Столична община сключи най-голямата лизингова сделка за доставка на автобуси
60 автобуса на природен газ за 40 млн. лева ще бъдат доставени през 2019 г.
Обратно в новинатаКоментари - Столична община сключи най-голямата лизингова сделка за доставка на автобуси | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Иван (нерегистриран)
А колко ще струва завода
Иван (нерегистриран)
А колко ще струва завода
на вниманието на ОБЩИНАТА (нерегистриран)
БРАВО ! Дано след получаването на новите автобуси колите по бул. Симеоновско шосе станат повече. Вижте претъпканите автобуси по линиите 102 и 67 сутрин и вечер, а и през събота и неделя. А през деня чакаме по 20- 30 минути, понякога и повече.
s (нерегистриран)
На сайта на MAN mantruckandbus точка ком пише, че една от сделките им е в Германия. Според собствения сайт на MAN, DB Regio Bus ще поръча близо 815 градски и междуградски автобуса на обща цена от 190 милиона евро, 435 за 100 милиона и допълнителни 380 автобуса за 90. Не знам какви са по спецификация, но почвам да се изпълвам със съмнения. Средна цена на един от тия автобуси е 233 хиляди евро. Тези за София, без малко са средно три пъти по-скъпи. MAN Lion's City G 18 e точния модел поръчан за София, но не мога да видя сделка в която да излезе точна цена на бройка. Можеби Биволъ трябва да се поровят малко.
! (нерегистриран)
Селската даскалица гуши комисиони като за последно, но май наистина ще и е за последно.
Marinov (нерегистриран)
Това е поредната голяма Едущина на властващите и сие! Един автобус излиза към 660,000 долара. И за да се обедите в това погледнете офертите на какви цени вървят тези автобуси на Световния пазар !!!
pitanka (нерегистриран)
А кой ще ги кара???
1 (нерегистриран)
вместо постоянно да хвърлят милиони за скъпоструващи, замърсяващи, шумни и скъпи за поддръжка тенекии, по-добре да инвестират в инфраструктурата: да удължат велоалеите, да разширят тротоарите и парковете, да намалят трафика на пушещи евро-бангии по улиците...
Недоумици (нерегистриран)
Така написана статията ни представя като най модерната тъпоумна столица. Аргумент 1- няма газ станция в която да може да се зареждат метановите автобуси Аргумент 2- познайте какво? Няма и станция за зареждане на електрическите автобуси
комисионните (нерегистриран)
Купиха се най-скъпите автобуси МАН, а китайските бяха 3 пъти по-евтени и осигуряваха сглабянето да е в Българиял Това ли е пазарната икономика на Гейсъюза. Германия не инвистира в България в производтво, ние сме колония а не свободна и суверенна държава. Хайде пак на комисионните.
:) (нерегистриран)
Даскалицата гепи като за последно.
екстрим (нерегистриран)
а защо автобусите са чисти само когато са нови?
Ами (нерегистриран)
пристигат чисти и неопетнени. После ги "тунинговат" със съответната мръсотия. Различна за различните гаражи, за да си ги разпознават.
Малев (нерегистриран)
От това ,че всичко се прави добре в Cофия накрая се получи презаселване . И какво е това късогледство и егоизъм-не можаха ли да се чуят със кметовете на другите големи градове с добър стопански резултат ,та да увеличат по този начин бройката и да получат по-изгодни оферти , не е ли по-добре да имаме еднакви автомобили за цялата страна като обществен транспорт ? Ремонта ще бъде къде- къде по грамотен и ще имаме унифицилани цени на доставките на резермни части р а не например ,както сега са цените на лекарствата в различните болници. Tака както я карат-всяка коза за своя крак само губим . Един кмет е по-окомуш и прави нещо,другите подсмърчат. Ами от обединението на общините вземете и прогледайте най после, а не само да подсмърчате че нямате бюджет. София та София! Всички пари там! А другите градове?-да не тръгнем и да обясним ,че България не е само столицата.
хаха (нерегистриран)
Ти с колко автобуса ще участваш?
боклук (нерегистриран)
масово цапате София, без да се регистрирате там и плащате данъците си по местоживеене. Ние ви носим на гърбовете си. И пак ревете.
Българин (нерегистриран)
Това е следствие от лакомията на софиянци. Как може да влезе някой лев в тази държава и да не се преразпредели от софиянци. Което ще рече и съответните комисионни разбира се. И за село нищо не остава...
Илиян (нерегистриран)
Няма как ! Всеко кметство само се спасява ! Така е според ЗОП !
Муха (нерегистриран)
Предишните 126 кеш ли са ги купили, та новите 60 са най-голямата по обем сделка?! Или този път ги взимат на цени 3 пъти над пазарната, та бият два пъти повече автобуси от миналия път?!
мухо (нерегистриран)
я дай да видиме МАН на теб по колко ти предложиха бройката, идиоте? :)
На борба с фините прахови частици! (нерегистриран)
А "гражданите с неравен старт и поставени в неравностойно положение" продължават да секат дървета и хвърлят в кюмбетата си всичко, което може да гори и...дими.
WTF?! (нерегистриран)
"Счита се, че за големите градове, качеството на въздуха е по-важно от глобалното затопляне т.е. първият приоритет са мерките за намаляването на такива емисии, като NOx, NO2 и фини прахови частици, като София е част от мрежата на световните столици, които работят за намаляване на вредните емисии. С изпълнението на Плана за действие за устойчиво енергийно развитие на Столична община, се цели намаляване на емисиите на СО2 с до 20% до 2020 година." Това ли е оправданието да не се използва в по-голяма степен електротранспорт? Големи глупендери са тия от СО!!! България не е производител на природен газ. Внасяме го на пазарни цени, които са доволно високи и няма особени шансове да паднат. За сметка на това произвеждаме ток в излишък и това пълни джобовете на червените мафиоти! Ако не друго, София можеше да инвестира в електротранспорт. Не вярвам един електрически автобус да струва много повече от 666 хил. евро, а експлоатационните разходи на електротранспорта са поне тройно по-ниски! Къде са тук еколозите? Тези 60 автобуса има да бълват отработено масло с тонове на година! За СО2 емисиите да не говорим!
Сд (нерегистриран)
Колкото по скъпо, толкова е по голяма комисионната...
аха (нерегистриран)
тук са вече по 21 метра
А лихвата? (нерегистриран)
Нищо не казаха за лихвата тия от общината! Кой знае каква чудна далавера са заформили по въпроса. В Европа повечето производители предлагат лизинг със смешно ниска лихва. Примерно 0.3% годишно оскъпяване. За кола, която струва 30,000 евро, годишната лихва е под 90€!
Запознат (нерегистриран)
А поне един пример ще може ли? Някоя публична сделка с 0.3% годишно оскъпяване, ей така да си направим сравнението.
70 (нерегистриран)
Аферим, ашколсун, машала, комшу! 6-700000 за турски автобус.... Това е сделката на века.
и (нерегистриран)
кой така каза?
1 (нерегистриран)
Добра новина, но все пак да питам - кои линии ще покриват тези автобуси. По всички линии обслужващи квартал Слатина - 404, 11 75 и 9 се търкалят едни от най-старите автобуси, на възраст от преди 30 години. Та питам жителите от този квартал и сигурна съм и други квартали не заслужават ли срещу така луксозната цена на билет да се возят конфортно или новите са само за автобусите покриващи маршрутите на властта.
:) (нерегистриран)
Колкото и да е тегаво, за 9 подозирам отново ще си останат малки автобуси. Което е ужасно, защото сегашните са малки, недостатъчни, нередовни и бавни. Та пеша или с автомобил са алтернативите..
да попитам (нерегистриран)
колко е луксозната цена на билета? Щото аз плащам 3 евро за билет.
1 (нерегистриран)
С каква заплати ги плащаш- 500 евро ли?
Ами (нерегистриран)
1.60 лв. е луксозната и незаконна цена на билета, наречен карта за еднократно пътуване, съизмерима с цената на 1(един) хляб. Нямам нищо против да плащам и 3 лв. за билет ако масовите заплати са по 3 000 лв. на месец. Но, тъй като масовите заплати са по 7-800 лв., това е супер луксозна цена за градски транспорт.
р (нерегистриран)
Аз получавам над 3000лв и не бих се качил със смърдящ, въшлив тип като тебе в един автобус.
колко вземам (нерегистриран)
е отражение на образованието и ценза ми. Щом не рева, значи може и да съм доволен. Чудя се вие обаче за какво смърдите? И 4 ст. да ви направят билетчето, пак ще ревете. Верно е че в България останаха само боклуците.
до р (нерегистриран)
хахаха. ще ме уплашиш с 3к лв ли? хахахахаха
до (нерегистриран)
колко вземам (нерегистриран) Боклуците, които останаха в България, сега я управляват.
SGEB (нерегистриран)
Абе тва дъщерно дружество на SGEB дали ще последва съдбата на Банката и ще се изнесе по терлици от БГ? Нещо ме съмнява да е ясно как и при какви условия ще се прехвърли този лизинг към новите собственици.
Даниел (нерегистриран)
Едно голямо Браво!
Констатация (нерегистриран)
Побързайте със сделката, защото след изборите няма да я сключите. Не очаквах толкова тъпи хора които с непопулярни мерки да се самосвалят. Явно Бойко трябва да развърти метлата за да спаси положението. Доста се постарахте да го провалите!
МММ (нерегистриран)
А ЗАЩО ДА НЕ ГИ ПРАВИМ В БЪЛГАРИЯ? ЗАЩО ДА НЕ ГИ СГЛАБЯМЕ ПОНЕ ТУК ЗАЩО НЕ ПРАВИМ ВЛАКОВЕ ,ВАГОНИ, ЛИНЕЙКИ, ТРАКТОРЧЕТА И ДР. ПОДОБНА ТЕХНИКА ЗАЩО САМО АЛКОХОЛ И ПЛЮСКАНИЦИ-ТОВА СА БИЗНЕСМЕНИТЕ В БЪЛГАРИЯ
Павел (нерегистриран)
Явно защото не си заслужава инвестицията .
Кайо (нерегистриран)
Основата на производството на машини и съоръжения е тежката промишленост. За съжаление такава вече няма. Сега може да стане само монтаж, с части от чужбина и български труд.
е как защо (нерегистриран)
Защото когато имаше работна ръка в България цяло едно поколение се скъса от приватизации и разграбване на всичко що може да окраде. Сега работниците от тези предприятия работят по чужди такива или берат ягоди и мият чинии някъде си. Сега когато пък има работни места няма кой да ги запълни. Не виждаш ли, че се отварят заводчета за по няколко години и след това се изнасят от България защото няма работна ръка, а тази която я има е некачествена?
ННН (нерегистриран)
Ми тегли кредит и ги прави бе. Пак ли другите са ти виновни. Не ги правим щото българите са некадърни. Тъжно, но истина. Какво си направил досега за 1300 години качествено?
Да, (нерегистриран)
има какво да се коментира - над 660 хиляди за автобус...
3евзек
Виж в нета цени за втора употреба и ще добиеш представа.
а (нерегистриран)
Аз моят голф го взех за 2000лв. То е почти същото.
3евзек
Ами то има и избушени автобуси на по 1 млн км за 30 хил евро, само че не е в това въпросът. Сътщият модел на около 100 хил км върви около 200 хил евро, не лева.
..... (нерегистриран)
Математик... 40 млн лева за 160 автобуса
честито (нерегистриран)
Честито на фъндъка,пак ще намаже.В какво превърна столицата тази глу.ва жена.Заприлича на бойно поле.Нито път има като път,нито тротоар,нито колче забито като хората,всичко е направено като за умрял.
Мдаа (нерегистриран)
Изивинявайте ама аз като човек занимаващ се с машини ще попитам каква е тази идиотщина. Първо една марка, после една друга китайска марка, сега трета марка. А подръжката на един такъв парк от разнородни автобуси излиза златна след това.
dasdas (нерегистриран)
С това натискане отгоре и даване на луди пари за "обновяване", докато се раздрънкат тия автобуси и стане трудна/скъпа поддръжката им ... ще са дали пари да ги сменят с ЕВРО8, т.е. тези ще ги бракуват преди да се е наложило да ги ремонтират ;)
мурзилките в кома (нерегистриран)
няма какво да кажат против нови немски автобуси на газ!
.... (нерегистриран)
вероятно успешно сглобени в Турция
Радо (нерегистриран)
Завода е в Полша
КУКУ (нерегистриран)
Марките междуградски, градски и туристически автобуси MAN и NEOPLAN се произвеждат в завода на MAN в близост до турската столица Анкара. Този завод е най-големият за производство на автобуси. Най-новата производствена линия е предназначена за MAN Lion’s.
майка ти е куку (нерегистриран)
двигателите не се произвеждат в туркието, маруло!
НАЙ
Осъдиха на 3,5 г. затвор заради подкуп бившата здравна министърка на Румъния
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
БСП подреди листите: Нинова пак поведе две. Вигенин пръв за Брюксел, след него е Румен Гечев