Международен одитор: Мантинелите на "Струма" не са монтирани по изискванията
Института за пътна безопасност е информирал министър Комитова
Обратно в новинатаКоментари - Международен одитор: Мантинелите на "Струма" не са монтирани по изискванията | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Минаващ (нерегистриран)
Ако този "Институт" си е вършел работата както трябва, щяхме да имаме поне един път, направен ккто трябва. На всички е известно, че ние нямаме такъв път. Същият този "Институт" сега ще направи така, че ние да сме виновни за катастрофата и да платим всички ние - данъкоплатци и гласоподаватели - евентуалното обезщетение на пострадалите, а вероятно и на фирмата. Явно нямаме нужда от подобен "Институт" и той незабавно трябва да се закрие. Най-вероятно трябва да се създаде някаква структура, която да наблюдава състоянието на пътищата и координира действията на всички органи, имащи отношение към безопасността по и на пътищата, като има ясно разписани задачи и отговорности. И тази структура да бъде подчинена директно на премиера или на негов заместник.
Мими (нерегистриран)
Института по пътна безопасност е частна фирма и се ръководи от учителка. Те не са инжинер архитекти. Също и тези чуждите (специалисти) и те са фирма НПО.
Мдаа (нерегистриран)
Всички дърдорят, само Мунчо си трае! Ма на война като на война!
хи хи (нерегистриран)
Всички загубили изборите подадоха оставки, само Бочко си трае. Ама герберастието си е герберастие, хи хи хи!
Щерев (нерегистриран)
Значи най- лесното, бетонно и непоклатимо доказателство за липса на лоши пътни условия е, че този автобус е преминал 140 пъти по този маршрут в последните 18 месеца. Просто проверете колко пъти този шофьор е бил по този маршрут. И на децата стана ясно, че това е канал. Контролиран от шиптърите канал. 140 пъти са 70 курса. И всичко е ОК и изведнъж... ПЪТЯ ВИНОВЕН!!!!
Така ще е с промяната! (нерегистриран)
Катастрофи, убийства, престъпност, глад и мизерия! Честито и венсеремус!
хи хи (нерегистриран)
А ти очакваш след 12 години герберастия всичко изведнъж да се оправи в момента, в който народът би шута на гербо-депесарските гниди ли?
Ми (нерегистриран)
Така ще е с новите.
Щерев (нерегистриран)
вЗЕМЕТЕ И НАЙ-НАКРАЯ ДУМАТА НА ТАЗИ КАЛИНКА ОТ ТОЗИ СМЕШЕН "ИНСТИТУТ". Тази пача искаше да лапне 350К с "ноухауто" си, регистрирано уж в САЩ да брои дупки по пътищата със сателит... То не сме цъфнали и вързали, но такива пачи като тази не допринасят с нищо друго освен с кражба на публичен ресурс и истерия.
Споко бе, педалчета! (нерегистриран)
Са като поскъпне 10-торно бензина и Кирчо Ментата даде на всички по едно ел. колело, катастрофите ще спаднат драстично :)
хи хи (нерегистриран)
Ама гербо-депесарските гниди пак няма да видите власт, хи хи хи!
Шаврантията Мая (нерегистриран)
То това добре, но защо изгорях и аз :(
хи хи (нерегистриран)
Гербопитеци, ако съдбата на Маята ви интересува толкова, питайте си нея, хи хи хи! Ще можете да си поговорите като загубил със загубил, хи хи хи!
Л (нерегистриран)
Точно така,изкарайте нас виновни , че албанския наркотпафикант не гледа къде кара или че автобуса не е в ред не само по отношение на документите
Матриала (нерегистриран)
Така ще е с Мунчо и неговите калинки! Свиквайте!
хи хи (нерегистриран)
Гербопитеци, вие загубихте и нямате шанс да се върнете на власт. Свиквайте, хи хи хи!
Ха ха (нерегистриран)
А вие спечелихте, еле па Маямата как ще захлеби като се върне на околовръстното ...
хи хи (нерегистриран)
Гербопитеци, съдбата на Маямата вълнува само вас. Ама ако това ви утешава за поредните загуби на избори, следвайте кариерата ѝ с колкото си искате голям интерес, хи хи хи !
проф. Емил Паскалев (нерегистриран)
НЯМА ИНСТИТУТ ЗА ПЪТНА ББЕЗОПАСНОСТ!!! ТОВА Е ЕДНА ИЗМИСЛЕНА Н П О - ГРАНТАДЖИЙСКА СХЕМА, ЦЕЛЯЩА БИВШИЯ ШЕФ НА КАТ, И КУКУВИЦАТА ДИАНА МЕХМЕДАЛИ ДА СЕДНАТ ОТНОВА НА ДЪРЖАВНАТА СОФРА! ЗА ЦЕЛТА ТЕ ОТ ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ ЕКРАНИ И ЕКРАНЧЕТА СЕЯТ ОМРАЗА И ЗЛЕПОСТАВЯТ СТРАНАТА НИ!
Ми (нерегистриран)
Тая е учителка и има 10 фирми взимащи Евро пари.
Джипкян Бибиткян (нерегистриран)
Един виден тулуп с джип не инспектира ли тази магистрала?
Тц (нерегистриран)
Нямаше си работа бате, та да инспекрира на комундетата пикливите пътища!
хи хи (нерегистриран)
Очевидно точно такава е била ситуацията и през последните 12 години, хи хи хи!
Тц (нерегистриран)
Преди последните 12 гидини!
хи хи (нерегистриран)
Демек боковата АПИ е поддържала само пътища, на които Вождът лично е прерязал лентичката?
Демек (нерегистриран)
Демек бегай да врътнеш един анилингус на Комитова и после да и се жалваш :)
хи хи (нерегистриран)
После да не се чудите гербопитеците защо губите избори подир избори, хи хи хи!
Ха ха (нерегистриран)
Загубили, загубили, колко да са загубили?
хи хи (нерегистриран)
Ами вижте резултатите от парламентарните и президентските избори и ще видите колко с точност до 0,05%, хи хи хи!
Да припомня! (нерегистриран)
Боко след такива случки гонеше по двама, трима! А гнусното масонче Мунчо се прави на ощипана бубулечка!
хи хи (нерегистриран)
Имена на двама-трима изгонени след инцидента, в който лапма от тунела падна върху кола и загина жена? Имена на двама-трима изгонени при инцидента, в който плочка падна от мост върху минаващ автомобил отдолу, заради "атмосферните условия", както се оправда боковата АПИ? Я напомни, хи хи хи!
Мани (нерегистриран)
И са на кучката Комитова някой ще търси ли отговорност?
хи хи (нерегистриран)
С такъв некадърен главен прокурор, едва ли, хи хи хи!
Е (нерегистриран)
При Боко отдавна да беше улетяла!
Ха ха (нерегистриран)
Та на каква позиция викаш е улетяла? Или думата ти е за Лайнаки Стоилов?
хи хи (нерегистриран)
Както "улетя" Тлъстото Лиле на топла, извънредно добре заплатена, нищоправеща позиция специално за калинки ли?
Потърпевшите (нерегистриран)
Колко сте умни?!сами си вкарвате автогол,с тъпото си плюене, на всичко родно. Този е заспал,на широк и прав път,през нощта и мокър,и хлъзгав,и с несъобразена,скорост.това че ограничението е до 120км/ч,значи ли че трябва да се шофира с такава скорост, при тези условия.плюс това автобусъ се е самозапалил,преди катастрофата, .
стандарт за качество: български боклук (нерегистриран)
Защо мислиш, че си вкарвам "автогол"?
БЪЛГАРКА (нерегистриран)
от злоба коментиращите специалисти ще изкарат България виновна.Щ4е плащаме кръвнина за милиони лева години наред. Това са БЪЛГАРИТЕ, САМИ СИ ПРАВИМ ПРОБЛЕМИТЕ.
Тъпак (нерегистриран)
Хора загинаха, да се мълчи ли?
хи хи (нерегистриран)
Факт. Ето например 12 години си избирахме ей такава злоба лъжлива паплач като вашата.
До Тъпак (нерегистриран)
Да не мълчим, не означава да се изкарваме виновни, без вина в случая
ЕП (нерегистриран)
Куриозното е, че този участък от магистралата го построи македонска /северомакедонска/ фирма.
Аа (нерегистриран)
Под вещото ръководство на СерГей Станишев!
хи хи (нерегистриран)
И поддържан под вещото работа , работа, работа на ония, които сътвориха и свогенския път.
Ха ха (нерегистриран)
А Комитова май удобно я пропускаш?
Илиян Илиев
Магистралният инспектор Борисов къде е да информира защо така е станало ?! Нали той всичко инспектираше !
Да ти кажа (нерегистриран)
Автобусът се е разбил заради заспиване или грешка на шофьора. Автобусът се е подпалил заради това е който е носил-оня ден съобщиха че пожарът не е тръгнал от резервоарите. А тая година трябваше да се подменят маркировките и мантинелите само че комито спря всякакви действия. Още обяснения искаш ли?
хи хи (нерегистриран)
И що така е било заложено чак за тази година? Която случайно е изборна, хи хи хи!
това е ясно (нерегистриран)
Автобусът е носил три празни туби за гориво, които се търкалят по нешото, което наричаме път. Не е открит взрив, не е открито нерегламентирано грово, химикали, туби, резервоари и т.н. Спрете да мърсите паметта на хората. Погледнете скапания път и мърлявщината около него и се засрамете.
кажи ни (нерегистриран)
тоя път и построем 2007ма година, и оттогава досега - 14 години - не се намери кой да тегли една боя или да поправи нещо там И на теб точно Комитова ти е виновна? ха-ха...
Клоун от Харвард (нерегистриран)
Пътят проектиран миналия век, изпълнен при Станишко, а Даниела Терзеав, министър на МРРБ при Орешарски вдига скоростта от 120 на 90 км. час. Това едно на ръка. Обаче... как така се запалва автобус за две минути, при това общо взето нов - двата болта ли са ви виновни бе!
Алекс (нерегистриран)
Е най-после ми стана Ясно, каква е причината за катастрофата - двата болта!
77 (нерегистриран)
Безспорно пожара е от тях да знаеш
това е ясно (нерегистриран)
Да от тях е. Ако мантинелата не се бе набрала на задната врата, заради слабото закрепване!!!! хората щяха да успеят да отворят блокираната от нея задна врата и да не се задушат.
Не бе (нерегистриран)
От брашното е.Знаеш, ли как се е възпламенява брашно?!
Ама разбира се (нерегистриран)
Той автобусът се подпалил заради болтовете. Той автобуса се е забил в мантинелата заради болтовете. Другите автобуси дето са минали оттам болтовете не са им пречили. Само че аз гледах снимките. При положение че коловете на мантинелата са сравнени със земята като как по-точно тия допълнителни болтове щяха да удържат тоя ми ти автобус?
инженера (нерегистриран)
Заради болтовете мантинелата се къса и затиска вратата на автобуса, където са се натрупали изгорелите хора.
инженера (нерегистриран)
Има се предвид болтовете на лявата манитенла, която разделя двете платна
почна.се (нерегистриран)
Търсенето на отговорност в ерата на капитализма завършва с фалирала фирма с незначителен капитал или активи, собственост на наскоро починал от КОВИД представител на малцинствата - Инвиститоръ. Тези хора няма да ги върнете, поне започнете да крадете по-малко за в бъдеще. Дано, но надали... Кристали Сваровски... фффффффффффффф, ужас!
теодор тошев
Интересно се получава. Институт който всъщност е НПО, с неясно финансиране, с някакъв мижав сайт и адрес в апартамент наема " международен одитор" за монтаж мантинела за което няма международни а държавни правила и обяснява как имало много птп-та на място за което от пътната агенция казват, че има 10-на катастрофи и то не тежки. Като нито една от тях не е била свързана с мантинелата. А сега де?
нямам думи (нерегистриран)
И кога ще се повдигнат обвинения на съответните длъжностни лица? Или и 45 души са малко? Защото 20-те при Своге бяха.
Ранлист (нерегистриран)
Пишете , пишете родоостъпници ! Нали знаете , че става въпрос за застраховкао в размер на 10 милиона лева! Кой ще ги плаща.
българина (нерегистриран)
можеше буса да е български не шиптърски. виж колко катастрофи е имало за 10гтам, не са с пп 50изгорели за това не са по медиите. но все на съшото място. мвр да извадят статистиката
Антибългари но (нерегистриран)
Колко стотици хиляди катастрофи е имало там за последните години? Да знаеш случайно родоотстъпнико, че този участък дори не се води опасен участък? Нито дори място с повишена концентрация на ПТП? Ама какво ли обяснявам на човек дето изпълнява нормативи.
0 (нерегистриран)
Родоотстъпници? Що за болен мозък имаш? Ти си от ковиодиотите и феновете на Джокович деро реват пе живота бил несправедлив. Заровил глава в понията българска крещи да живей България. Гад
инженера (нерегистриран)
Ако ти предпочиташ да си фейсбук патриот, блъскайки се в гърдите и викайки колко е велик, аз предпочитам тая тиня да се разчисти и да се опитвам да допринеса за по-добър и сигурен живот за мен и моите деца. Затова проблемите не трябва да се замитат под килима, а трябва да се адресират.
Млък бе (нерегистриран)
Боклук!
Чук (нерегистриран)
Много се коментира, че пътят бил строен по старите изисквания, новите изисквания били от скоро. Никой не коментира обаче дали при въвеждането на новите изисквания е регламентирано какво да се прави с вече изградените пътища и има ли гратисен период за привеждане в съответствие с новите изисквания? Иначе казано има ли условия за регресионен иск спрямо вносителя, законодателя, изпълнителя и т.н.?
това е ясно (нерегистриран)
Мантинелите е следвало да се подменят с отгговарящи на нвоите изисквания. Другият вариант е автобуса да има вградена машшина на времето и в България да превключва на 2000 година.
теодор тошев
Няма тактива изисквания на ангро. Наредбите и изискванията в строителството се променят постоянно. Ако всеки път трябва да се адаптират стари съоражения и строежи към нови изисквания трябва постоянно да се ремонтира, бута и прави отново. За определени дейности се правят предписания за промени и адаптиране но не за всичко.
това е ясно (нерегистриран)
Ти идиот ли си? Има изискване за всеки отделен елемент от пътя. Ако някой не отговаря се привежда в съответстие. Ако смениш междувременно изискванията, се прави съшото.
Той не (нерегистриран)
Ама ти да. Ти как е мислиш тая работа? Като драснеш една хартийка и смениш изискванията и всичко се оправя с магическа пръчка? Колко стотици километри мантинели трябва да бъдат подменени според новите изисквания? Това става за ден-два сигурно? И пари не струва. Пък и като сложиш още два болта и тоя Мики автобус няма да катастрофира и няма да отнесе мантинелата. Да не забравиш да напишеш писмо и на дядо мраз-сигурно ще вярваш в него.
това е ясно 2 (нерегистриран)
Никой нищо не драска на хартийка и изискванията не падат от небето. Това става с години, със сметки, с план, кое колко струва, кое има приоритет и т.н. За 20 години все можеше да се изкара поне един акт 16, все пак не говорим за междуселски път? Международен път, магистрала, а даже не е окомплектован с изискваното по българска наредба. И хич не ми пиши, че стигал и акт 15 и можело .... Стана ясно, че си мързелив търтей от АПИ.
0 (нерегистриран)
Аз не съм одитор, но с вързани очи мога да заявя същото. И не само Струма. Цялата държава е съборетина, а магистралите, улиците и тротоарите в Замбези сигурно са по-сигурни и с пи-малко дупки, шахти и паркирали на тротоара коли. Съд за България за 45 човешки живота както и занптипуснат в страната автобус с нередовни или без документи
българина (нерегистриран)
България изостана за 12г в абсолютно всичко. за това тук се мре, дали в болница пред болница в шаха на мантинела или пожар, тук се мре! тотална емиграция. тук животът е по евтин и от този през средновековието...
Смях (нерегистриран)
Обаче преди 12 години бяхме по-добре. Дали да ти припомня че от тия 12 години имаше едно правителство там на Орешарски? Ама съм сигурен че не го нямаш предвид сигурно тогава имало пак възход. С тия платени повтаряници точно до никъде няма да стигнете.
Дебил (нерегистриран)
Е са със селския идиот Мунчо ще наваксаме, вервай ми :)
Nick (нерегистриран)
Е затова не носи ли отговрност Mинистърът и съответните ръководители? Нали изчегъртаха тези от ГЕРБ и ги замениха с професионалисти? Няма ли да е същият резултата ако прверят почти всеки български път? Какво направи Министър Комитова и новите знаещи и можещи хора за да се справи в проблема в изминалите 8 месеца освен да дава пресконференции? Колко километра път ( магистрала или не ) провери и обезопаси за да отговаря на всички изсиквания? Що ми се струва че отговора клони към нула и то отдолу ....
хи хи (нерегистриран)
А не носят ли отговорност тези, които 12 години строиха половин милиард километра магистрали, пък не са се сетили да поддържат безопасни вече наличните? На АПИ не ѝ е за пръв път да умират или изпадат в беда хора поради скапана инфраструктура. За справка - паднали лампи в тунели, паднали плочки от мостове "заради атмосферните условия", закъсали автомобили в преспи посред отсечка с току-що прерязаана лентичка, защото някой е "забравил" ветробранния пояс, пък иначе е пуснато в експлоатация... от много работа, работа, работа сигурно не е останало време за такива тривиални неща като АПИ да се занимава с поддържка на републиканските пътища! Нищо, че Тлъстото Лиле обясняваше как парите от новите цени на винетките щели да отидат точно за това.
Ха-ха-ха (нерегистриран)
Да де ама изискванията не са сменени преди 12 години. Нито преди 10 години:))) Е точно за този участък е имало предписание И планиране на подмяна на маркировка и мантинели. За тая година. Ама Комитова го спря:))) Заедно с всички останали ремонти.
хи хи (нерегистриран)
А, аз говоря за елементарни изисквания за мантинелите да издържат определен удар с определена скорост, защото от години тирове и даже коли редовно ги късат, вместо чак сега да се издадат предписания това да не се случва и тепърва да почва да се прави, ама ясно де, явно АПИ и за това не носи отговорност. Зер тези половин милиард километра магистрали са си сложни за поддръжка, даже с повечето пари от винетките. Пътя край Своге и другите примери даже няма да ги споменаваме, че стават неудобни въпроси, хи хи хи!
?? (нерегистриран)
Време е да хвърчат глави в пародийното АПИ. Боклук до боклука са на служба там, падат лампи- убиват хора, 2 болта на вместо 4, тук има- тука нема със знаците. Да се закрива ако трябва и международни АПИ-та да контролират
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
"Екзакта": ГЕРБ води с 9% пред ПП-ДБ, запазва се конфигурацията и в 50-ия парламент
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи