Николай Събев създаде "Национална компания БДЖ", вля в нея Пътнически и Товарни превози
Още през февруари транспортният министър представи бъдещото преструктуриране, част от мащабната промяна в транспортната система на България
Обратно в новинатаКоментари - Николай Събев създаде "Национална компания БДЖ", вля в нея Пътнически и Товарни превози | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
АЗ (нерегистриран)
Разделянето или обидинението на фирмата БДЖ няма да подобри исъстоянието и не значи че се управлява добре ЗНАЧИ ЧЕ трябва да се заметат някой нередности-
iСиктир
Още 500 софиянеца на държавната паница
Да отбележа (нерегистриран)
Снимката е от преди 2009 година. Тогава имаше бдж. След 10г пак се завътаме в същото положение. Още по рано бдж и нкжи бяха едно. Очакваме да обединят жп инфраструктурата с бдж след 10 години, както е било преди 30 години.
а бе (нерегистриран)
то хубаво, но защо на снимката е украински влак?
Бостап Венгер (нерегистриран)
Щото Дедо Еконтий е уредил да ги докарат за ремонт, ние да ги пребоядисаме, а после украинците да ни ги продадат като нови на новото дружество НКБДЖ. Разликата си я смятай как ще се делка.
БДФРБЖФР (нерегистриран)
Глупост, след глупост. И отново глупост.
нерегистриран (нерегистриран)
Г-н Събев, Влезте в депата направете щателна проверка относно ремонтите на локомотивите и на вагоните, направете щателна проверка на ремонтният персонал и най-вече на тези които претендират за ръководните длъжности по депата . Проверете за работното време за уплътняването му и за спазване на работната дисциплина по време на ремонтите , защото новите части се присвояват и се влагат в частните фирми а по ремонта на локомотивите не се влагат нови части а само се мият старите с корселин да изглеждат като ремонтирани и то много умело , затова нямаме вагони и локомотиви които да са надеждни за експлоатация
нерегистриран (нерегистриран)
Докато не започне с реформи в локомотивните и вогонните депа където се извършва ремонта на вагони и локомотиви, съществуващите вагони и локомотиви няма как да станата привлекателни за ползване. Всичко се прави фиктивно на химикал само и само да се вземат парите “порочна практика която трудно се изкоренява. Боята всичко прикрива ремонти никакво качество а за трудовата дисциплина да не говорим
Крали Марко (нерегистриран)
Това е началото на края на БДЖ. Следва окончателното съсипване на железниците ни и продаването им на чужда компания. Предателите и кандидати да се изправят пред стената стават все повече
Будиста доразсипа (нерегистриран)
БДЖ-то...
Ми (нерегистриран)
А да прикрие далавера само се сменят фържавни фирми. Завода и имота зад гарата го подариха на частници. Те го продават или си строят блокове.
Все пак (нерегистриран)
Кой се очаква да реализира големите проекти на Събев? Има време до края на месеца да се организира и снабдяването ни с ледоразбивач
това е гениално (нерегистриран)
само не разбрах трасето дву- или четирилентово ще е
една (нерегистриран)
Администрацията дали е намалена наполовина?
браво (нерегистриран)
Очаква се да се возим комфортно в нови товарни вагони. Композициите ще са смесени, товарен, пътнически, пощенски, ресторант, спален, товарен, товарен, товарен, товарен....
Мнение (нерегистриран)
Конските вагони отново влизат в употреба и с тях ще се возят и пътници. През епохата на Сталин с конски вагони ставаше преселването в Сибир и Средна Азия.
Олянов (нерегистриран)
Това беше един наистина честен човек, с план за развитие на БДЖ! Лично не го познавам но по делата се подразбира, че може още много да направи за българския народ. Благодаря ви г-н Събев вие сте министър за пример...
За дедо Еконтий (нерегистриран)
ли говориш, айде бе, все едно не се знаем
.!. (нерегистриран)
Не е морално свален министър да прави такива сериозни реформи. Няма доверие от народа
С (нерегистриран)
Тоя е еба майката на БДЖ половин година нищо не барва и накрая окрупнява хаххаха малумен дядка
Светнат (нерегистриран)
Най-много да фалира товарните превози като единствено рентабилната структура на БДЖ.
Хигиенист (нерегистриран)
Беше грешка да се разделят пътнически и товарни превози! Обединяването им сега означава, че се готви приватизация на цялото БДЖ! Кой ли ще го купи????
Българина (нерегистриран)
Давай, Събев! Чегъркай до последния БДЖ-еец!
Рейл (нерегистриран)
Крайно време беше. Сега трябва да спрат и кражбите и ще тръгнат нещата.
Ллл (нерегистриран)
Тия уж са в оставка те си приемат някакви неща и хич не им пука
Аз (нерегистриран)
А това е едно много добро дело. Ще намалее администрацията и печелившите "Товарни превози" ще покриват загубите на "Пътнически превози". Т.е. ще се създаде възможност при пътническите превози да се повиши качеството без да се вдигат цените.
T (нерегистриран)
Това е правилно стъпка. Всички които пишат че е грешно нищо не разбират от железници. Товарни превози е печелившо предприятие докато пътническите са социално благопи не са. Само така БДЖ ще тръгне напред. Освен това имаше много апетити за приватизирането на товарни превози от много правителства. Браво на събев
Крали Марко (нерегистриран)
Сляп ли си или наивен
Метил (нерегистриран)
Сега е време да назначи някой 81-годишен младеж за изпълнителен директор и работата заспива. Абе Еконт биха ли приели като пратка министър до Русе?
Дед Ник (нерегистриран)
Дедо Инокентий и БДЖ ли е решил да фалира, след Български Пощи
от левия в десния и това е реформа (нерегистриран)
Дядо инокентий пак открива топлата вода.Ами поради финансовите загуби на миналото БДЖ го разделиха от печелившото 'товарни превози" от пътническите за да имат по-ясна представа как да субсидират само пътническия транспорт а не цялото БДЖ но стареца това е научил от комунизма
От Варна (нерегистриран)
Влаковете на пътнически превози са едни кочини на колела. Отвън вагоните са замазани с грозни графити, за да не се вижда , че са пред разпадане от ръжда. А вътре не може да се опише! Една седмица след пътуване София-Варна, още ми е гадно от мръсотията в купета, коридори, тоалетни. Прозорци и седалки лепнеха непочиствано откакто е направен този вагон. Такава гавра с достойнството на пътниците не може да измисли и най-закоравял злодей. Да бъде вехто, но чисто, не е беда. Но да бъде толкова мръсно поради безхаберие и незаинтересованост, няма как да се коментира! На сигнала ми по обявения иначе любезно телефон чух отговор: “За толкова пари, толкоз”. Правилно отбеляза министър Василев за народа и политиката на управляващите: “ Бедните да ……….т!”
Дирчо (нерегистриран)
Еми то такова си беше и при Бай Тошо
Искаме (нерегистриран)
мораториум на актовете на министрите и МС
Караибраим (нерегистриран)
На Дпс-то автобусните фирмички сън не ги хваща вече. Вай вай, Бдж-то почна да работи....
Просто-Кирчо Путков (нерегистриран)
Активисти, ба!
Само Локо (нерегистриран)
Жив да е Дедо Еконтий! Вечна слава! Това отдавна трябваше да се случи с БДЖ!
Иванчо и Марийчето (нерегистриран)
НИК.., който само ...ЛАЙ!
Необмислени (нерегистриран)
движения в паниката преди сдаване на влсатта
баа Вуна (нерегистриран)
Че то и при бай Тошо си бяха ....БДЖ !?
ha (нерегистриран)
този с вид на терминално боен , първо да пбясни как стана шеф на речно корабоплаване при соца и после как стана фирмаджия и милионер. от къде зема парите, ники!
Куче касичка (нерегистриран)
Еконтчо оправи пощите, сега - БДЖ-то.
ДЪРТ МИКИ МАУС (нерегистриран)
Най-накрая Кокорчо на Кирчо ще оправи всички ни. под най-накрая разбирай безгазовата зима!
БТВ (нерегистриран)
Ник, всичко което си направил е пожелателно. Няма данни, цифри, срокове - примерно 200 човека съкращаваме до 01.08.2022, намаляваме загубите с 5 млн в срок до края на 2022г. Другото са празни приказки и действия да видят хората, че и Вие правите нещо в транспорта. А за 7 м. откакто сте министър, какво се промени в НКЖИ. Ако всичко е наред, защо трябваше да сменяте предходното ръководство?!
българин (нерегистриран)
Такива министри са нужни на България, успели, можещи, знаещи като Събев. А не като Винету от миналия век, с рекет да върши всичко.
Омикрон (нерегистриран)
в какъв план успели и според кого?
Иво (нерегистриран)
Демек - след няколко години няма да има железници, така да се разбира!
246 (нерегистриран)
преливаме от пусто в празно, дет` са вика
Всички ВЪН (нерегистриран)
Радев, плужек страхлив! Тези некадърници които ти ни натресе, закопават държавата с всеки изминал ден, а ти консултации ще правиш, да ги връщаш на хранилката. Долен смешник. Другият парламент ще бъдеш позорно изгонен от президентството!
123232 (нерегистриран)
Тя отрепка на съд, ВЕДНАГА!
Мдааа . (нерегистриран)
Еконтий явно не си е избил тристата хилки платени за министерлъка си , и сега се чуди какво гадости да създава .
Торашко (нерегистриран)
Дедо Еконтий в оставка да предприема такива кардинални промени не е добре. Цялата пасмина ПП е на доиживяване. Достатъчно поразии направиха за шест месеца стига толкова.
и тя ще се казва - (нерегистриран)
еконт ! която вече е 50% по-скъпа услуга от спиди !
а преди 4-5 години (нерегистриран)
беше 2 пъти по-евтина!
4е! (нерегистриран)
мда, на това му се вика убий противника с нелоялна конкуренция
Опа (нерегистриран)
Ами пращай чрез Спиди, кой те спира ... идиоти
тези (нерегистриран)
докога ще правят гадории? Народното събрание ги уволни а те продължават да вършат мръсотии! ТЕ СА УВОЛНЕНИ! Ако някой го уволнят си хваща багажчето веднага! Долни мръсни продажници!
Шило
Принципно решението е правилно. Ама, дали следващите няма отново да ги разделят?
Сега остава (нерегистриран)
гарата в Етрополе да я преструктурира и в пътническа и товарна :))) Ако това му се види малко , вместо мостове по Дунав да изкопа тунели :)))
ХАХА (нерегистриран)
РАЗДЕЛЯМЕ ГИ, СЛИВАМЕ ГИ, ПРИВАТИЗИРАМЕ И Т.Н. ..........МАЛОУМНА ДЪРЖАВА............ИЗВИНЯВАМ СЕ, КРАДЛИВИ, НЕКАДЪРНИ ПОЛИТИЦИ..........
Х (нерегистриран)
И то когато е в оставка... Няма далавера, нееееее....
аре (нерегистриран)
давай по-бързо докато бензина не е станал 5-6 лв
77 (нерегистриран)
ПП ще правят мизерии на държавата ни до последно..... Кой ли ще оправя след тях. Сливането и Герб го мислиха, но доста анализираха начело с Желязков и се отказаха с много солидни аргументи.
О (нерегистриран)
Солидните аргументи са за да го приватизират понеже е супер печелившо. Това са им скритите аргументи платен драскача.
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна