Телени мрежи предпазват от малки камъни, падналите скали са около един тон !
Това е общото затъване на железниците , като този път вината е на НКЖИ ,която уволни и намали състава на кантонерите и други работници по поддръжка на железния път и сервитутбите площи около коловозите , а не на БДЖ !
В репортаж по телевизия , казаха ,че са паднали скали по 40 и 60 тона !
Такава скала с мрежи не се спира, вижда се че дори влакът с тегло към 220 тона не е минал през тях !
може би понеже защото скалите - потенциално опасни за отчекване и катурване, чак горе до билото са извън метража територия на жп линия, & времето за визуалния им детайлен оглед отблизо от лице на жп длъжност отговарящо за отсечката от час еди кой си до час еди кой си съвпада с това да продължи обхода си в сервитута ,живи&здрави
Един от малкото случаи, в които вината не е на журналягите:) Ето:
"Името на една от жп гарите в страната се превърна в обект на оживени дискусии в железопътната общност, а една от неправителствените организации за потребителски права дори изпрати официални писма до Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, както и до Национална компания "Железопътна инфраструктура" с настояване тя да бъде преименувана.
Какъв всъщност е проблемът?
Асоциация "Приятели на железопътния транспорт" първа повдигна въпроса доколко е коректно изписването на наименованието на хп гара "ПеЮ Яворов", близо до Кресна. Точно по този начин присъства жп станцията във във всички документи на БДЖ."
Истинския въпрос е!!! Това се е случило защото, въпреки всички взети мерки да няма паднали камъни, нещо се е случило и ще се разследва или никой не е взел мерки да не падат камъни там и всичко ще се разследва. Или пак времето, стихиите и камъните са виновни!!!
Гошко, каквито и мерки да се вземат, не може абсолютно всяко място с потенциална опасност от падащи камъни да бъде обезопасено и предвидено! И в Швейцария се случва скали да паднат върху жп линията. Така че истинският въпрос е дали ти самият си вършиш винаги и за всичко работата без нито една грешка, а?
геоложки се проучва&наблюдава жел.път ,едва ли се ползват земетр.сензори/датчици ,разчита се на реакции субект.фактор&жп прев.средства възможности,живи&здрави
Мдамммм преди два дни открижа тжв в Мароко Казабланка-Танжер, 320 км в час....та кога ще ги стигнем мароканците дали ще ни обясни ухиленият "министър" на транспорта спец по печатане на фалшиви бюлетини
4.6 или се умножава по корен квадр.от радиуса на жп хоризонтална крива (ляв или десен завой т.е.) = макс.допуст.ск-ст ,а в жп стрелка 2.91 по корен квадр. от радиуса ѝ,живи&здрави
надявам се да е било при неголяма скорост :приближаване на спирка или след потегляне от такава,в отсечка с достат.видимост позволяваща екстремно спиране при вида на препятствие на желез.път,но може би срутване е започнало в секундите когато локомотива е преминал оттам ,живи&здрави
Вчера застудя, преваля малко сняг и в държавата на тиквата настъпи хаос: вчера задръстване на тракия заради 3-4 санта сняг, вчера в южните квартали на София нямашр топла вода и парно поради авария, в резултат на валежите срутила се зрмна маса в резултат на което влак дерайлира, села в България без ток, поради паднали дървета и т.н. и т.н. И това 21 век след снеговалеж през зимата. Това служби за поддръбак и почистване защи трябва да работят. Важно е с данъците ни тиквата да помага на лилавите си избиратели.
Ако ще и във 22 век да си , такива работи ще се случват навсякъде по света !
Видя ли 6 метровите вълни до трети етаж в Тенерифе какво правят по сградите ?
Влак ударил камък!!! Ужас и мегаскандал и Бойко виновен. Направо не ми се мисли ако не дай Боже падне самолет каква комунистическо-турска истерия ще настане.
навремето имаше трудови войскстроителни и жепе войски!
Последните създаваха нови железопътни пътища,укрепваха и чистеха склоновете до коловозите и така... сега пълна разруха!
Служещите в тези войски сега са избиратели на БСП и ДПС и са по закрила. Мисля, че поръчковите писачи и протестиращи могат да започнат такава работа...
Pripodavah vav selo Karadzhalovo tzeli 26 godini.
i 1970 ili 71 beshe edin Bik se zasilili i odaril 4ervenata motrisa i iszkara tzelia vlak ot relsite, no vlaka se obarna zhertvi nqmashe obache.
Bika go izqdohme na kifteta-no muse slaga i slaninka zada e po-mazhnichko kifteto.
ето ви на кирилица мнението на човечеца: "Преподавах в село Караджалово цели 26 години . 1970-а или 71-ва беше един бик се засилил и ударил червената мотриса и изкара целия влак от релсите, влака се обърна жертви нямаше обаче. Бика го изядохме на кюфтета ,но им се слага и сланинка за да е по-мазничко кифтето."живи&здрави
преди 15 -20 години , падащ камък удари странично колата на една позната , написаха и акт за не съобразена скорост , сега предполагам ще обвинят машинистите ? иначе бдж няма да си вземе застраховките , а пък може и да обвинят и скалата ?
че то може & във време когато влака минава оттам да почне срутване я поради вибрации причинени от него я подпомогнато от микро пукнатини вследствие замразяване размразяване на вода в скалата & как за метри при това положение да се спрат набрали инерция локомотив ~8о тона & всеки вагон по ~зо тона ?! надявам се поне да сложат надеждна предпазна мрежа & издълбаят предпазна отводнителна канавка ако е неналична,живи&здрави
Това че, статиите ги пишат неграмотно, това ясно, но не е нужно допълнително да се насаждат погрешни представи за термини и понятия. За сведение катастрофа в превод от гръцки е обръщане надолу/наобратно katastrephein (kata долу/надолу, strephein - обръщане). Това, че влак дерайлира не означава, че не може да е катастрофа, както в понятия като природна катастрофа, никой не очаква да се ударят два урагана например.
КАТ не е институция, която да следи за скоростта на влаковете ! В железниците има други закони и правилници по отношение на движението на влаковете и те са различни от движението на превозни средства по пътищата !
Преди 1989 г имаше кантонери, но ги съкратиха, отговаряха за участъци между 3 и 7 км в зависимост от трудноста на условията им. Сега пак има някакви, но с по 15-20 км , ако някой от вас може да обходи тези големи разстояния, да почисти ако трябва , да стегне скрепителни елементи и др, нека се кандидатира и тогава да пише глупостите си !
края на второ десетилетие на 21 век сме (нерегистриран)
Ясно разбрах, по-евтино е да дерайлират влакове и да се бракуват локомотиви.
Ми те са го казали старите българи - скъп на триците, но евтин на брашното.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Вении (нерегистриран)
Защо не са укрепени скалите с метални мрежи?
Бивш машинист (нерегистриран)
Телени мрежи предпазват от малки камъни, падналите скали са около един тон ! Това е общото затъване на железниците , като този път вината е на НКЖИ ,която уволни и намали състава на кантонерите и други работници по поддръжка на железния път и сервитутбите площи около коловозите , а не на БДЖ !
Бивш машинист (нерегистриран)
В репортаж по телевизия , казаха ,че са паднали скали по 40 и 60 тона ! Такава скала с мрежи не се спира, вижда се че дори влакът с тегло към 220 тона не е минал през тях !
някой си (нерегистриран)
може би понеже защото скалите - потенциално опасни за отчекване и катурване, чак горе до билото са извън метража територия на жп линия, & времето за визуалния им детайлен оглед отблизо от лице на жп длъжност отговарящо за отсечката от час еди кой си до час еди кой си съвпада с това да продължи обхода си в сервитута ,живи&здрави
666 (нерегистриран)
ПеЮ Яворов? Сериозно ли бе, журналяги?
... (нерегистриран)
Един от малкото случаи, в които вината не е на журналягите:) Ето: "Името на една от жп гарите в страната се превърна в обект на оживени дискусии в железопътната общност, а една от неправителствените организации за потребителски права дори изпрати официални писма до Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, както и до Национална компания "Железопътна инфраструктура" с настояване тя да бъде преименувана. Какъв всъщност е проблемът? Асоциация "Приятели на железопътния транспорт" първа повдигна въпроса доколко е коректно изписването на наименованието на хп гара "ПеЮ Яворов", близо до Кресна. Точно по този начин присъства жп станцията във във всички документи на БДЖ."
Кайо (нерегистриран)
Звучи като Гею Милев
Георги (нерегистриран)
Истинския въпрос е!!! Това се е случило защото, въпреки всички взети мерки да няма паднали камъни, нещо се е случило и ще се разследва или никой не е взел мерки да не падат камъни там и всичко ще се разследва. Или пак времето, стихиите и камъните са виновни!!!
... (нерегистриран)
Гошко, каквито и мерки да се вземат, не може абсолютно всяко място с потенциална опасност от падащи камъни да бъде обезопасено и предвидено! И в Швейцария се случва скали да паднат върху жп линията. Така че истинският въпрос е дали ти самият си вършиш винаги и за всичко работата без нито една грешка, а?
някой си (нерегистриран)
геоложки се проучва&наблюдава жел.път ,едва ли се ползват земетр.сензори/датчици ,разчита се на реакции субект.фактор&жп прев.средства възможности,живи&здрави
А (нерегистриран)
Ако е символика?
Hm (нерегистриран)
Да сме благодарни ,че скалата не е паднала върху влака.И както някой по-долу е написал благодарности на спасителните екипи.
Anonim (нерегистриран)
Да изразим благодарност към екипите на пожарната и медицинските служби,а не да пишем глупости.
ВХОД (нерегистриран)
"БДЖ- Боже Доведи ме Жив"- Рачо Рачев
Парен чук (нерегистриран)
Мдамммм преди два дни открижа тжв в Мароко Казабланка-Танжер, 320 км в час....та кога ще ги стигнем мароканците дали ще ни обясни ухиленият "министър" на транспорта спец по печатане на фалшиви бюлетини
Коко (нерегистриран)
Искам да видя през кресненското дефиле как ще мине влак с 320км/ч през завоите !!!
Парен чук (нерегистриран)
Искаш ама няма да видиш...сещаш се що то с гледане в чужди джобове това не се вижда..айде бега да целуваш ръка на бащицата....
Коко (нерегистриран)
А ако някой мангал хвърли камък по влака, който се движи с 320 какво ли ще стане ?
някой си (нерегистриран)
4.6 или се умножава по корен квадр.от радиуса на жп хоризонтална крива (ляв или десен завой т.е.) = макс.допуст.ск-ст ,а в жп стрелка 2.91 по корен квадр. от радиуса ѝ,живи&здрави
Dod (нерегистриран)
Хич не го е грижа. Заплатата и привилегиите са важни за него.
някой си (нерегистриран)
извинете,коментара ми от 23.12 да бъде изтрит,моля,благодаря,поради тафтология,живи&здрави
някой си (нерегистриран)
надявам се да е било при неголяма скорост :приближаване на спирка или след потегляне от такава,в отсечка с достат.видимост позволяваща екстремно спиране при вида на препятствие на желез.път,но може би срутване е започнало в секундите когато локомотива е преминал оттам ,живи&здрави
Глей ся пич (нерегистриран)
Ти не разбра ли че Путин от Истанбул е направил хибридно срутване
Гост (нерегистриран)
Кмета и Боеко са такова земетресение са причинили, че чак са се срутили скалите...
УжасТ (нерегистриран)
Пею?!?! Леле, няма ли някой грамотен сред списващите ?!
Правопис (нерегистриран)
Всичките им статии са пълни с грешки!
Антон (нерегистриран)
Вчера застудя, преваля малко сняг и в държавата на тиквата настъпи хаос: вчера задръстване на тракия заради 3-4 санта сняг, вчера в южните квартали на София нямашр топла вода и парно поради авария, в резултат на валежите срутила се зрмна маса в резултат на което влак дерайлира, села в България без ток, поради паднали дървета и т.н. и т.н. И това 21 век след снеговалеж през зимата. Това служби за поддръбак и почистване защи трябва да работят. Важно е с данъците ни тиквата да помага на лилавите си избиратели.
незнайко001 (нерегистриран)
Ако ще и във 22 век да си , такива работи ще се случват навсякъде по света ! Видя ли 6 метровите вълни до трети етаж в Тенерифе какво правят по сградите ?
НДД (нерегистриран)
Дано пострадалите да възстановят и от инцидента да им остане само лош спомен! А аз по се притесням за суджука да не се разпилеи че язък!
Кметът на Симитли: (нерегистриран)
Не съм спал с Бойко Борисов.
Милчо (нерегистриран)
А кого си клатил така здраво че чак влака дерайлирал ?
Пею Яворов (нерегистриран)
Пею Яворов, вие сериозно ли?
Коко (нерегистриран)
Пейо Тотев Крачолов, да бяха объркали Яворов добре но Пейо. ???
Стигааа (нерегистриран)
Влак ударил камък!!! Ужас и мегаскандал и Бойко виновен. Направо не ми се мисли ако не дай Боже падне самолет каква комунистическо-турска истерия ще настане.
Как каква (нерегистриран)
Естествено гейберастка с мятане на амбразурата на всички малоумници
?? (нерегистриран)
Къде са днес дебилите и майките им? Няма кой да ни каже какво хоро ще се играе днес на моста...
Хорото (нерегистриран)
Ще е с цепене на тикви разбийш ли
Дааам (нерегистриран)
При Качването или при слизането на Тиквоча край Симитли дерайлира влака?
пърча (нерегистриран)
навремето имаше трудови войскстроителни и жепе войски! Последните създаваха нови железопътни пътища,укрепваха и чистеха склоновете до коловозите и така... сега пълна разруха!
Гошко (нерегистриран)
Служещите в тези войски сега са избиратели на БСП и ДПС и са по закрила. Мисля, че поръчковите писачи и протестиращи могат да започнат такава работа...
Ochitel vav pensiq (нерегистриран)
Pripodavah vav selo Karadzhalovo tzeli 26 godini. i 1970 ili 71 beshe edin Bik se zasilili i odaril 4ervenata motrisa i iszkara tzelia vlak ot relsite, no vlaka se obarna zhertvi nqmashe obache. Bika go izqdohme na kifteta-no muse slaga i slaninka zada e po-mazhnichko kifteto.
незнайко001 (нерегистриран)
Напиши го на кирилица Ochitel
Ххх (нерегистриран)
С такива "О"чители, после се чудите, защо държавата ни е в това положение.
някой си (нерегистриран)
ето ви на кирилица мнението на човечеца: "Преподавах в село Караджалово цели 26 години . 1970-а или 71-ва беше един бик се засилил и ударил червената мотриса и изкара целия влак от релсите, влака се обърна жертви нямаше обаче. Бика го изядохме на кюфтета ,но им се слага и сланинка за да е по-мазничко кифтето."живи&здрави
Костоф (нерегистриран)
Не само си го предал на кирилица, но и си го редактирал, трябваше да оставиш грешките, а само до го изпишеш на кирилица.
офф (нерегистриран)
преди 15 -20 години , падащ камък удари странично колата на една позната , написаха и акт за не съобразена скорост , сега предполагам ще обвинят машинистите ? иначе бдж няма да си вземе застраховките , а пък може и да обвинят и скалата ?
някой си (нерегистриран)
че то може & във време когато влака минава оттам да почне срутване я поради вибрации причинени от него я подпомогнато от микро пукнатини вследствие замразяване размразяване на вода в скалата & как за метри при това положение да се спрат набрали инерция локомотив ~8о тона & всеки вагон по ~зо тона ?! надявам се поне да сложат надеждна предпазна мрежа & издълбаят предпазна отводнителна канавка ако е неналична,живи&здрави
:) (нерегистриран)
А предишният влак се е развалил. :)
Николай (нерегистриран)
Пею Яворов?! Tова е несериозно :)
ВЪПРОС (нерегистриран)
Държавата се Разпада , този участък беше Ремонтиран преди една година - от Фирми на ГЕРБ и Борисов .
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Брейй, как го измислихте - на прима виста :))
Нафърфорий (нерегистриран)
Ние визнаем кви л@йна сетете ве
Гошко (нерегистриран)
Аха, значи на ремонтираните участъци не се позволява да се срутват скали...
Мухаха (нерегистриран)
Устафка на Бойко!
Майндърбайндър (нерегистриран)
Кметът добре ли е?
Докога? (нерегистриран)
Всички майки на деца с увреждания на Орлов мост. Протест и оставка на кондуктора, спирача и смяна на спирачната система!!! След това хоро!
Я (нерегистриран)
Г
Всъщност (нерегистриран)
"катастрофира" е когато има сблъсък с друг такъв обект като него ... А иначе просто ДЕРАЙЛИРА ,т.е. излиза извън релсите / релсовия път ... трасе / .
Ххх (нерегистриран)
Катастрофа е, че на този му плащат да показва невежеството си :)
Etc. (нерегистриран)
Това че, статиите ги пишат неграмотно, това ясно, но не е нужно допълнително да се насаждат погрешни представи за термини и понятия. За сведение катастрофа в превод от гръцки е обръщане надолу/наобратно katastrephein (kata долу/надолу, strephein - обръщане). Това, че влак дерайлира не означава, че не може да е катастрофа, както в понятия като природна катастрофа, никой не очаква да се ударят два урагана например.
Чук (нерегистриран)
Е като се посблъска със скала баш си катастрофира
Кайо (нерегистриран)
Катастрофира, защото ИМА СБЛЪСЪК със скала и земна маса.
Бг (нерегистриран)
Циганите пак са брали болтове. Докога, ще ни избиват и ще им плащаме престъпленията и золумите му.
Цигани и българи (нерегистриран)
И с циганите, и без циганите - последния да гаси ламбата и да се свършва с тази агония.
инфо (нерегистриран)
С медийните заглавия "ще катастрофира" някое сърце... ... Малкият дявол :)
Сега (нерегистриран)
Къде са КАТ, да ми обяснят за съобразената скорост...
Бивш машинист (нерегистриран)
КАТ не е институция, която да следи за скоростта на влаковете ! В железниците има други закони и правилници по отношение на движението на влаковете и те са различни от движението на превозни средства по пътищата !
Кон (нерегистриран)
Да, релсите не са за общо ползване. Човекът се майтапи. Но работа на ББ е да няма камъни на релсите.
какво очаквате (нерегистриран)
нали демократичните боклуци 30 години ликвидират БДЖ.
То (нерегистриран)
Бдж_то, се самоубива бе.
hehe (нерегистриран)
Какво значи "катастрофира"?
края на второ десетилетие на 21 век сме (нерегистриран)
Явно има жертви, щом не пишат аварира.
Ххх (нерегистриран)
Значи, че този който е писал статията е бил в кафенето, когато са преподавали че влаковете дерайлират!
края на второ десетилетие на 21 век сме (нерегистриран)
Не правят ли огледи на линиите, на потенциално опасните места, няма ли сеизмични датчици?
Бивш машинист (нерегистриран)
Преди 1989 г имаше кантонери, но ги съкратиха, отговаряха за участъци между 3 и 7 км в зависимост от трудноста на условията им. Сега пак има някакви, но с по 15-20 км , ако някой от вас може да обходи тези големи разстояния, да почисти ако трябва , да стегне скрепителни елементи и др, нека се кандидатира и тогава да пише глупостите си !
края на второ десетилетие на 21 век сме (нерегистриран)
Ясно разбрах, по-евтино е да дерайлират влакове и да се бракуват локомотиви. Ми те са го казали старите българи - скъп на триците, но евтин на брашното.
OOO (нерегистриран)
ZA KYV SEIZMICHEN DATCHIK BYLNUVASH BRE ...
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)