Започна строежът на най-трудната метростанция в София
Започва строителството на метростанция 8 “Орлов мост“ - най-трудният проект от строежа на трети метродиаметър.
Обратно в новинатаКоментари - Започна строежът на най-трудната метростанция в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
abv (нерегистриран)
много неудобства с това метро другарко Фандъкова. Растояние от 150метра се минава за 15мин- при Медицинска академия конкретно.
ГЕРБЕРСКА ПРОПАГАНДА!!!!!!!!!!!! (нерегистриран)
АБЕ ФАНДЪКОВА, ЩО НЕ КАЖЕШ НЕЩО ЗА ДУПКИТЕ ПО УЛИЦИТЕ??????????????????????????????? СОФИЯ Е ГРОБНИЦА ОТ ЕДИН СНЯГ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я КАЖИ БЕ, МАЙМУНО, КОЛКО ПАРИ ПЛАТИХТЕ МИНАЛАТА ГОДИНА ЗА КЪРПЕЖИ?????????????????????????????????????????????
Хей! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
От Далече (нерегистриран)
Опппааа, изчезват коментари! Ей Гадини, Колко пъти да ви казвам, че времената се променят?!... Пенсии не щете ли?!
82 (нерегистриран)
Да попитам - във вашите сайтове не трият ли? Не се заяждам, а питам. Освен това, вашите сайтове изискват задължителна регистрация. А коментарите ми изглеждат доста постни. Това се дължи или на автоцензура и политкоректност, или просто коментаторите са с добре промити и отшлифовъни мозъци и въобще не се налага да се трие?
Аро (нерегистриран)
Неможе ли малко да се поспре с метрото ,щото малките квартални улици ЗАТЪВАМЕ.Комплексите ЗАТЪВАМЕ.Стига усвояват кинти за мутрите.
111 (нерегистриран)
Не мога да вдена, защо се строят спирки през 100 метра??? Да си направят връзка на стадиона и изобщо да не слизат под реката при Орлов.
От Далече (нерегистриран)
Ай стига с дивотии бе Тиквуний! Най-трудната била?!... Ти един маркуч не моиш разпъна бе ама лентички събираш Ай в Метрото, и с лопатата И Лили Коледата с Теб
Уф! (нерегистриран)
Селски тъ*анар! Ти и за маркуч не ставаш ...
От Далече (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
От Далече (нерегистриран)
Нмктвпткт!
++ (нерегистриран)
По правилно е да се казва Перловски канал,а не Перловска река
незнайко (нерегистриран)
И защо трябва да е канал ? Някога Перловска река е текла там и при оформяне на града се е направило това корито, за да не наводнява околното пространство. Същото е правено и с Владайската река и Слатинска река
Дрогаре,не ни требе метро! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Хе! (нерегистриран)
Боклук, селски!
Пътник (нерегистриран)
О, за бате ти МутроБойко наистина е особено хубаво. Взима си неговото за банковине си сметки от всеки линеен метър построено метро. За дънъкоплатците , обаче, хич не е хубаво. Ти сигурно не си от тях, защото навярно криеш данъци.
Фло (нерегистриран)
-4 ниво и само 1 ескалатор? Мама си джейс. Голяма физ зарядка ще падне
Питанка (нерегистриран)
И кой идиот реши да събере два-три лъча от метрото на Орлов мост, където има и река за преодоляване?
555 (нерегистриран)
Путев,за енисей или волга става на въпрос? Абе, що не си онанирате с друзята на копринка и да оставите фъндъкова да си свърши работа!
Питанка (нерегистриран)
А ти що не си гласуваш за Фандъкова и Тиквата, но и ти да им плащаш подкупите? Аз не ща.
??? (нерегистриран)
Някой да обясни на мен глупавия, къде ще се прави връзката между двата"метролъча"?
Edna (нерегистриран)
Чудесно. Добре ще бъде да предвидят и паркинги. На метростанция Люлин в 07:30 ч. вече няма къде да се паркира. Е, как да ползвам транспорта?!
Lyubs (нерегистриран)
Ми 'оди на Обеля.
Мичко (нерегистриран)
Абе само за Протокола да запитам, оня паметник няма ли да падне в тунела като копаят ? Бая тежък ми се вижда.
538 (нерегистриран)
В статията, разбира се. След това дето пишат на кое ниво какво щяло да има.
СССр (нерегистриран)
Добре ще бъде вместо да се усукват да използват площта от бившата Княжеска градина ,която е унищожена с построяването на монумента на окупационната червена армия /МОЧА/.Така ще падне шмайзера ,заплашващ софиянци...
СИДЕРАСТИЯТА НА ОБЕКТА! (нерегистриран)
Защо досега не са изведени за доброволен каторжен труд с камиони от жандармерията рубладжийска измет бспутака на обекта,навързани по 10 с бодлива тел през врата и на тройна норма на баластрата? Докога ще търпим тунеядците и дюмбелите от позитано и врабча,да рушат и продават България за чифт потури и паница квас?
dedo (нерегистриран)
"Но след 3 години" за обшината годините са като мадатите колкото повече толкова по-добре. Толкова години ли ще е нужно да са затворени тези ключови кръстовища и пътища 3 години ще им правят станциите ?!
Пешо (нерегистриран)
Alex, ако не знаеш, на Лъвов мост има подлез под Владайска река, така че не е нещо ново и особено трудно. Хората отдавна направиха тунел под Ламанша.
чичо Гошо (нерегистриран)
132, и как според теб от метростанциите на стадиона и университета ще се влезе в новата линия??? Трябва да се мисли, не много, но трябва.
Зависи кой влиза (нерегистриран)
Ако влиза бат Бойко - ще влезе изкъртвайки вратата. Ако влиза Радан - ще влезе лекичко открехквайки вратата. Ако е Орешарски - ще влезе през задния вход! еУементарноооо!!!!
132 (нерегистриран)
Има метростанция на стадиона и на университета. За какъв дявол им е да харчет пари и на 200 ми да правят нова метростанция?
Фло (нерегистриран)
Сигурно щото, ако трябва да излезеш от една метро спирка, да вземеш градски транспорт, за да се прехвърлиш на някой лъч... ще стане АД. Целият пътникопоток на всеки 5 до 8 мин. да се натъпче в един тролей или автобус?! Освен това идеята е да се пътува с 1 билетче за метро. Ако няма връзка между лъчите - билетите ще са 2 само за метрото и 1 за автобуса. На ден 6 билета
19 (нерегистриран)
Метрото в Лондон е строено с технология от 19 век. За какви сравнения става дума, не разбирам!
Тролски (нерегистриран)
Руски учени от института по психология към ФСБ (бившото КГБ) са открили нов вид термини в психологията и антропологията. След дълго наблюдение на коментарите в българското интернет пространство, те са открили странна група от вечно киснещи пред компа същества, с интелектуално ниво някъде между зеленото чехълче и австралопитека. Учените са решили да ги наименуват "мрънкофони" и "плюофили". Характерна черта на новооткритите обекти е, че най-добре реагират на вида на руските рубли и звънна на копейки.
м (нерегистриран)
Пропусна само да добавиш, че тези индивиди заслужават цял живот да се катерят на раздрънкани икаруси.... :-)))) Можем само да се забавляваме с тях, тъй като нещата се случват и никой не взима под внимание хленченето им....
Сами (нерегистриран)
добрата новина, е че този вид е на изчезване (имайки предвид възрастовата група).
HE TAKA,AMA OHAKA (нерегистриран)
A бе,ясно е ,че ни си в ред Sigorvinson.Hе тарпиш чуждо мнение и си в крак с управниците и успоредно на линията на партията.
4028 (нерегистриран)
"Решението на пространството предполага закриването на стълбището, водещо от спирката на автобусите на бул. Евлоги Георгиев към подлеза." T.e. излиза, че от подлеза ще се влиза в метрото, но от спирката горе няма да може да се влезе в подлеза. Сега разбираш ли каква глупост е написана всъщност в проекта?
? (нерегистриран)
Коя година са правени в Лондон?
:) (нерегистриран)
Само в България, тичаме след метрото. Тоест само в БГ перона е различен размер от влака и в Люлин тичаме да хванем последния вагон. НЕКОЙ ХОРА НАПРАВИХА МНОГО ПАРИ С ПО КЪСИТЕ НОВИ СТАНЦИИ А СТАРИТЕ ПО-ДЪЛГИ СМЕ ГИ ПЛАТИЛИ 2х
уточнение (нерегистриран)
Няма лошо да се строят метростанции. Лошото е, че се закриват трамвайни линии (най-екологичния транспорт) и автобусни маршрути, с аргумента че един квартал вече има метро. Е да, но ако метрото минава от единия край, а автобуса/трамвая - от другия на квартала, а разстоянието е 2-3 км. нали се сещате това колко удобно е за възрастните хора, които са сред най-честите ползватели на обществения транспорт.
Красная Кухая ЛЕйка
Ъхъ, с тези дизелови мотриси на метрото не могат да се мерят с екологичните електрически трамваи ;))
96 (нерегистриран)
Много се радвам на метрото и ми е супер удобно да пътувам с него, обаче две неща тука не ги разбирам - 1.КАК така само един ескалатор на 24 метра дълбочина? Това е несериозно - 24 метра са седем етажна сграда. Ако има само един ескалатор представям си какво бутане ще е на него. 2. Защо да няма вход откъм бул. Евлоги Георгиев? Защо вместо да се затвори за пешеходци Орлов мост (така ще се облекчи трафика) и да се пресича под земята, сега ще се наложи от сегашната спирка на автобусите да се пресича до езерото Ариана, за да се влезе в метрото. Недомислица някаква.
Qne (нерегистриран)
А кога ще започва строителството на четвъртия метролъч "Банкя-Министерски съвет"?
Honest (нерегистриран)
Той няма да трябва докато се стигне до него.
коментатор (нерегистриран)
за тая цел има хеликоптери ама ББ го е страх да затвори ларгото и да направи площадка за летящите машини, щото ще го ...
Весо (нерегистриран)
Ако след три години Столична община направи цялото метро безплатно ще е супер. Задръстванията в София ще намалят значително и няма да е толкова много замърсен въздухът.
метро (нерегистриран)
А не искаш ли и да дават по 1 лев на входа?
17718 (нерегистриран)
И нещо за хапване !
комунист (нерегистриран)
Всяка уважаваща себе си столица има нужда от метро,просто не беше лошо да се развият производствата първо. Да правиш подобни инфраструктурни проекти в страна със 72% импорт е като да боядисваш стените на разпадаща се сграда. Всъщност страните по света се унищожават именно с подобни проекти,както беше казал онзи икономически убиец Джон Пъркинс: "Джон Пъркинс става икономически килър (economic hit man) през 1971 г., когато е на 26 години. Схемата, по която "работят" той и неговите колеги, е проста: те убеждават дадено правителство да започне някой мащабен инфраструктурен проект (огромен язовир, летище, автострада), който уж ще осигури на страната голям икономически растеж и благоденствие. Пак килърите уреждат милиардните кредити. С условието обаче проектът да се изпълнява от определени американски фирми. Когато след някоя и друга година става ясно, че правителството не може да върне заемите, "измамената държава вече е изпаднала в тежка икономическа и политическа зависимост от САЩ". По този начин американските концерни стават господари на нейните петролни находища и други богатства, Пентагонът придобива военни бази, а Вашингтон установява пълен контрол над важни геополитически обекти (напр. Панамския канал). "Похватите на икономическия килър са като тези на мафията - обяснява Пъркинс, позовавайки се на собствения си опит от Индонезия, Еквадор и ред други страни. - Осигуряват се кредити, които въпросната държава не може да върне, след което започва спиралата от искания за нови и нови "услуги и отстъпки". Заменете американски с европейски и схемата се напасва.
Българин (нерегистриран)
Много верен коментар за реалността.
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Доста повърхностни разсъждения - по точно двуизмерни.
комунист (нерегистриран)
Ок, дай аргументи от дълбочината на твоето 3D-знание.
k2 (нерегистриран)
Далеч по-важно беше да построим НДК за да може да се проведе 12-тия конгрес на бкп!
Пътник (нерегистриран)
Затова Виктор Орбан официално изгони МВФ от Унгария на следващия ден, след като държавата изплати предсрочно дълга си към МВФ.
Ванката (нерегистриран)
март и април е чудесно да се изкарат колелета и ... пляс пляс педалите, аз си поръчах по-голям дрон да ме разнася на горе надолу по Софето... и парашут вместо предпазен колан.
Нямаш думата (нерегистриран)
Софето?Така май говорят провинциалистите, а те нямат думата за инфраструктурните проекти на СОФИЯ.
Въведете правила за путаците! (нерегистриран)
Да се проверят без прошка по лична карта паразитите на комуняро-сидерастията и да се изхвърлят безмилостно като парцали от метрото!При опит за съпротива ,да не се пестят палките в кратуните! Имат си самалюти ,талиги и колелета да върят на майната си на бузлуджа и варадеро!
комунист (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Мнение (нерегистриран)
Мишок
Те (нерегистриран)
твоите любими ББ и ЦвЦв са възпитавани точно в семейства целуващи сърпа и чука и петолъчката на Бузлуджа
777888 (нерегистриран)
Някой правил ли си е труда да измери разстоянието между спирката на "Софийски университет" и тази, която ще е на "орлов мост"? Любопитен факт може да се окаже, а и нов световен рекорд за близост на две спирки на метро.
DR (нерегистриран)
Не знам дали знаеш, но от Орлов мост се влиза в метростанцията на СУ. Новата ще е към 3 метродиаметър, и просто ще има връзка между тях.
zeddd
Нещо неподготвен се изказахте, драги ми смехурко...
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Явно проектанти и инженери така са преценили. Вие очевидно разбирате повече от тях.
777888 (нерегистриран)
Спирка А (условно наречена "Софийски университет") принадлежи на метролиния М1, а спирка Б (неее, не е същата, а наречена "Орлов мост") е част от метролиния М2. Пътник слиза за А, за да се прехвърли на М2 от спирка Б. Колко разстояние изминава? Кое метро в света има подобни връзки отстоящи на разстояние? Спирка "Полиграфически комплекс" няма ли да изградят - нима ще се налага до БФС да се върви пеша? Какво е разстоянието между спирка В (Нац.стадион "Васил Левски") и спирки А и Б? Оставете смехуркото, все видни капацитети явно твърдят, че всичко е перфектно премерено и премислено със спирките в района.
DR (нерегистриран)
Ще изтърпим. Но после ще бъде по-добре за всички.
Паисий
ако ще е като станцията на Центр.Гара - мерси! .... Голяма и тъпо направена - дълги коридори и никакви удобства! Вървиш пеш с километри, за да влезеш или излезеш.
zeddd
Горкия, счупили му се краката, че извървявал 50 метра повече, ц ц ц
уточнение (нерегистриран)
Е да, ама обществеата поръчка за плочките знаеш ли колко сладка беше?
Паисий
излишно трудна и прекалено скъпа метростанция. Целият маршрут на третия лъч в центъра е тъпичък....
300 (нерегистриран)
Ако не беше скъпа, никой нямаше да се навие да я прави. Няма какво да отклониш от ефтина станция. Иначе практиката от години е една и съща. Скъпа на документи, ефтино изградена и разликата отива пропорционално по мрежата.
Сузи (нерегистриран)
Така е, прав си... затова БСП падна толкоова ниско при последните местни избори в София! Отрепка!
Смръдльо (нерегистриран)
Българските метростанции са едни от най-красивите, които съм виждал по света. Кое му е евтиното на изпълнението бе, 300 мунчовци да ти се изредят барабар с философа мрънкащ...
DR (нерегистриран)
Паисий, язък че си си написал това име. Пише се "еВтин".
300 (нерегистриран)
Грешката е моя, не на Паиъий.
DR (нерегистриран)
Добре де. Забележката е към 300. :)
U2 (нерегистриран)
Браво,една хубава новина
sonibvc@gmail.com
Прекрасни новини! Това е като да лекуваш болният от рак от простуда. Не че не трябва, ама не е най важното за болният от рак...Отрасли трябват а не метростанция. Метростанцията е удобство, икономиката е необходимост.
Да си дойдем на думата (нерегистриран)
Ми вземи и стани от стола бе Ьовиги и иди да свършиш някаква работа. Стига си седял тук и писал глупости. Произведи нещо друго освен "мъдри мисли". Икономика без работа не става. Тия дето строят метрото произвеждат нещо. Ти какво произвеждаш?
sonibvc@gmail.com
На компютър бачкаме така че мога да хвърлям по един поглед на дир.бг Не се вслушах в призива на Тиквата за хвана гегата и да тръгна и гората да поризвеждам млеко и сирене. Като глеам, никой в БГ не се е скъсал от работа! Само от обръчи от фирми се живее и дръжавни пари...нещо, не виждам някой нещо да е произвел. Ти ко произвеждаш?
всичко в Бг, е обратно (нерегистриран)
Хората под земята ,колите на слънце и въздух .... Защо вкарахте , хората под земята?
sonibvc@gmail.com
Та светна...в Щатите има 3 категори хора...бедните дет пътуват под земята, по малко бедните, с коли на земята а баш богатите се предвиждат с хелкоптери.
данко (нерегистриран)
А ти сигурно пътуваш с хеликоптер под земята.
Ами предложи . . . (нерегистриран)
Може да се издигнат колони по 50 м на горе и на тях да се пусне метрото. Ако знаеха за тази технология, в Лондон отдавна да е така . . .
E (нерегистриран)
Ти имаш ли идея колко е 50 м.?
Евала (нерегистриран)
Епа начи нема да одим на раота докле не пуснете метрото, че де оарчих нещо, па и тва тука у Красно село жиот ли му викате?!Я що не дое некой тарикат да живее насам па да го видим. То добре че я съм наочен работник иначе кви простаци ги има-а по пазара, мани-мани, римуув-римуув.
18 (нерегистриран)
Олигофрен ли си или се правиш на такъв? Успешно е...
гост (нерегистриран)
При хората се строи метро за да се облекчи движението, а при нас за да се ебе мамата на населението и да се откраднат максимум пари.
Градеж и грабеж (нерегистриран)
Започна строежът /грабежът Метрополитен към Столична община / на най-трудната метростанция в София. Типичният състав на грабежа е очертан в чл. 198, ал. 1 НК.
Айде стига (нерегистриран)
Хайде стига простотитии. Големи разбирачи!!!
ЖОЖО (нерегистриран)
Решението на пространството предполага закриването на стълбището, водещо от спирката на автобусите на бул. Евлоги Георгиев към подлеза. БЕЗ МИСЪЛ ЗА ХОРАТА ...
E (нерегистриран)
И на мен не ми стана ясно какво ще правят хората, когато слизат от автобусите. Ще трябва да отидат до някой друг вход може би?
:) (нерегистриран)
Закриване, в смисъл да се покрият защото сега са открити.
4e! (нерегистриран)
Най-правилно е "покриване".
Grom (нерегистриран)
"предполага закриването на стълбището, водещо от спирката на автобусите на бул. Евлоги Георгиев към подлеза" За пореден път се прави станция, която гледа към себе си от едното кьоше и имаща комуникация със самата себе си! Когато правиш кръстосваща станция на 2 линии на метро, може би е хубаво да помислиш как да направиш достъп до нея от всички ъгли на кръстовището отгоре! Кому са нужни тези пешеходни светофари на Орлов мост, ако можеш да направиш безконфликтен подлез!!!!
Gonzo (нерегистриран)
Айдеее, разбирачите изпълзяха.
Grom (нерегистриран)
Очевидно тъпаците не са се прибирали даже!
Alex (нерегистриран)
Ами под Перловската река пешеходен подлез ще стане малко трудно, скъпо и дълбоко.
ОХЛЕЛЕ (нерегистриран)
само една от тях е оборудвана с ескалатор. Асансьорите са по един за всеки перон и предоставят връзка с ниво 1..... УЖАС САМО ЕДИН ЕСКАЛАТОР !!!! ПРОВЕРЕТЕ СИ ПЪТНИКОПОТОКА И СТАВА ЛИ С АСАНСЬОРИ ???? ОТ 24 М ДЪЛБОЧИНА?
Красная Кухая ЛЕйка
Когато България се е освобождавала от турско робство, в Лондон от 8 години е имало действащо метро.
Меглена Евробаши (нерегистриран)
Ето това са отвратителните последици от 500 години принудително съжителство на цивилизован натовски народ като турците с варварски народ като българите - славяни, православни и хетеросексуални, като мръсните руснаци!
jingiby
А в Атина метрото е от 1869 г. въпреки хипертурското суперробство...
Красная Кухая ЛЕйка
АЗ го написах само с цел и надежда, че няма да чета дълбокомислени писания как всъщност нямаме нужда от този вид транспорт.
НАЙ
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
"Хюман райтс уоч": Руските сили вероятно са екзекутирали най-малко 20 украински войници от декември
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
30 убити кандидати и 11 отвлечени: Задават се най-жестоките избори в историята на Мексико
Главчев дава сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая с болница "Мама и аз"
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Програмата на ООН за развитие: Разрухата в Газа е достигнала най-сериозното ниво от 1945 г.