Моторист и шофьор загинаха след сблъсък край Кюстендил
Катастрофата е станала на пътя за Дупница
Обратно в новинатаКоментари - Моторист и шофьор загинаха след сблъсък край Кюстендил | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Катастрофата е станала на пътя за Дупница
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Сириец (нерегистриран)
У вас без воина повече умрял от нас.
Жалко за шофьора на колата (нерегистриран)
А на донорциклетиста дано поне някое здраво органче да му е останало...
хм (нерегистриран)
Жалко за шофьора. За моторист няма как да ми е жал.
Дапажия (нерегистриран)
ИНТЕРЕСНО МИ Е МОТОРИСТ КОГАТО ШОФИРА С ВИСОКА СКОРОСТ ДАЛИ СЕ НААКВА ТОЧНО ПРЕДИ СБЛЪСЪКА ,ЩОТО ТЕ КАРАТ СИЛНО ЗА КЕФ
Българин (нерегистриран)
Като видя някой да кара с над 100 км/ч в града го чакам скоро да му правя автотехническа експертиза на тежко ПТП със загинал. Така се самоограничава броя на опасните мотоциклетисти. Жалко, но факт от многодишната ми практика като експерт.
Хм (нерегистриран)
Колкото от вируса днес, толкова от катастрофата (само тази) . Хайде сега да затворим държавата и да забраним автомобилите, моторите, велосипедите. Нали сте много загрижени за животите, господа маскирани ръкавичари?
777 (нерегистриран)
Иначе казано,загинаха един човек и един моторист.
;; (нерегистриран)
Тежките ПТП за 2019г са 6730 с 628 жертви, от които с мотори са 408 (4,5%) и 35 жертви (5,5%). Регистрираните мотори са около 1/20 от броя регистрирани автомобили, т.е. 5%. Но, за разлика от при колите, далеч по-леки катастрофи с мотор водят до смърт на водача, т.е. ако моторите осигуряваха същата сигурност, каквато и колите, жертвите щяха да са единици. От всичко това следва и простият извод, че при шофьорите на автомобили некомпетентността и некадърността са далеч по-често срещани.
Бат Боян (нерегистриран)
Не е ли по-правилно да сравним и пробега /като километри/, както и това през кой сезон пътуват мотоциклетистите и колко км. "въртят" на сняг и поледица? Аман от стЪКМИСТИЦИ!
Мото Ристо (нерегистриран)
Данните трябва да се тълкуват внимателно, тъй като моторите се карат сезонно и обикновено - по-малко километри. Мотоциклетът си е по-опасното МПС - това е ясно. Това, което не е ясно, е защо я има всичката тая злоба? В Индия, Германия Китай и Норвегия има взаимно уважение между автомобилисти и мотористи. Да не споменаваме за страни като Италия и Гърция. У нас - много злоба и завист.
ха ха нещастни комплексари,самоубийци (нерегистриран)
Те мотористите понеже са все кадърни и компетентни,за това карат със скорости в пъти по-големи от разрешените и затова се самоубиват в пъти повече от автомобилистите.Значи стигаме не до компетентност,а до броя на гънките в мозъка.Преди дни един такъв компетентен и кадърен в центъра на Варна/бул.Мария Луиза/ мина на задна гума със около 100.Какво да говорим и как да ги съжаляваме когато се случи най-лошото.
до Мото Ристо (нерегистриран)
Чак пък завист и злоба?Не разбирам за какво може да завиждаш на малоумен самоубиец и за какво да злобееш,че някой не му се живее.
Batkoof (нерегистриран)
Само един елементарен въпрос, дали мотористите нямат и автомобили и с тях да правят простотии през зимните месеци?
Дидо (нерегистриран)
И търновските села е УЖАС - карат пили от село до села,т'ва знаци,мигачи - НЕ ЕБА*АТ патладжаните
толуп (нерегистриран)
А имаме най много полицаи на глава от населението в Европа.
;) (нерегистриран)
;) във всички села е ужас, затова имаше КПП едно време преди София.. българското село е без мозък
Коч маньовър (нерегистриран)
Досега като се трепеха откачалките с моторите се понасяше ,но сега започнаха да убиват и автомобилистите .
от фалшивата снимка не става ясно, но (нерегистриран)
Мотористът се ударил в насрещно идваща кола, която се е обърнала по таван. Загинали са мотористът на 31 години и 51-годишният шофьор на лекия автомобил, на път за кюстендилската болница. Движението в този участък на пътя е временно затворено
боклукът с мотора (нерегистриран)
да го осъдят за убийство по бързата процедура и да извземат всичката му собственост в полза на роднините на шофьора
Их бин айн виенер (нерегистриран)
Нали е умрял, как да го осъдят?
Rossi, amen amen Paolo (нерегистриран)
Само да попитам - моторът "пистарка" ли е бил? За един преAтел питам.
Пламен
Пази мотоубиеца.
ето (нерегистриран)
разхлабиха мерките и започна яко да се мре
дада (нерегистриран)
по-един или друг начин Годжито се оказва прав
годжи (нерегистриран)
ще викаш на майка си :)
Жик так (нерегистриран)
Ейй Годжи с Годжи такова!
Ееее (нерегистриран)
Мотористите реват, че им отнемат предимството, но като се движат с 2 или 3 пъти по бързо от позволеното, как да прецениш как да минеш.
333 (нерегистриран)
150 загинали пешеходци има миналата година. И те ли така са се движили с 2. 3 пъти разрешената скорост, че не са ги видели?
;; (нерегистриран)
Бре! А, мен що редовно ме засичат и ми отнемат предимството, след като съм с КОЛА и карам в ограниченията? Само си правите вятър на устите, иначе сте сакати, колкото си искате. Вече виждам 22-ма неандерталци да са съгласни с теб, ще видим колко ще се натруват за няколко часа ...
някой (нерегистриран)
Страничен удар във шофьорската врата - значи ляв завой на колата и 100 и кусур на мотора
Шофьор (нерегистриран)
200 и кусур
;; (нерегистриран)
Направо 1500 км/ч ... Първо, че тази снимка не е от това произшествие. Второ, поражението, което се вижда на тази снимка, се постига с по-силен шут. Ако е удар с мотор, примерно 100кг, не е бил с повече от 20км/ч. Което, всъщност, не е никак ниска скорост за удар. Затова не трябва да ви дават в училище да минавате в по-горен клас, след като елементарната физика от 4-ти клас ви е трудна.
Jeb (нерегистриран)
Почти всеки ден има такива новини. Време е да се вземат мерки. Всичко над 125 кубика да му вдигнат данъка сериозно и да се забранят след 22:00 в населени места.
Някой (нерегистриран)
ААА не така няма да предлагаш нормални неща. Сега е екстра иначе по новините ще трябва да се занимават с просто---тиите на депутатите, където всеки ден бистрят в парламента и току виж сме ги изри таааа ли
;; (нерегистриран)
Не знам дали си наясно, но реално си имаме закони, които да забраняват високите децибели, дори през деня. А, между 14:00 и 16:00, както и от 22:00 до 6:00, има допълнителни ограничения. Просто сега съвсем целенасочено не се прилагат тия ограничения. Помня, че като малък, по комунистическо време още, между 14:00 и 16:00 не ни даваха дори топка да тупкаме по стените на блоковете - само далеч от блоковете, но и там ако може, да е тихо. Е, тогава разни вещици прекаляваха, като не даваха дори да си говорим, щото много сме били шумели - ми, да си ходят на село при кравите, на тихото. Та, като изключим крайно изтрещелите, беше доста приятно.
... (нерегистриран)
На българите най-добре каруци само да са им разрешени. Пак ще намерят начин да се утрепят, но поне ще пазим екологията.
Иван (нерегистриран)
На българите не знам, но каруци основно използвате вашия етнос.
... (нерегистриран)
С тези лафове къртех в пети клас.
Зъл дух (нерегистриран)
Това да утрепеш автомобилист си е особен талант! Бай Ганьо на мотор!
Guest (нерегистриран)
Джийзъс Крайст ... всеки ден, всеки час ...
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно