Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Нововъведението в центъра на София породи противоречиви реакции
Обратно в новинатаКоментари - Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Къде е (нерегистриран)
Фандъкова да прекрати идиотскште промени от спаси София и ПП на булевардите Патриарх Евтимий и Витоша, и да измете същите за финансова злоупотреба в големи размери.
Като се вземе предвид (нерегистриран)
че плуването е по-полезно за здравето от колоезденето трябваше да направят плувен коридор от Южния парк до Централна гара. За да не замръзва зимата може да се пълни с минерална вода от Централна баня.
Къде са органите (нерегистриран)
Най-голямата корупционна сделка е преустройството на булевардите Патриарх Евтимий и Витоша. ДАНС и антикорупционния разследващ орган да си влязат във функциите.
Иван (нерегистриран)
Много лошо изпълнение. 1. При ПТП затварят целия "булевард." 2. Лентите са много тесни, защото изнесоха велоалеята на пътното платно и при маневриране назад с по-голям автомобил се навлиза частично в насрещната лента. 3. Зимата, като минат снегорините и затрупат паркиралите коли и почне боксуването, влизане и излизане ще е допълнителен купон. А междувременно, зимата не знам някой да кара колело, не знам и велоалеите по Борис и България да са проблемни, но неясно защо реших, че тази при НДК е проблемна и неудосбтвото от нез на тротоара е по-голямо от това да се стеснят двете останали ленти. Лично аз очаквам повече ПТП-та особено зимата и съответно затварян на "булеварда," повече трафик по обходни маршруити в квартала и постоянно жужене по околоните улици и защо? Толкова ли бе трудно просто да оправят паркингите под НДК, вместо да правят центъра още по-задръстен?
Чичо (нерегистриран)
Абсолютно вярно, само че.. за по-малко от 48 часа генерираха такива проблеми, че утре като се върнат масата човеко-народ черно ще им се види ежедневието (особено в пиковите часове). Дано някой да успее да ги спре тия крупни дебили да не посегнат и на П.Евтимий!
Експерт по пътна безопасност (нерегистриран)
Нововъведенията натресени на софиянци, са отречени, незаконосъобразни и твърде опасни
Помощ (нерегистриран)
Веднага да се спре малоумното преустройство на бул. Патрирах Евтимий с две велоалеи на пътното платно. Поставили са вече пътен знак и колчета. Така се пречи на колите на бърза помощ при нужда. От Столичиния общински съвет - Помагайте!
Сигнал (нерегистриран)
В софийската община има Организирана Престъпна Група, която "усвоява" милиони за реорганизиране на движението по бул. Витоша и Патриарх Евтимий. Трябва Прокуратурата да се сезира за незачитане мнението на Общинския съвет и гражданите против тези действия на зам.кмета по транспорта и инициаторите, които водят до анархия в движението и замърсяване на атмосферния въздух.
Чудя се (нерегистриран)
За какво са тези велоалеи по платното на булевард Витоша и Патриарлх Евтимий, когато има такива широки тротоари от двете страни. Трябва да се спасим от тези ненормалници от спаси София.
асд (нерегистриран)
За да не газят велосипедистите пешеходци. Два пъти съм виждал колело или тротинетка да удря пешеходци.
Кристиян (нерегистриран)
Решението облагодетелства само живущите в района баровци-да си паркират скъпите коли! То в никакъв случайне улеснява трафика в района! Никакви велосипедисти, някой добре плати в Общинския съвет за тази глупост!
Хех (нерегистриран)
Затварят булеварда за частни автомобили, оставят само градски транспорт и автомобили на специален режим, махат паркоместата изцяло и всичко е точно.
Калин (нерегистриран)
Паркирането назад не е проблем когато няма трафик. Някой опитвал ли е да паркира назад при трафик и при една лента. Колата първо трябва да спре . При трафик следващите коли застават зад нея , образува се колона и движение назад е невъзможно.
Бръм (нерегистриран)
Абе ще пуснеш аварийките като видиш мястото и тези отзад ще спрат, но ще е туткаво
Геле Коняра (нерегистриран)
Думичката е "дистанция". Опитай да паркираш назад, когато селяндура зад теб е опрял в бронята ти, и надува клаксона, "щот бърза".
Шофьор (нерегистриран)
Добре, ако спреш напред и после трябва да излизаш назад, това не спира ли трафика пак? Само където нямаш добра видимост излизайки назад. Според мен паркиране назад е по-безопасно
Калин (нерегистриран)
Не съм специалист и само питам ? Как ще минават линейките с предимдство при една лента и паркиращи коли ?
асд (нерегистриран)
Както минават и по други двулентови улици. Там няма голям трафик. Не разбирам за какво реват всички и най-често хора, които не минават от там.
Чичо (нерегистриран)
Айде пак се изказа неподготвен - мини по Витошка, точно в реорганизираната отсечка в час пик да видиш що е то ужас. Сега ще е ужас на втора степен (и в двете посоки). Ако се появи линейка, просто ще си се движи с трафика и ще си чака в задръстването. Защото и да искат няма на къде да се отместят да ѝ направят място.
Бръм (нерегистриран)
Изненадан съм от част от коментарите. Вие какво очаквахте като гласувахте за тях?!? Така ще е - велоалеи, тротинетки, розови понита, драг кралици, арт инсталации за стотици хиляди....
дса (нерегистриран)
кур за велосипедите? Нека си дишаме изгорелите газове, да слушаме дъртите резачки и даже обществен транспорт не ни трябва, нали така бай Иване?
съвет (нерегистриран)
Ако паркоместата са по средата, влизането и излизането може да се организират оптимално. Тъкмо ще се разделят и лентите за движение.
архитекта (нерегистриран)
За да излезеш назад, чакаш трафика, но за да паркираш назад, трафика чака тебе. Много умно-красиви тапи ще станат в района.
знаеш ли (нерегистриран)
никой не е длъжен да се съобразява с няколко хиляди мързеливци, които държат да преминат през най-централната част на София с коли. Има буферни паркинги, сини зони и така нататък. Бул. Витоша е за пешеходци и велосипедисти. Оставили са ви 2 ленти и места за паркиране от едната страна - много ви е.
Бръм (нерегистриран)
За това има път там - за да минават коли. Хората плащат данъци за тези коли и акциз на горива, за разлика от велосипедистите.
pipe (нерегистриран)
Ти живееш в някоя спалня, нали? Я да видим какво щке стане, ако в Младост или Люлин забранят да се спира пред блоковете и трябва да ходиш на две спирки на тролея, за да си вземеш колата? Междувременно да ти вдигнат данъците, защото в центъра плащат доста по-височки. Накрая да турят няколко кръчми под прозореца ти, та останалите пияндета да ти пикият по входа и да ти реват до 11 вечерта. Друга песен ще запееш.
Софиянец (нерегистриран)
ВАРВАРИ!!!!!
за десет (нерегистриран)
велосипедиста на ден да отделяш цяло платно - безумие.
знаеш ли (нерегистриран)
Колко точно коли задръстват целия бул. Витоша от малкото НДК до Патриарха? Струва ли си? Там минават десетки хиляди пешеходци на ден, а ние се съобразяваме с нуждите за паркиране на 100 души.
От Далече (нерегистриран)
Спасете София от "Зелените Идиоти"! През последните години в България завършиха много архитект-идиоти, които не са проектирали и кенеф, но за сметка на това се намърдаха в разни НПО-та! Ето ви го резултата. Освен продажници и некадърници, са и неграмотници! Ако това го види моя преподавател по паркова архитектура и дизайн, проф. Булев, ще се гръмне! Дано е жив и здрав!
АФбез Име (нерегистриран)
Спасете София от тези! Какви пешеходци ще облекчи, като там тротоарите са достатъчно широки и освен това градинката на НДК започва там ?
marty (нерегистриран)
Много хора напред не могат да паркират,а на заден..не знам.
хмм (нерегистриран)
Кире, след месец ще ходим на избори, върви да укротиш полезните идиоти от местната коалиция! Важно е!
Този (нерегистриран)
Престъпници
Простак с опит (нерегистриран)
Е па оти само на заден ход паркирването, на преде не може ли?:)))
Илиян (нерегистриран)
Оставете ги ! Както са тръгнали скоро време целият широк център ще е вело и пешеходна зона ! Много яко !
Канна (нерегистриран)
Тези са за бързо изхвърляне на боклука! Малоумни гейчета, къде пипате , без грам представа да си нямате от инфраструктура ..и не само!
Брей брей (нерегистриран)
От парко-местата идват пари. При катастрофа също има печеливши, е не тези които участват в нея де, но застрахователи, адвокати, съд. Представете си широки улици с минимално натоварване. И какъв обществен живот ще има? Никой на никого не пречи? Няма катастрофи, няма пострадали? Ужас - това, каква София ще е? Като на село!
умните и красивите (нерегистриран)
Не знам дали ми се струва само, ама новия кмет и Спасителите сякаш се опитват скоростно всичко да осерат. Едно от друго по-абсурдни простотии измислят. И само се опитват да докарат нещо до приватизация, където техният собственик Иво Прокопиев чака да си осребри участието в политиката
Чавдар (нерегистриран)
Народна република България си е най-доброто
Оффф (нерегистриран)
Е, ми...объркана ориентация - объркани мисли и действия
Илиян (нерегистриран)
Много яко ! Особено паркинга ! Перфектен е !
Ало прокуратурата (нерегистриран)
Да попитам Прокуратурата къде спи? Една групичка самозабравили се идиоти от ПП - Спаси София, без никакво решение на Общинският съвет или транспортната комисия, извършва самоуправство по два централни булеварда и харчи милиони от парите на столицата за това.
добрата фея с бухалката (нерегистриран)
Бях решила, че празниците ще си почивам далеч от близки и от дир-а, но това май няма да се случи. По ред на номерата: 1. Таймингът за доклада за ЦГМ е малко кофти - мина мимоходом покрай празниците, но предполагам, че след това ще коментиран по-обстойно, а не че ще мине и замине. 2. Не познавам детайлно законовата рамка, но щом съветници от СОС реват Терзиев да спре ремонта, предполагам, че така е по закон. Честно, с този ремонт се оляхте и това е първата ми забележка/фаул към Терзиев. Ако мислите по този начин да я карате, няма дълго да я карате. Силовото налагане на велоалеи, както и всичко наложено със сила, обикновено постига обратния ефект. И сега на моменти педалите на педалите леко ни дразнят - и като шофьор, и като пешеходец ми се пречкат, но ако още малко изнаглеят и решат, че улиците и тротоарите са техни, следващия път, когато някой педал профучи покрай нас и уплаши детето, без да искам ще изпусна каишката на кучето, пък педалът ако оживее, оживее. Там и без това трафикът си беше ужас. Освен това от там минават трасетата на линейките от Първа Градска и към целия медицински комплекс (ВМА и прочие). Докато живеех на Патриарха имам чувство, че на всеки 10 минути минаваше линейка с включена звукова сигнализация. Май писах как 20 минути линейка няма къде да паркира на Патриарха и Белчев, добре че не се стигна до смъртен случай! Вероятно има защо Фандупкова да не е тръгнала да реализира този безумен проект!
мнение (нерегистриран)
Карането на колело е признак за култура на поведение. А в София никой няма да слезе от колата и да тръгне с колело на работа е повече от ясно.
Смях (нерегистриран)
Тебе кой ти е пречил да си караш колелото?
Фло (нерегистриран)
Карането на колело е личен избор, хоби.
смях ама не съвсем (нерегистриран)
В славните соц. години по погрешка се набутахме с колелета по ул. Секвоя. Та там ни спряха едни цивилни , любезно ни помолиха да слезем от колелета , да си изпуснем гумите и да продължим пеша по улицата.
memento (нерегистриран)
Аз бих научил детето си, че както и то, така и другите имат право да съществуват, и че е нормално да има странични шумове, както и "опасности" дебнещи от тук и от там. И че не е нормално мама да врещи: леееко да не паднеш! А ако вземете си изпуснете кучето, пък някоя кола го бутне, или някой му пререже гърлото, тогава вероятно ще запеете друга песен. Бих Ви посъветвал да вземете едно колело и за детето, и за себе си -- може да Ви хареса формата на седалката, и да излезете да покарате заедно -- като за снимка на щастливо семейство на сайта на банка. П.С. НА мен паркиралите в градинката не ми пречат, въпреки че не плащат нито данък, нито такса за паркоместата, които са си заграбили. Просто мааалко ги съжалявам, че толкова си могат.. Но не им желая лошото. Бъдете здрава и повече положителни емоции.
бай ОРВЕ (нерегистриран)
Аз само да попитам - какво стана с велоалеята в пешеходната Витошка, защото сега има само заведения и съответно няма велоалея, но има велосипедисти ?!
изглежда (нерегистриран)
тия дето се бориха за 9% ДДС, не карат колелета , а имат доста силно влияние в най-умната община в България - Столичната ?!
Хехееееееи (нерегистриран)
Какво сте преобразили бре, готованковци?? Нова боя по пътищата, само това можете. А за обратните коси места за паркиране....нямам думи!
Смях (нерегистриран)
А защо наричате Витошка булевард? Това на снимката е един огромен паркинг с лента за влизане и излизане
Мдаа (нерегистриран)
Това което виждам е че се генерират две неща. Огромно задръстване и милиони доходи за джобовете на ЦГМ
Хмхм (нерегистриран)
ЦГМ не ревяха ли, че все са на загуба?!
Мдаа (нерегистриран)
Е те по документи са на загуба, обаче с проста математика, колко места за паркиране имат и колко струва на час, излиза че едни 150 милиона ги няма всяка година
супер е само да не си в София (нерегистриран)
пак гласувайте за децата на ДС
424 (нерегистриран)
Е сега ще видите на какво е способен прост човек с власт!
аллоууу (нерегистриран)
ама вие не разбирате бе.... обръщат булеварда в паркинг а не в улица за минаване
1812 (нерегистриран)
Глупаво е да се ограничават лентите там. Това ще доведе само до задръствания и по-мръсен въздух. Трябват ти 3ма дето искат да паркират и за нула време ще стане тапа до след НДК. И затова всички ще заобикалят по тесните вътрешни улици, които и без това са натоварени. Защо изобщо искат да увеличават местата за паркиране там? Идеята е да има по-малко коли в центъра. Като им осигуряваш нови места за паркиране естествено ще има повече. Никаква логика, освен че осигуряват повече лапаница за Маджо и сие от Паркинги и гаражи от СМС-и
Мич (нерегистриран)
Сами си ги избрахте, сега да ви гоа сложат четвъртит.
ай ай (нерегистриран)
Ами единствено ще създадат задръствания, които от своя страна ще замърсяват още повече въздуха в центъра. А това е най-малоумното точно в този район, където има концентрирани жилищни сгради. Няма лошо да се правят велоалеи, но преди това е хубаво да се помисли. Тая работа малко изглежда повече показност, че са направили нещо. Идеите взети от други държави може да ги взимате без проблем, ама акъла, ако го нямате - все тая!
Разкарайте колите (нерегистриран)
От Центъра на София...Евразийският добитък може да ползва градски транспорт, даже и да походи малко пеша.
хахахах (нерегистриран)
София става един град в който е все по-трудно да се живее нормално. Само се питам, кой ще ни спаси от нашите нови спаисители "Спаси София"
Да го обсъдим (нерегистриран)
С дъщеря ти... мога да паркирам и на заден Ь
SDК (нерегистриран)
Поредното беззаконие на Столична община. Законът за движение по пътищата изрично определя начина за паркиране - единствено успоредно на движението, от дясната страна на посоката на движение.
Това е на път (нерегистриран)
На паркинг местата може да са разположени и диагонално
Мич (нерегистриран)
Малко ви е, още трябва да ви гърчат докато се научите да ходите с метрото и пеша.
asdasd (нерегистриран)
Следващия път като минеш на някоя пешеходна внимавай да не те сгърчи тебе някой с колата, ще ти еба майката в селяндура
Мич (нерегистриран)
България се управлява от идиоти с претенции.
Не разбрах (нерегистриран)
защо говедата не са направили косото паркиране в обратната посока ?
Мич (нерегистриран)
Щото са обратни.
Az123 (нерегистриран)
Ами защото ще трябва да излизаш на заден!
1222 (нерегистриран)
Ами нали така излизаш по целия "Патриарх Евтимий"? Какъв точно е проблемът? Или е важно да е наобратно?
Спаси София (нерегистриран)
Спаси София от "Спаси София"!
akulata (нерегистриран)
Ха ха айде да видите как бьлгарина ще го накараш насила да паркира на заден ход. Това му е ограничение на личната свобода...още малко и ще го карате да се ваксинира срещу смьртоносни заболявания. Айде де измет на Сорос и Бил Гейтс рьководена от израелският елит. Пьрво едно паркиране на заден ход после и крьвта на децата му искате да източите за да може в САЩ да я изпият милиардерите. В Русия няма такова нещо. Затова и там всичко си е наред и даже и хомосексуални няма. Абсурд.
пешеходеца (нерегистриран)
достатъчно ще е един или двама малоумници, за които паркирането на заден е проблем и ще бъдем облагодетелствани всички... нещо, което работи и е доказано в годините не следва да се "пипа"...
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Голямо задръстване и човешки останки на пътя след катастрофа на един от изходите на София
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Какво се случи в Нова Каледония и какво общо има с това Азербайджан
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха