Коментари - Откриха тялото на още един рибар след катастрофата с руския танкер край Истанбул | Днес.dir.bg
Коментари
Много може да се напише кой крив, кой прав. Истината е една за пръв път минах през Босфора 1973 година. Тогава корабите вървяха в двете посоки и въпреки всичко таките с мрежите въртяха за паламуда, за сафрида. Хванал алая и обгражда. Днес е същата работа и там където танкера е прегазил таката. Шест души екипаж говори за доста голямо за лодка. На кълвата на такава "лодка" има слип за лодка с която се пускат мрежите, затваря се торбата. После с много газ се качват на слипа и участват във стифирането на рибата ако е малко, ако е повече влизат в Бартън, в Еерегли идват камиони с топлоизолирани фургони, и лед от ледогенератор товарят и заминават из цяла Турция. Такъв е живота на балъкчиите. Случвало се е дори да не можеш да пуснеш котвата където ти е определено да застанеш защото току пред носа на кораба оня затваря мрежата. В такива случаи е важно правилото Печели по -нахалният! В този случай е загубил
Има правила за корабоплаване. Според тях кой плавателен съд е виновен? Ако отговаряте, пишете откъде имате информацията.
Поредната глупост! Подобна на " Влак блъсна кола". " Атомна подводница в Перловска река торпилира трамвай" не би ме впечатлило! На нормалните е ясно, че това туловище не се мести или спира като лагерна количка!
Аз за 2-ма българи да питам.... в Северно море се загубиха ... по Нова година... нещо май се потули .... ама вие пишете за рашките и башибозука ... щом така са ви инструктирали от евроатлантика ..... та аз за Българските моряци питам!
Всички лодки и кораби мразят руският флаг. Неотдавна един овцевоз потопи руски вонен шпионски кораб в черно море...
Откриха тялото на още един рибар след катастрофата с руския танкер край Истанбул
При катастрофата трима рибари бяха спасени
Обратно в новината