Нови правила за такситата - отпада такса престой
Коланът спасява, това е доказано, обяви зам.-шефът в "Автомобилна администрация" Дамян Войновски
Обратно в новинатаКоментари - Нови правила за такситата - отпада такса престой | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Сорос (нерегистриран)
Значи нищо ново пак ще ни дерат ама по друг начин!
al (нерегистриран)
Такситата ще станат мноооооооооооогоо бавни!
Сорос (нерегистриран)
Те и сега правят път на мравките и спират на пешеходните пътеки преди да е дошъл пешака
ьяао (нерегистриран)
Никак не е смешно вече да четеш изцепките на разните държавни администрации. Писна ми от идиотски разсъждения, които влизат даже и в закони.
Хмм (нерегистриран)
Ще се заплаща за време, а "Генераторът на сигнал за километрите да минава през защитена връзка. На скоростната кутия се слага датчик, който отчита километрите. Просто да минава през защитена връзка, за да няма как да се манипулира пробегът" И на кого ще върши работа отчитането на пробега ? А нали на повечето коли могат да се поставят джанти и гуми с различни размери и какво ще отчете поставения датчик оборотите или изминалото разстояние ? Войновски, Войновски.
АК47 (нерегистриран)
Вие умници нали всичко оправихте в държавата е мед и масло и опряхте до такситата и таксиметровите водачи. БРАВО БРАВО
< (нерегистриран)
А на мен ми се струва , че времето Ви изтича много бързо г-н Войновски !
тото (нерегистриран)
Как така такса за време на движение? Ми те ще се движат едва-едва. В крайна сметка може цената на услугата да поскъпне спрямо сега и то без да може това да се контролира. И ще се разправяме защо не карат по-бързо, защото ще закъснеем за автобуса, самолета, влака и т.н.
бай Онзи (нерегистриран)
На запад такава простотия като време няма. Мерят само километрите.
ТТ (нерегистриран)
КАКВОТО И ДА ИЗМИСЛИТЕ ИСТИНАТА Е, ЧЕ ВСЕ КЛИЕНТЪТ ГО "ОТНАСЯ". Е МАЛКО ЛИ ВИ Е ТОВА КОЕТО ВЗЕМАТЕ?
Буко Баламата (нерегистриран)
За услугата която се получава в България и тези пари са им много.
ТакаТака (нерегистриран)
Те до сега едвам издържаха и звъняха нетърпеливо пред офиса докато слезнем (много често с чужденци), независимо че им казвах да си включат апарата, а сега ще станат съвсем изнервени. Все едно аз съм им в услуга, а не те на мен.
Рибентроп-Молотов (нерегистриран)
С такса за време на движение такситата изведнъж ще станат по-бавни от мравките. А "помпичките" по-добре им проверявайте често.
Пурко (нерегистриран)
Минаването от заплащане на километър на заплащане за време има един малък минус и един огромен плюс. Минуса е че такситата ще поскъпнат неминуемо. Големия плюс - движението в големите градове ще стане за пример. Няма да има летящи камикадзета, всички таксита ще карат с половината от максимално позволената скорост. Няма да има засичания и неправилни изпреварвания. Няма да има минаване на жълто. Всички таксита задължително ще спират на пешеходни пътеки. Ще спират и ще дават пъти дори и пешеходци които пресичат там където няма пешеходна пътека. Ще дават предимство даже и на шофьорите които нямат такова. С една дума софийския трафик ще стане за пример в цяла Европа. Мисля си че всичко това си струва няколкото левчета които клиента ще дава в повече.
K (нерегистриран)
Гледам тук бая хора претенции - шофьори в ризки, чисто нови таксита и тн. Елате в Холандия. Тук е така само бмв-та, мерцедеси лимузини и 4 евро на километър. После като стане така и в БГ, да няма - ама то ква е тая цена. А за горните глупави идей - едно е сигурно - а го направиха, такситата ще станят по скъпи
ха (нерегистриран)
Това с времето за движение кърти мивки. Ще се возим на градски транспорт виждам аз. Всяко такси ще може да бъде надбягано пеш...
коко (нерегистриран)
Има и друго решение,хората са го измислили в белите държави големите градове са разделени на зони и има цена нито се отчитат километри нито часове така и шофьора гледа да те закара по най краткия и бърз маршрут.
Шишо (нерегистриран)
От 06:30 до 08:30 и от 16:30 до 19:00 такситата няма да работят. На някой ако му трябва превоз по това време да звъни на ЕП.
s (нерегистриран)
Такситата трябва да минават изключително строг, реален контрол на техническото състояние всеки 6 месеца. Всички сме ползвали таксита при които таблото свети като коледна елха, както и такива при които има явни проблеми с окачването и спирачките. Огромната част от такситата са бомба със закъснител(още повече и защото газовите им бутилки минават много пъти повече цикли разреждане-зареждане). Повишаването на цените не мисля
с (нерегистриран)
...че е проблем, качеството ще се повиши, трафикът ще си отдъхне. Отчитането на време на движение също така ще премахне стимулът да карат като олигофрени, само за да качат следващия клиент, просто защото в деня има пределно време в което могат да се движат.
коментатор (нерегистриран)
таксата за километри изобщо трябва да отпадне, защото се манипулира най-лесно. Ако на бележката има начало и край на пътуването е в пъти по-лесно да се засичат злоупотреби. щото няма как да манипулираш времето. Клиента се качва и си гледа часовника, на слизане пак, смяташ разликата и гледаш какво пише на бележката.
ползвател на такси (нерегистриран)
Такситата да са до 10 години. В момента ни возят в много стари и мръсни коли. Шофьорите да са облечени прилично и чисто. Да не карат с джапанки. И да имат да карат таксита професионални шофьори.
хахаха (нерегистриран)
освен за километри ще плащате и зь време..... баси якото... ценете времето си ей....!!!
шопианец (нерегистриран)
Ало, селски, каква такса за време те гони, бе!? Ти знаеш ли какъв е трафика в София, особенно по време на ремонтите на Фънда и след това (ремонтират ремонта)? Че от НДК до Орлов в час пик понякога е час "на авто"? За какво ще платя? Вие там в администрацията въобще мислите ли понякога?
коментатор (нерегистриран)
а ти мислиш ли??? ако пеша ще стигнеш по-бързо отколкото с такси защо ти е да се качваш изобщо???
шопианец (нерегистриран)
За разлика от булгарашките полазници у моя роден град, я мислим! И много ясно, че в такива ситуации ще слезна и ще ходя пеш, само че ще трябва да се пазя да не буте некой като тебе "гражданин" с колело ))) Иначе, да супер яка идея са измислили мислителите катко теб - като ти трябва да стигнеш бързо от точка Х до точка У в различ(ни краища на Софето - отиде пеш! Сигур да не се хаби асфалто
Аз (нерегистриран)
Тоя първо да спре пиенето После да оправя такситата
пешеходец (нерегистриран)
Ходете повече полезно е и за здравето и за семейния бюджет :)
Ха, ха... (нерегистриран)
Ходете, но внимавайте с дупките по тротоарите (ако има тротоари де), и се оглеждайте като зайци за наближаващи фарове, защото за колите път няма или е тесен, така че се налага да ползват и "Вашия" тротоар...!!! Дааа...!!!
ChatGPT
В България "няма как" НЯМА! и през г-з си да я прекараш тая връзка бакшишите пак ще намерят начин да смучат пари! Що се отнася до такса "време на движение" как ще я вкарате? Аз от къде да съм сигурен, че бакшиша няма да кара с 20км/ч и да влиза в задръствания само за да ме клъвне?
Илиян (нерегистриран)
Научи я тази Сф и не давай на бакшиша да те вкара в задръстване и безсмислени светофари ;) Сф не е само булеварди ;)
коментатор (нерегистриран)
да... не е само булеварди, ама малките улички ги затлачват и разкопават без никой да разбере... и те тогава ще се видиш в обиколки, особено в центъра, където повечето улици са еднопосочни.
Илиян (нерегистриран)
Кога ще ги задължите да карат екологично чисти автомобили ?! Кога ще задължите да не карат автомобили над 10г ?! Само като видя някои таксита изпитвам страх да се кача в тях - те са по-възрастни от самите таксиджии !!!
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Вижте сега, таксита са екологични, защото почти всичките са газ, просто по-евтино е. А таксита по-възрастни от шофьорите няма, тъй като максималната възраст за такси е 15 години, а шофьор на 15 години няма. А иначе съм съгласен, че много от тях са в окаяно състояние, да.
Илиян (нерегистриран)
Та затова ли повечето таксите бълват кълбета дим ;) Или това за да гонят комарите ;)
АК47 (нерегистриран)
Не се качвай като те е страх, продължаваш пеша. Много е лесно
Илиян (нерегистриран)
Пеша малко трудно се получава с 50' тв ;)
Наблюдател 1 (нерегистриран)
"Браво", правила трябват, да се оправи тази държава. Заради калпав път стана трагедия и загинаха 17 човека. И ето мерките не закъсняха-видеорегистратори и колани в автобусите, проверовъчни изпити, полигон за младите кандидат-шофьори... Тези мерки сигурно ще са полза, но някой нещо разбра ли да са взети мерки повече да не се строят такива пътища-убийци?
Ха, ха... (нерегистриран)
Хай ся и Вие... Ами от какво шъ праят пачки мутромилиционерогерберастите?... А?...
д-р Дрегер (нерегистриран)
Не че има нещо лошо във видеонаблюдението ама да дават пример от страна с повече жертви от нас е малко смешно. Особено при непознаване на нещата там. Ние сме на опашката по жертви от ПТП само в ЕС. По света има много по-зле от нас и Русия е едно от тези места.
аззз (нерегистриран)
само като му гледаш муцуната на това кабинетно мекотело и ти става ясно, че мярката няма нищо общо с бизнеса и не е съгласувана с бизнеса, а поредната регулация от страна на държавата върху частния сектор. А и факта, че дава за пример нещо от Русия е без коментар, изскочиха от скриновете някакви индивиди, които мислех, че са умрели още през 1989...
Ха, ха... (нерегистриран)
Правилно сте забелязали интересния "фейс" на тази мутра, и според него (фейса) мутрата трябва да бъде настанена за постоянно в някое заведение за лечение на "алкоГолизм", а след това в "Наркокомуна"...!!! Дааа...!!!
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави