Коментари - Корабът с нитрата в Бейрут през 2012-а е бил във Варна, още тогава не е бил български | Днес.dir.bg
Коментари
Едно е странно кой е запалил склада. Амониевата силитра може да се детонира само ако се запали и е в затворено помещение. ако е в отворено пространство ще си изгори с висока темперетура. За това трябва да се разследват ливанците, които уж са заварявали. Не може да заваряваш до лесно запалим продукт. Да занитваш да, са залепваш също, но да заваряваш. Нещо ми намисрисва на антентат цялата работа.
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B7%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B2%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D1%81_%D0%A1%D0%B8%D1%82%D0%B8. Човекът никога няма да се научи на грешките си. Историята се повтаря.
Абе хора, престанете да търсите под вола теле! Няма значение чия собственост е бил корабът в когато е бил конфискуван преди 6 години! Няма значение чий е бил товарът в момента на конфискуването му преди 6 години! От тогава и корабът и товарът са под юрисдикцията на ливанската държава и нямат нищо общо с предишни собственици! И не се е взривил корабът, а складът, където е държан товарът след като е бил разтоварен! Вината за взрива е изцяло на ливанската пристанищна администрация и ни руснаци, ни българи, ни марсианци имат пръст в цялата тая история. Така че успокойте топката и престанете да търсите в л@@@@@а семки!
И това е било част от проблема на този кораб. ПОНЯЛ?
Абе ти тъпанар ли си или да? Що за логика - проблемът бил, че руснак го е изоставил! И какво като го е изоставил? Имал е причини, заебал го е! Най-вероятно е фалирал и не е могъл да плати за услугите и ремонтите, които са предоставени на кораба! И за да се покрият тези разходи, както и да се плати на екипажа, се конфискува корабът и товарът му! И толкоз! Да не говорим, че това е станало преди 6 години, че товарът е бил разтоварен и складиран на брега, че някой тъпанар е решил да прави заварки или нещо такова в близост и т.н. и т.н. Помисли като пишеш глупости, щото ставаш за смях. Освен това упорито някой се опитва да ни закачи и нас, т.е. българи, в цялата тая история, в която няма нищо българско, па и руско, а си е чисто арабска работа...
Кара, не ставаш ли свидетел колко глупаци има тук във форумите. Той видял че кораба е може би руски, видял е че 2012 година е бил във Варна, видял е че е арестуван -но не е видял че СЕЛИТРАТА Е БИЛА В БРЕГОВО СЪОРЪЖЕНИЕ, не е чул че в оградните платна е имало дупки през които са прониквали крадци (да се чудиш крадливи араби) и са наели "инженери" да затворят дупките. То поне да се прочели и коментари за подобни експлозии, но и това не е. Руснака дето го е изоставил продължава да твърди и потвърждава фобиите си
И сега драги "Руснако....." през 1978 госина в Казабланка с пъшкане пристигна парен кораб (и то на въглища) беше натоварен с въглища и кокс, пристига от Венецуела. Някакви мижави светлини по палубата и надстройката и "ужас за моряка" по корпуса се виждаха стотици дупки през които прозираше светлина. Екипажа сърби. Взели кораба от режище, взели товара и в Казабланка взимат парите от налвото и си ги делят....Така го изоставиха на кея. Не знам кой го е махнал, кога е станало това, дали не е потънал в пристанището ...Натоварихме и заминахме. КАКВО ЗНАЧЕНИЕ ИМА КОЙ Е ПОСТРОИЛ ГЕМИЯТА, ПЪК КОЙ МУ Е БИЛ СОБСТВЕНИК, КОЕ ПРИСТАНИЩЕ Е ПОСЕТИЛ -АКО КЮМУРА СЕ БЕШЕ ЗАПАЛИЛ НА РАЗТОВАРИЩЕТО.... Не знам другарю, зали ти е известно че купчините въглища, които ги е валял дъжд или сняг в топлото се САМОЗАПАЛВАТ, какво значение има че СЪРБИ са ги доставили в порта
Значи излиза че кораба е виновен че е возел селитра а не тия дето са го разтоварили , складирали и стопанисвали от 6 години ! Аз предлагам да се намери кой е "произвел" тази селитра и той да се "обеси" ! Може да се линчуват и грузинските докери в Поти който са натоварили селитрата на кораба или шоферите на камионите които са докарали селитрата до пристанището ! Абе аман от простотий - тъпите араби / или Хамас / от неграмотност и безстопанственост си взривиха града сега друг им е виновен !!!
След смъртоносна експлозия в Ливан, в Кипър започнаха да възникват някои зловещи връзки, включително руски гражданин със седалище в Лимасол и арест, свързан с Хизбула през 2015 г. Според руските медии силно взривоопасният материал, причинил пагубния взрив в Бейрут, идва от кораб, собственост на руски бизнесмен Игор Гречушкин, който в репортажите е описан като жител на Лимасол в Република Кипър. Гречушкин, който няма кипърско гражданство според вътрешното министерство на републиката, също беше определен като управител на Teto Shipping, фалирала компания с регистрация на Маршаловите острови. Корабособственикът изостави товара в Бейрут Съобщава се, че през 2013 г. ливанските власти са конфискували 2750 тона амониев нитрат от кораб с флаг на Молдова, наречен Rhosus, собственост на Гречушкин, който направи непланирана спирка в Бейрут. Според някои съобщения корабът е имал технически проблеми. Съобщава се, че Росос е бил на път от Грузия до Мозамбик при пристигането си в Бейрут, като корабособственикът изоставил операциите на корабите и оставял смесения руско-украински екипаж на въже, някои от които не са били разрешени да напуснат пристанището до 2014 г.
Ганьо не може да живее без далавери и измами, това ни е национална черта в характера.
А онзи Брейвик нали беше също осъден за правене на бомба от тор? Ми тогава защо се пръскат пари за уран и какво ли не щом само от тор си ги правят тези неща?
Тук се споменава фирмата предишен собственик InterFleet Shipmanagement, но при търсене на Интернет се откриват поне 3 фирми със същото име във Варна, Бургас и Кипър, но навярно става въпрос за предишния собственик InterFleet Shipmanagement в Кипър. https://world-ships.com/company/a6b46742d0c06803779f09aea9f651a0#.Xywb8JfVJPY Колкото до фирмата последен собственик Teto Shipping - за нея откриваме следната подробна информация: "Бейрутският взрив има зловещи връзки с Кипър След смъртоносна експлозия в Ливан, в Кипър започнаха да се появяват зловещи връзки, включително руски гражданин със седалище в Лимасол и арест, свързан с Хизбула през 2015 г. Според руските медии силно взривоопасният материал, причинил пагубния взрив в Бейрут, идва от кораб, собственост на руски бизнесмен Игор Гречушкин, който в репортажите е описан като жител на Лимасол в Република Кипър. Гречушкин, който няма кипърско гражданство според вътрешното министерство на републиката, също бе определен за управител на Teto Shipping, фалирала компания с регистрация на Маршаловите острови. Корабособственикът изостави товара в Бейрут Съобщава се, че през 2013 г. ливанските власти са конфискували 2750 тона амониев нитрат от кораб с флаг на Молдова, наречен Rhosus, собственост на Гречушкин, който направи непланирана спирка в Бейрут. Според някои съобщения корабът е имал технически проблеми. Съобщава се, че Rhosus е бил на път от Грузия до Мозамбик при пристигането си в Бейрут, като корабособственикът изоставил операциите на кораба и изоставил задържания смесен руско-украински екипаж, на някои от които не е било разрешено да напуснат пристанището до 2014 г. По това време в докладите се казва, че товарът е бил инспектиран и задържан, след като ливанските пристанищни власти заявили, че „липсват документи и условия, необходими за транспортиране“. Химикалите бяха извадени от кораба и съхранени в склад на пристанището, след като Молдова отне лиценза на кораба. Но допълнителни доклади по това време казват, че нито властите на Мозамбик, нито управляващото дружество в пристанището на източноафриканската страна са запознати с Rhosus, носещ амониев нитрат, който е описан като летлив химикал, използван в торовете. Тор с амониев нитрат, иззета в Ларнака Година по-късно, през 2015 г., кипърските власти арестуват заподозрян терорист в Ларнака, след като чуждестранни разузнавания от съседна страна доведоха офицери да открият 8,2 тона тор с амониев нитрат, потенциален експлозив, в мазето на нает дом в Ларнака. Хюсеин Басам Абдала, описан като 26-годишен двоен канадски и ливански гражданин, беше арестуван в края на май 2015 г., след като кипърските власти нападнаха резиденцията. Кипърската информационна агенция съобщи, че по-късно Абдала се призна за виновен по обвинения в притежание на експлозиви, конспирация за извършване на престъпление, подпомагане и нападение на терористична организация и участие в терористична група. Но CNA съобщи, че Абдала е казал на кипърските следователи, че торът ще бъде използван за нападение на еврейски или израелски интереси в Кипър." https://knews.kathimerini.com.cy/en/news/beirut-blast-has-eerie-connections-to-cyprus
Oriental Queen е бившият Vistamar, през 2005-6 работих на него. Беше прекрасен малък круизен кораб за 250 пасажера за немски туристи под испански флаг. Имаше и много българи от екипажа. Пътуваше от Норвегия, през Средиземно море, ходеше и до Бразилия. С него обиколих Африка. Много хубави спомени имам и ми е тъжно сега.
Защо е тръгвал от Норвегия щом е бил за немски туристи?
руски мекерета, стига сте квичали срещу България! Собственикът си е бил руснак!
Всъщност какъв е корабът няма значение, пробелма идва от малоумното съхраняане на товарът му ?!
Проблемът идва от това, че евреите не търпят някой да живее спокойно. Тези лъжи че някой който е заварявал е причината са приказки на които никой нормален не вярва.
Нищо не са измисли освен атомните бомби за Хирошима и Нагазаки плюс лихварството- останалото е бошлаф.
MV Rhosus is a general cargo ship previously owned by Russian businessman Igor Grechushkin that was abandoned in Beirut, Lebanon, after the ship was declared unseaworthy and the charterers lost interest in the cargo. The 2,750 tonnes of ammonium nitrate the ship was carrying was later confiscated and brought to shore and contributed to the 2020 Beirut explosions. В превод: Корабът е РУСКИ, но собственикът Игор Грешункин ГО ИЗОСТАВЯ!!!!!!!!
Отново топла българска следа. Българската и украинската мафия, в преследване на тлъста печалба, избиха 390 Хил невинни граждани.
Защо да не си кажем направо- винаги когато има золуми в този район на света Израел е замесен. Освен това винаги когато Израел направи золуми западните държави се правят на хуманни и започват да ръсят пари като ,,помощ,,. Но никога не въвеждат санкции спрямо Израел каквото и да правят те. Знаете ли защо тяхната служба се нарича Мосад- защото през 1938- 39 статсминистъра на Иран се е казвал Моsadique- което ще рече че те - евреите още от тогава ръвичкат в тези райони. Как може западните държави да одобряват убийствата на толкова много невинни хора не ми е понятно.
МОСАД е абривеатура , като КГБ и ЦРУ :)
Абревиатура - официално казано- потърси как се е казвал в периодът който писах иранският статсминистър. а и задай си въпросът защо никой не смее да говори истината за евреите- веднага му спретват нещо много ,,приятно,,- включително и затваряне на устата завинаги. Те никога и нищичко лошо не са направили в този свят, а?
И тук ли е замесен Барба Ганьос?
Само за парлама, защото евреите никога не са виновни- да не си помислиш....
Щом е бил във Варна,косъмът му не е много чист .Какво е правил във Варна ???
Ами товаро-разтоварвали са го какво друго да прави. Каквото правят всички кораби по пристанища. Все едно да питаш развалена ракета какво прави в космоса. Ами успяла е да стигне до там.
Ливан е нагледен пример на мулти-култи, и какво става когато в някога преобаладащо християнска държава, мюслитата вземат превес.
Е щом не е бил български значи е бил еврейски.
Rhosus е общ товарен кораб, преди това собственост на руския бизнесмен Игор Гречушкин, който беше изоставен в Бейрут, Ливан, след като корабът беше обявен за непристоен и чартърърите загубиха интерес към товара. 2750 тона амониев нитрат, който корабът превозва, по-късно е конфискувана и изведена на брега и допринесе за експлозиите в Бейрут през 2020 г.
Погледнете текста за ареста на кораба Rhosus (стр.2), няма нито българска, нито руска връзка, само молдовска/украинска/ връзка: m/v Rhosus - Arrest and Personal Freedom of the Crew On 23/9/2013, m/v Rhosus, flying the Moldovian flag, sailed from Batumi Port, Georgia heading to Biera in Mozambique carrying 2,750 tons of Ammonium Nitrate in bulk. En route, the vessel faced technical problems forcing the Master to enter Beirut Port. Upon inspection of the vessel by Port State Control, the vessel was forbidden from sailing. Most crew except the Master and four crew members were repatriated and shortly afterwards the vessel was abandoned by her owners after charterers and cargo concern lost interest in the cargo. The vessel quickly ran out of stores, bunker and provisions. Owing to the risks associated with retaining the Ammonium Nitrate on board the vessel, the port authorities discharged the cargo onto the port’s warehouses. The vessel and cargo remain to date in port awaiting auctioning and/or proper disposal. https://shiparrested.com/wp-content/uploads/2016/02/The-Arrest-News-11th-issue.pdf
Мьi бросили бомба Бейрут 2020 - жертви - 150 човек, Мьi бросили фуражка Радев Болгария 2017 - жертви - цял народ!
Историята в ню иорк таймс дава още информация. Тръгнал от Молдова, ьж за мозамбик , там копувача бил опъжейна фирма, но нямал пари да плети за минававе на сузкия канал, че отишъл да вземе още товар и да изкара пари, пък не платил, кофискували кораба, копувачите така и не потърсили стоката. Цялата история прилича нагласена за тайно копуване на нитрата от хезбула. Израел ги е думнал и нитрата гръмнал. Там явно е имало и гориво, сиреч нещо са правили в този нангар.
Да арестуваш един кораб потърсил помощ щото се е счупил докато плава, натъпкан със суровина дето може да отнесе цял град е доста малоумно сякаш. Добре де разтоварете опасния товар после се обяснявайте в съда кой крив кой прав.
С терористичната и измислена държава ливан. Нали си имат терорстичната организация хизбула, която ги управлява? Ами да се оправя. Дреме ми пред какъв колапс е една терористична държава. Майната им.
Ами по същият начин от Гърция съдят бивши собственици на камиони и бусове. Купени у нас всичкоо редовно, човека продал, регистрилал продажбата,снел от отчет и след няколко години го съдят като трафикант. Случая и с тази гемия е абсалютно същата
Кораба е посетил Варна през 2012 по време ма правителството на ГЕРБ, значи тази партия и лидера ѝ Борисов имат директна вина за случилото се.
"някогашния му собственик кап. Николай Христов заяви пред Maritime.bg, че компанията никога не е имала общо с въпросния кораб." Тук важна е думата НИКОГА. е , КОЕ ТОЧНО ОТ ИЗПИСАНОТО въ матрялчето поТвЪрждава думите на кап. Христов и особено думата НИКОГА.
Израел удря Бейрут с ядрена ракета, Тръмп и ливанска държава. Потвърждаване (непрекъснато актуализиране) Тръмп потвърждава, че това е атентат, а не инцидент и веднага бичува про-израелската преса ... като започнем от Daily Beast.Първият взрив е причинен от противокорабната ракета Габриел на Израел. Втората експлозия е причинена от израелската ракета Далила от F16. Страната ни е в пълна опасност от този мързелив и корумпиран режим. " Това е радиационният подпис на експлозията, получен от източник в Италия, предаден на VT от Международната агенция за атомна енергия (ООН).Генерал от ливанската армия съобщава, че днес Израел изпусна тактическо ядрено оръжие на пристанището в Бейрут. Той съобщава, че това е направено за срив на сегашния политически режим там и бунт срещу Хизбула.Докато лъжите започват, нищо за тази експлозия, облакът от гъби или силата на експлозията не са фойерверки, което беше първата лъжа, след това тор с амониев нитрат, казват под 3k тона, който се съхранява години наред за използване на голф игрищата в Ливан , когато решат да ги построят. Не, нищо за днес не е смешно.Това, което ми казват влиятелни и достоверни източници от Бейрут, е следното: „Взривът в Бейрут е около 100 пъти по-голям от енергията от експлозията Тиендзин през 2015 г., или 5,4 килотона еквивалент на TNT (използвайки линейна екстраполация от Тиендзин, в която участват 800 тона амоний нитрат). Конвенционалните ядки срещу Япония имаха 15 до 21 килотона. Но тази експлозия е различна, тя е заради съвременната тактическа ядрена система, която съдържа до 10 килотона хибриден материал, включително уран. Именно поради тази причина все още имаме въздух и радиация във въздуха. Складовете в близост до асансьора за зърно НЕ са маркирани за съхранение на опасни материали, а вместо това са маркирани за генерални товари. Ето защо можете да се досетите, с какво ще се храним в следващите часове. “ - Гайет Джеф Смит от МААЕ потвърждава, че това е ядрена експлозия. Лъжите за фойерверките в корабите и тора са това, което винаги получаваме.
Бил е в България и пиратите ЧСИ-та не се го превзели на абордаж? Струва ми се малко вероятно.
Ама кво значение има къде е бил бе? Може да е бил навсякъде- тва е кораб, плава къде ли не- въпросът е местните защо си държат такова опасно вещество в склад години наред и никой не го е грижа? Пращали били писма до началниците...егати мърлявата работа. И после- колатерал демиджис. Да ги колатералнат некъде си.
Ватенките се опитаха да пуснат слуховете за кораба с цел разпалването на спихнатия протест ! Пак не им мина номера !
Да питат известния контрабандист на СУХО МОЛДОВСКО МЛЯКО ГЕРБкмета на Бургас -ДИМИТЪР НИКОЛОВ-''КМЕТА -СЛЪНЦЕ'' той е специалист по МОЛДОВСКИ кораби и ИЗРЕЛски собственици
сега очаквам Радев да защити русия и да каже че корабът е бил български!
Сега ша видити аманиевата селитра като излезе българска. Той и Тиквата затуй е опулен последните месеци.
тролове гнусни, винаги за русия, винаги срещу България
СОЛВЕЙ-ДЕВНЯ край ВАРНА Тиквоний се е посрал
Съседния завод Агрополихим. Агрополихим е водещ производител на азотни торове в Югоизточна Европа и лидер в производството на фосфорни торове на Балканския полуостров. Ама тия произведения са датирани с изотопи и при нужда може да се разбере къде е произведена партидата. Ама тука случая не е такъв. Всъщност може да се разследва дали правилно са продадени. На правилните хора фермери, а не на някоя терористична група.
Маааама ви русофилска. Сега какво ще кажете и как ще оплюете БЪЛГАРИЯ. Скапана сган.
България на МАФИОТА Борисов НЕ е България на 6 милиона бг граждани и селяни
България е ЗЕМЯТА по която ходиш. Хората които са около тебе. И точно по тях плюете мръсна гнусна долна сган. Замълчи за винаги АНТИБЪЛГАРИНО !
Корабът с нитрата в Бейрут през 2012-а е бил във Варна, още тогава не е бил български
Последният собственик на плавателния съд не е обновил информацията в международната система и така като краен излиза адрес в Бургас
Обратно в новината