Намален брой тестове и по-малко установени с вируса за последните 24 часа - 1043
Почти 2000 души са в болниците, като точно 138 от тях - в интензивни отделения
Обратно в новинатаКоментари - Намален брой тестове и по-малко установени с вируса за последните 24 часа - 1043 | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Мунчо (нерегистриран)
Най много заразени имало сред посетителите на нощни заведения - 41%.(от друга статия) Как ги сметнахте тези проценти? Правихте тестове на изходите на заведенията ли? Или питахте всеки като му правите тест дали хойка? Въпросите са много. Как господата Гейтс, Рокфелер, Блумберг, Сорос и др. техни приятелчета още 2015 г. знаеха какво ще стане през 2020. Кой още напролет разбра че есента ще има "втора вълна"? Защо сега точно преди изборите в САЩ процентите скочиха от 5-6 на 15 - 25 от тестваните. Как едновременно във всички европейски страни еднакво се вдига процента - май нещата се управляват от едно место. Европа е лесна и лакома плячка. (а останалите страни кучета ги яли) Как Борисов имаше два отрицателни теста и трети положителен? Някой проверява ли дали тестовете са читави? Може да са лотария с повече "печеливши" картончета. Защо пробите не се гледат на електронен микроскоп - някои поне за удостоверяване. В някои страни въведоха вечерен час - този вирус да не е нощен хищник. Някой гледа ли дали се е променила общата смъртност? Кой дава парите за "борба с коронавируса"? Едно е ясно и без въпроси - много хора ще останат без работа и ще умрат от глад. Много предприятия ще фалират и ще бъдат купени за 1 д. чисто ново напечатан. И най-лошото е че ще бъдем управлявани като овце "за наше добро"
КПП (нерегистриран)
на резиденция Бояна, моля! И Банкя, за всеки случай, Минсъвета е блокиран от 100 дни.
Значи е вярно (нерегистриран)
Препоръката на СЗО към България е била да се намалят бройката на тестовете, че нямаме толкова сертифицирани лаборатории. Колкото се опитват да ги изкарат.
Няма , няма (нерегистриран)
никаква връзка между броя на тестовете и броя на установените заразени .... Това ни се наливат в главите от началото на епидемията ! Само дето винаги при по-малко тестове се установяват и по-малко заразени, а при повече тестове-съответно и повече заразени... Но иначе няма връзка ! Очевидно зависимостта е случайна !
da (нерегистриран)
запиши трети клас математика имаш нужда тъпако
не разбирам (нерегистриран)
"Почти 2000 души са в болниците, като точно 138 от тях - в интензивни отделения" кое му е точното на числото 138?
По-зле щеше да е (нерегистриран)
ако бяха написали "около 138 са в интензивното" ! Иначе 138 си е точно число ! Въпроса е към кой момент ?
Как е в науката (нерегистриран)
Ако напишеш 138.00 значи си измериш до този знак зад запетаята. В случая понеже пише 138 явно и точноста е до 1 човеk :) Иначе да 138 очевидно е без закръгляване до половин човек :)
Krasimir Petrov
От 6% заразяването относно броя тестове сега стигна 15%. Много ли е ? Ако направим 1 000 000 теста процента на заразените ще е предполагам около 6 % и ще е много по достоверен . Имаме ли специалисти и финансова възможност да направим това? Нямаме защото и да заблудим другите както направиха китайците няма полза.Ако въведем китайска карантина и тестваме 7 млн. човека процентът предполагам ще падне с 2%.Но в Китай наложиха в три области карантина , а останалите половин година компенсираха карантинираните. Лесно е мощните,но ние ако направим това няма с какво да плащаме на лекарите.
Пешо (нерегистриран)
Не е така. Много си правят бърз тест и отиват на опашката, знаейки че са положителни. Бързите тестпви са си еднакво точни вече. Затова излизат огромни проценти. Няма да излезат двойно повече ако направят двойно повече тестове. Даже моце да се каже калко ще излезе ако направят двойно: 15+4)/2, около 10--11 %. Защото фалшивите положителни са около 4%.
Като се оправи (нерегистриран)
1. Да купи хубави маски (респиратори) за всички над 50 години 2. Да осигури безплатни тестове за всеки желаещ да се тества 3. Парите няма да са повече от милиардите хвърляни за самолети
Аполо Нанайси (нерегистриран)
СПРЕТЕ ДА ПИШЕТЕ ВСЯКА ХРЕМА И КАШЛИЦА КАТО КОВИД!!!
123 (нерегистриран)
Вари го, печи го 15% позитивност.
Афанаси (нерегистриран)
Няма лошо,тя коронката няма проблеми!
метусмортис (нерегистриран)
Намалени тестове, че те винаги са си били по около 7.000
???? (нерегистриран)
Няма да чуете за COVID-19 след изборите, категоричен е президентът на САЩ Прочети повече в Blitz.bg: https://blitz.bg/svyat/trmp-oponentt-mi-plashi-khorata-s-virusa-k-19_news777416.html
Мииии (нерегистриран)
Като ме видите да чета блиц и да вярвам или да слушам Тръмп и да вярвам - Застреляйте ме моля да не се мъча.
Пешо (нерегистриран)
Дано да спечели и да е вярно. Но ако не спечели ще има война. Пелоси е способна на всичко.
Това което (нерегистриран)
Идиоти като смешен плач не осъзнават е че децата им ще бъдат роби с маски на главите.
@@42 (нерегистриран)
Дирници, правете статистика на съботните и неделни дни отделно. От 8 месеца чета едно и също - неделя: "спад", понделник: "спад", вторник: "о, ужас, покачване" и т.н. То е ясно, че го правите нарочно, ама прозирате от всякъде.
Nikolai Vasilev
Да в бг нищо ново
88888
До '"2020-10-25 13:42:20 Е да (нерегистриран) Ама не си хетеро. Направо си чист педераст било то мъжки или женски" Не съм хетеро- друг път... Както написах, простите необразовани нискоквалифицирани мъже неистово мразите хетерожените с образование и интелект, защото считате, че ако имате връзка с такава жена, тя с нещо ще ви навреди и пренасяте това ваше отношение към всички образовани хетерожени. Не само, че съм хетеро, а и всички глбти инстинктивно не ме харесват и ме избягват:) Простите хетеро мъже, които са простаци- също:)
Първо (нерегистриран)
Не си с интелект и второ си чист педераст. Мисленето ти е точно такова педерастко и ограничено.
88888
Ахааа- ""мисленето ми било ограничено"", защото, видите ли, в 21 век поставям НАУКАТА МЕДИЦИНА и НАУЧНИТЕ МЕТОДИ за познанието на света на ПЪРВО МЯСТО, вместо да направя това с конспиративните примитивистки конспиративни легенди от социалните мрежи:) Сега разбирам, защо, според вашата прослойка, съм "педераст":D Тъй като с вашата прослойка имам много ограничени контакти, можете да мислите за мен, каквото си искате- в края на краищата, не ме засягат тъпотиите и невежеството на обслужващия персонал, стига да си върши качествено работата, за която му се плаща:)
И си дементирала (нерегистриран)
Щом си мислиш че твоите познания са повече от тези на инфекционисти като Мангъров. Представям си как си бършерш сополите след носене на маска. Толкова време от липса на кислород е нормално да имаш мозъчни увреждания.
Педераса (нерегистриран)
Говори за прослойки. Чист педераст, сър!
88888
'"...Нека да бъдем отговорни и да спазваме мерките, които са предписани, защото те наистина могат да спасят живот. Това каза за „Фокус“ говорителят на Центъра за спешна медицинска помощ (ЦСМП) - София Катя Сунгарска във връзка с нарастващия брой на диагностицирани с коронавирус хора. Тя обясни, че се работи трудно в тази обстановка, а отпуските на медиците са забранени. „Колегите ни в дните, които са им определени за почивка, идват и полагат извънреден труд, за да можем да отговорим на повишаващия се брой сигнали. Трудно се работи. В тази връзка искам да помоля и призова хората наистина да разберат, че заразата я има. Някои я преболедуват леко, но други стигат до много тежки състояния и ситуации, за това е по-добре да се пазим. Нека пазим хората около себе си, да бъдем отговорни и да спазваме мерките, които са предписани, защото те наистина могат да спасят живот“, допълни тя. Катя Сунгарска описа процедурата, която се извършва след получен сигнал за човек, който има симптоми на коронавирус, като тромава. „В момента, в който екипът в линейката получи такъв сигнал, линейката трябва да се прибере тук в централата, да се облекат защитните облекла и всички други лични предпазни средства, които са регламентирани, след което отива на адреса. В зависимост от състоянието на пациента, след осъществен преглед, се преценява дали пациентът може да бъде оставен на място и състоянието му го позволява, или пък се изисква хоспитализация в болнично заведение. Ако състоянието му изисква хоспитализация, пациентът се откарва в болничното заведение. След това линейката се прибира отново в Централата и следва около един час дезинфекция на санитарния автомобил и на екипа“, обясни тя...''
Club (нерегистриран)
Изтрийте го тоя педал най-сетне бееееееееееееееееееееее!
ъъъъ и? (нерегистриран)
за да е на български, писаото трябва да има подлог, сказуемо и някакъв смисъл. В твоя текст смисъл няма. Всеки знае на какво е подложен медицинския персонал, не само спешната помощ. Единствено шорош и разни други циосатанисти просперират от тези неща.
Смешния дебил (нерегистриран)
Да изкоментира реакцията на здравния който си бърше сополите след пресконференция с ръка... И да обясни на околните как маската помага в случая и колко хора не си пипат носовете, очите и т.н. За сведение хората несъзнателно си пипат лицето над 200 пъти на ден . Освен това си мият ръцете само няколо пъти....
Няма (нерегистриран)
Коментар защото си сменя маската и си бърше сополите едновременно. Кой знае къде е пипала след това...
Чико (нерегистриран)
Тестовете са фалшиви, бройките "заразени" измислени! Кантарджиев и Кунчев са едни администратори, които плямпат и плашат хората, без никакви доказателства!
☻☺☻☺☻ (нерегистриран)
Намаляването на броя тествания очевидно е ефикасно средство срещу многобройните установявания. Затова предлагам утре да се направят най-много две тествания, за да се приключи най=после с ужасните установявания.
баси (нерегистриран)
тоя Лезбос Смешен плач пак си чупи пръстите да пише. Да не е ден за заплати бе транссексуален идиот????
88888
Аз не съм транссексуален човек, а хетеро жена и ме видиш, ще си глътнеш езика, смешно невежество... Простите мъже откачате, когато разберете, че една хетеро жена е образована и се грижи за семейството си чрез ума си. Не съм ти конкурент за вниманието на жените- хетеро жена съм, така, че- не на мен тези, гей- женомразец.
Жените (нерегистриран)
Педераси само гейове ви в главите. .... Жалко че мъжа ти очевидно не те задоволява, сигурно с маска го караш да спи....
88888
До "2020-10-25 13:13:12 Мангъров е (нерегистриран) Ифекционист с дългогодишен опит " И сенилно старче... Има РАЗУМЕН момент, до който човек да упражнява една професия. Започнат ли у него да се проявяват старчески болести, по-добре да прекрати упражняването на професията си и да се насочи към консултация с лекар- геронтолог...
Павел (нерегистриран)
Коментарите за обратни са в друг материал. Пфу, гадна злобна лезбийка, пак ще те бие жена ти свлачище смрадливо.
88888
Павка, явно ти е много гадно, че нормална биологична хетеро семейна жена като мен е по- образована и по-умна от теб... С това женомразство,проявено към хетерожените далеч няма да стигнеш- само доказваш , че е налице голяма възможност да си латентен гей- единствено тези лица неистова мразят умните , образовани хетеро биологични жени, особено, ако са семейни:)
Е да (нерегистриран)
Ама не си хетеро. Направо си чист педераст било то мъжки или женски
баси (нерегистриран)
брачеда на Флоров пак се появи...
d-r (нерегистриран)
Това обратното пак изпълзя отнякъде.
88888
До "А въпросът е: Ако маските пазят, как така близо 2000 души медицински персонал се изхитриха да се разболеят?????"" Отговорът на въпроса е в специфичният лекарски/ медицински манталитет. Лекарите не могат сами да си закупят маските и специализираното им облекло, което е нужно за работа с евентуални/ настоящи/ заразоносители ковид- пациенти. За целта те разчитат на болницата, която да им ги осигури. Липса на такива облекла и ЛПС, както и постоянна работа по 12 часа в денонощието в среда, наситена с ковид-19= висока заболеваемост от ковид-19. Социалната дистанция е изключително важен компонент от цялостното предпазване от ковид-19- затова и дори майкрософт даде възможност на служителите си да изберат ПОСТОЯННА работа хоум офис за в бъдеще.
Отговорът не е там (нерегистриран)
А във факта че маските не вършат никаква работа. Погледни здравния ТИ министър как си бърше сополите след сваляне на маска и ще разбереш колко тъпо и ограничено сещество си.
88888
Маски вършат много голяма работа, но за да се разбере това, човек би следвало да поставя на първо място научните методи като основните методи за изследване и обяснение на света около и в нас- макро- и микро-космоса. Ако човек живее в 11 век по отношение на науката и нейните резултати,а се е родил в 20-21 век, по-добре да не оспорва това, от което няма елементарна представа....
Приказките (нерегистриран)
Са едно действията друго. С маска ли си се родил? Много идиоти като теб и не само си пипат лицата стотици пъти на ден ти за маските си се загрижила. Дебилите сте уникални идиоти.
Ха
Да, по това което показват по медиите и маските и защитните им костюми не са особено качествени даже и в София. Това е въпрос към ръководството Втори момент е, че много от работещите даже в заразената зона банално нямат опит и правят неволни грешки е протоколите за слагане/сваляне на защитното облекло. Отделно че дългите (понякога 24-часови) смени изобщо не помагат за по-добра концентрация и внимание. Трети момент е, че част от медиците се заразяват докато работят като общопрактикуващи лекари, а не в ковид-отделенията. Там имат още по-малко опит.
като цяло (нерегистриран)
на слобоумни тролове се отговаря трудно, защото, нали, ако не бяха слабоумни и/или тролове щеше да е лесно. Все пак би трябвало да му напишеш нещо такова: Лекарите са изложени на зарази най-малко 8 часа всеки работен ден. Средния гъзобрък - 1 час седмично в Кауфланд, 2 часа дневно в бирарията. На около 180хил медицински персонал идват около 6.8млн ГБ. 2.5% медицински персонал, 97.5% от другите. Общопреброените заразени са към 30хил, от тях медперсонал 2хил. Значи, 7% медперсонал, 93% другите. Ако маските и предпазните средства НЕ вършеха работа, въпреки, че една маска работи около 2 часа, а в нашите мед.заведения се ползва 2 седмици, и въпреки, че сами си перат дрехите (т.е. дезинфекцията е непълна), то медперсонала болен щеше да е около 5,5хил. Съвесм като за троли, слабоумни, 97.5% - маските и предпазните средства дори с неправилна употреба намаляват риска от заразяване около 2.8 пъти. Това у нас, по боковски данни. Вече, каква е истината, това е съвсем друго. И по-точно, всякаквите медици ги гледат под лупа, докато вонящите и всякаквите избиратели на толупа, фъндъркова прочее гнилоч си седят у дома, живеят на детски, крадат ток и вода както обикновено. Така че, реално, маски и препазни средства са неустановено много пъти по-ефикасни от магъровизма, позитивното мислене, чалгата и като цяло - толупщината. Като умно момиче би трябвло това да му напишеш. А ти пишеш някви други неща. Хмм.
88888
Всъщност воят срещу маските е, че лузърите просто трябва да пренасочат едни отделени пари за заведения и лични удоволствия, и да закупят с тях ЛПС, както и да не посещават барове и дискотеки- това е целият им проблем...
nqma zna`enie (нерегистриран)
Като нямаш ментален капацитет, защо се опитваш да ръсиш мозък? Ти не прочете ли в статията, че има близо 2 000 лекари "заболели"? Сега да те светна, че всеки лекар стриктно следи както за своята хигиена и ползване на ЛПС, така и пациентите да ползват ЛПС. Или преведебно на език, разбираем за теб - ЛЕКАРЯТ Е С МАСКА И ПАЦИЕНТИТЕ МУ СЪЩО!!!!! Сега следва малко непривична за теб дейност. Трябва да се понапънеш да мислиш, за да отговориш на един простичък въпрос! УСПЕХ!!!!! А въпросът е: Ако маските пазят, как така близо 2000 души медицински персонал се изхитриха да се разболеят????? Ако отговориш правилно, т.е., че маските НЕ ПАЗЯТ, имам и бонус въпрос. Той, определено ще ти е по-лесен: АКО МАСКИТЕ НЕ ПАЗЯТ, защо аджеба трябва да се задушаваме в тях, че даже и на открито?
88888
"....Като нямаш ментален капацитет, защо се опитваш да ръсиш мозък? ..." Да, де- понеже нямам капацитет, съм с две магистратури- по медицина и по право, като от 21 години упражнявам адвокатска професия... Изхождам от знанията си по медицина, а не от това кой какво бил казал...
ава (нерегистриран)
Въпросът е, че работят в среда, която е наситена с ковид-19 и при тях една маска не е достатъчна явно, но за съжаление болниците не им купуват по-специализирано предпазно облекло. Парадокс е, че най-защитени са тези в инфекциозните отделения, тъй като знайки, че са заразени, всички с облекло с максимална степен на защита. Ама всички други останали лекари - хирурзи, реаниматори, гинеколози и т.н. общуват постоянно с хора като всеки се третира като незаразен до доказване на противното - а това е пагубното.
Мангъров е (нерегистриран)
Ифекционист с дългогодишен опит . Твоите докторантури може да си завреш отзад..
88888
До "2020-10-25 13:09:36 ава (нерегистриран)" Напълно съм съгласна.
До няма значение (нерегистриран)
МАСКИТЕ СА ВРАТА У ПОЛЕ!!. ОГРОМЕН БРОЙ ИЗСЛЕДВАНИЯ В ПУБЛИКАЦИИ ГО ДОКАЗВАТ, НО НИКОЙ ОТ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "ЛЕКАРИ" НЕ ГО СПОМЕНАВА. ПЪРВО РАЗМЕРИТЕ НА ВИРУСИТЕ СА ОТ 20-30 ДО КЪМ 50 милимикрона. ОТВОРИТЕ НА МАСКИТЕ 10 ДО 100 И ПОВЕЧЕ ПЪТИ ПО-ГОЛЕМИ - ТОГАВА??. ВТОРО - НАМАЛЯВА СЕ ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА НОРМАЛНО ДИШАНЕ И НАТРУПВАНЕ ВЪТРЕ В МАСКАТА НА МИКРООРГАНИЗМИ, КОИТО ВПОСЛЕДСТВИЕ СЕ ВРЪЩАТ В ДИШАЩИЯ - РЕЗУЛТАТЪТ АСМА, БРОНХИТИ, ЛАРИНГИТИ, ДОРИ ПНЕВМОНИИ - Е, ТОГАВА КАКВО "ЛЕКУВАМЕ"???!!!. ВЪПРОСЪТ С МАСКИТЕ ПРИ ХИРУРЗИТЕ И ДРУГИТЕ ЛЕКАРИ Е СПОРЕН И КАЧЕСТВОТО ИМ Е МНОГО ВИСОКО, КАТО НА 2ч СЕ СМЕНЯТ С НОВИ.
вонящ плач (нерегистриран)
Кажи сега жена ти ли с 3 виШи ще ни раздава шамари или пак ще ни пращаш ДАНС?
88888
до "2020-10-25 11:55:13 Долу маските (нерегистриран)...Колко пари трябват на месец за маски, ако човек иска да се пази от вирус с маска?...'' Достатъчно пари, ако работи хоум офис, пазарува чрез е-баг, плаща сметките си през е-пей, има и електронно банкиране и професията му позволява да работи от вкъщи, както и ако получава отлична за България заплата. Има и друг тънък момент- никой не Ви кара да купувате маски сега- когато цената им е спекулативно увеличена с три ПЪТИ- това се прави в предходен момент, но се иска някой в семейството да прецени, че е изключително важна тази покупка точно в този момент и реално да се заделят едни 1000 лева за маски/ че и нагоре/, като се има предвид, че зимния и пролетния сезон повечето фирми ще са хоум офис...Както се вижда- не е достатъчно само да имате тези отделени финанси- трябва и да прецените правилно в кой момент да закупите маските ФФП3, дезинфектантите и ръкавиците, както и различните хигиенни препарати за дома от рода на доместос...Ако сте си направили тази сметка, и вместо в заведение, дадете тези пари за собственото Ви предпазване от среща с ковид-19, Вие ще сте направили оптималната инвестиция в опазването на живота и здравето Ви и тези на семейството Ви.Ако обаче сте любител на конспиративните теории, никога няма да дадете и 1 стотинка за маски- това е реалността и тя няма нищо общо с количеството пари, които получавате като заплата. Швеция СЕ ПРОВАЛИ като модел на изграждане на стаден имунитет и премина към рестриктивни мерки, така, че....
88888
Парите, заделени за маски, са ЕДНОКРАТНА, А НЕ ЕЖЕМЕСЕЧНА СУМА, и поради тази причина посочената от мен цифра е такава. Купуват се ЛПС на НОРМАЛНА ЦЕНА ПРЕДИ есенно-зимния сезон, и се купува С КОЛИЧЕСТВА, ДОСТАТЪЧНИ ЗА ПОНЕ 8 МЕСЕЦА НАПРЕД ВЪВ ВРЕМЕТО.
Ха
Цървул-антимаскърите не разбират от планиране, така че е безполезно да им обясняваш, как да вземат маските по-тънко. Тяхното разбиране за "по-тънко" е вместо да ядат телешки стейк в ресторант да идат в местната кръчма и там да се натъпчат с кебапчета, които допреди два часа са лаели и гонили котките в квартала :-)
Оууу Лезби (нерегистриран)
Подми ли се днес бе/ма :)))))))))))))))
оченик (нерегистриран)
абе кажете стана с ковито в Китай,нали и там идва зима кат о в Европа, колко милиона се заразиха сега и колко умреха
колешка (нерегистриран)
21 милиона умрели при първата вълна. Стигат ли ви?
оченик (нерегистриран)
добре,21 милиона при първата вълнА, а при втора вълна колко са?
nqma zna`enie (нерегистриран)
Колешке, ама много лъжеш бре! В стъкмистиката ли бачкаш? "общият брой на смъртните случаи в страната, където вирусът се появи в края на миналата година, достигна 3326. Китай, който допреди половин месец бе епицентърът на заразата, вече е чак на пето място по починали след Италия, Испания, Съединените щати, Франция и Великобритания и почти достигнат от Иран." От тук: https://nova.bg/news/view/2020/04/04/283885/%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%81-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8/
:((((((( (нерегистриран)
42 милиона направо белким стигнете 50 милиона от чумата без да има такава ''напреднала'' явно медицина като сегашната съдейки по резултатите вече година...
O2 (нерегистриран)
Никой не знае! Само ръководителите на Китайската Комунистическа партия! Същото е и в Северна Корея и Швеция. Само лъжи и никаква точна информация.
Долу маските (нерегистриран)
Тъй наречените висок клас маски, по които се познават паникьорите отдалече - N93 и N95 не са медицински маски, те са маски за работа в прашни условия. Медицинските маски се означават с FFP1, FFP2 и FFP3, като маската, която има шанс да те предпази от вирус е FFP3. Най-евтината такава маска е 10-на лева, а FFP3 маска на престижен производител е 20-30 лева. Разбира се тези маски са за еднократна употреба и трябва да се сменят на всеки няколко часа. Колко пари трябват на месец за маски, ако човек иска да се пази от вирус с маска? Китайска маска от 10 стотинки, купена за 2 лева и носена от някой дядо с месеци, каквито за зъжаление все по-често виждам, не само, че не предпазва от нищо, ами е меко казано опасна за здравето. Това нелепо безумие с маските трябва да бъде спряно за да се спасят тези възрастни хора, които нямат възможност да си купуват постоянно маски и носят една и съща оръфана и мръсна маска с месеци. Нали ушким за тях са тези "мерки" за да ги предпазим тях. Е, така ли ги предпазваме? Това е безумие и трябва да бъде спряно.
никакви маски (нерегистриран)
Прекалено много българи само хабят храната на хората.
O2 (нерегистриран)
Спокойно бе цървул! Нали няма такъв вирус!
h (нерегистриран)
Маските които трябва да се носят на обществени не са за да предпазят носещия от другите, а другите от него. Колко времи ви трябва да проумеете това?
O2 (нерегистриран)
Този с едната мозъчна гънка няма как да го проумее, даже и да го лепне вируса!
Ха
Хахо, N93 маски като стандарт няма. Ако видиш някъде N93 маска, това значи, че са пуснати от някой мошеник, за да припечели от такива на твоя акъл. N95, N99, N100, FFP1, FFP2, FFP3 са стандарти за филтриращи респиратори или маски. В стандартите въобще не е казано дали са медицински или не. Има медицински има и немедицински. N95, N99, N100 са американските стандарти FFP1, FFP2, FFP3 са европейските стандарти. Абсолютно всички видове маски защитават, в това число и обикновените платнени. Разликата е в степента на защита. За ежедневна употреба при краткотрайни контакти с потенциално заразени става и N95/FFP2 маска. Медицинска маска не е задължително да ползваш в ежедневието. ЗАПОМНИ: Медицинските маски в общия случай в ежедневието не гарантират по-висока степен на защита на носещия !!! Там целите са малко други и не те засягат, когато си извън болница !!! За цените на маските - това наистина е проблем за много хора, но в случая отделният човек трябва да си прави сметката. Има маски за многократна употреба където се сменят филтрите. Има начин за стерилизация на еднократните маски, така че степента на защита почти не пада след стерилизация и може да се ползват многократно. Ако човек не може да си позволи маска с висока степен на защита и е в рискова група, да носи такава с ниска степен на защита - все е по-добре отколкото да рискува да влезе в болница. За особено тъпите пояснявам: Ако се разболеете и изтеглите късата клечка, то ще изкарате болестта тежко, толкова тежко, че без лечение ще умрете. Лечение средностатистическия човек може да получи САМО В БОЛНИЦА! Обаче болниците са претоварени в момента и трудно ще ви дадат адекватно лечение щото са препълнени с такива "умни" като вас дето не са си носили маските!
ами (нерегистриран)
целта изобщо, никак не е да се предпазят възрастните или каквито и да е хора, даже напротив. Ако имаше дори помен от таква цел, щеше да се тръби наляво и надясно да се носят само памучни маски, които да се гладят при всяка възможност - от самоделките това е най-доброто, и това е по-добро от дори средния клас 'заводски' простотии. Сгъната на 2-3 носна кърпа с 2 ластика, гладене при всеки удобен случай, ако може и всеки час даже. Пръскане с алкохол, ако може. Елементарни неща, но дори не се загатват. Вместо това се рекламират маски от изкуствени материи, които бързо стават опасни (най-вече за носещия ги), но за сметка на това са скъпи.
защо изобщо (нерегистриран)
се занимавате с броя на заразените, като няма начин да го знаем? Безсимптомните не се тестват. Тестовете имат грешка поне 30 %, ако не и по-голяма. Спрете да си губите времето и да харчите парите на обедняващите хора! Следете само болните! Починалите също няма как да се знаят, без аутопсии. Ще видим годишната статистика и ще сравним с предни години. По-добре започнете да давате полезни съвети на населението и създайте добра организация в здравната система!
123 (нерегистриран)
Щом в неделя отчитат над хиляда другата седмица ни чакат над 2000 на ден Сега ще берем плодовете , отгледани от хората, които не вярват, че има пандемия.И от хората, които нямат достатъчно смелост, доблест и може би капацитет да изведат страната ни от тази криза. Вярвали, не вярвали, това ще удари всички ни, кой в здраве, кой в живот, кой във фалит.Само глупак не вижда цунамито дето ни връхлита. Иска да си е по-старому.Да, ама не.Те това е живота- поднася ти и изпитания, и от теб зависи дали ще се снишиш да премине "вълната' или ще се оставиш да те отнесе. Дистанция о ограничаване на контактите- в това е някакво спасение. Как се справи Китай??!!
няма значение (нерегистриран)
Важното е, че България се прочиства. Прекалено много боклук се народи последните 50 години.
обратното! (нерегистриран)
точно това е проблема, че умират хората а остава боклука.
214 (нерегистриран)
То СЗО им го каза в прав текст - НЯМАТЕ толкова лаборатории с професионалисти за да бълвате тестове с лъжливи резултати....
време разделно (нерегистриран)
Дойде времето да мрете. Яко да мрете.
nqma zna`enie (нерегистриран)
Времето разделно, ама нещо деленето ти не струва... Яко се "разболяват". Основно безсимптомно. Ама не щат да мрат, бре. Не само яко! Въобще не щат! Тази година починалите са по-малко...
Утре училища?? (нерегистриран)
Мерките добре... Утре пак ги изпращаме хиляди деца по шест часа всеки ден в една стая и учителите обикалят по паралелките.... Логика?!?
11 (нерегистриран)
Българинът си остава прост и разбиращ от всичко обаче. Не заслужавате изобщо медиците си, изложени на постоянна опасност и стрес. Прост народ. И винаги се представя като жертва на световния заговор срещу него, организиран от СЗО.. КАК ТЕ ЩЕ КАЖАТ НА ГАНЬО КАКВО ДА ПРАВИ?!
а троловете (нерегистриран)
какво заслужавате
343 (нерегистриран)
Голяма работа сте троловете, познавате се по това , че винаги обиждате народа си. Жертви на световният заговор са обикновенните хора поцелият свят и трябва да си сляп , да невиждаш как изкуствено се пренавиват нещата. Между другото на митинга срещу ковид истерията в Берлин преди няколко месеца със сигурност е имало и няколко българи сред около 200 000 човека. И те ли са Ганьовци ...а немците какви бяха...Хансовци ?
Стар изпечен гербераст (нерегистриран)
Направих голямо откритие - Бабикян е Торбалан! Нощем обикаля с голяма торба и горко на някой закъснял гербераст!
Доктор (нерегистриран)
Лека им пръст. Починалите лица, при които е бил констатиран новият коронавирус, са 1084. Новите случаи от последното денонощие са седем. Починали са жена на 73 г. със сърдечно заболяване, мъж на 32 г., за когото към момента няма информация за придружаващи заболявания, мъж на 73 г. със сърдечно заболяване, мъж на 72 г., за когото в системата все още не са въведени придружаващи заболявания, мъж на 63 г. с хронично хематологично заболяване, жена на 62 г. с диабет, сърдечно и хронично белодробно заболяване и мъж на 66 г. със сърдечно и хронично неврологично заболяване.
Сага (нерегистриран)
Бог да ги прости !
:( (нерегистриран)
Лека им пръст! Бог да прости и всички онези, които са починали вчера без ковид!
Хахаха (нерегистриран)
Е хубаво де, разбрахме, че 15% от народа е храмав. Всяка есен така става. Ше покихаме и покашляме една седмица или в краен случай цели седем дни. Е, по-лабилните психически, ще си втълпят, колко страшна е хремата и ще си умрат СЪС нея, но от придружаващ СТРАХ. Ама нали трябва да има драматургия, зрелища, интрижка нещо! И като почнат с опорката за опашката пред болницата?!? Ами аланколу, като ви е толкова акъла, редете се хремави на опашка щом сте решили да мрете, и без това там в болниците е пълно с вируси и бацили, а нормалния човек може да си подсмърча и без да ходи на медицинки фашист, за да му гледа на ПСР, като всеки друг път досега!
гумата (нерегистриран)
Сбъдна се мечтата на БСП - да види една червена България!
Пиронът (нерегистриран)
Мечтата на Презерватива - ГРОБ да спечели Пандемията...пардон - и изборите също няма да спечели!
Достатъчно (нерегистриран)
Оправданието в заглавието показва пристрастност.
Юруш на маслините! (нерегистриран)
То не само това заглавие показва пристрастност. Видях друго - че догодина щели да докарат в България ваксини срещу коронавируса, първо щели да ваксинират възрастните и в рисковите групи безплатно, за останалите ако има - да се редят на опашка да не свършат! Юруш на маслините народе! Ваксинирай се, топли парещи ваксини, не останахаааа! Заглавието не беше точно такова, но аз така го разбирам. Несериозно е да се говори за ваксина само една година след обявеното начало на пандемията. Още повече, че ни плашат, че нямало траен имунитет. Ми като няма какво ще ми помогне една ваксина, освен да ме разболее??? Да си я сложат... сещате се къде!
Дядото
Е, най-после му хванахте цаката - по-малко тестове - по-малко заразени. Ако спрете да правите тестове, можем съвсем да забравим за пандемията. Да живеят жизненоважните новини на ДИР. БАШ ГАЛОШИТЕ!
Чупакабра (нерегистриран)
е, как да няма новозаразени, над 15% процента са. Излагате се с тия глупави коментари, писани от един глупав трол с много имена. Сменете опорките.
Крадец (нерегистриран)
А бе,чупи са бе !Математик такъв !
Ако не правите скрийнинг за рак (нерегистриран)
няма и да има рак. И без това голям процент е без симптоми. Когато ги разбереш, нямаш нужда от тест вече - като с Ковид. Толкова сте затъпели, че забравихте всички ежедневни неща от детството си до сега. Че няма имунитет от много вирусни болести. Че повтарят. Че майките, когато кашлят пред новородените, слагат маски. Че маската спира слюнката и няма нужда от учени, за да ти го доказват. Че децата разболяват често родителите си с всички вируси, които прихванат от хреми, до шарки. Че хората прии всяка пандемия в историята на земята са се спасявали с локдаун и маски. Достатъчно е да се почете в историческите сведения и да се потърсят стари снимки в интернет. Извод - напразно сте живели, след като нямате елементарен житейски опит.
Крадец (нерегистриран)
Ето разковничето. Не правите тестове,няма новозаразени и всичко е супер !
Чупакабра (нерегистриран)
е, как да няма новозаразени, над 15% процента са. Излагате се с тия глупави коментари.
Аман от журналя... (нерегистриран)
Кое точно е намалението?! Съотношението проби - позитивни е около 15%
Крадец (нерегистриран)
Пий една ракия и я остави тази математика !
Крадец (нерегистриран)
Чупакабра,ти ли си бре ? Трол такъв,защо само си сменяш никовете. Разкрит си !
Колко пъти поред се тества един и същ човек! (нерегистриран)
Нима от тези над 7000 теста няма нито един, направен за втори или трети път на едно и също лице?
И какво, ако има (нерегистриран)
Това решава проблема или пък прави вируса без значение ли
Изкуствено се раздува! (нерегистриран)
Проблемът изкуствено се раздува, което едва ли допринася за решението му!
1043 позитивни в събота (нерегистриран)
малко?
pip (нерегистриран)
Замислете се колко са реално заразените, стотици хиляди а може и над милион да са. Карантинирането на 20-30К с нищо не спира разпространението. Всичките мерки са единствено и само за икономическа полза на определени кръгове и нямат нищо общо със здравето на плебса.
никой не казва обратното (нерегистриран)
Борбата е да не се наредите на опашка пред болниците. Половината там и ще си измрете.
пип (нерегистриран)
Важното е че само НИЕ ще се редиме , ВИЕ сте си ОК.
da (нерегистриран)
така е
Дегестан.info (нерегистриран)
Туко що гледах виенамската преса /https://baodatviet.vn/ там няма нито един заразен ,ужаса се хвърля в Тайланд там имало двама и то дошли от друга държава.Питам само в напредналите страни като нашата вършее този вирус.И защо в Америка е пълно с Виетнамски смартфони а тука Боцко като ни превърна в щат ги няма?
Чупакабра (нерегистриран)
имат малко заразени, защото прилагат строги мерки за дълго време, за разлика от Европа и Америка.
ей смешнико (нерегистриран)
Видял ли си демонстрация във Виетнам, протов ковид мерките?
ей лузър (нерегистриран)
ти идея имаш ли какви са мерките във Виетнам, изобщо? Ако и в германиста беше така, и там нямаше да има демонстрации.
Първи (нерегистриран)
Никой нищо не надува малоумници такива, половината от хората които са болни въобще не си правят тестове, взимат си болнични по 10 дни за ОРЗ и си стоят у дома. Едва когато симптомите се влошат джи пи то го подава като евентуално болен от ковид, а тест му правят само ако извика бърза помощ и чак тогава, ако е положителен се отчита като бройка! Напротив, бройката е в пъти ЗАНИЖЕНА! Дори да сте болни бъркате в джоба и плащате сами теста, 70 % от тестовете се плащат с лични средства! Правете си сметка сами !
Не се пали толкова де! (нерегистриран)
И аз допускам такова нещо, че заразените са в пъти повече. Това има и добра страна, целият този кошмар ще мине по-бързо, а и ако се запази такава ниска смъртност, какво по-хубаво от това!
Втори (нерегистриран)
Само не разбрах какво искаше точно да кажеш? Че всеки който кихне трябва да хукне веднага да се изръси едни 120 лева за да си направи PCR тест за да се успокои, че не е "болен" от коронавирус ли??? И като се окаже отрицателен какво? Едни 120 лева на вятъра? Ми това е храната на едно тричленно семейство за една седмица! А и да ти излезе положителен теста какво те успокоява това? Трябва да хукнеш веднага към някоя болница, та да заразяваш всички там, и лекари и пациенти, това ли трябва да направим? Това ли е разумното? Да, има повишение на бройката реално, да има запълване на здравните заведения, а причината е изкуствената паника която създадоха - нарочно или неволно не знам. Но се съмнявам да е второто. Ако е неволно, то значи си имаме работа с некадърници.
Чупакабра (нерегистриран)
цената е 100, не 120
Втори (нерегистриран)
До: Чупакабра В България има пазарна икономика а не социализъм. Цената не е еднаква навсякъде. Някъде може да е 100 лева, някъде е 120 лева. В Кандиларов например цената е 125 лева.
Vesel (нерегистриран)
Този тест не доказва наличие на вируса. Само тия с дистанционното обучение можеш ги излъга, аз съм учил в класна стая и говоря и чета още 2 езика свободно. Теста намира антитела които в тялото на човека са милиарди, да не говорим и че се взема само малка част от рнк и ако тази малка част от милиарди други съвпадне с този в лабораторията тогава се решава че си заразен. Ама на недоучени не може да се обясни.120лв си е чиста печалба за фармацията, ппродължавайте да я храните.
Първи (нерегистриран)
Така, като се обадиш на джипито, че не се чувстваш добре, симптоми: температура, запушен нос, липса на вкусови усещания......отговорът е: стой си у дома, да не си приближил кабинета, ще се чуваме по телефона, вероятно е корона, вземи си цетебе, бронхостоп и азекс за 5 дни, ако се влошиш ми се обади на мен или бърза помощ, ако искаш да си сигурен направи си тест! В аптеката: -дайте ми азекс, и другите лекарства....... не може без рецепта! ? Е, това е, по ясен от това не може да съм!
az #Оставка! (нерегистриран)
Ето коя е истинската работеща мярка срещу вируса! Правете по-малко тестове и случаите на COVID ще намалеят! :)))) Браво ГЕРБави, най-после уцелихте мярката!
Умният (нерегистриран)
човек следи бройката на постъпилите в болница и тези с усложнения. Стоп на празните и глупави коментари!
Петко (нерегистриран)
Кефят ме западняците кви са бастуни :))) Колкото повече затягат мерките, толкова повече заразени имат. На инат ще стоят затворени, само и само да не признаят, че избраха грешната стратегия :)))
До Петко Ганьовски (нерегистриран)
Петко, Петко...Западняците живеят в хубавите си държави, а ти си в кенефа на ЕС и те еват с 200 мутри и крадци
А дали (нерегистриран)
се спазват мерките, какво знаете? Ако се спазват като у нас, ... какво анализирате?
Sancta simplicitas (нерегистриран)
Друго "разсъждение" което е често напоследък е -Там където има много мерки има много болни. Това е от сорта - Като видя кола да завива често забелязвам че шофьорът вътре е завъртял волана. WTF?!?
Петко (нерегистриран)
Просто е за разбиране - стига да не слагаш каруцата пред коня :)))
Елементарно, тролсън (нерегистриран)
Маските създават фалшиво чувство за сигурност и се превръщат развъдник на микроби, които се вдишват.
Маските (нерегистриран)
се носят по правила, за да не носят вреда. Не маската е проблемът, а неграмотността.
40 (нерегистриран)
Човече, спри се. Доказа, че си тъп. Няма нужда от тази показност!
така беше преди (нерегистриран)
така е и сега.
Малко по-сложен (нерегистриран)
Ръся сол против крокодили. Ама че то тук няма крокодили. Е как ще има като им ръся сол. Заразяванията идват две седмици след маските, простят, предпочитам да съм малко по-сложен и да мисля с главата си. То с китайска маска на носа и китайски тест в носа, какво повече може да се очаква от бройка съответстваща на китайските интереси.
kasketa (нерегистриран)
Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Търговска лига се отказва от създаването на педиатрично отделение и сменя името на болницата
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница
Русия внесе в ООН резолюция за забрана на оръжията в космоса