От Мусолини до Салвини - Италия и нейните магистрали
Магистралите и виадуктите са емблема на италианската модернизация през 20-те години. Срутеният виадукт в Генуа днес се превръща в емблема на застой, коментира Матиас Рюб във ФАЦ
Обратно в новинатаКоментари - От Мусолини до Салвини - Италия и нейните магистрали | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
... (нерегистриран)
доста е вероятно след по-голям инцидент от този в Италия скоро да има статия "Боце и неговите паянтови магистрали"...
П.К. (нерегистриран)
Когато за една мостова конструкция, язовирна стена и други натоварени и опасни за хората строежи, или машинарии се окаже икономически неизгодно повече да се поддържат, СЪБАРЯТ СЕ, ПРЕДИ ДА СЕ СРУТЯТ, И СЕ ИЗГРАЖДАТ НОВИ НА ТЯХНО МЯСТО. Така се избягват катастрофи и трагедии за много невинни хора. И всичко това се прави от специалистите, които отговарят за сигурността и за запазване живота на хората. Не се прави от роботи, нито се робува на случайността.
Информиран (нерегистриран)
"Истински цинизъм е обаче да свързваш срутването на моста с правилата за финансова дисциплина на ЕС! Защото италианската инфраструктура от години черпи големи изгоди от структурните помощи на ЕС." Автора на оригиналната статия пише пълни глупости ...... Чисто политическа статия ....... Само за информация: Италия всяка година внася в ЕС 25 милярда евро, а получава обратно по-малко от половината.
Паисий
"италия от години черпи големи изгоди от структурните помощи на ЕС" Абе аланколу, тези пари дето ги дава Брюксел за инфраструктурни проекти, да не са на бабата на Юнкер? Това нали са пари от вноските на страните, вкл. и на Италия. Просто Брюксел определя всичко, без да е наясно кое как е в отделните страни. Просто бюрократична политика. Най-добре е всяка страна да си определя сама политиката, а не да се съобразява с бюрократите на Юнкер, дето се грижат за краставиците и тоалетните казанчета.
Пешо (нерегистриран)
Какво може да се очаква от Италиански инженери? Имаше един виц ..накратко ... в ада инженерите са италианци
Аха, (нерегистриран)
Автомобилостроителите-французи, готвачите-англичани а любовноците-немци и швейцарци! :)))). Дреме ти, колега, зНИЕ, БЪЛГАРИТЕ сме дялани камъни!
запознат (нерегистриран)
Като гледам каква е реакцията в Италия/политиците/, се успокоих за България!!! Лично съм "висял" в големи "тапи" на този мост, което със сигурност не би могло да се предвиди при проектирането му, но е могло да се предвиди от концесионера!!! Адмирации са статията!!!
хм (нерегистриран)
"Мусолини и фашистите са въодушевени строители на магистрали." ...
no (нерегистриран)
явно и Мусолини е ядял асфалт, като един друг ..
Кибикът (нерегистриран)
Обратното е.
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)