Укрите свалят аероплани и над Черното море!?
Beit Sokar (нерегистриран)
ТАV Фирма на турското разузнаване МИТ и Турската Армия /собственост на ЗЕТЯ на Ердоган и турски енергиен министьр етническия албански сефарад Берат Албаирак женен за Есра -шерката на ЕРДОГАН/ е готова да ДАДЕ коджарувет от 100 МИЛКИ /МИЛОНА/ на Асфалт паша и мургавото хазарче Московиц.ЦЕЛТА на ТАВ ,МИТ, аЛБАИРАК-еРДОГАН е затваряне на РВД и ВЬЗДУШЕН трафик на Балканите под форма на ИСЛЯМСКА ДЬГА.ТАВ-дьржат летищата в Прищина-Косово Скопие Тирана Сраево Загреб Истанбул-2бр Тбилиси/от там е бащата наЕрдоган/ и Батуми-Грузия летщето в МЕККА-С.Арабия/милинен поток за Мюсилманския Хадж/ с-у ТАВ обаче играе много силен противник Турско-ИЗРЕЛския холдинг LIMAK които строи трьбопровода ТАНАП и е собсвеност на EBRD London headquaters на Изрелските служби ТЕВЕЛ и ЦОМЕТ /стоящи по високо от Мосад/ които ЩЕ спечелят концесията наСофииското л-ще БЕЗ да дават коджарушвет на братовчедите си хазарчето Московицки и Бахур Бехар паша
Авио експерт (нерегистриран)
TAV са всъщност собственост на ADP (Aeroports De Paris) или летище Charles De Gaulle и Paris Orly :)
Beit Sokar (нерегистриран)
Ти си Експерт колкото Московски е пилот на Еьрбус A380 ,влез малко прочети кои са TAV
Авио експерт (нерегистриран)
Факт, че има акции в посочените от теб летища, но ADP са мажоритатните акционери на TAV с 48% :)
Ваи ваи вьх (нерегистриран)
Придобиването на ТУРСКАТА ДЬРЖАВА на всички главни Балкански летища/без Букурещ и Атина/ чрез ТАВ /които дьржат 2те летища в Истамбул ,МЕККА както итакива в Кавказ което значи е в бьдеще семеиство на Султана ЕРДОГАН ЩЕ казва кои от кьде кога защо да лети над БАЛКАНИТЕ и ше напьлни ЕСи Европа с ИСЛЯМ които НЕ го слуша ще му дрьпне шалтера ше изключи комуникациите от РВДкулите и ще го сбльска с 1товарен самолет над Черно или Бяло море
Авио експерт (нерегистриран)
За съжаление колкото и да ми се иска да продължа дискусията тук изключително много се затруднявам поради объркващия и неточен начин на изказ.
Професора (нерегистриран)
Свищовските студентчета нещо не могат да се разберат кой де е отдясно на пожарната...
българите отново балъци (нерегистриран)
терминал 2 се ползва на по-малко от 50%, карат те с автобус до термиинала, а повечето ръкави си стоят празни - това ако не е корупционна схема, кое ще да е - берлинското летище ли?
Авио експерт (нерегистриран)
Ръкавите се ползват в зависимост от това дали авиокомпанията си е платила за тази услуга. Ако имаш предив Райънеър - те освен на Станстед (където са 80% от трафика) мисля, че никъде другаде не ползват ръкави :)
пътник (нерегистриран)
на Барселона
Авио експерт (нерегистриран)
Може и в Барселона - както казах - зависи какви условия им предлагат съответните летища и какъв процент от трафика е Райънеър.
3377 (нерегистриран)
Фактите са, че всичко до което се е докоснал министъра на транспорта и експертите му е затънало в корупция и проблеми, а работещи решения липсват. Защо залитат към бартер инвестиции ( надценявани порочно) срещу концесионни такси, а не договарят реални пари?
Авио експерт (нерегистриран)
Време е с тази концесия да покаже, че правителството може да взима и правилни решения. Сега остава и концесионерът ни да е опитен и на световно ниво - тогава ще се хвалите с него и с подобреното ни летище.
123 (нерегистриран)
Дела трябват, а не думи! Всички пишат тук, но защо не протестираме? Не е луд, този който яде баницата, а този който му я дава!
taто (нерегистриран)
Глупаци , дават го на концесия защото нямат пари за БДЖ, а то е фалирало, когато го даваш от зор га даваш на колкото се навият кандидатите, а те го знаят това и си играят играта. Като знаем колко са експерти нашите "експерти,'' плюс навика да се корумпират, си представям какво ще получим накрая. На прост народ такова правителство.
Авио експерт (нерегистриран)
Напротив - това е едно от най-разумните решения, което правителството е взимало. Време е летището ни да отговаря на европейските стандарти.
347 (нерегистриран)
Бойко ефенди пак ни продаде на турския паша! Срам!
Ламби (нерегистриран)
Само в България печеливши дружества се дават на концесия и само тука държавата е лош стопанин.
ьяао (нерегистриран)
Че как ще печели частникът? Най-сладките хапки, няма по-лошо от монополист капиталист. Гаратирани печалби!!!
Авио експерт (нерегистриран)
Летище София НЕ Е печелившо дружество за България. Държавата може би е била добър стопанин на летищо, но в миналия век. Сега този бизнес отдавна се е променил и управлението на едно летище се разглежда И от комерсиална гледна точка, ако толкова много искате да приличате на западните народи. Трафикът глобално нараства , както и нуждите от инфраструктурни инвестиции и промени. За тази индустрия си има специалисти и концесии - не случайно са измислени и се прилагат из целия свят.
Kalin
Годишната такса за летището е колкото месечната сега само от наеми и съпътсващи дейности.Зад китайския инвеститор който толкова крият стои ТИМ като подизпълнител.Изобщо всичките им приказки са мижи ми ти лъжи ме.Къв трети терминал ще стоят като летището реално има две полоси за кацане и излитане????Просто то е прекаленно малко за по голям поток камо ли за още един теримнал освен ако имат предвид някакво мини мини мини терминалче за техните самолетчета.
Авио експерт (нерегистриран)
Летището отдавна е надминало предвидения си капацитет след стартирането на Райънеър. Плаче за разширения, инвестици и модернизация. Всяко едно голямо и модерно европйеско летище се управлява от частен инвеститор и именно това е причината летище София да изостава по всяко едно отшение от своите съседни. Държавата няма възможността да влее толкова много пари в развитието му, няма как да наеме опитни консултанти, които да го проектират на нужното ниво - затова са концесионерите...това е тяхната работа и те от това си разбират.
Салвадор (нерегистриран)
Нещо си се объркал. Фрапорт също участва в концесията, така че няма как да стоят зад китайския инвеститор.
Aman (нерегистриран)
Terminal 3, че да можем да се изнасяме на по-големи групички ли ? Хитреци са
100 (нерегистриран)
Да им е честито на Тимаджиите"руснаците"
Милен (нерегистриран)
Руснаците кандидастват за концесията с Пеевски. Провери си инфото, преди да пишеш.
Верно ли??? (нерегистриран)
Повдигнал е завесата? Тоя ли ще определя условията и ще даде стратегически обект от изключителна важност, дето не беше прочел инструкциите и уби дете?
Спас (нерегистриран)
ТЕЗИ ЩЕ ГО ДАДАТ НА ДРУГИ, "ПО КОНЦЕСИОНЕРИ" С 40% ОТГОРЕ. ОНИЯ ЩЕ ГО БАТАЛЯСАТ И НАКРАЯ, ВИЕ ДЕТО СКАЧАХТЕ ПО ПЛОЩАДИТЕ, НО И НИЕ, БЕЗ ДА СМЕ ВИНОВНИ, ДЕТО НЕ СКАЧАХМЕ, ЩЕ СТРОИМ НОВИ ЛЕТИЩА, ЩЕ КУПУВАМЕ НОВИ САМОЛЕТИ.................... с две думи ЩЕ СТРОИМ ОТНОВО, НОВА, СОЦИАЛИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!! А седерасти, герберасти, и вся остальная СВО&ЛОЧ, ЩЕ СЕ ПОТЯТ НА НЯКОЙ ПЛАЖ ...............С ОТКРАДНАТОТО ОТ СОЦИАЛИСТИЧЕСКА БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!!!! ТАКЪВ Е ЖИВОТЪТ!!!!!
4 милиона БГ граждани в България (нерегистриран)
4 милиона БГ граждани в България .... бетонирано черноморие ..... и при такива перспективи за къв чеп ни е 3-ти терминал ?????
ьяао (нерегистриран)
А сега де! По-бързо да се разкараме и ние.
Авио експерт (нерегистриран)
Ама като го построят и ви го направят хубаво друга песен ще пеете.. :)
Sm3hurk0
Не знам къде ще го строите този 3-ти терминал, но го направете по-далече, че иначе ще продължи замърсяването с фини прахови частици... ...а умните столични общинари ще вдигат данъка и ще слагат забрани за автомобилите...., сини , зелени зони.... Преди време им пречеше металургичния комбинат Кремиковци... сега го няма, но това не пречи да се измислят всевъзможни причини и да ни обясняват глупости общинарите и зелените кратуни.
Юри (нерегистриран)
Турция построи ново Летище и го ползва , тези нашите Убавци подаряват на някого готово Българско Летище ! Герб направиха България Гроб ! Оставка и да вървят на М..... ! Техния Вожд на Мутрите в България , си купи остров и ЧЕЗ , не му пука за България и Българския Народ !
opc (нерегистриран)
Че това е много лошо. Ужас. Пък и може да уволнят някоя чистачка...Още по-голям ужас.
ПРАКТИЧЕСКИ (нерегистриран)
ГРУПИРОВКАТА, КОЯТО ЗАГРАБВА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ (ТЯ Е ДОБРЕ ИЗВЕСТНА ) СТАВА СОБСТВЕНИК НА ДЪРЖАВАТА БЪЛГАРИЯ !!!! КАТО ПОДАНИЦИ ТРЯБВА ДА СВЕДЕМ ГЛАВИ, НО ОТ СРАМ !!!!!!
Изненада (нерегистриран)
Тоя кога си излежа присъдата?
бебо (нерегистриран)
летището щяло да се "вземе " от фирма на зетя на Ердоган, а гръцкото островче,продавано от турска фирма за имоти- на Боко.Опозицията в Гърция почнала да рови.Как да разберем
инфо (нерегистриран)
Бравос! Мислещият за българския народ слага кръст на най-голямото българско летище и едно от малкото останали ПЕЧЕЛИВШИ ДЪРЖАВНИ дружества, да не кажа ЕДИНСТВЕНОТО. Посочете ми ПОНЕ 1 концесия, от която печели държавата, от която печели народът!!! Пак ще печели някой за сметка на държавата... Пфу! Всичко печелившо продадоха...Доразпродадоха държавата... За чий чеп ХЪБ-аджията ще купува руски газ от "Турски поток"?! Населението на България се топи главоломно - след 20 години с още 25% ще се стопи според БАН...
Авио експерт (нерегистриран)
Веднага ти посочвам - летищата Варна и Бургас. От 2006, когато им започна концесията, двете летища не спират да се развиват и са много по напред от летище София. Също така с годишните такси платени от концесионера и % от оборота, летище София ще може да допринася много по-голяма сума в държавния бюджет.
Само дето не става (нерегистриран)
Ясно кой е концесионерът!
Авио експерт (нерегистриран)
Ще ми е интересно да ми кажеш кой?
Гад З (нерегистриран)
Явно един терминал не стига да се изнесе целия български народ в чужбина.
Авио експерт (нерегистриран)
Определено и два не са достатъчни, за да причличат чуждестранни ивеститори с интерес в България и създаване на работни места.
Жеко (нерегистриран)
А сърбите го дадоха тяхното за 1,5 млрд евро - почти три пъти повече и то за 20 години, а не 30
ХърсевЪ (нерегистриран)
Със сигурност забележките на Горанов са основателни. При евентуално предсрочно прекратяване на концесията и уреждане на сметките с държавата - тогава финансовото министерство плаща нали?
Спас (нерегистриран)
ДАЙТЕ ДЪРЖАВАТА НА КОНЦЕСИЯ И ПОНЕ ЩЕ СМЕ СИГУРНИ, ЧЕ БЪЛГАРИ НЯМА ДА НИ КРАДАТ. ЩЕ НИ КРАДАТ ЧУЖДЕНЦИ!!! ОСТАВА САМО АЕЦ И ВСИЧКО ДРУГО ОТ СОЦИАЛИЗМА Е ПРОДАДЕНО!!!!!!...............да сте ми живи и здрави дето скачахте и крещяхте, СДС, СДС!!!! ТЕ ТОГАВА ВИ КАЗАХА, УМНИТЕ ЩЕ ЗАБОГАТЕЯТ И ПАРИТЕ ЩЕ РАБОТЯТ ЗА ТЯХ!!!!!!!!!!! ДУХАЙТЕ СУПАТА ЩОМ НЕ СТЕ УМНИ И "ТРУДОЛЮБИВИ"!!!!!
Анонимен (нерегистриран)
Каква е тази безумна глупост! За какво ще се строи нов терминал! просто да се събори Терминал 1 и да се направи новия терминал на негово място.За какво да се запазва Терминал 1 при положение че е толкова стар!
Язе (нерегистриран)
Даже няма да го разрушат, а само ще го лустросат и ще се снимат с гулемийо пред новият Т3
незнайко 001 (нерегистриран)
Да съборят циганското гето в кв.Хр. Ботев и готово място за терминал 3 , та дори и терминал 4, който да се свързва с бъдещия трети лъч на метрото
тц, тц (нерегистриран)
Тоя такъв курбан даде и пак не му увира главата. Да, Бог не забравя и наказва, ама като го гледам тоя - кел файда.
НЕ МОГА ДА СИ ПРЕДСТАВЯ (нерегистриран)
УСМИВКА НА ЛИЦЕТО НА МОСКОВСКИ ! ДАЛАВЕРАТА Е ОГРОМНА, ДА ! НО УСМИВКА ! О САТАНА, КАКВО ПРАВИШ С ХОРАТА ?!
Продажници са (нерегистриран)
Хиляда плюса са ти малко! За какво са ви пари, няма толкова голям гроб, че да побере цялата ви алчност вътре!
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа