НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия"
На някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см
Обратно в новинатаКоментари - НПО откри негодна маркировка по току-що ремонтирания участък от АМ "Тракия" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
М? (нерегистриран)
Какво е това маркировка? В България такива нямаме, нали? В смисъл яде ли се, пие ли се, какво се прави?? ;) Майтапът настрана, отиване и връщане до Бургас са достатъчни, за да се убедим къде са отишли милярдите заеми и помощите от ЕС. Определено не е в "магистралата", нарочно я слагам в кавички. Въпреки гордото 140км/ч ограничение на скоростта.
Фифи (нерегистриран)
Не се накрадоха, не се наядоха мазните алчни нашенски гъзове.Все асфалтират, все магистрали правят, все ремонти кипят и накрая едно престъпно нищо, заради което гинат хора. Колкото и ремонти да направят, пак нищо няма да е в норма. Крадливо, безсъвестно племе от крадливи и алчни нискочели кретени.
Чекмеджето (нерегистриран)
Всичко е в норма, едвам се затварям!
м.. да (нерегистриран)
Интересно дали този който е писал статията и тези които коментират правят разлика между ММ/милиметър/ и см/сантиметър/ ??? Разликата е само 10 пъти . Ако маркировка е 6 см гумите са аут за нула време. По наредба маркировка не маже да е повече от 6 ММ / милиметра/ защото става опасна
ми (нерегистриран)
Това не НПО а ЧАСТНА ФИРМА която взима пари от евро фондовете и съди държавата за какво ли не спонсорирана от чужди държави . Те не са държавна инситуция само името име такова .
българина (нерегистриран)
който е приел обекат с подписа си , да си го ремонтира за негова сметки
Ясновидеца (нерегистриран)
НПО-тата трябва да отчитат някаква дейност, за да получават финансиране! Винаги съм с едно наум, като чета техни изявления! Като едното нищо са обиколили целия участък, за да намерят нещо, за което да се хванат.
NeXu s (нерегистриран)
Е, и?
въпросчо (нерегистриран)
Това което написа също така означава че при приемането са търсии участък който да отговаря на изискваията ... щом са намерили - значи някой е крал...
Az (нерегистриран)
Така се краде. Аз не говоря за дебелина на асфалта, дали поне на една магистрала е 15 см, както трябва да е.ГАРАНЦИЯ на нито една.
ДядоЙоцо (нерегистриран)
Нито е хубаво, нито е готово :))) Предизборен слоган на ОПГ ГРОБ! Тиквата от Банкя и Фандъчка - учителката по руски език и съ-основателката на Русофилския клуб в България ги е правил един и същ ... инструмент.
1 (нерегистриран)
След, като мнозинството от тук пишещите сте недоволни от АМ "Тракия", използвайте алтернативния маршрут? Вероятно ще ви достави много по приятни емоции!!
NeXu s (нерегистриран)
Марш в Зайчарника, едбил!
БХ (нерегистриран)
ПКП пак ли изпълзя от пещерата
2 (нерегистриран)
Може, но парите от винетката назад! А то така, плащаш за магистрално качество, пък накрая ползваш "обиколни маршрути", дето по тях трябва да се минава с БТР.
Alex (нерегистриран)
Че аз главно него ползвам - хващам си Подбалканското шосе и след около 6 до 8 часа, с няколко спирки така да позяпам, да хапна, да заредя колата, съм в Бургас. Някой ще каже, че е бавно. Пътьом купувам в селата и разни неща, като домати, други зеленчуци и плодове според сезона, може и някоя бутилка домашна ракия да купя (знам, че е акцизно нарушение, но повече вярвам на простите селяни отколкото на винпромите) Отбиваме се и да позяпаме я Зли дол до Клисура, я някоя от тракийските гробници до Казанлък или виждаме някой друг музей в градовете. Обикновено пътувам към Бургас не по работа, а на почивка, та бърза работа нямам.
23 (нерегистриран)
Четете някаква статийка, с неясни данни от неясно НПО и скачате да правите умозаключения, понеже всички сте пътни инженери!!!!!
NeXu s (нерегистриран)
Не сме, но ВСИЧКИ видяхме как действа ОПГГЕРБ - краде от парите от буджета, обюини, здравна каса, пътни данъци и откъдето още може да докопа и пълни Чекмеджета. А тях ги "пази" един Тулуп с "Глок" до главата и бутилка 12-годишно уиски до леглото. СКРИЙ СЕ, ДЕБИЛ!
Аз (нерегистриран)
Да, пътни инженери сме
Като (нерегистриран)
си пътен инджилерин къде си видял шест сантиметрова маркировка ?
хахахаааааааааааааа (нерегистриран)
Така е след изчегъртването!
Красная Кухая ЛЕйка
Контролът и приемането на отсечката е дело на Служебното правителство и лично на Льотчика. Ако и като има нередности - да не я приемат и да настояват за нова маркировка. Ама и те като Бойко все предишните са им виновни.
хи хи (нерегистриран)
А не е ли дело на боковата АПИ? Която засега си мълчи по въпроса?
1 см не е малко (нерегистриран)
на повечето места мечтаят за милиметър
и жена ти (нерегистриран)
така викаше за теб
видя се че не става (нерегистриран)
затваряйте всички пътища, ще заобикаляме през Ръмъния, Сърбия и Гърция
Iliyan Valchanov
Всички знаят, че герберята суджук не ядят. Били на асфалтова диета. Затова го нема износващия слой.
Моя милост (нерегистриран)
Ми така се прави: крадеш като за последно, защото знаеш, че власт повече няма да видиш.
Хей (нерегистриран)
От два месеца има НОВО РЪКОВОДСТВО НА АПИ , ПОЧТИ ВСИЧКО Е ИЗЧЕГЪРтАНО И ПАК БОЙКО ИМ ВИНОВЕН!!!! НА КРИВА РАКЕТА КОСМОСА Й ПРЕЧИ!
Витамин ъ (нерегистриран)
Тези договори са сключени миналата година.
до Витамин ъ (нерегистриран)
Какво значение има кога е сключен договора? Нали сега са приели изпълнението.
snaip17 (нерегистриран)
Ходи пеша, бе!
300 (нерегистриран)
Какво значение има дебелината на настилката когато си направил половин милиард километра магистрали.
шофер (нерегистриран)
Поредното НПО с неясно финансиране и цели!
Чекмедже Паша Боко (нерегистриран)
Гепене, Гепене, Гепене!
Истината (нерегистриран)
Боко и ГЕРБ пак са крали и с дупарите си. Всичко направени през тези 10 години е бутафория с цел 30% да влязат в Чекмеджето на Банкянския мафиотин.
Adi (нерегистриран)
Колкото и да не ти се вярва, тарифата беше 60%
Df (нерегистриран)
Румпата, Рашко и курнелата ли ги откриха тези неща?
Любето (нерегистриран)
От Агенция "Пътна инфраструктура" сега ще заявят че ще направят своя проверка и ако има нарушения ще сигнализират на фирмата да ги острани защото пътя е в гаранция! Нище че при целият процес на изграждане трябва да има проверки и накрая финална за предоставяне на акт за пускане в експлоатация. А как става това? От "ПИ" плащат на независима фирма да им свърши работата като всеки път ненамират нарушения и от там агенцията пуска в експлоатация пътя. Явно на тази фирма и е достатъчно да види че пътя е равен или просто завършен за да го одобри. Защи ли иначе след всеки ремонт, който след това трябва да се извърши на ново сто пъти никога не се откриват нарушения!?!? И пред журналисти и едните и другите те гледат тъпо и се оправдават, че просто така се случва и че работа е напълно качествена защото имат документите за пускане в експлоатация. Чудно дали от Агенция "Пътна инфраструктура" получават нещо от компромисите на фирмите строители, след като ги бранят и тях и себе си с чуждите фирми които наемат за своята работа?
rldk (нерегистриран)
Днес минах по "ремонтирания участък"Извинявайте но ако това е ремонт за 89 млн лева аз съм космонавт.
lll (нерегистриран)
И какво не му беше наред?
Бай Семо (нерегистриран)
Дъртия глоф например.
ттт (нерегистриран)
"Освен това, разделителните линии между платната били изпълнени с шумна маркировка, въпреки че според Наредба №2 за сигнализиране на пътищата шумящи могат да бъдат само крайните линии." Между платната или между лентите? Тъкмо си мислех, че заключенията на това НПО са достатъчни да не се плаща на изпълнителя и прочетох това. Ако въпросното НПО не знае разликата между "пътно платно" и "пътна лента", едва ли ще е компетентно за по-сериозни констатации. Апропо, магистралата я използвам в участъка София - Пловдив и там разделителните линии между лентите са шумящи. Между Пловдив и Бургас не знам.
Anonymous (нерегистриран)
Бъди сигурен, че знаят. Този, който не знае е писал статията.
ДДТ (нерегистриран)
Спокойно, тулупа вече не обикаля с джипа и 1 см е достатъчен, намя да се износи толкова бързо.
Тъй ,ли? (нерегистриран)
Това ли е работата ,на мажоретка Виолетка?!
само да попитам (нерегистриран)
как са измерили дебелината на износващия слой?
отговор (нерегистриран)
копали са и са направили дупка но дали са я ремонтирали след това???
С ренген (нерегистриран)
Може и с лазер. Сега доволен ли си. Ти ако искаш я провери с камертон.
Знайко (нерегистриран)
Взима се проба с изрязване в дълбочина . Пробата представлява цилинър с дължина 50-60 см , но може и над метър да е .
Adi (нерегистриран)
Хайде малко информация и за теб, непросветени, но имащ претенции за всезнайко. Като застанеш отстрани на пътя и погледнеш на нивото на асфалта, ясно се виждат дебелините на положените пластовете. А щом твърдят, че на места е 1см, значи на тези места дори е липсвал и стой като поръска под която прозира долният пласт. Знам, че е трудно за разбиране, особено за неграмотни и невежи персони, но няма как по-лесно да се обясни.
хахахахахаха (нерегистриран)
значи след края на аварийната лента премерили 1 см, а изкопаха ли по-надолу, за да видят навътре каква е височината??? аман от дебили недни като теб :) и онзи шизофреник с лазера :)))
баба WC (нерегистриран)
А бе селяндури,защо слязохте от каруците и започнахте да разбирате от х'асфалт?:)))
Алекс (нерегистриран)
Аз като малко по-просветен да те светна - ако виждаш отстрани слоевете асфалт - пътя вече е рисков. Края на асфалта трябва да не се вижда, защото трябва да е засипан с различни материали, които да формират така наречения "банкет" на пътя. Иначе ако износващия слой изтънява към края също се води брак. Слоя трябва да е еднакво дебел по цялата ширина, пък и дължина на пътя. Същото се отнася и за носещия слой - трябва да е с еднаква дебелина.
345 (нерегистриран)
Ужас!! Няма пътища ...има само крадци и некадърници в България. И никой не им търси сметка на тия престъпници ... !!
Ники (нерегистриран)
Спаха повече от 3 години, и накрая зорлем да го направят. Резултатите са налице...
Той е (нерегистриран)
Ганьовци това не е магистрала магистралите в Испания и във Франция и така нататък. Като в тези две държави са най-добрите в цяла Европа. Всичко това в България както и всичко останало както и магистралата Всичко е ЗЛЕ!!
КОЙ (нерегистриран)
Кой каза, че асфалт не ядем. Че как иначе от 5-6 см. ще стане 1?
Ффффф (нерегистриран)
Мене повече ме притеснява как износващият плат е 1см на места отколкото минимума 5-6см. Не казвам че маркировката не е важна.
1 (нерегистриран)
Хайде от 2 месеца има ново ръководство на АПИ. Удължиха ремонта и какво се оказа пак некачествен...
Ффффф (нерегистриран)
Щото го прави същата некадърна фирма , не могат да я махнат , но могат да я санкционират до дупка.
Adi (нерегистриран)
Маркировката хубаво, но това което прави впечатление е, че дебелината на плътния асфалтобетон (износващото покритие) е 1см на места, което е недопустимо, то реално липсва.
! (нерегистриран)
Износващото покритие е 1см, не си разбрал, ама то чукча писател ;)
Adi (нерегистриран)
А бе идиот, като не разбираш къде се буташ? Смешник! Като се говори за износващо покритие, на нас професионалистите веднага ни е ясно, че става въпрос за асфалтобетон. А тъпаците като теб си мислят, че маркировката ще е с дебелина 4см хахахах Боже, колко прост народ вярно вирее тук, пък и с претенции...
Агент (нерегистриран)
великите бойкови магистрали...
Е,сега мажоретката (нерегистриран)
Виолетка,ще ги оправи...
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
Русия внесе в ООН резолюция за забрана на оръжията в космоса