Шефът на БДЖ подаде оставка заради ”бездействието на МФ”

Изпълнителният директор на БДЖ Йордан Недев е подал оставка по лични причини, съобщи транспортният министър Ивайло Московски. Нека някой със свеж мозък, по-можещ и знаещ да ръководи дружеството, заяви самият Недев.

Обратно в новината

Коментари - Шефът на БДЖ подаде оставка заради ”бездействието на МФ” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Честна постъпка! Чувствали ли сте се, като плевел сред жита?

Владимир Владимиров-КАЛИНКАТА е казал че съжалява за Недев. А имено Владимиров КАЛИНКАТА уволни Недев. Тай го дискредитира пред Дянков. Владимиров трябва да бъде подведен под отговорнст за умишлена безстопанственост и конфликт на интереси. Той има къща в Австрия и заяви, че докато е в БДЖ ще си купи ФЕРАРИ.

Ситуацията е ясна - ШАХ и МАТ! Сбогом БДЖ! Защо пък да не сме първата страна, останала без железници... То, Държава няма, та защо и железници да няма! Всичко си е в "унисон"

аззз

ми що не? с такова крадливо българско племе, окрадоха горивото, вагоните, и какво ли още не, тъп народ да си пътува селчеството с каруците и няма да ги мислим

Това че Недев подаде оставка е достойна постъпка. Разбра, че не става за изпълнителен директор на БДЖ. Защо обаче Владимиров-КАЛИНКАТА не подава оставка? Защо Дянков не уволни Владимиров-КАЛИНКАТА, истинския виновник за фалита на БДЖ? Владимир Владимиров няма никакви магистратури от Великобритания и САЩ. Този е обикновен лъжец и мошеник. Този е уволняван от Кълвача Газ и от ДЕлта Хил поради некадърност, а 3 години правеше далаверите си в БДЖ. Как може Дянков и Борисов да допуснат такова недоразумение като Владимир Владимиров? Вън от БДЖ Владимиров.

В това правителство не само, че са тотални некадърници, ами и въобще не знаят кой - какво прави и какво говори.

Струва ми се Горанов не е на мястото си.

Има и още, просто идеята беше да демонстрирам, че Йордан Недев е добре запознат с особеностите на БДЖ преди да се наеме да свърши една работа. Резултата след съкръщаването на дадени линии е, че и основните линии страдат и са неефективни, защото не се отчитат определени връзки.

Работихме с една от най-големите български логистични компании по проект за изготвяне на бюджет от нулата за следващата фискална година. Именно целеполагащата функция на бюджета от нулата беше от голямо значение. Висшият мениджмънт на компанията бе осъзнал необходимостта от външна гледна точка, която да очертае по-ясно целите пред бизнеса, постигането на които ще доведе до оптимизиране на дейността. Избраният инструмент бюджет от нулата позволява точно това, защото в изграждането му не се стъпва върху миналото на фирмата (което обикновено пренася неефективностите в бъдещето), а върху задълбоченото познаване на дейността и детайлно описание на оптимизираните бизнес процеси. По този начин бюджетът от нулата забива репера за оптимални приходи, разходи и печалба на дружеството.

Бюджетът от нулата (zero-based budget) решава този проблем, като също помага за постигането на ефективни и конкретни числови цели, но от стратегическа гледна точка. Този тип бюджет има за цел да отговори на въпроса: Ако стартирам бизнеса си сега от нулата, какви разходи е необходимо да направя, за да постигна приходите, които очаквам да генерирам? Изхождайки и от нашата практика, в тази статия накратко сме разгледали основните предизвикателства пред изграждането на бюджет от нулата. Бюджетът е оперативен инструмент за краткосрочно планиране на дейността. Обичайният срок, за който се прави, е една година. В бюджета правим прогноза за приходите и разходите на предприятието през следващата фискална година. Можем да го разширим и към прогноза за паричните потоци за същия период. Този прогнозен отчет трябва да е относително подробен, за да бъде използван за целеполагане и следене на изпълнението на оперативните задачи, а те трябва да са ясни, конкретни и постижими.

Човека е направил анализ преди да го назначат за шеф в БДЖ. Ето го: Бюджет от нулата Автор: Йордан Недев 23 Март 2011г. През последните 1-2 години много компании се впуснаха да съкращават своите разходи и да повишават своята цялостна ефективност. Тези инициативи често се задънват, когато се стигне до неминуемото разглеждане ред по ред на отчета за приходи и разходи (ОПР). Следва или разсичане на гордиевия възел с меч от -10%, или достигане на компромисни решения, които се вземат на парче, без да е помислено за взаимовръзките и за цялостния ефект върху крайната цел.

Лесно е да се краде и реже всичко за скрап, но да се съгради нещо някак не успяват. Най-лесно е да кажеш - неспасяемо е! Финансовото министерство пък нека са наясно, че има структуроопределящи отрасли и затриването на БДЖ ще им спести пари, но липсата на алтернатива занапред ще доведе до ефект, както с едностранните газови доставки доставки.

А някой ако знае, да каже, къде се подава молба за назначаване на нов изпълнителен директор.Аз например смятам, че съм изключително подготвен и запознат с проблемите на железниците.

Когато изгори някой бушон, или бушона е бил слаб или натоварването му е било прекалено.

Ясна е работата.БДЖ трябва да премине към МВР.И на пряко подчинение на Цецо.То от неговия мозък по свеж няма да се намери.

не се ли сещат,че като закрият и съсипят всичко,няма да има къде да назначават протежетата и калинките си за началници.И е много странно да изтъкваш собствената си некадърност като някакво положително качество.поговорката"Това не е лъжица за твоята уста" трябва всеки да си я припомня преди да посегне към лапането.

Това е невероятно !. На фона на бъкащата селендурска посредственост сред управляваящите среди, да се намери достоен човек, който има явно самочувствие за самокритична оценка на реалността , това е уникално явление и заслужава УВАЖЕНИЕ.

Основната грешка в последните 23 години е, че политиката измести икономиката. Членовете на разни партии се мъчат да се нахакат в управлението на държавата заради лични интереси. Те не са професионалисти с дипломи, а лаици и политически приятели. Такива не стават за ръководители. Инатът и упоритостта на лидерите да признаят грешките си се плащат жестоко от обществото. Точно това прави и ГЕРБ. Те не стават за управленци не защото са лоши хора, крадящи заради семействата си, а защото са без нужните знания и култура. Копирайте Швейцария, за да излезете от батака!

Защо продължават да пътуват без пари всички които някога са работили в железниците както и техните роднини. До кога. Да се отнеме това право.

Вчера в 10,55 от Бургас за София пътувах с бърз влак, който премина през цяла южна България и пътува 9 ч. Това е "мн. добре", защото след неповече от месец и това няма да може да се осъществи. Пътуването ми премина в първа класа с раздрънкани прозорци, а меката мебел омазнена и вмирисана. Тоалетните - жалка картина. Коридорите - прашни и кални. Прозорците - едни се затварят, други не се отварят, а трети не се затварят. Климатик - няма. Жегата достатъчна за да припаднеш. Може би трябва да има купе с лекарски екип за всеки случай..... Влакът като цяло застрашава живота на хората -шумен, сякаш ще се разпадне.

Вчера в 10,55 от Бургас за София пътувах с бърз влак, който премина през цяла южна България и пътува 9 ч. Това е "мн. добре", защото след неповече от месец и това няма да може да се осъществи. Пътуването ми премина в първа класа с раздрънкани прозорци, а меката мебел омазнена и вмирисана. Тоалетните - жалка картина. Коридорите - прашни и кални. Прозорците - едни се затварят, други не се отварят, а трети не се затварят. Климатик - няма. Жегата достатъчна за да припаднеш. Може би трябва да има купе с лекарски екип за всеки случай..... Влакът като цяло застрашава живота на хората -шумен, сякаш ще се разпадне.

През втория и третия мандат на ГЕРБ са предвидени големи пари от Европа за модернизиране на железницата и като видите резултата ща се срамувате от това което пишете сега.

А ПРЕЗ ЧЕТВЪРТИЯ МАНДАТ НА ГЕРБЕРОИДИТЕ ПРЕДВИДИЛИ ЛИ СА ПАРИ ЗА ПОГРЕБЕНИЕТО НА ПОСЛЕДНИЯ БЪЛГАРИН??

Защо тогава да се срамуваме и то ние , СЕГА ТРЯБВА ДА СЕ СРАМУВАМЕ, ЧЕ ЧИННО СИ ПЛАЩАМЕ И ПЪТУВАМЕ В КОНСЕРВНА КУТИЯ ОТ НАЧАЛОТО НА МИНАЛИЯ ВЕК ...

да бе, да,само че следващото правителство ще трябва да е само от специалисти икономисти, за да възродят икономиката и държавата , а сгафилите политици на съд и да отидат където им е мястото за самоосъзнаване...видяхме резултатите от повторни мандати

БДЖ спира да плаща задълженията си, а държавата спира да изплаща субсидии на БДЖ. В началото на август, директорът на БДЖ казва, че ако не се плати субсидията ще спрат пътническите превози. След това публично заявява, че е некадърен и подава оставка седмица преди планът за престуктуриране на БДЖ да бъде завършен. План по който е работил и той. Държавата отпуска субсидията и иска от БДЖ имоти за обезпечение. Къде тук моля, в тези неща са ГЕРБ, Борисов, Дянков и т.н.? Къде е и геройството на Недев да напусне по лични причини? Моля бъдете обективни, оставете емоциите и политическите пристрастияя и коментирайте фактите!

БДЖ е държавно дружество, т.е. всяка една политика провеждана в него и от него е със знанието и одобрението на Правителството.Може би си мислите, че Дянков, Борисов и прочие не са знаели, че БДЖ няма пари да погасява заема към СБ, напротив Недев осъзна, че е употребен от ГЕРБ чак когато му спряха парите за субсидии, което не го прави герой, но поне е разумен сам да си тръгне(ако не са му подсказали де).В този ред на мисли - всяка една политика е следствие на провежданата от управляващите, защото само те имат лостове и механизми да я променят или да и влияят, това обаче не означава да сменяш политики до безкрай - според мен един Мандат на тези им стига - видяхме им политиката! Макар и не железничар, явно Й.Недев влезе с желание и ентусиазъм за промени в железницата, но както е в поговорката "Влезе като "Аслан" излезе като н...ран.

Поредната еднодневка си тръгва. Успя да направи безработни хиляди железничари но БДЖ затъна още повече. Дянков изпълнява съвестно нарежданията на Световната банка за обезлюдяване на територията. Този антибългарин, любимец на ББ, трябва да се махне веднага.

Велинчо, слънчасал си явно. Дреме й на Световната банка за територията. Колкото на тебе ти пука за някоя хлебарка например, толкова и Световната банка, дето я спрягате нонстоп, се вълнува от жалкия ви животец. Прекалил си с филмите за Щирлиц.

Добър ход! Разумен човек. Без финансова подкрепа какъв изпълнителен директор е и какво може да направи?

това множествено число в старото му изказване сигурно е било разбрано лошо от главнокомандващия и вожда- резултат лични причини.

Никой властник не е пропуснал яко да се облажи, преди да си отиде! Естествено, при спазване на плана "Ран-Ът"... :(((

Предлагам на всички които харесват и се възхищават от този човек, да си го вземат в къщи да им подобри железопътния превоз. Преди това си купете миниатюрна железница модел - детско влакче и голяма лимузина за специалиста.

С това малоумно правителство, нормален човек, с достойнство, НЯМА КАК ДА РАБОТИ!!! Браво Недев! Достойна постъпка!

ТИ НЕЩО НЕ СИ У РЕД. ТОЯ СЪСИПА КВОТО МОЖА И СЕГА БЕГА. ВМЕСТО ДА ГО ВКАРАТ В ЗАТВОРА ЗА РАЗСИПИЯ- ТИ ГО ХВАЛИШ?????

"Недев: Не напускам по лични причини, а заради бездействието на Министерството на финансите" Браво, Недев! Кажи им го в прав текст! На всички им е ясно, че ГЕРБ са некадърници, но не им стиска да го заявят на висок глас! Само да не вземеш като Танов и тем подобни да извъртиш г...а и след два дена друга песен да запееш! Управлението на държавата е опасно и вредно! Това даже не е управление, а самоуправство!

Два пъти изтървахме влака. През 90та и през 97ма. Домързя ни да вдигнем гьостерицата, а на зло куче, зла тояга се пада. Трети път дали ще има?

ЩЕ ИМА,ЩЕ ИМА. ОЩЕ МНОГО ПЪТИ.

на мен пък ми беше симпатичен и като човек и като започнати реформи, но когато си притиснат отгоре няма как да разгърнеш истинския си потенциал

Моля да ми простите неудобството да ви обезпокоя, но виждам, че сте запозната със започнатите от този човек реформи. Назовете моля 3 от тези реформи за да съм информиран и аз! Благодаря Ви!

1. Съкращения на раздут щат. 2. Намаляне на влакове. 3. Намаляване на кражбите на гориво - камери, проверки.

Достойна постъпка!

КОЕ ТОЧНО Е ДОСТОЙНОТО НА ТАЯ ПОСТЪПКА ДОКТОРЕ? ПРЕДСТОИ ПРОДАЖБА И РАЗДЕЛЯНЕ НА БДЖ.ТОЯ ДЕТО БЕГА СЕГА Е ЕДИН ОТ ВИНОВНИЦИТЕ ЗА ТОВА.

заем от Световната банка е най-тъпото нещо сътворено през далечната 1995 г. Кой беше на власт тогава?

той не е виновен-притиснат е до стената,защото някой трябва да го отнесе.Предлагам Ахмед Доган да бъде назначен и железниците ще цъфнат към Нова Година.Или по-добре Сергей Мошенников Станишев,човека "Който може да свали горивото" до цената на една баничка.

ЗАТОВА ПЪК АКО ЕДНА БАНИЧКА Е 1 ЛЕВ- КАТО ОТИДЕШ НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА СИ СИПВАШ ТРОЙНИ БАНИЧКИ. ПЪК КАТО СИ ТОЛКОВА ОТВОРЕН, СМЯТАЙ САМ- КАКВО ИМА БОКО КРАТУНЯ КАТО ИМОТИ И КАКВО ИМА "КРАДЛИВИЯ" СТАНИШЕВ.

Компанията БДЖ трябва да се закрие или приватизира. След като служителите не могат да разберат, че не трябва да се краде нафтата и не трябва кондуктора да си слага парите в джоба без да издава билет. Тези пари идват от нашия джоб (на данъкоплатците). Работех в Нефтохим Бургас и там кражбите на горива бяха огромни докато беше държавно, но частника постепенно ги спря.

Mного сте прав /a/! Hапbлно Bи подкрепям.

aastera - 22.08.2012 г. 11:59:44 "aastera - 03.08.2012 г. 14:25:58 "Изглежда сме некадърни! Не се шегувам, наистина".-При тази автобиография ,трябвало е по рано да се стигни до този извод.Интересно е как времето начело на "БДЖ" ще се отрази на препоръките за новата работa. Трябва да е ясно на всички,че политическите решения ще вземат връх над икономическата логика.А що се отнася до "Някой път няма отговори, не съществуват такива", коментира ситуацията изпълнителният директор-винаги има отговори,по скоро въпросите не са правилните.Двадесет дни поп-късно бих добавил само,че като назначен в "сегашно" време нямяш право на подобно изказване,подлагаш на съмнение времето и хората който са те назначили.Има още :за който трябва подходящо време за реформи,и то да не е време за избори.

Този ли е, който си беше купил служебна кола VW "Фаетон" за 100 000 евро?

Нищо ново под слънцето на България! НЕМОЖЕНЕТО вече е на всички нива на управление. Държавата се крепи само на парата, която се пуска в свирката...

Аз могa да им направя плана за преструктурирането. Директора каза само една истина "...Некадърни" Ако администрацията не се поднови до последния човек, БДЖ ще бъде ликвидирано. Господа министри проверете колко човека работят в соц. администрацията на БДЖ и всички са свързани лица(роднини) Тези хора получават ср.месечна заплата 1000 лв.

Абсолютно си права !Подкрепям те 100%. Нещо повече -как така този директор подава оставка и си заминава? Пък я виж ти -"по лични причини".Тук трябва да има разследване.БДЖ -то е на този хал от Директорите си.

поредният употребен от долни политици човек

Тия от некадърници от Герб няма да мирясат докато не съсипят всичко.

Въпросът за спасяването на умшленно доведените до фалит БДЖ не е в смяната на личности. ГЕРБ се разпада под тежестта на извършените золуми. Представете си, че новата власт направи ревизия на управата и в резултат затворите ни се препълнят... Страна като тази - с изкуственно управление, с показно уж делово проваляне на фирмата, с просташко водене на отрасъла, не може да бъде третирана сериозно. Не може хулигани и десни недоучени тъпанари да сриват страната до безкрай. Логиката на живота е желязна и никаква политика не може да спаси кърлежите ни, впили се в БДЖ и ликвидиращи я. За да ходим скоро пеша - както преди 100 години.

Ами да, ще подаде, след като не е изгоден. Кадърните хора бягат в чужбина да търсят реализация, а тук само по партийна линия се назначават.

БДЖ: ПРОДАДЕНО! Путин харесва това.

Има лек за железницата. Смяна на елита и ново преразпределение на богатството. Предстои. Чука на вратата на колониалния постсоциалистически модел на българските комунисти и милиционери от всички цветове, партии и партийки. Лекът се нарича Видьов ден, а съпътсващото лечение е евакуационна схема.

Такова некадърно ръковоство на БДЖ не е имало никога! Работих в системата на БДЖ 35 години и такива безубия като последните године не помня. Недев единствено ограби БДЖ и разпродаде складове и бази на хора на Дянков. Пълен некадърник. Жалко, че няма съд за такива като него.

Все едно кой е на власт, всички се движат по една и съща програма. Който не е съгласен с нея - не може да влезе във властта или си отива много бързо ! Когато генерално се " срути" съществуващата глобална парична система- тогава ще стане страшно....

"Планът- Ранът" е може би "Докладът на Ран и Ът" изготвен по молба на Андрей Луканов и подготвен от Фондацията на Националната камера на САЩ. Авторите, Ричард Ран и Роналд Ът са го озаглавили - "ДОКЛАД върху проекта за икономически растеж и преход към пазарна икономика в България", другарю.

Ще продължава така да се сменят директорите в БДЖ,докато не се преосмисли стратегията от политиците за развитието на железницата.Не може при тези скъпи горива държавата да закрива години наред ж п линии ,влакове,11 завода ж п промишленост,почивни бази,институти,да се правят фиктивни реформи,които не водят доникъде.Кражбите не са от работещите долу,а от назначените некомпетентни политически протежета.Погледнете какви железници развиват съседни държави:Румъния,Турция,Гърчия,Хърватйя.Същото ще се случи и с МВР ако от 75000 /БДЖ1989г/, се намалят на 24000/БДЖ и ЖИ 2012г./.Насочете пътници и товари към железницата ,тя сама ще стъпи на крака,затова е държавата да регулира транспортния пазар в задаващата се енергийна криза!

Най-използваният транспорт в Европа, а най-вече в швейцария е железницата. Доказано е че е най-социален и екологичен. само в нашата държава търсим под вола теле. Може би наистина ще е най-добре да ги приватизира някоя европейска фирма, да измете българският мениджмънт и да тръгнат на чисто. Мечти.

и в Англия железниците са най-масово употребяваният транспорт, в цяла Европа се поддържат и модернизират...както е казано по-горе марионетите от "правителството" стриктно следват Плана, за което им се плаща...:-) няма изненадани, филма го гледаме от 1989 г.

Незнам защо никой не вижда "къде е заровено кучето" - тук схемата е същата като при Иван Костов и БГА "Балкан" - във фирмата се "вкарват" некадърни и некомпетентни ръководни кадри, които я довеждат до фалин и така сега цената е възможно най ниска! По този начин привидно ще раздробят БДЖ и ще го продадът на свои фирми (ГЕРБ-ерски) за жълти стотинки!!

Това е клоака, за която трябват радикални промени. РАДИКАЛНИ! Безхаберие, безстопанственост, неграмотност.