Москва предлага на Токио подписване на мирен договор до края на 2018 година
Без предварителни условия, после ще разговаряме като приятели, каза Владимир Путин
Обратно в новинатаКоментари - Москва предлага на Токио подписване на мирен договор до края на 2018 година | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Кимпере (нерегистриран)
3 години Тръмп унищожаваше С.Корея, та с умни ракети, та с кораби и т.н.Ядреното оръжие САЩ го вкараха в Ю.Корея още преди 40 години, въпреки договорите, че не могат да го изнасят в трти страни. С.Корея 10 години не яде и не спа, но създаде забележителна ядрена технология за да се защити. Именно ядреното оръжие постави Тръмп на масата за преговори.Ким му каза, ще ударим 5 промишлени градове на САЩ, но от корен, нападайте... Ю.Корея и Япония искат САЩ да изпълнят договора и да изнесат ядреното си оръжие от Ю.Корея. Те не искат да бъдат мишена, а да се обединят. САЩ навремето разделиха Корея и Виетнам на две. И на двете места ядоха здрав бой и още го помнят.
Мурзилажа (нерегистриран)
я се успокойте малко... дори ние сме ви били почти винаги и мнго зле... трябваше преврат да направите 44та за да не изядете боя и да ви изколим в добруджа за незнма кой път... айде съобразя
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Така пише в "Ньойският договор".
инфо (нерегистриран)
Погледнете тримата на снимката! Погледнете ги и си представете на тяхно място Ястреби на САЩ и НАТО в компанията на някоя евромажоретка. Кои вдъхват повече доверие?! ... Впечатлиха ме думите на Путин за евентуален ядрен сблъсък: "За какво ни е свят, ако в него Русия я няма?" ... Търпеливият, уравновесен и далновиден Путин е Дар божий... Сред политиците откачалки бол...
Японците (нерегистриран)
Си имат проблеми с навлеци също- индонезийски мюсюлмани. Турска работа.
Те (нерегистриран)
Мусулмани не пускат но основните им проблеми са със собствените им младежи и факта че вузовете им са пълни с китайци
Кънчо (нерегистриран)
Не изпитвам уважение към японците поне заради една причина - ядат интелигентни морски бозайници - китове. Да оставим въпроса, че ловят риба в целия световен океан и я влачат към Япония. Не че са толкова гладни, правят го просто защото е далавера. Наглостта им стига до там, че тези дни са отправили искане да се отмени напълно забраната за лов на китове /която и сега не спазват/.
селския бик (нерегистриран)
соросчета, ето ви истината- на Окинава е заровено кучето, не на Курилските острови. Съвместна декларация между Съветския съюз и Япония относно Курилските острови от 1956-та По време на мирните преговори от 1956 г. между Япония и Съветския съюз, съветската страна предлага да се разреши спорът, като се върнат Шикотан и Хабомай (двата най-южни острова) в Япония. В последния кръг на преговорите японската страна приема слабостта на претенциите си към Итурп и Кунашир (двата северни острова) и се съгласява да се заеме с връщането на Шикотан и островите Хабомай в замяна на мирен договор. Правителството на САЩ обаче се намеси и блокира сделката. САЩ предупреждават Япония, че оттеглянето на японската претенция за другите острови би означавало, че САЩ ще запазят Окинава, което кара Япония да откаже тези условия. САЩ заявяват, че мирният договор в Сан Франциско "не е определил суверенитета на отказаните от Япония територии", но че "Япония няма право да прехвърля суверенитета си върху тези територии." Въпреки това, на 19 октомври 1956 г. , в Москва, СССР и Япония подписват Съвместната декларация между Съветския съюз и Япония. Декларацията прекрати състоянието на война между Съветския съюз и Япония, която технически съществува между двете страни от август 1945 г. Съвместната декларация не разрешава спора на Курилските острови, чиято резолюция е отложена до сключването на постоянен мирен договор между СССР и Япония. Член 9 от Съвместната декларация обаче заяви: "СССР и Япония се споразумяха да продължат след създаването на нормални дипломатически отношения между тях, преговори за сключване на мирен договор. По този начин СССР, в отговор на желанията на Япония и вземайки под внимание интереса на японската държава, се съгласява да предаде на Япония островите Хабомаи и Шикотан, при условие, че действителното преминаване към Япония на тези острови ще бъде пренесено след сключването на мирен договор.‘
селския бик (нерегистриран)
Путин като подпише мирния договор, да обсъдят и връщането на Окинава... опа, там май едни други бяха окупатори... пардон! -Освободителите исках да кажа!
Горд Комуняга (нерегистриран)
Япония може да мине по комунягите за по малко от 24ч,по–напреднала е от тях поне с 1000г.
селския бик (нерегистриран)
Буахахахаха! един вид- също като Наполеон и Хитлер?
селския бик (нерегистриран)
всъщност мирен договор е можело да се подпише много отдавна, но нали ги знаете мириканците? натискат Япония да не подписва договор за да има нужда да я 'защитават от руската заплаха' и да има причина да държат окупационната си армия в Япония. Апропо, мириканците кога ще върнат Окинава на японците, която е много по-важен за Япония остров от някакви си пършиви Курилски островчета?
KGB (нерегистриран)
Новина би било ако Япония предложи на Русия да се подпише мирен договор. СССР, а после и Русия многократно са предлагали на Япония да подпише мирен договор при настоящето статукво. Но Япония не иска. Защото тя е загубила войната и е понесла всичките страдания. Защо й е на Япония сега и националното унижение да признае загубата на Севрените територии. И то доброволно. Няма как да се случи. А това с приедлаганото от Русия приятелство малко ми напомня на следната ситуация; А си свали гащите, пък си намажи задника с вазелин.... а после ще видим. Абе ще се разберем като приятели. Само идиот не би се сетил каво иска да постигне Русия. А японците може да са всякави, но не са идиоти. Това не са ви 80-те% дебили от БСП-то
селския бик (нерегистриран)
мноого си се обАркал! Не Япония не иска, а сащ не дават. Много подобна ситуация като с двете Кореи, които искат да подпишат мирен договор, ама това не е в интересите на сащ. Защото и в Япония и в Южна Корея трябва да има сащистански войски, за да 'ги защитават'.
l; (нерегистриран)
Мнго ясно, Русия, за разлика от САЩ, винаги е търсила мир, а не война.
KGB (нерегистриран)
Напълно е ясно че Русия винаги е търсила война. Обикновено с по-слаби противници. Като последн страхливец. Дали си стърува да напомням - Полша, Финландия, Литва. Латвия, Естония., Молдова, Румъния, България, Унгария, Япония, после пак Унгария през 1956, Чехословакия 1968, Афганистан 1979, Чечня, Сирия. Руснаците обичат на умряло куче нож да вадят. Виж, с чичо Хитлер са видяли зора. Още се насират от страх когато им се мерне немска каска.
селския бик (нерегистриран)
Буахахаха! Същите тези, които си изброил са нападани от Мурика, и в момента са окупирани от муриканците, ама хайде да не се спираме на подробности. А относно немските каски- няма как да се насират от вида на немска каска, защото руснаците навряха каските на немците в г*за така добре, че 70 години по-късно още им държи влага.
BGR (нерегистриран)
Абе KGB, спри се бре, толкова си прост, толкова много, че не можеш дори да осъзнаеш това си състояние. Русия била търсила винаги войната, защото Франция, Германия, Великобритания, Австро-Унгария, Османската Империя, Япония, САЩ и ... те не са търсили войната? Тя войната сама ги е намирала там където са си кротували тихо и мирно. Да те питам умнико през 1904г кой на кого обявява война в далечния изток Русия на Япония или Япония на Русия? Зная кой губи тази война, и то с услужливата помощ на Великобритания и не необходимо да злорадстваш.
тука (нерегистриран)
да напомня на руските пудели, че най -голямата рана на русия е точно японската война, която става апричина и за декабристите, унижението порт Артур и пр... ПРИЧИНАТА - ЗА РАЗЛИКА ОТ ДРУГ ПЪТ ИМАМЕ ЧИСЛЕНО РАВЕНСТВО НА 2- ТЕ ДЪРЖАВИ! А РУСИЯ НЕ МОЖЕ ДА ПОБЕДИ ПРИ 1:1! ЗАТВА НЕ СЕ ПЪНЕТЕ ДА СИ ГО МЕРИТЕ СЪС САЩ И НАТО! ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОБЕДИТЕ КОГАТО СТЕ ПОНЕ 2:1 - ТУРЦИЯ, ГЕРМАНИЯ, ФРАНЦИЯ, И ТО ОБИКНОВЕНО В ОТБРАНИТЕЛНА ВОЙНА!
селския бик (нерегистриран)
завалията! сега ако научи, че и Франция при Наполеон и турция при османците са били по-големи държави, направо трябва да си пререже вените!
абе (нерегистриран)
няма истински нюз оот русия - за тва се пънат тук подлогите да измислят такива! Русия е в международна изолация, няма никакви договори напоследък с изкл. на Ердиоган.
хаха (нерегистриран)
снимката с погледите на китаеца и японеца към руснака...безценно!
Да, да (нерегистриран)
китаецът го гледа със снизхождение и е леко отегчен. А японецът освен Курилите, ще грабне и Чукотка и Сахалин.
тцтцтц.... (нерегистриран)
Абе само да попитам мръснете съединени фашистки щати след като са победители и в двете световни войни с колко кв.км. увеличиха територията си и най-голямото си увеличение Аляска с война или с долари го постигнаха!!!
ами (нерегистриран)
точно тук ти е слабото място бе, глупак - именно русия е единствената, която си увеличи территорията, империята му с импперия гадна на злото!
дг (нерегистриран)
Ами като са такива приятели да върнат първо Курилите, на добра воля, и тогава да подписват приятелското споразумение.
Стига глупости (нерегистриран)
Ако Русия върне Курилските о-ви Япония ще поиска и о-в Сахалин. После всеки нещо ще поиска от Русия.
ee (нерегистриран)
Ало , Япония , Германия и Италия изгубиха войната !!! Нас как ни орязаха с Бяло море и Македония . И ние бяхме съюзници с тях .
Кайо (нерегистриран)
Справедливо или не, и независимо от исканията на съседни страни, от България нищо не е отнето след Втората световна война. Беломорска Тракия /без поречието на Марица/, част от Вардарска Македония и част от Егейска Македония /между Места и Струма/ са били предоставени от Германия на България за администриране, а не са били български територии утвърдени с договор. Можеше да бъдат утвърдени, ако Германия беше спечелила войната. Ето, например Южна Добруджа е върната на България през 1940 г. и не е отнета след това, защото е имало спогодба /макар че земите дадени на унгарците са им били отнети след ВСВ/.
KGB (нерегистриран)
Русия много пъти е предлагала на Япония да подпишат мирен договор за ВСВ. Но Япония винаги е отказвала заради Северните територии ( Курилските острови). Япония е понесла всички негативи от ВСВ, вкл. и загубата на тези 4 острова. И сетга, когато тя е първостепенна икономическа сила няма никакви основания да прави отстъпки. Защо са й? на Русия са й необходими японските високи технологии и японските инвестиции. И затов атрябв атя да направи отстъпките. Иначе за Япония това статукво може да продължава до безкрайност. За Русия е важно да има подписан мирен договор, за Япония - да си върне отнетите от Русия територии. И докато Русия не ги върне никакъв мирен договор няма да има. Японците са учтиви, вежливи, внимателни, но.... неотстъпчиви. След като повече от 70 години са изкарали без мирен договор нищо не им пречи да изкарат още толкова. А това с приятелството на Русия го знаем - докато има интерес с ати приятели, после ще те окупират като стой та гледай.
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Туньо, Туньооо, много тунинговаш драсканиците си.
ivan (нерегистриран)
А точно за какво и е на Русия мирния договор? Япония се нуждае от морния договор, не Русия! Дреме и на нея дали жапаните искат вова или онова. Никога няма да получат стратегическите курилски острови! Затова и Путин им предлага това и може би за един последен път, пък ако щът! Японците трябва да плачат за мирния договор и да се кланят даже!
KGB (нерегистриран)
Е, трябва да с екланят, ама не щат. Това ми напомня един виц от шопско: Една мома гледа един яко момък и му дума: "като те гледам таков як и врато ти цръвен, требе значи у куро да ти стае". Е, требе, ама нече. та и тази работа с кланянето същата
Ипон (нерегистриран)
Много слаб анализатор си. Лошото е ,че такива като теб стават и управници .
Жител на Курило (нерегистриран)
Курилите - на Курило!
Дада (нерегистриран)
Ми да дадат островите на Япония да подпишат мирен договор, и после да седнат да обсъдят къде да отидат островите. Лесно е нали?
Я да ни кажеш (нерегистриран)
Защо полицията пребиваше възрастни каталунци вместо мадрид да им даде исканата автономия?
Дада (нерегистриран)
Да ти кажа и защо в Америка бият негрите? Много си тъп, ама да ти кажа. Каталуния си има Автономия от много години
vvv1970 (нерегистриран)
А защо Русия окупира Ичкерия, Абхазия, Крим, Донецк, Луганск, ПРиднестровието???
ivan (нерегистриран)
А защо уса е окупирала Япония, Германия, Южна корея, Хаваи, Панама, Гватемала, Коста Рика и куп други и кога ще се махне оттам?
У лево (нерегистриран)
Мойто момиче, Япония е разгромена и окупирана държава. Не може да иска друго освен милост. Иначе досега да си е поискала територии и от американците. Лесно е, нали?
Мукавей (нерегистриран)
Говедата да си събират парцалите и да се махапония от Япония. Докато са там, мирен договор няма да има.
някой (нерегистриран)
Май не е далеч денят когато САЩ ще посвият знамената и ще се приберат в Северна Америка. Светът заслужава да си почине от техния терор.
някой (нерегистриран)
Май не е далеч денят когато Русия ще посвият знамената и ще се приберат в Русия.Светът заслужава да си почине от техния терор
От къде да се приберат (нерегистриран)
Нещастник?
От къде да се приберат (нерегистриран)
Нещастник?
vvv1970 (нерегистриран)
От всякъде , където са плъзнали!!! По - точно Ичкерия, Грузия, Украйна, Сирия, ЦАР и т.н.!!!
българче (нерегистриран)
Жълтите нямат друг избор, освен да клекнат. 73 години чакат от умрял писмо, и може да чакат още 73 000 години.
не си познал (нерегистриран)
Територията на Рашата в Източна Азия е пред преразпределение, а японците ще си вземат своето изчаквайки търпеливо китайците да им свършат работата.
ти па много познаваш (нерегистриран)
Щото китайците много обичат японците? Тъпак. Китай ще минат през япония като валяк ако решат.
българче (нерегистриран)
Не съм познал, ама съм познал.
българче (нерегистриран)
Не съм познал, ама съм познал.
Комаров (нерегистриран)
По-вероятно е тази територия да изгори под краката на кандидат- разпределителите, както вече се е случвало.
хаха (нерегистриран)
Малййй, соросоидната паплач скочиха като по команда. Тръгнали даже да слагат на Путин условия нашите сороси недокл.атени. И писанията им едни еднотипни, опорките прозират...
дамм (нерегистриран)
Пропускате нещо много важно, японеца е като циганина ( в добрия смисъл ) забавя, но не забравя. Да не мисли някой, че са забравили Хирошима и Нагазаки? Ако имат и най малък шанс да "оправят" Щатите, няма и да се замислят.
шинцо шинцов (нерегистриран)
япония трябва да поддържа приятелски отношени със съседите си, а не да се кланя на съмнителни соросоиди финансиращи тероризма и ислямския радикализъм по всички краища на света...
Не забравяй (нерегистриран)
Че все още и германия и япония са окупирани от говедарника.
Ей соросоидките (нерегистриран)
Неграмотни, колко бази имат говедарите в германия 73 броя и още толкова в япония. Това ако не е окупация незнам кво е?!
Павел (нерегистриран)
Вчера блини , хайвер , водка , 1.2 милиарда срещу двеста рубли . Тия дни саке , суши , вишни и всьо парядки . На Япония и трябват абсолютно всякакви суровини на по-ниски цени от на Тръмпи , на Раша и трябват най-вече кинти и те така . С учението къде ще прави тия дни и съюзник Китай , ВВ съвсем ясно показва , че му дреме относно ищасите на Алианса , в частност баш шефа му и съответно предлага навместо да си се дръвчат един на друг , да си поделят едни пазари без участието на США . За сега имат успех , баба Меркел каза на Тръмпи ДГД относно раша газта , Си се почеса по четала относно Тръмпи митата , джапанките със сигурност ще предпочетат да си поприказват и осигурят евтини суровини и "глобалния план" на Тръмпи всички да продължават да му подвиват коляно , ако и да ги товари с допълнителни мита и тормоз ще се срине с гръм и трясък . Развит капитализъм дейба , тук войната е само за маскарад и мерене на кой му е по-по-по- , коментарите на кой му дреме относно разни фронтове са силно неуместни .
Путлер иска да избегне (нерегистриран)
войната на два фронта.
ХАХАХАХАХАХ (нерегистриран)
Колкото германия има армия толкова и япония! Тези двете са победени през ВСВ понел?
така е (нерегистриран)
Путин разбира, че когато Китай му вземе Сибир, няма да име време и ресурс да защитава някакви си далечни Курилски вулканични острови и трескаво търси мир с Япония.
Ти по добре (нерегистриран)
Мисли за господаря си-кво ще прави като се отцепят аляска тексас и калифорния.
мхф (нерегистриран)
Дайте автономия на Курилите, и ще сключите договор. Върнете Крим, и т.н.
За протокола (нерегистриран)
Кога ще видим американците така да си раздават териториите?
>>> (нерегистриран)
Преди пропагандния напън на КГБ, в България рядко имаше новини от Русия. И нормално, какво има толкова да се пише за Кочината?? Сега всеки ден се публикуват изсмукани от пръстите елементаристики за Путин. Много е очевидно! Много! Само трябва да имаш очи за истината! Срам за вас "журналисти"!
! (нерегистриран)
хахаха, точно пък К.Тодоров е такъв виден русофил...смешник соросоиден
Смех (нерегистриран)
Дайте тогава и ние да си искаме териториите. Нищо че сме си загубили войните.
незнакомка (нерегистриран)
Русия никога не била по-силна и японци трябва да решат - мир или война. А насчет Курилски острова, те принадлежат и ще принадлежат на Русия!
opc (нерегистриран)
Що не направят един референдум, пък хората да изберат Русия или Япония ? М ?
права си (нерегистриран)
както и Сибир принадлежи на Китай. скоро.
Гриша Димов
Ами ако САЩ отстъпят Аляска на Китай??? Да му мислят в ГРУ какво ще предложат на Путин. Поне им се каза по нещичко ей така за ориентир все пак, тъй де.
Те не само аляска (нерегистриран)
Ще трябва да отстъпят а и още територии. Вече първият език е испански а скоро втория ще е китайски.
3евзек
Ох... най-сетне ще си починем. Вече 75 години обираме японски мандри и вече не се издържа от толкова сакура.
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Не се знае. САЩ още колко години ще обират, не само мандрите, а и много други неща.
й (нерегистриран)
връщай курилите на законния им собственик - Япония и подписвай..........
ХАХАХАХАХАХ (нерегистриран)
Натурален акт имат ли джапанките ХАХАХАХХАХ
opc (нерегистриран)
Рублата фърка, кагебеецът го удря на молби... Между другото, печална новина за феновете на Мазда. Щели да сглобяват двигатели в Расия. Голяма грешка или незнание. Те не са ли виждали руска сглобка ? Е, ще видят.
хм (нерегистриран)
За сглобките питай краварите, които използват само руски двигатели за програмите си в НАСА.
Соня (нерегистриран)
Въобще, има ли още някой идиот в България, който да продължава да вярва в спонтанността на руския етнически окупационен десант по Българското черноморие и да не си дава сметка за дългосрочните последици от престъпното бездействие (едно ПРОДЪЛЖАВАЩО престъпление срещу собствения народ без прецедент в Българската история) на управляващите ни днес руски наемници и лично на министър председателя .
opc (нерегистриран)
На президента, искаше да кажеш...Решетник...Радев, де. Знаеш го
Сам (нерегистриран)
Нали американската противоракетна програма беше пробит чадър според Рашките. Какво ги притеснява тогава?
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Я, верно ле? Не виждаш ли, надигащото се недоволство в Япония срещу САЩ. Япония се притеснява, не Русия.
Не става така (нерегистриран)
Япония е напълно размазана и окупирана в края на ВСВ. Японците трябва да целуват краката на победителите, че са ги оставили поне да дишат. Путин ще направи голяма грешка ако клекне на японците. Най-малкото ще стане за смях, което не му е за първи път през близо 20 годишното му царуване.
>>> (нерегистриран)
100 статии за Русия, нито една за държава от ЕС! Браво Дир.РУ!!!
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Оох, леелее маалееей и за теб няма погодия. Има статия за ЕС. Юнкер каза, че се премахв смяната на времето. Доволен ли си?
Столюбовъ
Да попитам американофилите, има ли днес държава с която Фащ да са пожелали мирен договор без предварителни условия?
Коко (нерегистриран)
Япония и Русия са били на прага да се споразумеят за курилите. И тези договори са били приети от Парламентите на двете страни. Тогава САЩ са казали на Япония, че ако сключи договора, САЩ ще окупират Окинава. И Япония се отказва. При предишна среща между Путин и Абе, Путин ясно го каза, а Абе го потвърди. Така че като пишете за нещо, отразявайте го пълно, а не изборно, което създава неточна представа за събитията.
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
При подписан мирен договор, ратифициран от двата парламента и 1956 година Япония се отказва.
WTF?!? (нерегистриран)
Тия верно са меганагли! Да върнат курилските острови първо!
ъу (нерегистриран)
А случайно да знаеш за какво са ги придобили? Ти що не върнеш на жена ти мръсните гащите в магазина?
Ami... (нерегистриран)
Не ги връща в магазина, защото с тях си бърше носа, когато е Xремав!!??;)))
Да бе да (нерегистриран)
Джуджето хитрува - как пък не - японците 70 години чакат да си приберат отровите - а Путьо ей тъй се надява - просто така да му клекнат.
тт (нерегистриран)
Що не си ги вземат от САЩ или така ти идва густо на душата, джендър загорял?!?!
az #ЛибераленКрах (нерегистриран)
Мирен договор ще има! Япония няма друг избор. След като Тръмп затвори анериканския пазар за азиатските стоки, Япония ще бъде принудена да се ориентира към РФ и Евразийския съюз, т.к. икономиката й е експортно ориентирана. Отдавна твърдя, че освен Япония, такава е съдбата и на двете Кореи, както и на КНР. Процесите текат с висока скорост. Регионализацията на света е в ход. А за да няма мирен договор между Москва и Токио след края на ВСВ е виновен Вашингтон.
редактор (нерегистриран)
Японските корпорации отдавна оперират на местна почва в Щатите, тва не е китайският случай с евтината местна работна ръка. И Тойота, и Хонда, и Сони са в Щатите и никакво затваряне няма да ги засегне.
az #ЛибераленКрах (нерегистриран)
Не съм съгласен, защото те отнемат от печалбите на американските корпорации от една страна, а от друга при евентуален срив на пазара в САЩ, което е почти сигурно за Япония ще е без значение дали корпорациите и оперират на територията на САЩ или не! Американският пазар, така или иначе ще стане неатрактивен...
До Либералния крах (нерегистриран)
Гореизброените корпорации имат заводи на територията на Щатите, в които работят американци, получават заплати и допринасят за съвкупното търсене в страната. Да не говорим, че са без конкуренция от страна на американски производители от много време.
Да бе... (нерегистриран)
САЩ и Русия са еднакви пазари, все едно е къде продаваш... Аман от псевдо експерти! Играта е много по-сложна, мирен договор трябва да има, но не защото Япония търси пазари, а защото Русия не може да си позволи да допусне установяване на нови американски ПРО (поне така му казват САЩ) в Япония! Ако четете анализите, Русия не само ще отстъпи спорните острови, но и ще отдаде "под наем" за 100 години част от о-в Сахалин на Япония. С това двете страни ще се обвържат политически, а и Русия ще получи голяма финансова инжекция.
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Да бе,... да. Зависи кои анализатори четем.
az #ЛибераленКрах (нерегистриран)
САЩ и Русия не са еднакви пазари, но когато нямаш избор, не можеш да изявяваш и претенции, нали?
Гриша Димов
Какво се разбира под "предварителни условия". Няма как да отсъстват такива, след като всяка от двете страни има конкретно предложение за мястото на срещата. Според мен най-удачното място за среща е в Пхенян. Тъкмо Северна Корея да се почувства по-сигурна, защото при една война между Япония и Россия, няма как да не се засегне и Япония. А колкото до скритите въпроси несъмнено нас българите ни засягат и то много. Япония познава най-добре нашата история та за това о време на честванията през 1981 г. ни изпрати телеграма с приветствие по случай 1600 години България, а не 1300 години, както се честваше. Според мен разумно би било Россия да се откаже от тези Курилски острови, като върне три на Япония и един подари на Северна Корея.При това, Россия не бива да се надява, че ще стане притежател или съпрритежател на депозирано в Япония злато в размер на 400 милиарда долара,понеже то е предопределено за РУСКИЯ ИМПЕРАТОР. УСИЛЕНО МИ СЕ СТРУВА, ЧЕ РОССИЯ ДЪЛЖИ МНОГО ПОВЕЧЕ НА ЯПОНИЯ, тъй като въвличането на Япония във ВСВ/в същност третата/ е политически ход замислен от грузинеца, разполагащ с оригинални машина, хартия и мастило за печатане на долари. Колко му е да си осигури гърба от към Япония. Ще запитате как това става с пари.Става с много пари, дадени на видни и влиятелни военни, с цел да убедят МС да започне война със САЩ- Пърл Харбър. И така САЩ се ангажират във войната срещу Япония, тоест против оста Рим-Берлин и Токио, нещо което е успокоило съветското ГРУ за хода на войната в гръб. Иначе казано, СССР въвлече САЩ във войната с този тактически ход при Пърл Харбър. Така виждам нещата, няма друго обяснение. 07 Декември 1941 г.?! Али- бализмите, че Зорге изрично донесъл, че няма да има нападение от страна на Япония, са без значение.Това е само фалшива пропаганда, за да няма съмнение какво в същност е приложил мургавият грузинец. Както казват южните ни съседи „парата такова фукарата”. И аз да имам тези парични възможности, ще създам даже и НАТО и още може би един два по-малки военни блокове… Като преди това ще си вържа гащите с таен Варшавски договор, за по-сигурно.
Муха (нерегистриран)
Ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха, Япония участва във войната на страната на Германия по сходна причини по която България участва на страната на Германия, само дето ние имаме повече историческо основание. Просто немците им казват, каквото си завладеете от англо-скаските из Азия си е ваше.
Abe, (нерегистриран)
Много написано, HO,.. Hищо, не казано,... плява !! Вероятно си чел нещо, HO,.. Hищо не си разбрал??? Може би ,.... си го чел на японски!!!!;)
ШИ (нерегистриран)
Те това парче е тъпо и лудо!
хаха (нерегистриран)
Путин е един демагог-фукльо и се мисли за голяма работа, че е някакъв фактор в света или пък световен лидер.
Чех Лю (нерегистриран)
Росене, гаси компа и отивай да готвиш, че деса е огладняла и ще има .... със страпона
рс (нерегистриран)
Кой си ти? Бивш президент на разпаднала се България, избран от един измамник и криминален престъпник!
гражданин (нерегистриран)
Примитивните руски азиатски комунисти от позлатен Кремъл от десетилетия плачат Япония да сключи с тях мирен договор, но без да връща японските острови. Същите тези азиатски руски примати не връщат на Германия Кьонингсберг (днешният Калининград), с който дори нямат граница. Не връщат Крим на Турция, понеже той е бил преди всичко турски полуостров, а не руски, но го присвояват с насилие от Украйна. Глупавият руски президент Путин прави другите на глупаци, а той се мисли за световен лидер, който ще нарежда от тук нататък как ще се разпределя света. Само че никой не играе по неговата тъпа, фалшива свирка. Един ден на света ще му дотегне този фуклив празноглавец плашещ света с унищожение и ще го размаже, ако преди това не го размажат самите руснаци заедно с цялата му комунистическа паплач от позлатен Кремъл.
Муха (нерегистриран)
Да пич, да го върнат на тевтонския орден, то по този логига да върнат всичките степи на всикото номад минало от там. Ние да върнем България ако не на римската то поне на османската империя....
регистриран (нерегистриран)
Путин добре е предложил, но Абе трябва да пита господарите си, преди да решава.
..... (нерегистриран)
.....абе може да се плати и в долари виж Аляска....
Муха (нерегистриран)
Може, когато нямаш достатъчно кръв на място да я защитиш е все едно как ще ти я вземат, може и с долари, може и да я подариш, а може и доброзорно.... Само доказва правилото, кръвта е скъпа вълута и всяко нещо, което може да вземеш на ниска цена е мнооооого апетитно.....
аз (нерегистриран)
Япония и Русия с мирен договор? Никога!
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Никога не казвай никога! Абе каза, при толкова много СВИДЕТЕЛИ в залата до края на годината трябва да го подпишем. Ние, сегашните ръководители на РФ и Япония.
нормалното предложение (нерегистриран)
А защо просто Русия не ги даде тези острови на Япония, без уговорки. На Япония не им достига земя, а Русия се разплула от излишък на земя?
BG1878 (нерегистриран)
Защото :)... Охотско море ще престане да бъде вътрешно за Русия. С всички произлизащи от това обстоятелства...
нормалното обяснение (нерегистриран)
Защото на милитаризираното джудже Ам-Гъл му се свидят едни 15 хил км2, където да си разполга оръжията за смърт.
Муха (нерегистриран)
В цялата история на човечеството територията се е заплащала с кръв. Всеки който има държава я е платил с кръв и знае, че ще я "продаде" само в същата валута, който забрави или неглижира тази аксиома губи държавата си.
историк (нерегистриран)
Само неграмотен може да го твърди! Съвсем скоро имаше размяна на земи м/у държави. Също вероятно не си българин, защото щеше да знаеш, че при Съединението (вземаме земя от османците) не е имало кръв. А Аляска съще е безкръвна. бе въобще си баси примитива!
До историк (нерегистриран)
Господин неолиберал, НИЕ НИЩО НЕ СМЕ ВЗЕЛИ ОТ ОСМАНЦИТЕ, САМО ТЕ СА ВЗИМАЛИ ОТ НАС. Всеки метър от тази земя, която обитаваме е платен с кръв. На всеки метър земя, която съседни държави контролират лежат останки на български герой борили се за нея. Съединението не е доброволно, ако незнаеш образовай се, това че е безкръвно е прсото стечение на обстоятелствата, а именно че османската империя няма ресурс. Да не говорим че като виждат колко евтино го взимаме това късче земя едни други съседи се полакомяват за него. Айде ходи лъжи други джъндъри и ги убеждавай в толерастия!
Историк-ибрик (нерегистриран)
При Съединението си връщаме земя, взета с кръв... много кръв.
ббб (нерегистриран)
На Япония като не ѝ достига земя, що не поосвободи малко на остров Окинава? Доколкото ми е известно, местните с ентусиазъм ще се съгласят.
руски мародер (нерегистриран)
" мирен договор до края на годината без предварителни условия."Кой взел,взел!!!
Муха (нерегистриран)
Че то така е на война, като загубиш плащаш, като спечелиш взимаш. За японците гадно, тотално унижени след капитулацията си от американците и окупирани и до днес, а руснаците докъдето стигнали там си и останали.
1234 (нерегистриран)
Кой взел - взел! Това важи за: 1. Великобритания 2. Франция 3. САЩ 4. Русия 5. Гърция 6. Турция 7. Полша 8. Италия 9. Испания 10. Швеция 11. България 12. Румъния 13. Корея 14. ЯПОНИЯ 15. Китай 16. Чехия Да продължавам ли? Всички ли трябва да връщат?
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
"Екзакта": ГЕРБ води с 9% пред ПП-ДБ, запазва се конфигурацията и в 50-ия парламент
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи