Над 15 000 починали от Covid-19 в света, над 1 млрд. под карантина
Жертвите на заразата в Испания надхвърлиха 2000 души
Обратно в новинатаКоментари - Над 15 000 починали от Covid-19 в света, над 1 млрд. под карантина | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ГЛУПАЦИ (нерегистриран)
Света е пълен с глупаци, които не се учат от грешките на другите. Италия, Испания, Великобритания, Германия - всички бяха тръгнали за идеята за колективен имунитет - да оставят вируса свободен, да го преболедуват всички и така да мине-замине и без ваксина, защото било като грип, не било страшно..... Дааам, и сега същите държави ежечасно приемат панически ограничения, та да смекчат последиците на първоначалната си идея..... В Италия няма достатъчно гробищни парцели, армията не може да смогне да извози труповете... Испания е следващата по това нанадолнище. Заради тях в Европа много по-бавно ще отшуми заразата, което ще повлияе на всички, дори на държавите с по-строги мерки
Дада (нерегистриран)
Смъртност от началото на тази година 13 319 401 Смъртни случаи от заразни болести от началото на тази година 2 939 687 починали от Covid-19 в света 15 000 от началото на заразата или 1 на 2000 души умрели от заразни болети е умрял от Covid-19 Над 300 000 са открити заразени от вируса, т.е. смъртността е 5% спрямо засечените заразени Реално заразените са около 10 пъти повече или 3 милиона. Т.е. смъртността от вируса е 0,5 %. В най лошия случаи при заразяване на 70% от населението, починалите от заразата ще са 25 000 000 осносвно възрастни над 70г. Т.е. това е и групата на годишно умиращите 56 000 000 души. В следствие на икономическата криза се очаква по различни причини да умрат над 150 000 000 души. Досега бях за мерки против заразата, но математиката и статистиката показват, че всички мерки против вируса са по-вредни от самия вирус. От умиращите 53 000 000
ДА, АМА НЕ (нерегистриран)
Забравяш една маааалка подробност - 15,000 смъртност при все мерките на карантина и ограничения. Т.е. ако я пуснем тая чума на воля - може би процента ще е доста по-висок, най-вече защото болниците по света няма да могат да поемат болните. После, казваш 300,000 болни в света - НЕ!!! 300,000 са болните от тези, които са тествани и в този ред на мисли може да има умрели, за които да не е доуточнено от какво са умрели, може да е COVID. Така ако в следващите 4-6 месеца от 7млрд население се разболеят от корона 70% - около 5млрд, от тях ако 10% са тежките - 500млн и при една по-благоприятна прогноза - умрат само половината - УАУАУ - 250млн за 6месеца - уау - така вече към коя графа ще го прибавиш И в крайна сметка в Италия и Испания, и Великобритания се бяха пуснали по твоята идея и що стана, че екстремно бързо смениха плочата?
Я, пак (нерегистриран)
Математиката ти е субективна, опитай още веднъж! Скромните 15,000 са след ограничителните мерки. Ако няма ограничителни мерки процента може би щеше да е 100% от тежките случаи, които пък били 10-15% от всички болни. Т.е. ако населението на земята е 8млрд. счита се, че без контрол ще се заразят 70% от населението - 5,6млрд. От тях тежките случаи ще са около 10-15% или 840млн - и от тях ако измрат 50% - 420млн - как е? Като грипче, а? И ако всичко това стане в рамките на 3-4 месеца - по улиците ще има само катафалки и ще работят само погребалните агенти
МАНИПУЛИРАШ НАГЛО! (нерегистриран)
Тези смъртниу случаи от зарази, ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ТЯХ СА В АФРИКА И АЗИЯ! В държави в които нито има вода, нито се спазва елементарна хигиена. А има и такова понятие ТРОПИЧЕСКИ БОЛЕСТИ. Свързани с горещия и влажен климат около Екватора. Но тия смъртни случаиу НЕ СА ЕВРОПЕЙСКИ СМЪРТНИ СЛУЧАИ. А коронавируса ТОЧНО ОБРАТНОТО, ПОРАЗЯВА НАЙ-ВЕЧЕ ЕВРОПА. Твоите статистически манипулации са като в оня виц, ако в една кошница има 20 круши и прибавим 10 ябълки, колко общо круши ще има в нея? Че и твоята работа., манипулативна СТАТИСТИКА-СТЪГМИСТИКА.
Съгласен (нерегистриран)
Да, браво за този коментар! Лудостта на хората ще убие в пъти повече от вируса.
Български тарикат (нерегистриран)
1 милиард под карантина по света, а в България се намират умни глави дето викат - всичко е измама, долу правителството! :)))) Умен народ сме - от най-умните! Всичко знаем, всичко можем! Красиви сме, способни се! Единственният ни проблем е, че сме бедни!
Сведение (нерегистриран)
В света дневно умират 150 000 човека, т.е 15 000 умират за 2.5 часа.
лъжливото сведение! (нерегистриран)
Естествено, че умират И гениалната СТОЯНКА МУТАФОВА умря на 95-97 години някъде. Доста хора умират на 100 години. Ти видял ли си някой човек на възраст 120-150 години? Искаш хората да не умират поради преклонна възраст и старост ли? Умират по естествени причини, а не преждевременно!!!
Я! (нерегистриран)
Я пак! Досега в света никой ли не умрял преждевременно? Ако умреш от инфаркт на 30 или те сгази кола каква смърт е?
Циник (нерегистриран)
Всички станахме апокалиптици. Някои не искали да мрат от корона. Други не искали да мрат от глад. Никакъв консенсус в обществото. Така и ще си отидем от този свят без да сме постигнали съгласие от кое се мре по-добре.
Ка (нерегистриран)
Колко са в момента ОЗДРАВЕЛИТЕ? Да, знаем фразата "300 000 заразени". Може и да е вярна, но не по начина по който се представя. Истината е, че в момента установения брой хора, КОИТО МОГАТ ДА ЗАРАЗЯТ ДРУГИ, е не повече от около 120 000 - 150 000. Останалите СА ОЗДРАВЕЛИ! И ако са оздравели, те вече не могат да пренесат заразата! Колко обаче е тази цифра точно днес, до момента? Като пишете "300 000 заразени", по тази логика когато свърши епидемията и останат последните 10-тина болни, вече на оздравяване, вие пак ли ще пишете "До днешна дата има 5 милиона заразени" (примерно)?
Ка-2 (нерегистриран)
НЯМА ОЗДРАВЕЛИ ПО СВЕТА ОТ КОРОНАВИРУСА! Това си го набий в кухата кратуна! Има все още неумрели. Които ще умрат след 3 до 5-6 месеца. Засега са ги закрепили, чрез ежедневни инжекции и системи. ЗАСЕГА! Вие сте луди за връъзване, драскачите тук!
Ми не е така (нерегистриран)
Те и смъртността така я смятат. На всички заразени,а, коко от заразените ще умрат. Добре айде на твойто. От 350000 вадим 100000 излекувани. Ама смъртността я смятаме на излекувани умрели. Ми 13%задеа.После заразените са поне 5 пъти повече, а някой смятат че са 20х.Нито една държава досега не е тествала всички граждани. Както и никой не тества всеки труп. Властите знаят
Дада (нерегистриран)
Там където има много хора над 80 години има много жертви. Там където средната продължителност на живота е около 70 години жертви почти няма. средна продължителност Италия 83,1 г. Испания 83,4 г. България 74,9 г. Русия 71,3
професор-докторе (нерегистриран)
Няма възрастови ограничения за КОВИД вируса. засяга дори съвсем малки деца. А наскоро и две кучета в Тайван се заразиха и умряха. Ти нова медицина ли ще измисляш? Ама още не си станал генерал,а?
Буба Мара (нерегистриран)
По данни на НСИ през 2018г. в България са починали 108562 души или по 9000 на месец.Не си спомням да е имало извънредно положение.
Varna (нерегистриран)
Значи изолираме се всички, за 3седмици, на края на периода сутринта, всички излизаме, пеква едно хубаво слънце вируса си е стегнал бъгажа и напуска пределите на истрадалата ни родина, казвайки ни на чист английски, хайде бай бай. Така България се превръща в един оазис на спокойствието, всичко си е по старому, даже по хубаво. А в останалия свят, вируса вилнее с пълна сила, милиони хората умират но на нас не ни пука, ни е сме си свършили рабитата, да го духат бедните. Дори и да използваме същата аналогия за цяла европа, пак цялата тази история е една утопия, която няма как да се скучи но постоянно ни се пробутва от управляващите като единствена алтернатива. Можеби те никога не са чували за бангладеш, пакистан и много други страни които заевиха, че карантината при тях е невъзможна. Но какво очакваш от политици които не могат да покажат България на картата.
Бангладеш на Балканите (нерегистриран)
На мен не ми се иска да сме Бангладеш на Балканите, нито Пакистан
Varna (нерегистриран)
Да си чувал, че вируса не признава граници ако не, ще го разбереш като трите седмици станат три месеца, после шест, година, може и две.
Испанският грип (нерегистриран)
Испанският грип е продължил 2 години. Не е било само карантини за всичките две години, но са поживели хората в отчуждение и на затворено и зад маски
Varna (нерегистриран)
За 100 години обществото, особенно западното,се е променило тотално. Я си представи ако загибим една четвърт от чевочеството за две години. Тогава лудият макс ще ти се стори детска играчка.
ИСПАН (нерегистриран)
Като гледам ситуациите в Испания и Италия - май западното общество беше готово да изгуби 1/6-1/5 от населението на Европа
циник (нерегистриран)
За 2019г. починалите в САЩ в атмобилни катастрофи са около 40 000 ..., но автомобилната индустрия на затвори врати, на наложи карантина на автосалоните, не отнема шофьорски книжки ...
Шило
Грозна статистика! И като човек си представи, че това са хора от 6-7 държави максимум, става още по-грозно. Щото са все такива, където има масови изследвания. А не палят свещи, като у нас!
Ами.. (нерегистриран)
за да не умират, толкова хора ...да сменят работният цикъл??? Hапример: Eдно време, хората по точно дюлгерите (зидарите) са забивали теслата в сачака по Димитровден и са я откачали отново по Велик ден ..тоест цяла Зима в къщи и на пролет на работа!!;)) Дали ще им излязът сметките на "Работодателите"???;))
Привърженик на строги мерки (нерегистриран)
Скромните 15,000 са след ограничителните мерки. Ако няма ограничителни мерки процента може би щеше да е 100% от тежките случаи, които пък били 10-15% от всички болни. Т.е. ако населението на земята е 8млрд. счита се, че без контрол ще се заразят 70% от населението - 5,6млрд. От тях тежките случаи ще са около 10-15% или 840млн - и от тях ако измрат 50% - 420млн - как е? Като грипче, а? И ако всичко това стане в рамките на 3-4 месеца - по улиците ще има само катафалки и ще работят само погребалните агенти
666 (нерегистриран)
Мутафчийски, ти ли си?
,., (нерегистриран)
Не кака ти Курнела, която спряга поредната революция, ползвайки заразата.
М. Константинов (нерегистриран)
Не, математическата катедра на БАН и СЗО съм
вируслав (нерегистриран)
Само не разбрах, като всички сме измрели, кой ще кара катафалките и кой ща работи в погребалните агенции?
Именно (нерегистриран)
Даже няма да има и кой да печели от погребенията
... (нерегистриран)
Чакам "дървосекача" и "JeSuisDobrichlia". Надявам се да не са от 15000 -те хиляди.
Коментар ..;) (нерегистриран)
Човешкото безумие,.. ЗА ПАРИ... е по голямо от ВСЕЛЕНАТА!! Егоизъм и надпревара:... АЗ,... да имам ПОВЕЧЕ ПАРИ е... НАЙ ГОЛЕМИЯТ ВИРУС !! САМО ,...ТОТАЛНИТЕ БЕДСТВИЯ и ТРАГЕДИИ ...СПЛОТЯВАТ ХОРАТА!! НО,... ВЪПРОСЪТ е:... ЗАЩО,... ТРЯБВА да ПРЕМИНАВАМЕ ПРЕЗ ...БОЛКАТА,...КОЯТО САМИ СИ ПРИЧИНЯВАМЕ????;))
ХМ! (нерегистриран)
това да не е намек, че сами сме измислили вируса? Направили сме си го, а? Та да ни боли?!
Коментар..;) (нерегистриран)
Хубаво е, че се ЗАМИСЛЯШ !!!;) Но, ...какво ще РАЗБЕРЕШ... си е Tвоя работа!!!;))
Франк Лойд Райт (нерегистриран)
Откакто се появи този вирус, народът спря да мре от други болест!
Mda,.. (нерегистриран)
...и от автомобилни катастрофи и да се убиват за ПАРИ!!!;))
Ikonomist (нерегистриран)
В началото на февруари изкарах най-странния грип през живота ми. Първият ден започна като нормален грип с пълната му картина. Вечерта спах 14 часа на другия ден се събуждам и очаквам да ми е много зле, а нищо ми няма. После леко се поразкшлях за примерно 2 дни. и на четвъртия бях здрав. Сега почти два месеца по-късно почнах да търся в интернет, но не намерих коронавируса как протича в най-леките случаи. Някой друг имал ли е подобни симптоми и знае ли как протича в най-леката му форма?
1 (нерегистриран)
В най- леката му форма може да протече без никакви симптоми, както стана ясно. Изследвайте Ig G, когато това е възможно с новите тестове.
мамка му (нерегистриран)
извънземните вече няма къде да кацат
цвъри (нерегистриран)
Не е възможно в развитите европейски страни заразените да са хиляди, а у нас стотина, двеста .... Щаба дава ли достоверна информация? Кой го контролира ?
Fen (нерегистриран)
Как да е достоверна като ни лекуват по телефона.Просто е официална.Диагностицират само случаите които стигат до болница.
плюс (нерегистриран)
Тези, които стигат до болницата и контактните им. Но по този начин върви диагностицирането в цяла Европа. Само в Ухан и Южна Корея имаха по-мащабни способи за мерене на температура и чрез нея улавяха повече случаи.
... тръпко тръпков ... (нерегистриран)
Официалната данна, колега трябва да е точна. Т.е. достоверна. Или да се каже условността.
k (нерегистриран)
Едва ли в "'развитите'" страни здравеопазването е перфектно.
Случаен (нерегистриран)
Доказан с корона не е равно на носители на корона. Я колко случая у нас са резултат на случайност? Мисля, че 100%. Установяват 1 в тежко състояние и като тестват контактите му (Не и 100% от тях, че е невъзможно), я, корона до корона и при много други. Тая "битка" е обречена. Дано отщрият бързо лекарство и ваксина, че ловът на вещици ще ни погуби като общество.
.*. (нерегистриран)
да, да не стане късно, момче! Какво си се раздрънкал! А/м /аха!
Надяваме се хората да се променят след кризата! (нерегистриран)
В Германия и Италия се обръщат нещата в положителна посока! Дано до месец тоя проклет вирус да е минало,но пък хората дано си направят сметката,дали не трябва коренно да си променят мисленето и да започнат да си помагат един на друг,а не да продължат по същия начин,както досега,всеки да си гледа него си и само едното трупане на богатства да е важно...
Да си помагаме (нерегистриран)
++++++++
Ако (нерегистриран)
това е вярно което от днес че Доналд Тръмп е пренебрегнал предупрежденията на американските тайни служби за случващото се в Китай означава позор.Това е най главния факт за смърта на десетки хиляди хора дотук.
Valentin Ginev
Голяма драма... Колко хора умират от всякакви болести, най-вече от малария и обикновен грип. А защо не кажете, че в Китай от блозо 81 000 официално заразени, има над 71 000 излекувани? Ама не, друго си е да знаем колко са умрели, нали?
м даааа (нерегистриран)
7 000 000 000 население на земното кълбо! починали ако са 3% трябва да 200 милина...
Обикновен Българин (нерегистриран)
Нека не се възприема като реакция срещу мерките на щаба с борба с корона вируса у нас , НО ако се поинтересувате колко са се споминали от грип , по години назад във времето -ще установите , че са били В ПЪТИ ПОВЕЧЕ от “скромните” 15 000!!! А ако се поинтересувате от умрелите от глад и болести в Африка през последното деситилетие -случващото се сега ( в Европа!) съвсем ще избледнее .
SKROMNITE (нерегистриран)
Скромните 15,000 са след ограничителните мерки. Ако няма ограничителни мерки процента може би щеше да е 100% от тежките случай, които пък били 10-15% от всички болни. Т.е. ако населението на земята е 8млрд. Счита се, че без контрол ще се заразят 70% от населението - 5,6млрд. От тях тежките случаи ще са около 10-15% или 840млн - и от тях ако измрат 50% - 420млн - как е? Като грипче, а?
ММ (нерегистриран)
Недупостимо е да се сравнява корона вируса със грип. Общото между двете е само че се разпространяват по въздушнокапков път. Що се отнася за Африка и сега не се знае нищо за там. Много от африканските държави както и Сирия не дават данни за заразени здравната им система е на ниско ниво.
skromna35
Знаеш ли какво е експонента?
Китайската Чума Ухан (нерегистриран)
Китайският Комунизъм Вече Уби 15 000 души из Цял Свят и това е Само Началото! Ще има ли Достойни и Смели да се Изправят Срещу Бандата Комуняги от Пекин с Главатар СиЗинПин?!
Аз (нерегистриран)
Сериозно ли 15 хил в световен мащаб за 3 месеца станаха най-големия проблем на света? Те половината от Китай дето допреди няколко седмици никой не го взимаше на сериозно. Цялата работа е развей прах да се прикриват много по-глобални машинации докато балъците се плашат с тоя грип.
Аз (нерегистриран)
Ее, иииии? През комунизма в БГ са избити 300 000 души като кучета. 15000 в света нищо не са.
Иван (нерегистриран)
Огромна грешка в начина на изразяване и това води до паника. Тези 15000 не са починали ОТ вируса, а са имали вируса. По данни от италианското здравно министерство, вирусът вероятно е причина за смртта на само около 12% от количеството случаи. Не е доказано от какво точно са починали, защото са имали много допълнителни заболявания. В същия доклад се казва, че 70% са с две и повече болести, а 50% с три и повече болести. Ако погледнем и възрастта - 90% са над 70, а 10% над 90 годишни. Мисля, че погледнато така, картината не изглежда толкова страшна, че да се затворят цели държави. В Англия от днес са отменени всички операции, включително и животоспасяващите. На никого не му пука, колко ще си отидат от други болести.
Fen (нерегистриран)
Набляга се на брой починали нарочно. Грипа е само причина за нова финансова криза.Ако кажат,че вероятно в момента милиони са заразени, процента ще се развали и целта няма да може да се изпълни. Сигурен съм, че скоро ще лъсне истината и гледай как всички ще се правят на ощипани.
???? (нерегистриран)
Недоказано е, казваш, от какво са умрели..... Е, как преди началото на епидемията в Ломбардия не умираха по 500 човека на ден? И как интензивните отделения не бяха препълнени преди края на февруари?
Fen (нерегистриран)
Това е така защото са болни доста висок процент , предполагам 60-70. Усложнения се получават предимно при възрастни пациенти. Средната възраст на починалите в Ломбардия е 80.5 години.
Иван (нерегистриран)
Само за справка, годишно в Италия от грип умират около 8000 човека, около 120000 се разболяват от Пневмония, около 2000 умират на ден. Тази година смъртността се отличава много малко от средното, макар за момента да е малко по-ниска. Нужно е също да се отбележи високата средна възраст на населението, а също и фактът, че северна Италия е с най-ниското качество на въздуха в Европа.
ДО ТРОЛОВЕТЕ (нерегистриран)
До троловете и други безмозъчни недоброжелатели: Какво казвате? Леко грипче, да го караме на крак, да не спира живота, за да не съсипем икономиката? А, камиони за извозване на труповете имаме ли достатъчно?
Valentin Ginev
Голяма драма... Колко хора умират от всякакви болести, най-вече от малария и обикновен грип. А защо не кажете, че в Китай от блозо 81 000 официално заразени, има над 71 000 излекувани? Ама не, друго си е да знаем колко са умрели, нали?
888 (нерегистриран)
Обаче оздравяха защото се даде възможност на здравната система да ги лекува. След като ограничиха разхождането по улиците - болниците успяха да се фокусират върху лечението
цвиня (нерегистриран)
Браво, много хубаво коментиране
One wise (нерегистриран)
Ако не беше Covid-19 нещо друго щеше да е , на тази възраст обикновено почиват , каквото и да ги хване. Аз също щях да почина 2018-та от първообраза на короната, добре че имах човек да ми купи точните лекарства.
пфф (нерегистриран)
Колко млн. починали в света от грип или други болести? Защо точно е сега карантина? Нещо измислена работа на изроди е като Сорос...
Илон (нерегистриран)
Не друго е - живеем в симулация, а в момента се правят преобразования в матрицата и не трябва да има много свидетели
Замислен (нерегистриран)
Една седма от света под карантина. 15 000 починали. Числата ме карат да се замисля.
з (нерегистриран)
Само в жалка имитация на държава ката нашата, едни тикви могат да обявят извънредно положение без да са готови да него. В държавния резерв няма дори маски, какво ли остава за лекарства, а за пари и дума не може да става.
Predator (нерегистриран)
Ти държавата ли чакаш да ти прави децата?
Цифроман (нерегистриран)
А колко бяха при ТОРС и Свински грип?
Асмодеи (нерегистриран)
Номера не ми при тези,затова сега номера минава на 100%
Грип (нерегистриран)
Не, че е за успокоение, но прочетох, че всяка година от грип умират между 260 000 и 640 000 души. Въпреки това се пазете и спазвайте мерките, но без паника.
Fen (нерегистриран)
Те не заслужават нашето внимание щото си умират равномерно. По жестоко е да умреш от коронавирус.
европа (нерегистриран)
Трудно ще превъзмогне тази зараза,защото всичко е произведено в Китай от лекарства до всичко останало.Заразата издва точно от тези производства.Бог да ни е на помощ.
КАЛИТКО (нерегистриран)
Дайте да опитаме ВСИЧКИ държави да карантинират ВСИЧКИ граждани и поданици за 20 ДНИ. При драконовски мерки за изолация. 20 дни всички ще изкараме някак. И да го убием това чудо. И да се свършва.
А (нерегистриран)
Верно си калитко. За 20 дена знаеш ли колко хора ще умрат или ще имат нужда от медицинска помощ, без да са доближавали коронавирус
SARS-CoV-2 (нерегистриран)
100 000 преболедували, 15 000 умрели или 15% смъртност! Нали беше Лек Гриm?!
Чуек (нерегистриран)
Ти шегуваш ли се?
това е (нерегистриран)
официалната статистика съм днес: 115 669 преболедували 15 315 мъртви за съжаление шега няма, въпреки че точно сметнато е 14% смъртност!
Fen (нерегистриран)
При 350 000 случая в момента и 15 000 починали процента е 4,5 %.А не знаем реалния брой на заразените, а само на ДОКАЗАНИТЕ.
666 (нерегистриран)
Нещо смяташ по трънски. В момента официално заболелите са 300 000. Колко са на практика - вероятно 6 - 700 000.
Fen (нерегистриран)
Според официален сайт в момента са 350 514.
ами (нерегистриран)
вие болните в момента може ли да кажете, дали ще се излекуват или ще умрат, т.е. какъв е изхода от болестта им. В момента случайте с изход са 100 000 излекувани, 15 000 умрели. Сами си смятайте процентите, които очевидно са около 15%.
Китайска Проказа Яде Европа (нерегистриран)
КОВИД-19 = Китайска Остра Вирусна Инфекция на Дробовете 2019!
Да знаеш! (нерегистриран)
Набиването в главите на простите лъжливи названия има временен успех.
Корона Вирус (нерегистриран)
Китайски Вирус Ухан!
Асмодеи (нерегистриран)
Потърпете още малко,лятото ще има ваксина и всички ще се втурнат да се ваксинират. На безработните и социално слабите държавата ще поеме ваксините.Те ще са задължителни. Остава въпроса,......какво ще има в тези ваксини-като съставка и т.н )))))????
Кольо (нерегистриран)
През 2009 в света са починали около 500 000 от птичи грип. Защо сега при 15000 починали е блокиран целия свят !? Някой от журналистите да зададе този въпрос на щаба !!!
Асмодеи (нерегистриран)
Защото трябва да се държат хората за топките здраво,трябва да са роби,а сега малко се понаядоха. Затова и този вопъл подет от медиите и т.н. Че те от глад умират повече по света,отколкото от корона вируса. Всичко това ще доведе до анархия,и тогава ще има нов ред ))))
Mikko Hyvonen (нерегистриран)
За съжаление си абсолютно прав ! Ще настъпи анархия в света , може би и война ! След това ще дойде нов световен ред !!!
Вирусолог (нерегистриран)
През 2009 не са разкарвали камиони с трупове. И болниците не бяха препълнени. Така че има разлика. Питай американците след седмица. Там кризата сега започва.
Ъъъъъъ (нерегистриран)
През 2009 всеки починал ли горяха в крематориум, както сега, че да ги возят с военни камиони из страната?
Ъъъъ (нерегистриран)
Понеже това е в НАЧАЛОТО на експоненицалната крива!??
ТАКА ЛИ? (нерегистриран)
А КОЛКО СА ПОЧИНАЛИ ЗА ТОВА ВРЕМЕ, ПРЕЗ МИНАЛАТА ГОДИНА, И ДАЛИ НАИСТИНА ИМА РЪСТ НА СРЕДНАТА СМЪРТНОСТ ИЛИ ТЯ СИ Е СЪЩАТА? М?
Бат Жорж (нерегистриран)
Заразиха света тия китайци
ДА ЛИ СА (нерегистриран)
КИТАЙЦИТЕ ? НЕЩО В ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ СИМИСЛЯ, ЧЕ ТЕ СА ПОТЪРПЕВШИ...
Асмодеи (нерегистриран)
Прав си приятелю,вируса бе изпуснат(пуснат) от корпорациите на САЩ,но това не означава че и Китай няма вина.Защото се е разиграло в най-голямата биолаборатория в света в Ухан. Но американците са виновни на 99%
помисли си пак (нерегистриран)
Едва ли те заразиха света
НАЙ
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Главчев: Можеш да излъжеш много хора за кратко време, но всички и завинаги - няма как
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно