"Мерцедес" се разполови след удар в дърво, млада жена загина
Катастрофата е станала на Подбалканския път на изхода на Карлово
Обратно в новинатаКоментари - "Мерцедес" се разполови след удар в дърво, млада жена загина | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Реалист (нерегистриран)
В същност причината за катастрофата е ясна. контролиран и планиран хаос. Същия този в чужбина едва ли щеше да кара така.
да Бе да (нерегистриран)
мъж с Мерцедес го разполви при катастрофа. И всеки си мисли, ама мерцедес! Ама нашите селяндури - мислят си че са хванали Бога шлифера.Жалко за починалата жена, да беше пукнал шофьора, а той ще оживее и ще продължи да трепе.
ИВАНОВ (нерегистриран)
ами като са тръгнали на път с калпав автомобил.....да си бяха купили ВАЗ
питанка (нерегистриран)
Къде пък някой от коментиращите прочетоха, че се касае за стар Мерцедес, та заради това се бил разцепил ? Отделно трябва да имате и максимум 50% вяра на подобни журналистически писания без видео или снимки. ударил се някой, откъснало му се едно от колелата и хоп - заглавието е за разполовен автомобил. Нищо лично към автора, ама нека малко и доказателства по темата.
*_* (нерегистриран)
Има снимки, дори клипче-към другата новина за катастрофа около силистра-всъщност там са кадри от тази...колата е на парченца..
*_* (нерегистриран)
Днес минах от там. Има някакви парченца кола.. разхвърляни далеч едни от други. Пътя е УЖАСЕН, защото текат едни реки вода отвсякъде-никакви канавки, никакво отводняване-всичко е на платното. Карах с 40-50 и пак беше много заради водата..
Mercedes? (нерегистриран)
Това е било Мерцедес преди половин век. Сега намерете кой му е дал техническия преглед и го вкарайте в дранголника. Другите тарикати сами ще се научат след това да ги спират от движение тия морги.
горски (нерегистриран)
А състоянието на дървото, разцепено ли е?
зомби (нерегистриран)
Водачът просто е забравил да пусне крилото на ,,Мерцедеса,,!?
(Ϊ) (нерегистриран)
Като чета коментарите и виждам как всички сте толкова критични към участниците в движението и как всичко разбирате, се чудя от къде се вземат тези по пътищата които карат кой как може.
от където (нерегистриран)
Коментаторите тук поне не се нацепват в крайпътни дървета. Да си прочел някой да се е похвалил тук?
Euro6 (нерегистриран)
Мерцедеса е здрава кола , щом се е разполовила значи ударът е бил зверски. Поредният "бърз и яростен" идиот които си е мислел че щом кара марков автомобил за него на важат законите на физиката , само че е усетил законите на естественият подбор.
хмммм (нерегистриран)
Мерцедеса е здрава кола, ама дървото е по здраво.
!! (нерегистриран)
Изискванията към шофьорите трябва да са ЖЕСТОКИ, иначе ще продължаваме да даваме жертви , ?
Шофьор на самолет (нерегистриран)
Разбирам, че има мераклии с нови возила, на които им се иска всички автомобили над 5 години да изчезнат, за да останат само те на пътя! Е, няма такъв филм драги зрители и някои да престанат да обвиняват за катастрофите старите коли. Ако този мерцедес е само на 2 години, каква песен ще запеете?! Основният проблем си остава "ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО" и това го запомнете завинаги!!!
2 (нерегистриран)
Прав сте на 100%. Нормален човек няма да си купи курник н-та ръка, с гуми н-та ръка и да се прави на велик. Нормалният човек кара поддържан автомобил с нови гуми и не се засяга от годините на автомобила си.
Идиотът си е идиот. (нерегистриран)
Вари го, печи го, учи го, но идиотът е нероменяем. Сега е убил жена си. Ако оживее кого ли ще убие следващия път?
селския бик (нерегистриран)
пак добре, че не е нацелил някоя насрещна кола. жалко за момичето, иначе дървото зад волана само си е виновно
??? (нерегистриран)
Защо хората продължават да карат като идиоти? Всеки ден смъртин случаи и никой не се притеснява от този факт. И не са ни виновни само лошите пътища и като цяло пропадналата ни инфаструктура - защото това са предпоставки за инциденти. Разбира се, че трябва да се подобрят, но масово причината за смъртните случаи е безотговорното шофиране и нарушаване на правилата: изпреварване на завои, където е забранено, изпреварване в авараийни ленти по магистралите, каране с прекалено превишена скорост ... и на всичкото отгоре все повече шофьори се навъждат с купени книжки или без книжки. А пък по "Тракия" ... мен честно вече ме е страх да минавам от там.
ТодорЪ (нерегистриран)
Ами запитай се ЗАЩО КАТО ИДАТ В ГЪРЦИЯ КАРАТ НОРМАЛНО А ТУК НЕ ?!! отговорът е еднозначен ............
Велина (нерегистриран)
Това лято имах възможността да пропътувам България - от Русе до Сливен, Добрич, Варна и Дуранкулак. Направи ми впечатление че по пътищата имаше много камиони -от всякакъв вид, които освен че караха бързо, почти се движеха с доста голяма скорост близо, а на ммоменти дори цепоеха осевата линия. Друга статистика ми направи още едно впечатление - след завой - по правило-камион, който почти връхлиташе с ремаркето в насрещното - става дума за пътя между Стражица и Попово. Кара се без никакво спазване на правилата. Време е ДАИ и КАТ да се поразшетат и приложат целия професионален арсенал в пълната си сила, в посока ВИСОКАТА, за по-безнаказано наречена н"несъобразена" скорост, като на нарушителите бъде приложена солидна финансово-административна мярка. В противен случай - всичко ще си остане купчина празнословие и само тъжна статистика..
1 (нерегистриран)
до кога ще търпим? Некво дърво извън пътя да пречи на ниско прелитащия селски бек с мерцедес...
ми да (нерегистриран)
Ам тия дървета се пречат само на задното предаване всички с предно си минаха по реда.
180 (нерегистриран)
Само в България има умишлено засадено дървета-убийци в непосредствена близост до пътното платно. Ако тръгнеш по подбалкана, има участъци с некролози на почти всяко дърво. Не коментирам конкретната случка. Просто на всеки може да се случи да спука гума, да поднесе на черен лед, да бъде засечен. Продължавам да се изумявам, че никой не говори за този проблем.
.... (нерегистриран)
Но за конкретната случка - изобщо не е така. Познавам този участък доста добре. Пътят не е опасен, има си ограничения, а за да се разцепи колата на две - значи буквално е карал с колкото може!
180 (нерегистриран)
Както казах - не коментирам конкретната случка. И аз познавам пътя много добре, минавам от там почти всяка седмица. Утре някой такъв може да засече мен или теб.. и каква ни е алтернативата - дърво или в насрещното. Например в съседна Сърбия като караш по равните участъци с ниви, няма нито едно дърво, имаш почти неограничена видимост напред и е много по-приятно и безопасно за каране. В други европейски държави, където има дървета близо до платното, почти винаги има мантинела. Друг пример е Финландия - сигурно държавата с най-много дървета. Пътят там минава през гората и около него има буферна зона от поне 15 метра от всяка страна, в която няма дори храсти. Но ние не можем така. Тук трябва да има задължително сянка покрай пътя, за да може да спреш с коня и каруцата, да си почиенш, да хапнеш хляб със сирене и след това да продължиш.
е затуй (нерегистриран)
Да де ама като направиш катастрофа знаещ ли какво първо питат катаджиите? А как всички успяват да минет, а ти не? Туй го научих по повод един хлъзгав път. Пъпля си яз пъплят и всички които идват срещу мен. И изведнъж един засилен и неуправляем 3,5 тонен не може да държи пътя. Отвивам в дясно и се подпирам в една пряспа като планина. И оня продължава да се насочва срещу мен въпреки , че му оставих две платна свободни. И като почна да ме рендосва преден калник, първа врата, втора врата заден калник. Добре че не ме почна някъде от гара или предната емблема. След 2 часа дойде КАТ и оня почна да се оправдава ама то хлъзгава ама то надолнище А КАТ само го питаха: "А как всички успяват да минат, а ти не?"
име (нерегистриран)
Тия дървета - как изскачат на пътя само! Те са виновни за всичко! И за черния лед през юли и за това, че никой на кара с гуми runflat и за превишената скорост. Дайте да ги изсечем до едно! Аз за дърветата в колите, няма какво да говорим.
иии (нерегистриран)
Пътувал ли си някога извън България, или само така си пишеш? Аз мога да споделя опит от почти цяла Европа, САЩ, Канада, Аржентина, Бразилия, голяма част от Азия ... дървета има навсякъде, включително и изкуствено засадени. Те са там поради не една и две причини и не е решение да се махнат от хиляди километри пътища. Никой не сече дървета, защото на друг пътя му е тесен, решението е просто - спазваш правилата, караш технически изправно МПС и се съобразяваш с метеорологичните условия - тогава няма начин да катастрофираш толкова жестоко. Винаги има вариант друг да те удари, но това е значително по-лек удар, когато не е челен или страничен ... и тогава дърветата не са проблем. А с къщите в градовете и селата какво да правим, да ги съборим ли, защото и в тях се блъскат разни? А със скалите в планините, да ги взривяваме ли? Имаше някаква идея всички пътища да са прави и да се изправят завоите - най-абсурдното нещо, всеки кадърен инженер или физик ще ви каже, че това няма да доведе до намаляване на ПТП-тата, освен това тези, които ще се случат, ще бъдат обикновено с фатален край.
Велина (нерегистриран)
Съгласна съм - и храстите по завоите не се разчистват, може би с цел създаване на ограничена видимост. Защо ли? Всеки може сам да намери отговор за себе си.
Софиянец (нерегистриран)
Блъсни тир - спаси дърво.
малкият дявол (нерегистриран)
На мястото на дървото можеше да има автомобил със семейство с две малки деца.
за протокола (нерегистриран)
По скоро любовници на калъп!
Гордън Шамуей
За алкохол и наркотици тестван, ами IQ му как е?
голю босев (нерегистриран)
Има поне 100 начина да отидеш при онзи горе. Най бързо се стига с бърза кола и малко акъл.
нема нужда да печелите наградата Дарвин (нерегистриран)
Хооо всяко МПС ще се разполови ако се блъсне в живо дърво по дебело от 10см. Да десет сантиметра . Пишеше го в една книга "Петте секунди преди катастрофата" през далечната 1987. Ама тогава имаше полигони и обучението траеше 3 месеца. Сега какво се е променило: Много кифли и много пишлемета дето преоткриват законите с БМW и Голф. Книгата я има и денс в PDF формат преди малко я намерих.
хехе (нерегистриран)
Според статистиката на КАТ през далечната 87-а жертвите в ПТП са над 1000. За миналата година са 682.
Не бяха шведски, а съветски (нерегистриран)
Тогава возилата бяха съветски, а шосетата тесни. Винаги нещо не достигаше за пълно щастие
абе кога ще осъзнаете това? (нерегистриран)
Бе какво те интересува статистиката (стакмистиката ) на КАТ? Един да даде фира в твоето семейство или да се осакати и живота ти се обръща на 180 градуса или направо свършва.
забавна аритметика (нерегистриран)
8 милиона делено на хиляда дава че на осем хиляди един се е евтаназирал.5 милиона на 682 дава един евтаназирал се на 7300.След 30 години технически прогрес сме с девет процента по-зле.
хохо (нерегистриран)
"..... МВР лъже съзнателно за броя на убитите и ранените при автомобилни катастрофи. Пропуските са били констатирани още в първите месеци на тази година, но шефовете във ведомството решили да си затраят, научи “..............”. Благодарение на грешната статистика лятото на 2017 г. е с рекордно малко жертви. Може би настина загиналите и ранените са по-малко, но няма кака това да се докаже при сегашните методи за събиране на информация на КАТ. Според статистиката за летните месеци юни, юли и август тази година са загиналите в катастрофи са общо 180 при 233 за същия период на 2016 г. Това поставя лято 2017 наравно с рекордните 2012 г. и 2013 г., когато жертвите са съответно 179 и 181. За настоящия месец данните са още по-розови – 28 жертви до 15 септември, при 64 и 70 съответно за 2012 г. и 2013 г. Рекордът за септември е от 2011 г. – 51 убити. Във всекидневните бюлетини на МВР за пътната обстановка обаче има и друга графа – ранени с опасност за живота. Само от началото на месеца има 19 души, през юни те са били 42, през юли – 36, през август – 52. На първо число всеки месец обаче данните се “зануляват”. И няма сила, която да накара МВР да включва и починалите в болница до 30 дни след произшествието на пътя. През февруари т.г. двама експерти по информация и анализ в Главна дирекция “Национална полиция” решили “на своя глава” да проверят какво се е случило с близо 2000 души, записани “с опасност за живота” през 2016 г. Оказало се, че 39 от тях са починали в рамките на 30 дни след пътния инцидент. Следователно статистиката за 2016 г. не е със 708 загинали, а със 747. Когато експертите докладвали на началниците си, никой не си мръднал пръста да промени докладите. Така или иначе за миналата година България е на първо място в ЕС, за фуражките няма значение дали жертвите са 99 или 106 на 1 млн. души от населението. Единствената мярка, която последвала, била някаква инструкция до Областните дирекции на МВР да бъдат по-стриктни при събирането на информация от местните болници. ......." Има и още. Та такива ми ти работи, драги ми Калитко.
666 (нерегистриран)
"Според статистиката на КАТ през далечната 87-а жертвите в ПТП са над 1000. За миналата година са 682" И аз това се мъча да обяснявам отдавна - през 80-те години жертвите не падаха под 1000 /хиляда/ на година при стари скапани возила ! Сега при 10 пъти повече коли по пътищата и много по модерни жертвите са около 700 годишно - така че прогрес има и за съжаление е наивно да се мисли че катастрофите ще изчезнат някога!
Знаещ (нерегистриран)
Дали? Книгата е архаична, от гледна точка на новостите в активната и пасивната безопасност.
ама е руска да знаете а руснаците са най-добри в космоса (нерегистриран)
Книгата не третира активна и пасивна безопасност, а 5 секунди през които може да извършиш куп неща, за да не се стига до трошене на ламарини, ходене до болници и морги.
надявайте се (нерегистриран)
Това го казват,като продават автомобила.Законите на физиката са си същите.
Аз си купих книжката за 300 лв (нерегистриран)
Ама поне имам акъл да не се качвам на кола...курсовете за шофьори заради цялата мизерия в България са една пародия, след тях ни остава да броим жертвите
Име (нерегистриран)
Пусни линка, въпреки че съвременната младеж само от картинки разбира. Келенерката не може да прочете менюто - моли: "Покажете ми това картинка е!"
Такива самци се търсят, такива се опитват да стават. (нерегистриран)
Е, някои се претрепят, някои претрепят друг. Каквото търсенето, такова предлагането. Гледам, че очилатковци със държавна заплата са само за доглеждане на потомството на "алфа" самците. Попрочетете малко из форумчетата на кифличките и ще се изненадате колко бързо се слезе на животинско ниво. Честито.
Mega (нерегистриран)
Усилията на ББ за намаляване на пътните произшествия дават резултат. С умелата подкрепа на вътрешния министър.
фатмак (нерегистриран)
На изхода на Карлово към Казанлък ограничението е 50 чак до сервиз Ситроен и завод Българска роза, където е табелата за града.
Замислям се (нерегистриран)
Замислям се дали жената (Бог да я прости) не е вдигнала кръвното на мъжа и той от яд да е настъпил газта.
е ко не (нерегистриран)
Така се прави ако за шофьора има въздушна възглавница, а за жената не. В противен случай оная ще продължи да му каканижи и по пътя до кръстовището за рая и ада.
Жалко че няма тест за простотия (нерегистриран)
Щеше да е положителен при тоА с мерцедеса
Знаещ (нерегистриран)
Аха, "премиум" марка втора злоупотреба, сглобен от няколко ударени преди това коли. А тук, в БГ-то са срязани двете половини, заварени, китосани, боядисани и продадени на някой "шаран" като яка кола на половин цена. За справка - село Леденик
opc (нерегистриран)
Това дето държавата не контролирала, също е оправдание на Ганьо..Все нещо му е виновно, само не и той. Например, паяците в Бургас са доста активни. И какво ? Научи ли се Ганьо да не спира където му падне ? Нищо подобно. Пуска ''аварийни'' и си спира насред улицата. Такъв си е Ганьо
Скоби и глоби (нерегистриран)
Само скобите и глобите на Градска мобилност оправят нещата. Навсякъде, където паркирането е платено, цари мир и любов. Колите са културно подредени, тротоарите са свободни, а наоколо природата зеленее и цъфти.
Простотията е велико нещо (нерегистриран)
Дефицитите на българите много често не са алкохолни или наркотични, а умствени.
Пресен пример от вчера (нерегистриран)
Карам по Цариградско в София около 16:00 ч. За валя силен дъжд и увеличих дистанцията с предния. Е, няма да ви разправям как от съседните колони се литкаха от ляво надясно и обратно и попълваха празнината. и после пак газ.
Балкански фуй (нерегистриран)
Като искат да мрат - да мрат! Но защо трябва да загиват невинни хора заради тях.
око (нерегистриран)
Ако имаше тест за идиотщина, сигурно 75% нямаше да имат книжка. Жалко.... мога само да кажа - добре че не са се нацелили в някой друг. Сега предполагам са стигнали по-бързо до крайната си цел. За съжаление голяма част от шофьорите са пълни идиоти и не трябва да имат книжки, а хапченца, които да си пият редовно.
123 (нерегистриран)
На 27-8 години и с Мерцедес!!! Е, кога е станал калайджия, кога му почернял г.за? Ама Господ си знае работата!
бай Онзи (нерегистриран)
Сигурно е карал без фарове. Иначе тестван за алкохол и наркотици. А за мозък и самонадеяност тестван ли е?
ТодорЪ (нерегистриран)
"Един човек е загинал, а 19 са били ранени в 16 тежки катастрофи в страната през последното денонощие, съобщиха от пресцентъра на МВР." Ей за това протестира Босия! ГЕРБ - до кога ще се правите на умрели лисици, и още колко народ трябва да загине заради далаверите ви ??!!! Европредседателството свърши, но проблемите на България си остават!!
oko (нерегистриран)
Никой не може да спре хората да се имат за голямата работа и да си мислят, че са царе на пътя след като се качат в таратайките си. Могат само и единствено хората да се осъзнаят малко и да спрат да карат като ненормалници.
Mega (нерегистриран)
Може, може. Защо в Гърция не карат така? Защото ще ти вземат колата и после 5 месеца ходене по институциите.
хехе (нерегистриран)
Бил си в Гърция и знаеш как карат там, ама друг път.
фатмак (нерегистриран)
Босият има ли решение за проблема със самоуверените шофьори, за които юридически и физични закони не важат?
hehe (нерегистриран)
Ако средногодишно се дава по една жертва на денонощие, общият брой би бил около 365. За миналата година са 682. Така че само един загинал за денонощието всъщност е добра новина, особено лятото, когато статистически се дават най-много жертви.
ТодорЪ (нерегистриран)
Има ... и не само той: 1. Проверовъчен изпит - ЗА ВСИЧКИ; 2. Проверовъчен психотест (за всички); 3. Дву месечен тотален контрол по пътищата, за да се изловят всички джигити. Това е! А може би трябва за начало уволнение на министъра на транспорта и съд за убийство на дете при ПТП.
Глейте с'а (нерегистриран)
Съвременните кифли се овлажняват само при такива изпълнения и/или демонстрация на неограничени финанси(колко са неограничени и колко са финанси е друга тема). Бог да я прости...., да заповяда следващата.
+++ (нерегистриран)
Явно знаеш от собствен опит за овлажняването ....
? (нерегистриран)
Ти нямаш ли опит, мерудиьо?
2 (нерегистриран)
Жалко за погубеният млад живот. Абе на тези с "премиум" марките няма ли кой да им обясни че: 1. 10+ годишен премиум бандурник не се купува заради "премиум" свойствата му, а заради ниската му цена. Не случайно салоните са зарити с тази скрап. Това нормалните хора вече го разбират и опитите на такъв дето е с обувки за 10 лева от сергията, да се прави на играч са повече от смешни. 2. Всъщност тези коли никак не са лоши, ако се поддържат с оригинални части и в оторизиран сервиз. Само че оригиналните части и оторизираният сервиз струват толкова, че не случайно предишните собственици са се отказали от тях. 3. Тези коли искат маркови НОВИ гуми (с правилни размери и индекс), а не от битака. 4. Тези коли макар и по мощни са направени за хора които шофират нормално и са отговорни. Ограниченията не са поставени случайно с цел да ви тормозят.
Обективен (нерегистриран)
Как се шофира в една държава се определя от контрола на държавата за спазването на правилата, а не според избиването на комплекси на сульо и пульо и плюенето по българите.
бай Онзи (нерегистриран)
Вярно е, не е луд който яде баницата, а който му я дава. За справка - Гърция, как карат там нашите тарикати?
Коко (нерегистриран)
Вярно аз отнесох там една глоба и то с ТИР ем знам че при гърците прошка няма
Много си прав (нерегистриран)
Как карат румънците в Румъния и у нас Как карат българите у нас и в Румъния
NVS (нерегистриран)
Колко пъти сте чели новина, която да започва с "Opel се разполови . . . " или "Toyota се разполови . . ." или "SEAT се разполови . . ." или "Mazda се разполови . . . " или "Nissan се разполови . . ."? В 99% от случаите става въпрос за BMW или Mercedes. Не че няма и нормални хора притежаващи и шофиращи автомобили от тези две марки, но . . . за жалост са МНОООООГО малко. Най-вече са плиткоумни и агресивни същества, по-близки до кроманьонеца отколкото до хомо сапиенс, които избиват комплексите си на пътя. Много често въпросните същества са от женски пол - т.нар. кифли с изключително добре изгладен мозък, но за сметка на това с издути от силикон джуки. Добре е да мрат "по дърветата", за да не избиват невинните хора, които спазват правилата и не считат, че са сами на пътя.
Обективен (нерегистриран)
Всъщност всякакви коли катастрофират, но в новоините се пускат само катастрофите вMW, Mercedes и Audi.
Ееееееее, (нерегистриран)
Как те не мързя да пишеш толкова.
Обективен (нерегистриран)
Тук някакви избиват комплекси като плюят по всчико българско. Е, трябва да ви разочаровам - българският шофьор е значително по-добър шофьор от чужденците и доказателството е, че катастрофите сред българските шофьори в България са значително по-малко от катастрофите сред чужденците шофьори в България според изминатото разстояние, въпреки че повечето чужденци карат по магистралите, където има по-малко катастрофи.
Коко (нерегистриран)
Много си прав брато това което си го писал е вярно ако българите станем малко по отговорни на пътя ще намалеят катастрофите и да се подобри инфраструктурата
opc (нерегистриран)
Пълни глупости. Ганьо е отвратителен шофьор...Лошото е, че и Гана , която последните години кара все по- активно, хич не изостава
Мустакат шестокласник (нерегистриран)
Бързай бавно, съм чувал да казват хората. Е какво сега, пристигнаха ли навреме?
Иван Камбуров
Пък аз съм чувал друго да казват хората - караш ли бързо, носят те бавно...
ФАКТ! (нерегистриран)
Шофирането е проста работа, НО не е за прости хора! Всекидневните примери за ПТП го потвърждават........
? (нерегистриран)
Що никой не казва, че по брой на население и смъртност по пътя сме на ПЪРВО!!!! място в света???
opc (нерегистриран)
Какво да ти казват ? Ти не знаеш ли , че по брой тъпаци и диваци сме на първо място ?! То е очевидно
Диагноза (нерегистриран)
Статистиките не лъжат, в Европа най малоумните шофьори са на Балканите, като албанските олигофрени са шампиони
лошо (нерегистриран)
В Гърция от пожарите няма загинали българи, по чужбина има атентати и по тези места и българи, но няма загинали българи, какво излиза Господ ни пази навън, но от нас самите никой не може да ни опази, лош материал, калпав народ!
лошо (нерегистриран)
тия дето слагат минуси са сигурно следващите по пътищата, малоумници!
300-3 (нерегистриран)
Както за различните возила, трябват различни категории А,В,С..... така трябва да въведат и психотест, който да определя до каква мощност автомобил може да кара водача! Не че и със малка кола не може да се претрепе човек, ама........
xXx (нерегистриран)
Що психотест, направо пенгала да мерят!
ТАКЪВ Е МАТРИАЛЪТ (нерегистриран)
ОЩЕ ЕДНО КОПЕЛЕ ОТ ОНИЯ 80% ЗА КОИТО ГОВОРИ ИВО ХРИСТОВ- ПЛОД НА НАРОДИЛИТЕ СЕ ИДИОТИ ОТ "ДЕМОКРАЦИЯТА"...
™ (нерегистриран)
Само едно шофиране извънградско да направи човек и му става ясно какво е положението по пътищата - никой нищо не спазва и нищо не уважава, надуват се клаксони ако караш с 40-50 в населено място, след което те изпреварват, ограничение 90 извън населените места, средна скорост на всички около теб 120, избутване от пътя, за да им направиш място при поредното дебилно изпреварване на 3-4 коли - ами какъв да е резултатът? Манталитет, дисциплина, уважение - кръгла нула.
гревен (нерегистриран)
Основната причина е простотията! Аз съм прост и вие сте прости! Страшна герберска диагноза!
малоумният селски идиот (нерегистриран)
Така е! При Орехчо и Тройната коалиция нямаше никакви катастрофи и всички бяхме умни: "Аз съм умен и вие сте умни. Затова сега живея в замък с Моника в Европа, вие също". Машала, допълни Ахмед Джолан от сараите
ss (нерегистриран)
Според вас за да се разцепи на две колата причината каква е? Със сигурност не е скорост според ограничението. Жалко за жената, но почти винаги виновния остава
Alex (нерегистриран)
Точно това е неговото наказание, да не си мислиш, че ще си пее и ще си живее с кеф? Убил е жена си... горкият клетник, не искам и да мисля на негово място какво щеше да ми е...
Хмм (нерегистриран)
А на мястото на жена му?
Каква? (нерегистриран)
Дървото е виновно. Дано оцелее шофьорът и 5 г. с кирка, лопата и каквото там трябва, безвъзмездно залесяване.
??? (нерегистриран)
По цял свят стават такива катастрофи, но само в България една малка част от хората избиват комплексите си при такава новина.
!!! (нерегистриран)
Да, по цял свят стават, но като че ли тук мааааалко повече отколкото в Швейцария или Норвегия
300-3 (нерегистриран)
Моли се, една друга част, избиваща комплекси, да не кара срещу теб или да опита да те изпреварва, не където трябва!
Гого (нерегистриран)
Ами то е защото по голямата част си ги избиват зад волана.
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Кирил Петков отрече да е покровителствал контрабанден канал в митниците
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"