Коментари - От Париж до Сингапур - градовете слагат спирачки на тротинетките | Днес.dir.bg
Коментари
С колелета скоростите са много по големи. Поредна тъпотия на хора дето по цял ден се чудят с какво да се занимават. Вместо ударно да направят вело алеи, широки не като някои във Варна например. И понеже по велоалеите е по удобно за ходене, вместо по кривите и надигнати плочки, пешеходците ги ползват и ето ти опасност
Тъпанар си ти! Статията е пълна с глупости изсмукани от пръстите. В Сан Франциско са легален транспорт не само тротонетките, но и ел. И обикновени скейтбордове и още десетки подобни. Навсякъде има специални алеи за тях и велосипедите, а където няма се движат по улицата.
а тук по троноара карат ус оридно баща на колело и син на 3 4 годинш на малко колело и заемат церия тротоар пешеходцити не могат да върнят спокойно щото детето спира тръгвъ врещи нобратнэ почта къщата ситуация нямамдуми каг си допуска мсшчкъ това
Първо се научи да пишеш и тогава прави коментари
Забраните никога не саводели до нещо прогресиращо! Всеки ден у насима поне 2-3 убити или тежко ранени при автомобилни катастрофи...някой да иска забрана на автомобилите?
С коли не стават инциденти. Тротинетките са им виновни на дебелите арабски шейхове и техните протежета в ЕС. Как ще караш нещо, което не върви на дизел и няма да плащаш застраховки и данъци на превозното средство. Горките шейхове и правителства ще останат без парички. После не се чудете защо ноември е 30 градуса.
Тротинетките са Ок, силно приветствам. Но, те са ПС, дори МПС - тоест не им е мястото на тротоара! Както и на велосипедите! Тротоарът е за пешеходци. Толкова елементарно, че не знам защо се обяснява. Иначе тротинетките и велосипедите решават проблеми. Но трябва цивилизация, трябва повече градско поведение.
А у нас на пешеходците разрешено ли им е от тротоара?
статиите на ДИР-а само от тази страница: 1. Автомеле на кръстовище на столичния бул. "Тодор Алексанров" (снимки) 2. ТИР със зърно се обърна на автомагистрала "Хемус" (снимки) 3. Издирват шофьор, убил пешеходец в Русе Дай да спираме колите.
Като за начало научи ЗДП и Праеилника, после първите седем години и ЧАК ТОГАВА сламката в очите на другите.
Употребата на автомобили спестява много време. Ако един човешки живот продължава от порядъка на 1 000 000 часа и всеки средно спестява по 1 час заради употребата на автомобили, тогава целокупно спестеното от българското население време се равнява на приблизително 6 цели живота или горе-долу двойно по толкова потенциални остатъци на недовършени животи поради преждевременна смърт в ПТП. Само че като се вземат по 1 час на ден от всички, не се усеща толкова директно и затова мислиш за спиране на автомобилите. Тук с уговорката, че с повишаване на скоростта ефектът от спестеното време чувствително намалява, а рискът от смърт чувствително расте. Затова трябва баланс някъде там, където е максимумът на ползите.
А при нас както винаги - с гордост съобщиха, че пускат тротинетките. Кой ги въведе, Фандъкова ли?
От Париж до Сингапур всички ще ядът бах..ур. Със спирачки, без спирачки, пак се сипят мръсни храч..ки.
E хем ги забранили, хем не могат да се движат в пешеходните зони. Защо е това ограничение в пешеходните зони, ако така или иначе са забранени. От статията ясно не става.
Ако кампания срещу тротинетките! Такситата ли ви платиха пак! В 5 града били спрели тротинетките, а ги пуснаха в 100, ама новината казва, че едвали не са ги спрели в целия свят. Евтина работа сте писачите.
От Париж до Сингапур - градовете слагат спирачки на тротинетките
Все повече злополуки стават с новите превозни средства
Обратно в новината