Младен Маринов отчете повече жертви на пътя през 2019-а

Целта е да има директна и бърза връзка между всички институции, каза министър Маринов

Обратно в новината

Коментари - Младен Маринов отчете повече жертви на пътя през 2019-а | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хайде да застанем на подходящо място, но така че да не се виждаме и да преброим патрулните полицаи колко опела и други по обикновени коли ще спрат за проверка и колко джипа и луксозни коли!

Колкото и да се повишават идва момент в който престават да действат. Обикновените хора не могат да плащат и са обикновено изрядни водач. Мутрите и господарите им не ги вълнуват, защото не ги плащат те. Е, контролът от полицая е за човечеца, който едва е събрал пари за гориво, а баровеца е недосегаем. Справка Ст. Стайков.Е кажете ми докъде води възпитателната работа на закона след като кумири на новите водачи и тези с по лабилна психика са мутрите с джиповете , луксозните автомобили и високите скорости И един въпрос : след като всички знаем , че циганите водачи нямат образование, не могат да четат и пишат как така са с книжки и какво прави полицията, за да пресече това явление. Та всички книжки се издават от съответните органи на МВР ?!

Няма нужда от ченгета по пътищата. Така иначе са много и спират само обикновените хора а на богаташчетата им лижат задниците. Решението е през 100м камери

И какво са направи с тези 30 милиоина, направили са ремонти или са боядисали пешеходни пътеки? Или Данчето е дала едни 20 милиона да сложи в София бутони на пешеходните пътеки, така че да свети зелено по-малко? Тук става дума за енди пари, докато не почнете да вкарарвате в затвора нищо няма да се оправи

Светналите фарове през деня увеличават продажбите на гориво само в София със 5-6 тона гориво на ден. Борят се за чист въздух!

Докога ще чакаме да се вдигнат застраховките на нарушителите???? Да станат по 5-6 хиляди лв за по тежките случаи като катастрофи, да ги видим бабаитите как ще карат. Хубавото е, че застраховката ще остава висока за няколко години, да им държи влага на бабаитите на пътя!

Демокрацията УБИВА децата и младежите по пътищата. Ние им даваме пример - Абе, какви са тия закони и правилници? Има демокрация, ще пресичам където си поискам и когато си поискам, ще карам с каквато си искам скорост, ще пия алкохол когато си искам. Долу комунизма.

май не правиш разлика между СВОБОДА и СВОБОДИЯ

Свободията я докара демокрацията.

Не го разбрахте! Искаше да каже че ако не беше новата агенция, щеше да има още повече жертви. Сега вече знаете!

Според статистиката на МВР основната причина за ПТП е "несъобразена скорост с пътните условия". Всъщност пътните условия играят решаващ фактор за високата смъртност: неподдържани пътища и маркировка, липса на адекватен видео контрол.

Щом МВР можело да въздейства с контрол и глоби ДА ЗАПОЧНЕ ДА ГО ПРАВИ. Капиш?

Англия: жертви на пътя за 2018 г. - 1,784 при население призлизително 68 млн. души. България жертви на пътя за 2019г. - 594 души при население под 7 млн души. Ъ-ъ това как е съпоставимо статистически спрямо броя на населението? Тези дето могат да смятат, да помагат. Може и да несме чак толкова зле :)) Давай народе, газ до дупка чалга и за разкош тутурутка

Мноого сме зле ! UK ~26 на 1 милион жители. BG~ 85 на 1 милион жители. ако искаш подробни данни : Road deaths in the European Union – latest data от сайта на European Transport Safety Council или Annual Accident Report 2018 на сайта на European Road Safety Observatory

И тоя си мисли, че шофьорите сами ще се превъзпитат. Няма, бе, няма! Ако КАТ не ги превъзпита, няма кой. Ама първо някой трябва да превъзпита КАТ, ама кой, КОЙ?

а, личната отговорност на министъра? а, на неговия шеф? кога?

Каква лична отговорност на министъра търсиш? Като има толкова много безотговорни и самонадеяни шофьори, министърът ли е виновен? Той ли кара колите на тези убийци по пътищата? На такива нарушители да им се отнемат шофьорските книжки доживотно.

Мутра-статистик. Можеше да сложат на негово място и магаре. Нямаше да се усети разликата.

стероидите са му стопили мозъка, на магарето не

днес наблюдавах / хората на министъра / как затвориха цялото движение за чукната тенекия на техен колега , резултата ? 100 тина все по изнервящи се шофьора принудени да чакат повече от час техни величества да организират движението , единственото правилно нещо което направиха , беше че се махнаха за да се нормализира движението

_stankow

Със 100,000 намаляваме. Годишно. Умират 150,000, раждат се 50,000. Пък ни занимават с 5-6 души, пребили се с БМВ-та от келешлък. Голяма "грижа" за нацията, няма що !

От както караме на фарове ЦЕЛОГОДИШНО катастрофите намаляват ли намаляват.

Жертвите при ПТП още при социализЪма бяха над хиляда, като през 1995 или 1996 бяха около 1500 ! Жертвите започнаха да намаляват най-вече след като през 2007 г. започна да се увеличава събираемостта на глобите и се въведе изискването за използването и на светлини и през деня. Въпреки увеличеният трафик !!!

Пълни глупости къдеб1995 96 са били 1500 катастрофи ти тъп или луд си. След 2007 дори почнаха да зачестяват катастрофите.... Ти в България ли живееш бе глупак

успешно провежданите еднодневни акции и можеството създадени агенции за безопасност по пътищата ,та чак и институти.Обаче главите са ви празни,а бузите и на тебе са започнали да се пълнят.Машалла бе Младенов.Достоен министър в правителството на премиера.

Министърчо е време да си ходи щом не може да се справи с работата си. В МВР все още живеят в комунизма.

В това е прав - ако всички не осъзанем как да се държим като шофйори трудно ще стане

Опитай да не се държиш като шофьор в цивилизованите държави, където полицаите не са корумпирани.

камери !!! Топлата вода отдавна е открита...

Корупцията в МВР допринася за тези жертви на пътя !

Вървят си двама полицаи по улицата. Единият бил с 20 лева в джоба - жена му му дала пари да купи нещо за ядене за вечерта. Не щеш ли, видели едно лайно на улицата и опариченото чинги рекло шеговито на колегата си: - Ако изядеш лайното, ще ти дам 20 лева. Другият го излапал на мига и доволно прибрал 20-те лв. Продължили да патрулират и що да видят - друго лайно. Внезапно забогателият полицай се замислил за пръв път през деня - "Абе, аз дали не се минах? Цяло лайно изядох за 20 лева, колегата сега ще ме прочуе из целия град?", обърнал се и рекъл: - Ще ти върна 20-те лева, само изяж това лайно. Речено, сторено, лайното било ометено моментално, а докато си прибирал 20-те лева обратно, първият полицай направил обосновано предположение: - И ти, и аз изядохме по едно лайно. Напълно безплатно.

Аз предлагам за да няма ПТП да се спрат автомобилите, а който не иска Бонус-Манус и после в затвора ,че не плаща.И също за тези който не искат да плащат ТОЛ такси на (построените магистрали с техни пари) някакви фирми оператори (концесионери) както и да ги кръстат то се знае кои са тези ,в затвора ,Да се знае че леко по леко перчема, ще ни обладае до( ограничителните кръгли атрибути) ооох почва да ми харесва(малко боли ама сладката болка).

смени ; бонбонките ; че мисълта ти плува като медуза в топла пача

Не спазва българинът ограниченията, а после сърдит , че го глобили. Камера-капан лично на него му били сложили , бал съм го това тъпо ограничение,в тия тъпи села,аз съм градски тарикат,а? Той карал само с 40 отгоре, ама невинен... Плати си сега,тарикат. Сам си си виновен!

Значи завишаване на глобите не върши никаква работа, освен да пълни бюджета на милиционерите ха ха ха

МВР на война срещу "войната по пътищата"... Трошки+алкохол и наркотици+изнервени шофьори+комплексарщина+чувство за безнаказаност+лоши пътища+корумпирани полицаи+стечение на обстоятелствата - лоши метеорологични условия; инфаркти...И пак сме №1 :((( === Пътищата в РБ са най-смъртоносните в целия ЕС. :(

Който иска да няма ПТП трябва да се съгласи на максимална скрост в населано място 30 км/ч. , а в извъннаселено - да може да се достига до 50 км/ч.

_stankow

Не е нужно да се обезсмисля автомобилният транспорт. И с колко ще нарастнат емисиите, колко време ще се загуби ...

значи, да върнем волските каруци за градовете и конския впряг между тях, таман ще съвпаднат по максимална скорост

Старшинка, при 140 км върху вълни и камери, които не е ясно за какво да се ползват, какво очакваш? Кажи каква е равносметката за велосипедисти те, защото те пък намалят май нищо че ги проверява КАТ в началото на зимата?

А а а така!

И за какъв чеп създадохме Агенция?За повече загинали и ранени ли?Абсолютно безсмислена и безполезна структура за нови и нови чиновници и за трошене на държавни пари.Закрийте я незабавно.!

Моята отговорност е на моето работно място и в семейството. А , твоята ?

Докато не почнат да се конфискуват колите директно на пътя няма да стане, булгаристанеца е просто и тъпо животно.

не е тъпо, а корумпирано

убитите по нашите пътища са между 500 и 1000, през седемдесетте са около 1000, докато през 80те убитите в ПТП в България са около 1500 човека на година. А тогава имаше в порядъци по-малко коли. Да не говорим за качеството на тези коли, автомобилните гуми, пътищата или пък технологиите. Така че стига всяване на паника от страна на новинарите. Новината е, че при 10 пъти повече коли на пътя имаме 3 пъти по-малко убити от катастрофи, като самото количество на катастрофи е почти едно и също!

Откъде извади тази статистика?

Да, така е. Колкото и невероятно да изглежда, четейки всекидневните новини за поредото ПТП, броя на жертвите по пътищата е намалял почти на половината спрямо 70-те и 80-те години.

Да де ама тогава първо коланите не бяха задължителни, второ колите нямаха еърбези, трето нямаха кнауч зони, четвърто гумите и спирачните системи бяха по-слаби и ненадеждни и т. н. Та просто тогава голям процент умираха при катастрофа. Но числата на ранените са 3800 за 1988ма срещу 9800 за 2018.

С акция 2 пъти в годината.

Министерство на истината работи

А нали направихте цяла агенция по безопасноста.С КАКВО ДОПРИНАСЯТ ,НАПРОТИВ ПОВЕЧЕ.И ТЕЗИ ПАРАЗИТИ КЪМ КОМУНОГЕРБЕРСКАТА КАЛИНКОВА АДМИНИСТРАЦИЯ. ВДИГА ИМ НЕПРЕКЪСНАТО ЗАПЛАТИТЕ,БОНУСИ ,А НАРОДА ИЗЧЕЗВА ,,ЕЙ ТАКА,,

шАфьорчето на Маджо министър ли са го направили?!

Милионери, стига сте ни чели статистики! Излизайте на пътя да спирате, проверявате и наказвате нарушители! Превенция иска ! И работа денонощно, ама на пътя,на живо

Милиционери

Намаляваме бавно, намаляваме бавно, неусетно почти-и-и

Нали създадохте комисия за пътна безопасност!?поредната партиина хранилка с чиновници и привилегии търтеи на народна издръжка?!

Ами да вдигнем глобите още повече и да почнем светим едновременно на къси и на дълги, а? Управленската импотентност на ГЕРБ няма граници.

Даже и на аварийки да караме...........

Е сега вече може бонус маус системата да се въведе и да бъдем ощавени като мокри пилета.Без това,така подредиха нещата ,че няма време за ропот.А произшествия по пътищата е имало винаги.Но мутрите застрохователи нещо са обеднели,та затова е толкова активно инфото в тази насока.

Дайте да не се оставяме!Справедливо е да бъдат завишени гражданските само на действителните ПТП,а не за 10 км отгоре .За това си има глоби!

И не забравяйте да включите фаровете...

Фаровете даже привличат жертвите като лампа против комари.Преди поне се знаеше, че като видиш фарове значи някой бърза.Сега стана като лъжливото овчарче.

Включените фарове са важни, но трябва да са автоматични,както по света,а не всеки път са ги мислиш

Всъщност са важни само за прозиводителите на петрол! В доста държави след като години са карали на фарове ги махнаха защото не помагат а вредят!!!!

Както се казва-"Органите ще работят за повишаване на резултатите". Амин!

Мерките които се взимат са с цел облагодетелстване на служителите на КАТ в личен план! Да опашат постепенно с камери цялата републиканска пътна мрежа като започнат от местата с повишена концентрация на ПТП! Кресненското дефиле го пътувам често на път за Гърция и почти всеки път има катастрофа! Там няма нито една камера! Да сложат през 10 или ако трябва през 5 км !

Мястото на камерите е там , където могат да нащракат най-много и най тлъсти глоби. Като например-някоя пешеходна пътека в някое почти обезлюдено село, по която радко минава някой, но някой гении е поставил знак за масимално допустима скорост от 30 км/ч. Е кой нормален човек кара с 30км/ч? И как се спазва такова ограничение?

Щом пише 30, караш с 30. Просто е,нали?

Как се спазва такова ограничение? Давам пример: мой познат излиза от магистрала с околон120 и влиза в градска зона с ограничение 50. Не намалява веднага , въпреки знака и въпреки,че знае, че още след, като е хванал изхода трябва.Спират го и плаща глоба $1500 +почти всички точки. Сега вече намалява веднага. По-евтино му е.

До "Я опитай", ами направо да сложат ограничение 20км/ч, що не? Така ако караш с 45км/ч, направо ще ни рендосват с по 100 лева, а не с някакви мизерни 50 лева. То щото това 45км/ч е някаква бясна и луда скорост, нали тъй, а? Такива ограничения 30 км/ч са нормални само пред входовете на училища, детски градини, а не нейде в покрайнините на обезлюдено село. Там поставен такъв знак си е просто един капан-хранилка за глоби.

До "Е така", къде е тая магистрала, която свършва в началото на града и трябва да намалиш от 120 на 50 км/ч? Този твой познат е подминал не един, а няколко знака за ограничение-първо знак за край на магистралата, което означава, че трябва да намали на 90км/ч, после няколко други знака за ограничение на скоростта и едва тогава е влязъл в града. Ами заслужил си е глобата, да кара с 120 км/ч в населено място си е сериозно нарушение.

Да те питам, ти като знаеш, че този знак е хранилка, защо се засилваш тогава? Нещо много са ти парите или какво?

Видими резултати !?

"От началото на годината са загинали 594 души...", а за 2018г. жертвите са 607 души... Аз на годишна база подобрение не виждам, въпреки многото нови катаджийски камери и огромния ръст на глобите. Т.е. мерките, взети до тук са неефективни, освен за бюджета, който се пълни от глобите. А може би точно това да е била целта, а не подобряване на безопасността по пътищата.

Напъна се планината и роди мишка. /център/

тия ша ни увардят

Когато,"НАЧАЛНИЦИТЕ" у нас, са със СИК-аджиийско и ВИС-аджийско ПОТЕКЛО, друго,не може да се очаква !!!