Нов спад - отново по-малко заразени и починали от коронавируса у нас
Излекуваните продължават да са повече от заразените
Обратно в новинатаКоментари - Нов спад - отново по-малко заразени и починали от коронавируса у нас | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Росенздравец (нерегистриран)
Защо покриват инциденц фактора, т. е. новозаразените за една седмица на 100.000 жители???
Лаик (нерегистриран)
До 2020 година, не се гледаше сериозно на починалите от грип, че и от останалите болести. Много често се пишеше дежурната диагноза: Сърдечна недостатъчност. При тази епидемия, за пръв път се прави опит да се систематизира и анализира цялостната картина, че и да се даде гласност на фактите. Това, за мене, е крачка в правилната посока.
Еретик (нерегистриран)
Дали няма да е по-добре, съботно-неделните данни да се сравняват и с тези от предната събота и неделя?
бай Иван (нерегистриран)
Когато тестовете намаляват нормално е да има по-малко заразени. Това е информация за възхвала на мъдрото управление на Борисов! Правете по-малко тестове за да отчитаме резултати. А броят на починалите? Той какво показва?
Дават (нерегистриран)
Дават средно по 150 починали дневно , което за месец прави към 4500, а през ноември общия брой на починалите е 16 000 хиляди , което е с 8000 хиляди повече от ноември 2019 и средното за този месец в страната. Къде е 8000 хиляди повече починали от очакваното , къде са 4500души от КОВИД. Значи , не всички починали с корона са отчетени или колапса на здравната система влече по-висока смъртност при други заболявания . Къде е онзи отворко Мангъра, който Тиквата пускаше по три пъти на ден да ни облъчва. Ами ако бяхме в положението на Италия , която беше покосена още февруари сигурно сега щяхме да имаме над 100 хиляди жертви и да имаме абсолютен световен рекорд по смъртност на глава. Въпреки , че имахме шест месеца за подготовка, Мутрата не свърши нищо и пак сме рекордьори в Европа. Тук човешкия живот не струва нищо, основното е да се спасява властта на мутрите. Пълно падение щом стигнаха да се крият зад Гоце Делчев и Самуил при този допуснат невиждан мор и да ни занимават по пет пъти на ден с враговете в Скопие и учебниците в Македония.
дали ? (нерегистриран)
Дават 108 хиляди починали от всичко за 2019 и 100хиляди до 17 декември тази година . до края на годината няма да са повече от 108 хиляди, а дори с 4-5 хиляди по - малко. Нищо особенао и ново за 2020 .
569874 (нерегистриран)
Трябва да си наистина пълен идиот ако не си прозрял стъкмиститките им до сега как ''намаляват'' заразените и починалите в събота и неделя.......
Фактите (нерегистриран)
Средна възраст на починалите С ковид вчера: 73.43 години, ст. откл.: 8.46 години Средна възраст на починалите през 2019 г.: 73.27 години, ст. откл.: 13.10 години
.. (нерегистриран)
Други факти: Седмичен коефициент на обща смъртност: седмица 50, 2019г. - 15.3% седмица 50, 2020г - 34.9% Умирания в България по седмици: седмица 50, 2019г. - 2114 смъртни случая седмица 50, 2020г. - 4610 смъртни случая Та какво за "стъкмистиката" ?
Въпрос (нерегистриран)
А как са данните за цялата 2019 и 2020? С колко повече са починалите тази година ?
AZ (нерегистриран)
А всяка година заради мръсния въздух умират 15000 човека. Ама тях не ги броят по новините всеки ден.
хехе (нерегистриран)
Сигурно е защото, когато умреш от мръсен въздух, не може да заразиш още 10 човека да умрат от това, м?
1 (нерегистриран)
Отворени училища и детски градини е равно на хиляди болни и починали. Когато отворят училищата и детските градини в началото на януари, тенденцията отново ще се обърне.
hehe (нерегистриран)
Тенденцията в новозаразените се беше обърнала преди края на ноември, т.е. преди да затворят детските градини и 1-4 клас
Илиян (нерегистриран)
И последно кое да следим , че не разбрах ?! % или бр. ?!
Местен (нерегистриран)
А-а-а-а, не ми ги разправяйте тия! Балтов каза, че има скрита заболеваемост. Да-а-а-а-а!
. (нерегистриран)
Разбира се, че има. Много хора изобщо не се тестват.
2478 (нерегистриран)
Само може да се радваме че има толкова много мислещи и разсъждаващи, защото от стъкмистиките им никаква реална полза няма..
4455 (нерегистриран)
Аз само се питам как този вирус не отиде поне в една хранителна верига или банков клон защото до сега нищо такова не е затворено и карантинирано както си правеха номерата поминистерства...Не пожелавам заразяване на хората ам ама все пак ми е много интересно...
Чичо (нерегистриран)
Как няма да има спад ,хората не се тестват на никой не му се стои заключен по празниците ,след Иванов ден рязко пак ще "скочи" заболеваемостта .
Ами* (нерегистриран)
Факт е че бройката в болниците има тенденция към намаление. Дай Боже да продължи така. И дай Боже и в смъртността да видим такава тенденция. Всички други статистически акробатики са излишни упражнения.
hehe (нерегистриран)
Нещо сменихте плочата, а? Нали уж нямало спад, щото всичко живо правело бързи антигенни тестове?
VAR (нерегистриран)
Вече има, макар и минимален ( около 5%) спад в смъртността) ако преди 10 дни имахме пик от 141 на 7 дневма база, сега е 130 ( пак на 7 дневна)
ха ха (нерегистриран)
И да не се заключен, къде точно ще ходиш по празниците?
Иван Петров
стига лъжи! ситуацията е една и съща с мерки и без. тренда на промяна се установява винаги в %, а не в абсолютни стойностти. взимат се регистрирани към проверени съотносимо общ брой население намалено с вече тестваните...
Пашата (нерегистриран)
Абе келнер, няма да отворите, не разбра ли! Искайте си компенсация от мутропитека, изтегли достатъчно пари, дето и внуците ни ще ги плащат! Ако не ви даде го утрепете с камъни, вместо да трепет нас!
Зъл дух (нерегистриран)
За 2019 на 100 хил души от население са починали: - грип - 0.2 души - пневмония - 20.9 души Във възрастовата група 20-24 - грип - 0 души - пневмония - 3.0 души Във възрастовата група 70-74 Във възрастовата група 50-54 - грип - 0.2 души - пневмония - 14.5 души Във възрастовата група 70-74 - грип - 0.5 души - пневмония - 40.6 души За по-млади възрастови групи не виждам данни. От "грипчето" от април до сега, което не пълна година, и като реално нещата се влошиха от края на лятото, са починали 6551 до днес.
Зъл дух (нерегистриран)
COVID-19 - 93 на 100 000 https://edition.cnn.com/interactive/2020/health/coronavirus-maps-and-cases/
И е така, и не е така (нерегистриран)
Да, безспорно има починали 6551 лица, но от какво точно, никой няма да ти каже! Най-лесно е да кажеш "ковид" и да не се занимаваш да лекуваш никой от основното му "придружаващо" заболяване. Други болрсти няма, само "ковид"! Всички гледате и се религиозно се кланяте на тестовете, а куршума в главата е само придружаващ, нали!
Иван Петров
ако ти е верна статистиката, това е около 0,09% смъртност (за 7 млн население)
Зъл дух (нерегистриран)
Значи всичко е наред! Вдигайте барикадите. Да започват оргиите! След големи кризи има бум на раждаемостта.
VAR (нерегистриран)
Средната смъртност при грип е 0.001 или 0.1% от инфектираните, и заболяваемостта е между 25 - 30% Което поставя средния брой починали от грип годишно в БГ около 2000 души. Такава е статистиката и в цяла Европа. Ето един материал на дарик, в който коментара е на Кантраджиев: https://dariknews.bg/novini/bylgariia/tazi-zima-ni-atakuvat-ustojchivi-na-stud-gripni-virusi-1505733 Така че, това поставя K19 като смъртност около 2-3 пъти по смъртоносен от сезония грип. Означава, че и в БГ няма и реална статистика, иповечето пациенти са писани като починали от пневмонии от атипичен причинител. Това казва и мета анализа на СЗО от 14.10 https://www.who.int/bulletin/online_first/BLT.20.265892.pdf Дали вирус, който убива 3 пъти повече от сезония грип е 'тежък грип' или бубоната чума, оставям на всеки да си прецени.
хехе (нерегистриран)
Средната възраст на починалите с Ковид е над 70 години.
Лъжа ли е? (нерегистриран)
Смъртността у нас е най висока, защото качеството на живот е най ниско: 1/3 от населението, пенсионерите живее под прага на бедността, с пенсии по 100-150 евро при европейски цени на храна, енергия, лекарства, здравеопазване... минималната пенсия от 300 лв с която живеят 1.5 милиона българи е 10-15 пъти по ниска от средно европейската. Въздуха е изключително мръсен, особено в София, където са се напъхали почти половината българи и където общинарите са кръгли идиоти и не правят нищо за прочистване на въздуха, а крадат с нови измишльотини: зелени зони в празнични дни... Ние сме тъп народ, които си избира подобни тъпанари да го управляват, затова сме на този хал.
Простотия до шия (нерегистриран)
Жалка стъкмистика, по малко тестове- по малко са регистрираните заразени, в събота и неделя броя на починалите е винаги по малък, защото не се регистрират новопочиналите, излекувани няма, защото няна лек, има "оздравели", но техния по голям брой от заразените не е положителен критерии, не жонглирайте със стъкмистиката, жалки сте. Най убедителното доказателство, че се провалихме е, че сме на първо място в Европа по смъртност и това е заслуга на непукизма, ината и простотията на българите да не спазват ограниченията, да не вярват че има вирус и жалките опити на управляващите да се харесат на дебилите с "най меките мерки".
Neno (нерегистриран)
Да, тастват се по-малко и резултатите са такива. Истаната обаче е друга, много хора са го изкарали с домашно лечение без да влизат в единната система с PCR тестовете. Някои са с бързите антигенни тестове други изобщо не са си правили тестове. Та много от тези хора са ходили на работа, пътували,пазарували и съответно са заразявали други, така, че тази статистика изобщо не е вярна. Умножете по 5 и ще разберете истинките резултати. Същото се отнася и за бройката на починалите.
Да (нерегистриран)
Нормално да намалеят, то сигурно поне 40% го изкараха някак си вече последните 1,2 месеца, стадния имунитет почва да действа...
Чичо (нерегистриран)
Ако прибавиш и циганите които никой не смята ще отидат към 50%.
Зъл дух (нерегистриран)
Пилетата се борят на есен. Есента още не е дошла - 2021ва.
Статист (нерегистриран)
Абе неделя си е неделя!
Ме (нерегистриран)
Тъпите журналисти така и не забелязаха, че всяка неделя и понеделник има намаление, а всеки вторник е апокалипсис, като вкарат наведнъж умрелите уикенда....
Яко! (нерегистриран)
Катерим, другари! "Общият брой на починалите от усложнения на COVID-19 от началото на пандемията обаче вече е 6551." Още малко и ще сме в първата десятка В СВЕТА! Сега сме само на 14-то място, но има време!
Ми спрете тестовете и ще видите,как болестта ще изчезне,мошеници! (нерегистриран)
Колко манипулативно е направена статията! Намаляват тестуването и съответно заразените! Преди 1 седмица правеха по 12 000 теста и имаше по 4 000 заразени,сега правят 3 пъти по малко тестове и ето ти по малкото заразени,има процентно намаление на заразените,като цяло,но и тестовете,ако ги спрат,няма да има и заразени!
някой (нерегистриран)
Само да добавя към статистиката: Според данни на Евростат, ракът на белите дробове е убил 272 000 жители на ЕС само през 2014 г.!!! Направете си сметката - колко опасен е новият коронавирус, съдейки по бройките починали! Не казвам, че вирусът не е много опасен. Само казвам, че неговата опасност се преувеличава до апокалиптични размери, нарочно или неволно внушавайки на населението чувство за обреченост!
Ме (нерегистриран)
А ся кажи колко са корона, че разбрахме колко са белодробни...
Зъл дух (нерегистриран)
В цял свят 2018 - рак - 9.8 милиона - COVID-19 - 0 милиона 2020 - рак - 9-10 милиона - COVID-19 - 1.2 милиона За да четеш цифри се иска малко образование да имаш. Другото са вицове и анекдоти.
Направете си теста, ще бъдете по спокойни (нерегистриран)
"В интернет има тестове - 23 лв струват. Всеки сам може да се тества."
някой (нерегистриран)
Е да, ама антигенни тестове. Те могат да покажат ако евентуално сте карали коронавирусна инфекция (пост фактум) и имате изградени IgG антитела срещу вируса.
Пълни глупости (нерегистриран)
Бъркаш антигени и антитела.
някой (нерегистриран)
Аз не съм лекар. Нека започна с това. Щото тук рядко някой казва какъв е. Аз не съм и математик. Обаче съм учил висша математика. Инженер съм. Това диференциали, това интеграли, статистика, теория на вероятностите, топология... Прочие, статистика от изминалите години сочи, че всяка година в България около 3500 българи умират от рак на белите дробове. Същевременно, за тази година (тя вече измина почти) в България са починали 6551 души СЪС коронавирусна инфекция. Та, какво излиза? Бройката е близо два пъти повече от починалите (САМО) от рак на белите дробове годишно. Но, имайте предвид, че сред тези починали има и болни от рак на белите дробове, както има и болни с други белодробни заболявания! А да не говорим за кардиологични заболявания, да не говорим за диабет, хипертония, колко други "придружаващи" заболявания от които българите са хронично болни! Е, дори министрите - вицепремиерът и здравният министър се почесаха по главите, и сивото им вещество се активира, започнаха да мислят (вече), и се сетиха че тази висока смърност у нас се дължи не на коронавируса, а именно на "придружаващите" заболявания, които в България са в пъти повече отколкото в други европейски държави!!! Сетиха се накрая! И какво? Засега нищо! Да видим докога!
-=0 (нерегистриран)
ОСВЕН ИНЖИНЕР СИ И ТРОЛ,ХОРАТА СИ ЖИВЕЯТ С ТЕЗИ ЗОБОЛЯВАНИЯ ОСВЕН АКО НЕ ГИ ХВАНЕ ВИРУСА.ТИЯ ГЛУПОСТИ ГИ ПИШЕШ ОТ МЕСЕЦИ.
някой (нерегистриран)
Баща ми почина миналата година след прекаран втори инсулт. Два месеца се мъчи на легло и си отиде от пневмония и декубитални рани. Пневмонията не е заразна - получава се при залежаване! Освен това беше с диабет, полиневропатия и прекарана двойна бронхопневмония преди 8 години! Нямаше коронавирус, нямаше никакво заразно заболяване! Какво знаеш ти?! С какво право ми пишеш критики, когато го нямаш това право?! Колко години щеше да живее майка ми, която почина от втората операция с разсейки на рак на яйчниците?! Я ми обясни ти, който не си трол? Би ли ми обяснил, светило на медицината такова, колко години щеше да живее майка ми и колко баща ми, след като нямаха коронавирус и защо си отидоха толкова бързо???!!! Ако не можеш да даваш смислени отговори замълчи и не пиши глупости че вбесяваш нормалните хора!!!
99 (нерегистриран)
В България основната причина за смърт (освен естествената) се казва СКАПАНА ЗДРАВНА СИСТЕМА. Тя не е сама - почти целия обществен сектор който трябва да предоставя "услуги" на гражданите за което те плащат данъци е така. Българския обществен сектор страда от НННК - незаинтересовани, нелюбезни, некадърни и корумпирани наши съграждани. Ако обаче трябва да скапат някого по указание от някой по-нагоре в хранителната верига, или просто дежурния тормоз - ела да видиш - изведнъж стават бързи и точни професионалисти. Пример - НАП. За една стотинка повече в касата могат (и го правят) да ти затворят обекта за МИНИМУМ 2 седмици и да те глобят серизоно. Е, когато изтекоха данните на 5 милиона българи - уволниха (по-скоро преместиха) два администратора - бушони и едно "извинете" не казаха ... Ами това е кривото огледало на българските обществени отношения - с няколко думи - "паразит който ще убие гостоприемника си". В случая - буквално, за съжаление - а конкретно - в уж "бяла" държава хора умират на стълбите пред болниците...
Ме (нерегистриран)
Един голям чеп за зеле си. Направи си труда да разгледаш общата статистика на починалите през последния месец спрямо предните години, и ще видиш разликата. Над 100%. Не, че що направиш. А тая глупост с придружаващите заболявания е отвратителна! Огромна част от тези хора нямаше да са починали, ако не се бяха заразили! Едва ли не изкарвате, че щом някой има придружаващи заболяу- да мре!!!! Как не ви е срам, бездушни човечета!
99 (нерегистриран)
Вируса очевидно си почива през уикенда... и наваксва в първия работен ден. Да ви имам и стъкмистиката. Съвсем отделна тема е че хората използват тестове от аптеката за да не ги карантинират по този ужасен начин - глоба ДО 10 000 лева. Та дори и да си слязъл до мазето да си вземеш кисело зеле... Да не говорим че 14 дни карантина са много. Достатъчни са до 10 след появата на симптомите... А те броят 14 дни ОТ положителния тест - средно хората се тестват на 3-тия или 4-тия ден и на практика всеки ден карантина след 7-мия е излишен тормоз.
Йм (нерегистриран)
А има и хора с усложнения, които се появяват след 10тия ден, и им правят тогава ПСР, и познай кога почва карантината, баш когато трябва да обикалят по пулмолози, кръвни изследвания и т.н , те ги затварят а една торба общи лекарства...
Малко инфо (нерегистриран)
Т.Н. бързи тестове са антигенни тестове, познават се по това, че подобно на PCR теста се взема матерял от носоглътката. PCR теста репликира РНК молекула и открива частици от нея принадлежащи на КОВИД Трития тест може да се нарече "бърз" е за антитела,. Взема се кръв!!!! И се откриват IgM антитела, които означават евентоално, че сега се срещаш с вируса но КОВИД и IgG, антитела, че си преболедявал. И това, че след месеци се губят или намалят съвсем не означава че губиш имунитет Имаш вече клетъчен имунитет.
А (нерегистриран)
Може ли всеки сам да си ги направи?
Да (нерегистриран)
Да всеки може
23лв (нерегистриран)
В комплекта има всичко необходимо всеки сам да се тества. Има и упътване
99 (нерегистриран)
Точно така е това за клетъчния имунитет. Всички приказки че след (примерно) 6 месеца СЪС СИГУРНОСТ пак ще хванем вируса подозирам че са финансово подплатени от най-голямата мафия. Тези официални лица (на практика дилъри) които ръсят тая простотия по медиите директно трябва да бъдат разследвани незабавно и до дупка за корупция. В моите 40+ години съм се разболявал 1 или 2 пъти от грип - без да съм се ваксинирал. При това всяка година има нови щамове. Имам съученик, набори сме. И той като мен на практика не е боледувал от грип. Откакто се ваксинира преди 6 години ВСЯКА година боледува от грип - по 2 пъти. И то тежко. ТОЛКОВА за ваксините. Да, те са полезни за едра шарка, тиф и т.н., но не и за грип. Подозирам че така ще ни цакат и с КОВИД-а (20,21 и т.н.).
МХЪ (нерегистриран)
Уточняайте-можещ сам да си направиш само бързия антигенен тест,чрез който търсищ вирусни частици в носоглътката...останалите два теста си искат сериозно лабораторно оборудване, методика и китове за диагностика.
Хм-м-м (нерегистриран)
Както отдавна е извстно, че събота и неделя са почивни дни. Това засяга и вирусът и Господ. Изглежда и на тях не им се бачка много много. Вижте данните във вторник, отнасящи се до понеделника. И дано да греша...
На кой да платя за статията (нерегистриран)
Може ли сами да се тестваме за Ковид? Имам съмнение че 30% от хората се заразяват при центровете за Тест на коронавирус
Би трябвало вече да е ясно. (нерегистриран)
Тенденцията орез уикенда не е показателна. Резултатите през следеащите 2-3 седмици ще очертаят реалната картина.
дед Мароз (нерегистриран)
"Реклама след 7-ми параграф" Ало, Редактора, това как да то разбираме ? :D :D
Хаха (нерегистриран)
Ясно как - редакторът спи вместо да редактира
Питам (нерегистриран)
Може ли сами да се тестваме за Ковид? Имам съмнение че 30% от хората се заразяват при центровете за Тест на коронавирус
е (нерегистриран)
ако не платиш на медиите няма информация
да (нерегистриран)
и те деца имат
както (нерегистриран)
ако не платиш на адвокат, губиш делото
и (нерегистриран)
ако не платиш за образование оставаш прост
и (нерегистриран)
ако не платиш на доктор оставаш болен
който не работи и не краде пари няма (нерегистриран)
свиквайте
2013 (нерегистриран)
Пак в събота и неделя има малко починали... Нищо, утре Балтов е на работа и ще навакса...
аз (нерегистриран)
Това е защото мерките на Бойко явно работят перфектно и по план! Комунистите да се изядат!
888 (нерегистриран)
Няма никакъв спад . Но все пак сме в плато, заради мерките. Иначе щяхме да сме 10000 положителни ( т.е. 50000 ). Тези данни са манипулативни - неделни - ниски данни. Масово наоколо хората са заразени с коронавирус и това са досега само 15 ина %. Лъжат с данните, за да оправдаят разпускането не мерките - детските градини и децата до 4 клас. Истината е , че всеки следващ ден е по тежък и смъртоносен. Масово не се изследват, крият се , мешат се и е все по- опасно. Пазете се още повече, докато не се ваксинирате. Гледайте CNN, как отговорно хората се ваксинират. Това е единствената и почти 100% защита срещу вируса.( няма нито един починал с ваксина досега )
Дир питай Министъра може ли сами да се тестваме (нерегистриран)
"В интернет има тестове - 23 лв струват. Всеки сам може да се тества."
Гост (нерегистриран)
Явно сме в рекламна кампания
каква реклама те гони (нерегистриран)
Става въпрос за моите баби, родители, деца
Според теб (нерегистриран)
Значи ако не платиш на медиите няма информация
Препоръчва ли се от щаба (нерегистриран)
Ковид тест В интернет има тестове - 23 лв струват. Всеки сам може да се тества. Чудя се защо никаде не пише за тази възможност, преди да се съберете с близките си хора. Иначе е пълно с безполезни статистики
Гост (нерегистриран)
Колко пъти трябва да го копираш за да събереш за кафе?
Илиян (нерегистриран)
Да беше прочел правилно ! Този тест да ли имаш антитела ! Тоест дали си изкарал КОВИД-19 на крак !
Явно няма информация (нерегистриран)
Два антигена има Дали си заразен в момента и дали имаш антитела
! (нерегистриран)
Грешите: Т.Н. бързи тестове са антигенни тестове, познават се по това, че подобно на PCR теста се взема матерял от носоглътката. PCR теста репликира РНК молекула и открива частици от нея принадлежащи на КОВИД Трития тест може да се нарече "бърз" е за антитела,. Взема се кръв!!!! И се откриват IgM антитела, които означават евентоално, че сега се срещаш с вируса но КОВИД и IgG, антитела, че си преболедявал. И това, че след месеци се губят или намалят съвсем не означава че губиш имунитет Имаш вече клетъчен имунитет.
Илиян (нерегистриран)
И само този бърз за антитела се продава в аптеките и струва около 25лв !
глух ли си (нерегистриран)
Питам дали е препоръчително
! (нерегистриран)
бърз тест взет от специалист в петък отрицателен във вторник след три-четири дни много леки сиптоми положителе PCR тест
е (нерегистриран)
щото си ходил в центъра на заразата Идеята е да не ходиш защото ще се заразиш
! (нерегистриран)
Не съм ходил там! Там работя! В центъра на заразата.
:) (нерегистриран)
ЕС отпусна 1 милиард лева за бизнеса на олигарсите, сега вече могат да работят за имиджа си НОЩниците и Боко и да обясняват как мерките им били правилни и имало резултат! Жалкари сте, добре че ви остава още малко - 3-4 месеца и приключва крадливата ера на Боко!
Определено (нерегистриран)
Училищата бяха главния проводник на вируса.
и (нерегистриран)
Детските градини, университета, курвите .....също
Реклама след 7-ми параграф (нерегистриран)
Дира както винаги са върха!
бай Стоян (нерегистриран)
Не бързайте да се радвате ! Това е временно явление, а не тенденция ! А и един от основните закони на Мърфи е, че ако всичко върви добре, значи нещо не е наред !
08.12.2020г (нерегистриран)
Тенденция на спад - това е тенденция
бай Стоян (нерегистриран)
Всичко , което е крехко и чупливо има тенденцията да се счупи !
ЦСКА 1948 (нерегистриран)
Доказателството че кръчмите и школата бяха главния проводник на вируса.
Ужас (нерегистриран)
Трябва дасе затворят границите от Англия идва нова заплаха, новият щам не се влияе от ваксината....
е (нерегистриран)
не е ясно, знае ли се
Гост (нерегистриран)
Аз предлагам да атакуват Англия с ядрено оръжие - така ще унищожим новия щам на вируса. Шотландия да не се закача - те правят уиски
А защо (нерегистриран)
Няма инфо за видимите резултати в сравнение с другите държави в ЕС ? Все пак след такава прекрасна подготовка и грижа за всеки българин - нека се покаже в цифри как корупцията и неграмотността буквално убива
Пешо (нерегистриран)
Има ама не парадират да не ни наложат нещо пак от Брюксел. Вървим горе долу най-добре, ако се изключи Белорусия. Като първата вълна. Има голямо дърпане на уши заради грипната ваканция на учениците. Брюксел е против. Сега ако възстановят медицинската помощ за другите болести ще има квичене на брюкселски залки и удряне с юмрук по масата в Брюксел.
Без паника (нерегистриран)
Ти кви глупости ръсиш? Топ смъртност при средна заболеваемост - за кой гербаджия наглостта е толкоз голяма да го нарече добре???
Ковид тест (нерегистриран)
В интернет има тестове - 23 лв струват. Всеки сам може да се тества. Чудя се защо никаде не пише за тази възможност, преди да се съберете с близките си хора. Иначе е пълно с безполезни статистики
Само не забравяйте (нерегистриран)
че не са 100% сигурни.
да (нерегистриран)
93% е добър орентир + здравното състояние
Пешо (нерегистриран)
Те са толкова сигурни, колкото PCR. И са по-специфични, по-малко бъркат грип с ковид. Само с 2% са по-нечуствителни.
93% (нерегистриран)
Спрямо PCR. А той е около 80%.
Пешо (нерегистриран)
Те това е трика на високия процент PCR положителни в България: хората си правят теста за 25 лева и отиват да си правят PCR ако са положителни. Останалите, над 50% са които си правят тест по легални причини, да речем пътуващи в самолети за някоя страна, която го изисква.
е (нерегистриран)
Няма лошо. Вируса е между нас и трябва да пазим поне най близките си хора
ььь (нерегистриран)
е поне отстъпихме ли от първите места в европа ? или мерките по цял свят ; дават ефект ;
Амет Азнавур
броенето и лъжите нагнетяват гриб паниката, къде с а другите грибове?
Поредното (нерегистриран)
Неграмотни мнение на неграмотен човек.
Амет Азнавур
имам 3клаз и пиша от Уран с телефон с шайба, капуте
Научно необосновано (нерегистриран)
Някой, ще ми обясни ли как в събота и неделя има 3 пъти по малко починали от ковид 19.
Без паника (нерегистриран)
Чети бе. Обяснявано е многократно. Надолу е синтезирано ясно и точно в мнение на “зъл дух”.
Аз (нерегистриран)
Логично е, почивни дни. Тестовите на хора със симптоми се отлагат за делниците. Предполагам с регистрацията на починалите е същото.
Има лек за коронавируса (нерегистриран)
Науката победи отново.
блазе им на дежурните (нерегистриран)
медици в спешните отделения- с тия безкрайни празници ще посрещат само запуснати, закъснели случаи и баталясали! Простотията обаче е неизлечима и яко ще мрат!
НАЙ
Чудо в Бродилово, миро потече от иконата на Св. Пантелеймон (снимки)
В нощта на Великден: Украйна свали 23 руски дрона, Русия твърди, че контролира село Очеретине
Зеленски: Бог има на рамото си украинското знаме, с такъв съюзник животът ще победи смъртта
Доклад: Светът е свидетел на най-тежкия изблик на антисемитизъм от Втората световна война
Си Дзинпин пристигна в Париж, ще търси изход от кризата в Украйна заедно с Франция
Зеленски: Бог има на рамото си украинското знаме, с такъв съюзник животът ще победи смъртта
Путин отиде на празничната литургия в Москва, прекръсти се, заедно с десетки миряни и кмета
Си Дзинпин пристигна в Париж, ще търси изход от кризата в Украйна заедно с Франция
В нощта на Великден: Украйна свали 23 руски дрона, Русия твърди, че контролира село Очеретине
Чудо в Бродилово, миро потече от иконата на Св. Пантелеймон (снимки)