Нанков не пожела да съобщи името на лабораторията, одобрила асфалта на отсечката на смъртта
Министърът на регионалното развитие не изключи конфликт на интереси между частната лаборатория, одобрила асфалта край Своге и АПИ. Ще правят паспортизация на пътищата в България
Обратно в новинатаКоментари - Нанков не пожела да съобщи името на лабораторията, одобрила асфалта на отсечката на смъртта | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ДА СИ ХОДЯТ! (нерегистриран)
УР....ОДИ, НЕ СТИГА, ЧЕ ФИРМАТА НАПРАВИЛА РЕМОНТ НА ТРАСЕТО СОФИЯ-СВОГЕ, НО И ЛАБОРАТОРИЯТА, КОЯТО СА ПРОИЗНЕСЛА С ОТГОВОР-ДА ЗА АСФАЛТА, СА НА БАТКО И БРАТКО. ВЪН ОТ ВЛАСТТА И ВСИЧКИ ОТ УПРАВЛЕНИЕТО СИ ЗАПАЗЕТЕ КИЛИИ ЗА ЦСЗ. ЗАТОВА МЪЛЧИТЕ КАТО ЗАД-----НИЦИ, ЗАЩОТО ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ВСИЧКО НА ЯВЕ, ЩЕ ЛЪСНЕТЕ.
wing (нерегистриран)
Баща строител, син - лаборатория, контролен орган. Не се ли нарича това КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ? Затова и пускат информационно затъмнение.
Рибентроп-Молотов (нерегистриран)
На всякъде по света би следвала оставка. У нас точно обратното следват мръснишки номера. Същото нагло и глупаво копеле като Горанов.
Никол (нерегистриран)
Проверка на всички пътища, правени от "Трейси" е повече от задължителен след случилото се край Своге.
Бойкоооо? (нерегистриран)
Ако се смяташ за мъж и наистина искаш да накажеш виновните, започни с Нанков! И на това скриване ако не кажеш, че не е конфликт на интереси е здраве му кажи! Но ще ти дам съвет - режи до кокал защото Нанков не е за уволнение а за ЗАТВОР! Обааче..обаче, обаче той е от Герб! Ха да те видя сега ...нали си мачо???
Stan Stan
"Отсечката на смъртта" ? Ох, пак ли !? Аман от тъпи клишета. В гимназията който говореше така веднага получаваше един по врата и то не от един, ами от половината компания. Ами то е тъпо да се говори така, 15-годишните не го понасят даже !
Ядосан (нерегистриран)
И ние чакаме тези хора да направят нещо, а те си крият аверчетата????
защото (нерегистриран)
Масово се строят пътища с варовикови съставки, защото са по-евтини, това каза един от специалистите, а защо тогава струват милиони ? Трябва да се сложи край на тази корупция, която погубва животи.
Правилно! (нерегистриран)
Прав е Нанков да не издава лабораторията. Ами ако край тази лаборатория освен издаване на документи за несъществуващо качество мирише на оцет нали пак шефа му ще хулят, за някакви си амфетки, например....
ами да... (нерегистриран)
Лабораторията е частна и е близка до строителите на пътя.
мнение (нерегистриран)
Оня педераст от ИСИ-то иначе сигурно голям го вади на студентите а иначе синчето одобрява доломита а баджанака в надзора приема.Майка ви да еба помиари.
йй (нерегистриран)
От тлъстите тикви на гербаджиите НАТО може да яде чорба 1 година
Bg (нерегистриран)
Кой кой отряза лентичката бесило ма_ви УБИйЦи
Dedo (нерегистриран)
Въпросче - Колко от замесените ще са в България след като започне следствието
еми то (нерегистриран)
в тоя отпускарски сезон... едва ли ще са много. А и Митко Визията си търси нови ортаци за стаичката в турския хотел...
други новини (нерегистриран)
Фрог"-Стряскащи сигнали: Пътят край Искърското дефиле е правен с радиоактивни материали.Пътят при Искърското дефиле се прави с радиоактивен чакъл. Пробите са направени при Церово, Бов и Лакатник. Апаратът отчита 4 пъти превишаване на нормата. Според сигнала, чакълът се взимал от съседна уранова мина. Няколко медии отразяват новината, но нищо не следва от това. Строителни фирми използват чакъла от мината, който е с радиоактивност 3 пъти над допустимата норма.Засечените камиони с радиоактивен чакъл са на фирмата "Екоседиментс".През 2014 г. "Биволъ" прави разследване, в което показва, че десетки хиляди тонове радиоактивни инертни материали са били добити и използвани незаконно в строителството. Пътища, сгради и инфраструктура са построени с баластра и чакъл от уранови рудници.
Stan Stan
Спокойно, без истерии. Не е 4 пъти над нормата, а 4 пъти над естествения радиоактивен фон. който е стотици пъти под нормата. Така че материалът е примерно десетки пъти под нормата за която се приема, че над нея има някаква вреда. Правете разлика между фон, норма за безопасност и опасни нива ! Гранитите например имат повишено съдържание на уран и торий - микрограми на тон. Затова имат повишен фон. Така е със всички пътища и сгради, в които има гранит. Между другото - има гранит и в бетона, на вашето жилище. Също е повишен фонът, в сравнение ако сте на открито например. Господ да ви дава дълъг живот, този фон няма да ви съкрати живота дори с ден ! :)
Кирка в капака (нерегистриран)
Не извъртайте, в задачата се пита дали материалите под въпрос са одобрени или не, и ако не са, колко по-евтино излиза за фирма-крадец на която се плаща за по-скъпи материали но използа евтини “боклуци”? Ако е така, коя надзорна институция си затваря очите за подмяната на материалите по спесификация и какво тя печели от това?
Иван (нерегистриран)
Къде изчезна Лилчето
Чочко (нерегистриран)
Санира блокчета и мъти новата ТОЛ-системка...
Dedo (нерегистриран)
На Националната следствена служба предадохме по надлежния ред документи , че проучванията на пътната настилка, направени от Института по пътища и мостове към АПИ, показват, че материалите не отговорят на нормативните изисквания Ама защо чак сега и предадохте ли списък на лицата приели пътя во главе с Дебелото Лили
Здравомислещ (нерегистриран)
Е че то ако се строи качествено-отде ще има пари за връщане? То в държавата-на 100 лв. похарчени за обществени поръчки, ако 50 отидат за нея е СУПЕР - ама рядко се случва ...
Антон (нерегистриран)
Когато дойдат изборите може да се подсетите само за някои от провалите им в последните месеци - не ужното избиване на животни, аферите на боршош, хитрино, срива на търговския регистър, фалита на олимпик, бездействието на държавата по случая ктб, и за десерт смъртта на 17 човека, оше толкова ранени, и стотина почернени семейства. Във всеки един от тези случаи има абдикация на държавата от нейните отговорности, като всеки път са съпътствани с бокова или друга гербаджийска некомпетентност. Помислете дали тези хора заслужават доверието ни и пъченето всяка вечер по тв-то сякаш държавата му е бащиния.
Raya (нерегистриран)
Някой знае ли името на онова човече, зам. министър, което в първата официална правителствена изява, декларира че пътя бил скоро реновериран и в идеално състояние! Ако има поне малко съвест трябваше вече да си е подал оставката и като няма ... да му бъде поискана!
лошото е, (нерегистриран)
че управлението и държавната администрация се напълни с такива "човечета", наречени още "калинки" и отърване от тях няма! Една ще махнат, друга ще сложат, а качествен човек и да искат вече няма от къде да вземат...
коко (нерегистриран)
И тя е от УАСГ
22 (нерегистриран)
защо Борисов държи тази малоумник да е министър, вижте му само погледа все едно дете идиотче ви гледа
щото (нерегистриран)
слушка, и си плаща, и прибира по много милиончета, които после препраща към шефа...
бою умника (нерегистриран)
Щото е малко по-умен от тлъстото баце!:)))))))))))))
защо (нерегистриран)
все едно - то си е така
ТЪЙ ДЕ (нерегистриран)
ПЪРВО ЩЕ СИ НАМЕРЯТ УДОБНА ЛАБОРАТОРИЯ, ПОСЛЕ ЩЕ Я СЪОБЩЯТ
<?????????????? (нерегистриран)
Още не е отшумяла трагедията и бързат да прекрият виновните.А ние чакаме истината.в държавата на мутрите такова нещо не може да има.
хоп-троп (нерегистриран)
Много иска човека да ни каже каква е схемата, ама през 5 минс му звънят, че има още следи за замитане. Тъкмо да каже и пак получен СМС. Отделно плащането по отделните нива отнема техническо време, а при толкова навързани хора се трупа счетоводна работа. Като са готови - ще кажат. Всяко нещо с реда си. Като се е хванал на хорото, ще играе както му кажат. Политик е все пак.
:) (нерегистриран)
Да не се правят ремонти. Ще дойде зимата, ще завали сняг, ще се образува ледено покритие и сцеплението на пътя ще се подобри. Някой много гладен е изял асфалта и после повърнал на пътя.
Бесепар (нерегистриран)
Ние асфалт не ядем , затова сме разрешии на наша фирма да го налива по пътищата.
Pinko (нерегистриран)
Каква паспортизация бе хора. Те 2/3 от пътищата нямата свидетелство за раждане или са с издаден смъртен акт, вие паспорти ще им правите. Ненаситна и некадърна работа.
Нерегистриран (нерегистриран)
Лабораторията собственост на сина на Трейс груп... Навързани крадци, лапачи и некадърници и Нанков в тва число, та затова си затваря устата. То всичко се прави 5 за 4, разложението, което е тотално взема все повече жертви. .....
и сега кво прайм (нерегистриран)
Порожанов, който изби здравите животни в Странджа е акционер в „Трейс“ – фирмата, която е ремонтирала пътя край Своге Не бъди безразличен, сподели новината с твоите приятели: Шоуменът Къци Вапцаров разкри факт, който нито една медия в България не споменава за трагедията в Своге. Ето какво написа той: Звучи познато… „Преди два месеца лаборатория на АПИ тествала настилката на пътя-убиец край Своге, oказало се, че коефициентите за плътност и сцепление били в пъти под допустимите.“ За този пътен участък са похарчени 23 милиона лв. Изпълнител е единствената фирма, която строи магистралите на ББ – „Трейс холдинг“. 1+ година след асфалтирането е установено нарушено асфалтово покритие, на много места асфалтовата настилка е компрометирана и в лошо състояние. Акционер в „Трейс холд груп“ АД е Румен Порожанов
Антон (нерегистриран)
Това ако е истина боко много го е закъсал
мхм (нерегистриран)
Иначе казано: "Нанков е в очакване на "оферти" от лабораторията одобрила асфалта..."
Хммм (нерегистриран)
Трябвало е да ограничат скороста на 5км в час. Пътниците щяха да слезнат от автобуса и да бутат. Така автобусът и да се обърне, никой няма да пострада, а само шофьорът превишил скоростта.
:))) (нерегистриран)
Въпреки трагичната тема, искрено ме разсмя и ми оправи следобеда! Благодаря за което!
бае Арменко Тасков - бунака (нерегистриран)
Частната лаборатория изслдвала асвалта е от БСП(ДС)
Корни - инвалид (нерегистриран)
Нинова затова беше позеленяла, искайки оставки.
пройчо (нерегистриран)
И за трол не ставаш, герберски трол КИРЛИВ;)))))))
Де (нерегистриран)
бил - 80%
Лисичето (нерегистриран)
С това си , лесно обяснимо нежелание , тоя нелеп индивид се ситуира като съучастник в масово убийство .
Вижте кво намери чичо Гугъл (нерегистриран)
Агенция "Пътна инфраструктура" Институт по пътища и мостове Лаборатория Дейността, функциите и задачите, които изпълняват лабораториите към ИПМ, са регламентирани в Правилник за структурата, дейността и организация на работа на Агенция „Пътна инфраструктура”. Услугите които предоставя лабораторията са в рамките на държавата и са предназначени основно за проектиране и изграждане на националната пътна инфраструктура. Изготвяните експертизи, становища и услугите, извършвани по изпитване и контрол, са предназначени основно за дейността на Министерство на регионалното развитие и благоустройство, структурата на Агенция „Пътна инфраструктура” и външни клиенти - фирми, извършващи пътностроителна дейност в национален мащаб. Изпитване на асфалтови смеси – всички видове асфалтови смеси; Изпитване на повърхностните качества на настилките – всички видове пътни настилки – пътни покрития.
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Я, Тръмп не вярва на чичко Гугъл, ние ще вярваме.
123 (нерегистриран)
Срамота!Защо неща, които са били публично оповестени сега стават секретни.Ясни са участниците-строител, надзор, възложител.Лицензираните лаборатории също.
скептик (нерегистриран)
Глупости говори този министър! Отказвайки името на лабораторията,потвърждавате на 100% огромни отклонения от качеството на асфалта, или по-точно казвате "Това не е асфалт,,нещо друго е".Така,обаче вие вече сте съучастник! Поне в очите на гражданите. Всъщност,какво да очакваме от ГЕРБ-ерски мивистър?
а дали е така (нерегистриран)
Браво на г-н Нанков ! Само че, като министър следва да има поне бегла представа от нормативната уредба в сектора, за който отговаря . Първо за паспортизацията - Наредба №5/2006 г. за техническа паспортизация на строежите е издадена от неговото ведомство и второ - нормативна промяна за правомощията на възложителя на обществените поръчки - има закон, където е указан реда, начина, правата и задълженията на страните, участващи в процеса. Така че, трябва просто всеки от участниците да си изпълнява задълженията. Промяната или въвеждането на нови нормативи само разводнява нещата, изразходват се излишни ресурси и ефективността намалява.
99999 (нерегистриран)
Да беше питал Дирекция "Технически правила и норми" от неговото министерство, щяха да го светнат по въпроса
какви ги говорите вие бе?! (нерегистриран)
Бас държа, че и хал-хабер си няма от това, което пишете... Изобщо не бих се учудил, ако за първи път чува за тази наредба и за тази дирекция! Тоя е пионка! Не е истински министър - нито има съответното образование, нито нищо! Сложен е там само за да държи скобите и да прибира милионите... просто защото длъжността не може да стои вакантна...
444 (нерегистриран)
Животните в сакар - анализи в секретни лаборатории, асфалта - други секретни лаборатории, гинка - секретен договор, а подслушванията в най обикновен ван, нещо май прегряват сърварите на власта.
... (нерегистриран)
В Стара Загора едва ли има 100 лаборатории които могат да извършат изпитването!
пич (нерегистриран)
Ако е за Стара Загора там има една лаборатория - "ЦИЕС"
ффф (нерегистриран)
в превод "Център за изпитване и европейска сертификация"
Антон (нерегистриран)
А тази лаборатория правила ли е проби и при други ремонтни дейности по пътищата? Нейния шев или лаборанта който е изготвил фалшивите резултати кога ще го видим окован с белезници? 20-те човека приели пътя без възражения кога ще ги видим оковано с белезници? Били ли са мотивирани някак си? Тези същите приемали ли са и други пътища като комисия? Какво пречи и там да е било без възражения?! Шефа на фирмата правила ремонта, отказал гаранционен ремонт ще бъде ли задържан? Неговите действия или бездействия също имат значение за катастрофата. Има ли илономическа или друга свързаност между строителите, лабораторията надзора и т.н. Ако има говорим за една любима дума на борисоф - ОПГ или отганизирана престъпна група. Чиновника освободил банковата гаранция, ще бъде ли наказан? След като очевидно пътното строителство в България е компроментирано, защото бъдете сигурни има и много други подобни отдечки, вкл. и на гордостта му магистрала Тракия, кой ще извършва новите ремонти? Може ли да се говори че се возим по едни от най-скъпите и същевременно най-лошо пътиша по света. Веднъж платено в пъти над стойността на некачествения ремонт или строеж и втори път платено за основен ремонт на вече ремонтирания път. Всички занем КОЙ се гордее с асфалта и ремонтите.
мак (нерегистриран)
Имаме право да знаем, кои са всичките участници. Защо името на шофьора споделихте още на секунда след трагедията, а криете името на лабораторията, приела път-боклук и убиец? Да не би да е свързана с някой властимащ, да е на нечий съпруг/а? Криете ги, отврат.
123 (нерегистриран)
подобна е картинката с повечето ОП. За съжаление в конкретният случай е с жертви. законът за ОП трябваше да се хармонизира с европейският а не да си оставяме вратички за наши фирми. Резултатите са видими!!!
От Чужбина (нерегистриран)
Дааа, проЗд народ с две думи. Оставя се не само да го манипулират но и да му се подиграват в очите. Национална трагедия а не смеят да кажат името на лабораторията. Нямало корупция. Ами като няма защо всичко е скрито - покрито.
пройчо (нерегистриран)
Начи, земи го другиот кретен "идио" и си се заврете един другиму в гъзовете, тъпанари прости! ...избягали сте от България , ама още воните и вредите, гьонсуратли
еволюция (нерегистриран)
Оня ден по телевизията се правеше на силно мотивиран да разкрие истината,а днес вече спестява част от нея?!
Ха, ха... (нерегистриран)
Омерта...!!! Дааа...!!!
Барон Мюнхаузен (нерегистриран)
Нанкоооов, Нанков, ТИ трябваше да си първият посипал главата си с пепел и подал оставка.
ГЛАДИАТОР (нерегистриран)
Откъде пепел? Нали я слагат в строителството на пътищата.
няма по лошо (нерегистриран)
от „правова” държава в която липсва правосъдие. Затова потърпевшите, а и всички заедно, трябва да раздаваме правосъдие.
Нанков (нерегистриран)
Разберете ме, пожелая ли да я назова, и съм до там!
Ал (нерегистриран)
Нима цацаратурата и подопечените им съдилища ще разбутат истинските виновници? Възложители, изпълнители, министри, правителства, съдии прокурори... Изедници. Защо ли са измислили Народния съд?
Любето (нерегистриран)
"Факт е обаче,че това е първият случай за година и половина, в който строител отказва да отстрани дефекти в определен срок, допълни той" Възниква проблем и фирмата не прави нищо по въпроса,нищо че има подписан договор.Контролните органи разбират за това и те Също не правят нищо до момента когато възникне инцидент при което положение фирмата се задейства с работата и чак тогава контролните органи реват и те да си свършат тяхната работа?!!!Е при това положение как да се свърши нещо в тази държава като света??? Естествено глобата за фирмата се равнява на джобни стотинки и няма с нищо да спре бъдещите проблеми,но въпреки това фирмата ще бъде наемана пак и пак от държавата И на всичкото отгоре ще бъде пазена от накърняване на имиджа?!Защото .......... цирка трябва да продължи.
Антон (нерегистриран)
Има и законотвореца е измислил варианта. Издаване на банкова гаранция. Най-общо това са пари които са платими от банката без възражения и на момента към възложителя в случая държавата. Тези пари са гарантирани от изпълнителя, който е предоставил нялакъв по вид обезпечение в полза на банката. Идеята е да може да се въздейства или в случай на отказ като този да се вземат парите и с тях да се наеме друга фирма. Сега да излезат и да кажат коя е калинката освободила банковата гаранция. И кой е възложителя - апи, общината или министерството.
Любето (нерегистриран)
Те не могат да изрекат името на фирмата,а какво остава за възложителя на банковата гаранция или пък всичките други представители на общината,министерството и прочие които също са си оставили ръцете?!Тези индивиди въобще няма да бъдат споменавани,разследвани и/или порицавани за безочието им тъй като тези хора навярно отговарят и за всички други такива поръчки.
ШАРО (нерегистриран)
Ето защо трябва да се възстанови смъртната присъда и публичното и изпълнение!По - добре да умре един виновен , отколкото двадесет невинни!
НАЙ
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Плугчиева каза защо се е оттеглила от кабинета "Главчев"
Руски дронове удариха хотел и корабостроителница в Николаев
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Кирил Петков отрече да е покровителствал контрабанден канал в митниците
Руски дронове удариха хотел и корабостроителница в Николаев