Освобождават от периодичен психотест шофьорите на таксита, автобуси и камиони

Промените са заложени в Закона за движението по пътищата с аргумента, че тестването създавало адмиинистративни затруднения

Обратно в новината

Коментари - Освобождават от периодичен психотест шофьорите на таксита, автобуси и камиони | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

'Ся, начиии, вадимо' сите лилюнгери от 4-ти километър, Карлуково Идиот клиник, и Курило Кукуруку диспансер и ги слагамо да садат на кочияш столето со дупето. Бричат камшико на пРъва, копитата изтропкват на чилик искри, и броимо кокико тикве са згазиле... 'секи из них... Згазиле ли са по дваесе тикве, 'начи са уфатни и ги пущимо у градо и на пато кочияш пинюги... ДИЙЙЙЙЙЙ..

Като чета коментарите май само аз не съм експерт Това че му викаме психо не означава че без него си за психиатър Помежду другото е удостоверение за психологическа годност Не за психиатрична Има голяма разлика Между другото професионалната компетентност се взима с взимането на свидетелството А тука караме допълнителен курс и ни издават допълнителна карта Като пълним нечии гуши Да не ме разберат някои погрешно Таксата в ДАИ е само десет кинта Нормално всяко държавно учреждение взима такса за определена услуга То иначе каква държава ще сме Ама другите 68.40 за какво са Пластмаса с имената и снимка За дигиталната карта го приемам Там се съхранява информация Ама разликата е 34.58 лева А ми кажете каква е тая работа И аз не разбирам ама и така не е

Как може ШОФЬОР с телк да кара АВТОБУС,това е положението в БГ

Това е причината: Официални уведомителни писма Автомобилен транспорт: Комисията призовава БЪЛГАРИЯ да премахне изискванията за професионалните водачи да представят свидетелство за психологическа годност в допълнение към свидетелството им за управление на МПС Днес Комисията реши да изпрати официално уведомително писмо на България за това, че е въвела допълнителни задължения за професионалните водачи, които са в нарушение на Директива 2006/126/ЕО относно свидетелствата за управление на превозни средства и Директива 2003/59/ЕО относно свидетелства за професионална компетентност. Понастоящем от професионалните водачи (по-специално на камионите и автобусите) се изисква да представят на контролните органи свидетелство за психологическа годност, в допълнение към свидетелството си за управление на МПС. В Директива 2006/126/ЕО относно свидетелства за управление на превозни средства се определят условията за издаване, подновяване или замяна на европейски свидетелства за управление на моторни превозни средства, по-специално минималните стандарти за физическа и психологическа годност. Следователно психологическата годност на притежателите на свидетелства за управление, които упражняват дейност като професионален водач, вече е установена при издаването и подновяването на свидетелството за управление. Няма причина да се предполага, че професионалните дейности по управление на превозни средства пораждат конкретни опасения за пътната безопасност, които предвиденият в Директива 2006/126/ЕО преглед за психологическа годност не може да разсее. Освен това налагането на по-строги минимални стандарти за психическа годност на българските професионални водачи ги поставя в по-неблагоприятно положение. Това противоречи на целта за избягване на неравни условия на конкуренция за тези водачи, която Директива 2003/59/ЕО се стреми да гарантира. Въз основа на това Европейската комисия счита, че свидетелството за психологическа годност, което се изисква за професионалните водачи, противоречи на Директива 2006/126/ЕО и Директива 2003/59/ЕО. Понастоящем България разполага със срок от два месеца, за да отговори на опасенията на Комисията и за да предприеме необходимите мерки. В противен случай Комисията може да реши да изпрати мотивирано становище.

Пожелавам на народните избранници членовете на семействата им да поллзват такси с шофьор с диагноза психопат - шизофреник - съдист.Ай наздраве!

Тъпако психо без да се явяваш е 80лв да ти го донесът в Блока на входната врата е 100лв. На всеки ъгъл в София има псих лаборатория. Този документ няма никаква стойност. Факта че през последните 3 години нямаш ПТП или Акт е достатъчен че си психично годен.

Затова трябва да има камери и ще се види кой какви ги твори. Много хора тогава ще бъдат без удостоверения. Тези, които си плащат да им ги доставят до врата, много добре знаят, че не могат да ги получат по нормален начин.

Прочетете регламента и ще разберете, че всичко свързано с физическата и умствената годност на шофьорите, трябва да се потвърди от лекари, а не от психолози!

Вместо да вървим напред и да помислим как да подобрим тази бюрокрация, ние я махаме защото била тежка процедура. Ми хубаво, нека всеки психопат се качи на автобус, такси и влак и газ. Няма така простотия, за това крака ми няма да стъпи в тая мизерия за повече от 2 седмици, да си видя измъчените баби и дядовци, да им се порадвам, те на мен и на обратно към цивилизацията.

Точно в цивилизацията,по която бленуваш,няма изискване за психологическо изследване на шофьорите.

Това предложение е пълна глупост, да видим кой лобист го е предложил и колко парие взел за това

Поредната простотия на това безмислено правителство. Интересно ми е сега като се качи човек на междуградския автобус и го подкара шофьора дето всяка 2-ра кола му се струва че го засича, и всяко второ изречение му е за майката, пътниците дали ще знаят, че са си купили последния билет за отвъдното. За таксиметраджиите дори не ми се мисли, там вече всичко е на самотек. Може би има смисъл да се махне тази администрация, щом като толкова се натоварва с тези тестове.

всеки ден при психар!!!!

Разгеле!

И без това не останаха нормални.

Който има административни затрудненя да си ги решава, или закриване! Психотестовете и без това и сега си ги купуват, ама все пак е една гаранция за състоянието на водача!

Следваща стъпка--да им дават и категория без изпит.Май наистина ,както казва Слави Трифонов-НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА ...

Това ще е горяма грешка...в този цирк в който живеем

Недостиг на автобусни шофьори? Ами увеличете заплатите де

Професионалната квалификация е 500 лв, а периодичната 200 лв. И после се чудят у нас пък и в Европа защо има такъв недостиг на професионалните шофьори. Отговорът е че тъпанари измислят правилата. Ако имат оставал малко акъл в главите да отменят и

Доста колеги психолози станаха милионери покрай психотестовете.

На изпита се "цака" определена сума. Как няма да станат милионери?

аз пък не познавам такъв колега. Познавам един, който изкарва колкото да плати наема на помещението, на докторицата, на която ѝ плаща само заради дипломата, че по закон трябва да има и доторица, и да поддържа техниката в лабораторията, счетоводителката,. Ама той завалията не взима под масата, нито пуска. Освен това има много малко независими лаборатории, големите таксиметрови компании и превозвачи, отдавна се светнаха и отвориа свои лаборатории, а там как се минава психо теста е отделен въпрос вече

Каквито управляващите - такива и поданиците... То сигурно си мислят, че тези тестове са сложени заради каприза на някого...

за да се запази баланса ще се тества всеки 10-ти пътник, от лицинзиран психар

Точно шофьорите на автобуси и камиони трябва да бъдат подлагани на тест. И какво значи административна тежест? Нали не го правят през ден да им е тежко. Това, че % на отказите след теста е малък не означава, че трябва да отпадне. Да возиш хора или тежки товари е опасна работа, но който е предложил промени си знае работата, ама едва ли.

Да отпадне и ежегодната професионална квалификация. Тя е пунта Мара - хранилка за връзкари, прибиращи по 550 лв всяка година заради нищоправене.

Яко! То и сега има проблем с тях.... Очаквайте още повече идиотии по пътищата!

Поредното безумие в кенефа, където 90% от раксиджиите са хора с криминално досие и психиатрични проблеми.

За шофьорите на камиони, автобуси и таксита добре, ама за премиери, президенти, министри и депутати е крайно време психотестът да стане задължителен, че сегашните психари ни е...ха м...та!

Но те са на транквиланти, Не си ли личи?

Назначете още 100 000 души администрация, да контролират 2000 шофьора. Вие сте царе по комисиите, контролните органи и административната работа (която всъщност не вършите, но прибирате заплати от бюджета).

А досега си е било само "формалност". Като гледам всички луди са пуснали да стават тираджии и да карат автобуси. Един от шоф. на много проверяваната автобусна фирма, дето се оплаква преди месец - два... изпревари колона от три тира и два автомобила без да му мигне окото... а насреща автомобил, който се чудеше накъде - в канавката ли... в автобуса ли... да се блъсне. Цял късмет, че се размина. Ама такива ненормалници рискуват живота на суматий народ.

Това е само, aко не ги вземат за депутати, Или в МС

На кого му дреме всичко това? Народът гладува, затъпява, измира..

сега всички ненормалници ще са на пътя.