Парадокс на пътя: Липсващи табели и хаос с пътната сигнализация на АМ "Тракия"

От София до Пловдив няма табели, означаващи автомагистрален участък, твърди Христо Радков

Обратно в новината

Коментари - Парадокс на пътя: Липсващи табели и хаос с пътната сигнализация на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Глупости, ограничението 60 е до разклона/изхода на 500 м по-напред, разбира се. След това има знак за АМ. Айде стегнете се Вече с тия тъпи сензации.

едни пътища .... Да ти изпопадат пломбите.

Защото не е магистрала Нанво искате Табели без Път Като на влизане през границата Република България А след нея Бостан

То и на края на магистралата при Бургас няма знак за край на магистрален път. Има знаци за ограничение 120 км/ч след 200м. втори с ограничение 100 и следва завой след който се сливат пътя от кв. Банево и магистралата, даже табела с надпис "Бургас" няма. А относно карането с ниска скорост смятам, че е толкова опасно колкото и с превишена. На пътя Бургас- Созопол който е с ограничение 80 км/ч обикновено има задръстване от двете страни на Атия- камера, ограничение 60 и 2-3 км. преди това се започва намаляване на скоростта до 50, а понякога и до под 40 км/ч от някои шофьори и ако някой излезе от завоя с 80км/ч и колоната е някъде до там се скача на спирачките и често някой отзад не успява да спре на време. Да не говорим, че на магистралите често има каращи с 100- 120 в изпреварващата лента без каквото и да е желание да пропуснат образувалата се колона с прзумцията , че карат и се движат нормално …………

В цял свят учат водачите, че винаги препоръчителната скорост е скоростта на ограничението. На някои места ограничението +10%. Само Ганю кара както му падне. "Щото може!" И те така.

Хора, парите не стигат!!! Нали трябва отнякъде да дойдат. Познайте от 3 (три) пъти - откъде???!!!

акъла не стига

Аре у лево, на Бойко Борисов само му е до знаците ви, като не знаете къде карате къде сте тръгнали.

пука му на Борисов за тебе.

нямате ли си пишки да си играете, а зачеквате тема, като знаете че няма полза от това?

Знаците сочещи към магистрала също трябва да са на зелен фон, по какво иначе ще ги отличиш от обикновен път. Така сега се заблудих при Ихтиман -> Пловдив дадено на син фон и подминах кръстовището за магистралата, съответно навъртях 20 км докато се усетя.

Вече пиша два имейла до АПИ ,няколко обаждания до столичния инспекторат и никаква реакция.Става дума точно за маркировката и указателните табели от входа на София (от Калотина) до изхода на АМ Тракия. Предложението ми беше на всяко кръстовище да има табела Истамбул и обратно Белград-гастарбайтерите масово се объркваха цяло лято.За това спомогна и липсата на северната тангента в GPS -ите. Много аматьорщина,липса на професионализъм и безнаказаност цари в АПИ !

В белите страни има създадени СПЕЦИАЛНИ ДЪРЖАВНИ организации, които ЕДИНСТВЕНИ могат да поставят или променят маркировка. САМО те могат да ЗАТВАРЯТ или ОГРАНИЧАВАТ пътища, защото знаят как се прави ПРАВИЛНО.

А бе няма ли кой да глоби СМ 5538 АТ от снимката?! На него ясно му е разчертана бяла непръкъсната линия, освен нали всеизвестния факт, че в аварийна лента не се шофира, ама той пак е там......

Само снимка не стига. Трябва някой да декларира пред КАТ дата и час на това. Все пак съставянето на акт има и задължителни условия, а потърпевшия от акта има право на защита.

Проблемът едва не е това, че няма знак обозначаващ началото на магистралата, защото според ЗДП, когато пътните знаци са на зелен фон, значи този път е магистрала. Проблемите са други. По отношение на пътните възли има два огромни. Първо -само в България пътните връзки на магистралите са неосветени. Вторият - подходите са тесни, без видимост към магистралата и обратно, на всичкото отгоре обрасли с треволяци, от които съвсем нищо не се вижда. Колкото пъти ми се налага да се кача от пътен възел Сливен- Ямбол на АМТ за Бургас, идвайки от Сливен, винаги се чудя как автобус или голям камион могат да направят този идиотски 90 градусов завой, влизайки в еднолентово платно, без да излязат от пътя.

тия проектанти дали не се състезават да напраат най заплетенио пътен възел у света?!? Иначе една проста детелина решава идеално проблема за сички посоки .

Е, за Сички посоки няма нужда от детелина. За Всички, може! Но детелина на такова място си е идиотизъм...

по пътищата е пяълно с табели ама не квито трбева а повечето изостанали по един или друг слуачай или поставени кат хранилки з акуките. и редко тук таме измежду навалицата има полезна табела за водачите на МПС. Та се сещам една колежкак как викаше..тия слагат толко много табели, че не мога да вида сичките....и как караш?..ми според това колкото съм успяла да видя. Сметай що е матраш секи ден по таа тракия!

Цялата ни държава е един голям ПАРАДОКС. Така ще е докато си избираме пожарникари.

всъщност на такъв тъ.пак като христо радков трябва да се забрани да управлява каквото и да е превозно средство, а още по добре и да не се вози на предната седалка до водача!

магистралите са като мислите му..никой не може да се ориентира в тях!

1. АМ "Тракия"вече е крайно недостатъчна за трафика и спешно трябва да се разшири с поне по още една лента. 2. Старият път е в окаяно състояние, практически неизползваем и хората нямат алтернатива. Ако го ремонтират, по-бавните и стари автомобили и такива за близките селища сами ще изберат да не ползват магистралата; 3. КАТ трябва да има правомощия да глобява общините и АПИ за липсващи знаци, идиотска маркировка, лоша настилка или други безобразия, които са предпоставки за злополуки; 4. КАТ трябва да следи и глобява без компромис онези, които карат в аварийната лента, а за целта трябва да се появява не само на изхода на София, особено в петък/неделя, когато е големият трафик. Ето такива реални действия могат да решат проблемите, а не празни приказки, работни групи, решения, които не се изпълняват и пожелания.

И магистралите като УПРАВЛЕНИЕТО на БГ !!!!!!!МАГИСТРАЛИ,ИНФРАСТРУКТУРА,магистрали,инфраструкТУРА,ТУРА,лентички,НОЖИЧКИ за ЛЕНТИЧКИ, МЕНЧЕТА с вълшебна ВОДА от ПЛИСКА за откриване на ПОРЕДНИТЕ 10 метра от АМ, КАЛИНКИ,МАЛИНКИ и всичкия останал БОКЛУК !!!!!!

На отбивката за Костенец цяло лято правиха ремонт намоста. Имаше ограничение 70 км/ч. Сега моста е готов и пуснат в експлоатация , но табелите стоят . Явно за да може да се залагат с камерата там.

Вярно е че хаос с табелите. Има табели с 80км, останали от 20-30 години. На една бензиностанция до Сливен преброих 23 знака ?!. Има прекалено много знаци за ограничаване на скоростта. Карате по главен път и на всеки 10-15 км - 50 ; 60 ; 40. Тук кръстовище, там капанче, бензиностанция. Всеки си слагал знаци както му дойде. Спомням си едно предване на Хора пътища и автомобили. Правиха опит да карат от Варна до София, като спазват всички ограничения. Резултата беше ужасен. Имаше инициатива да се пренаредят всички знаци , но не стана. Да не говорим за електронни знаци , кото автоматично затваят пътя ако има ПТП. Магистрала Тракия трябва да има такава система . Ако стане ПТП м/у две отбивки , никои не спира движението преди ПТП-то, и стават тапи по 10-20 км. Само не знам как ще стане това със знаците, защото за Републиланската мпежа отговаря АПИ, а за населените места - кметствата. КАТ не слагат знаци. Само дебнат в някой капан. Един път трябва да има единна маркировка от началото до края. И като го хванеш да не се загубиш. Освен това и трябва да се постави номера на пътя. На всеки разклон трябва да има номер на път. Ако скедваш номера - няма да се загубиш.

Тия идиотщини с КПП-тата по пътищата започнаха покрай възродителния процес в началото на 80-те. Тогава настроиха тия катаджийски будки по пътищата и сложиха знаци за намалена скорост, а на места имаше и бариери! Аз лично такава простотия не съм видял в никоя друга държава от ЕС през последните 30 години откак пътувам редовно по българските и европейски пътища. Може ли МВР да каже колко престъпници са заловени на входа/изхода на "Тракия" през последните 30 години? Който иска да мине незабелязано просто ще мине през някой страничен подход на тая магистрала.

на сички магистрали по света у сички краища и мабудки да си платиш . ного повеч еот тия кпп дето не знам за какво говориш и къде ги виждаш

Като стана въпрос за АМ Тракия - ВНИМАНИЕ! На 47 км. посока Пловдив, в лявото платно има много коварни дупки, от които особено при дъжд колите се повдигат и само трябва да изберат в коя мантинела да се блъснат. По мантинелите има следи от много удари и там ударите са с голяма скорост, понеже е "МАГИСТРАЛА", но не си ремонтират коварния участък. Съгласен съм,че парите не достигат, но ограничете скороста, уведомете хората!!! - 47КМ. !!!!!!!!!!!

47-ми км... това е в района на Ихтиман.... Въпреки, че често пътувам по Тракия, все пак не знам всички знаци на изуст, но там ако не се лъжа има ограничение на скороста при дъжд на 90км/ч, а при мъгла на 50 км/ч (тези за мъгла са нови)

На 46км. има знак край на ограниченията и в зоната на 47км. е разрешено движение с 140. Уточнявам Ви го понеже сте се объркал.

Калинки, посадени на всяка крачка - вие чакате мисъл. Еми чакайте.

Шило

Не плюйте срещу гордостта на ГЕРБ!

да се направи цялата магистрала. Мисля, че за започнали, направиха една 30км отсечка на Тракия. Догодина сигурно ще направят Пловдив - Стара Загора. Там положението е най-зле. В дясна караш с 80, в лява 160 и като трябва да изпревариш с 80 някой, който кара с 60 летящите с 200 почват да присвяткат къси-дълги от 2 км, да им се разкараш от личното им платно.

като намерят пари, ще я направят. И ще я нерекат "магистралата" Шот е една. така и със военния хеликоптер - хеликоптера военната подводница - подводницата (тя е жълта и само 1 човек влиза в нея) и военния изтребител - изтребителя. Но това само ако намерят пари...

Масово се изпреварва със 100км/ч по магистралите. Не оправдавам и тези, които карат с 200, но все пак преди да тръгнеш да изпреварваш погледни в огледалото дали няма да създадеш ситуация и ако е необходимо - изчакай. Иначе отнемаш предимство и е тегаво за всички. За присвяткането от 2км. При позволена скорост от 140км/ч, 38.9 метра се минават за секунда!

Че при 140км/ч се изминават около 40 м/с е така.... само дето в случая не говорим за разстояние до .. неподвижна стена, а за дистанция до друго превозно средство движещо се също с не ниска скорост... Ако предположим, че колата пред теб се движи със 100, с колко трябва да се движеш ти, че да го застигаш с 140км/ч? и това разрешена скорост ли е?

НАПЪЛНО И ПРАВИЛНО СТЕ ОПИСАЛИ ПЪТНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ПО ТЪЙ НАРЕЧЕНАТА АВТОМАГИСТРАЛА ТРАКИЯ!

Така както ни правят масирани проверки на нас водачите ,да направят и такива проверки на пътните знаци .Защото в противен случай имам усещането ,че целта е не да се облекчи движението ,а да ни санкционират .В Казанлък са определени места за платено паркиране в противоречие със закона за движение ,но явно по-важно е да се съберат таксите ….

Не се притеснявай в Банкя разчертаха и пешеходните пътеки за паркиране и Боко го вижда ама на кой му пука пари да се усвояват

Само дето това не е никакъв парадокс, а нормлано ежедневие. Преди навигациите по колите да станат масови, със зет ми прекосихме Италия и Гърция без никакви драми. Накрая се загубихме след 50км в България. От тогава положението не се подобрява, дори става по-зле. Никаква мисъл при поставяне на знаци и табели.

В пътната безопастност участват точно ТРИМА УЧАСТНИКА : ПЪТ( ЗАЕДНО СЪС СЪОТВЕТНАТА МАРКИРОВКА ) , ВОДАЧ -този който според всички държавни клатик.......ци е единствено виновен за ПТП-та в България и МОТОРНОТО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО . Докто този обективен факт не се осъзнае от полуграмотни катаджии , средно-грамотни управленци и други “специалисти” напредък по т.н.р. ВОЙНА ПО ПЪТИЩАТА ще е загубена от всички нас: водачи и пешеходци !!!

Че то в малките улици на градовете също е хаос с табелите,а на кръстовищата със знака за предимство на всеки ъгъл да не говорим.Та какво остава за магистралите ни!

Дали пък някой ги гледа тези табели? Излишнен разход е в България да се прави маркировка и да се поставят знаци защото никой не ги гледа и спазва.

Пътуват много чужденци, които за разлика от българите са свикнали да спазват ограниченията и после ги псуваш, че се влачат като хлебарки.

аха, пътува чужденеца и вижда табела "ТОРБА ЛЪЖИ" - по пътя към трявна. Доста полезна табелка

в нормални страни се слага знак ,който указва и максималната разрешена, но и минималната за да не се влачат! Но не си мислете ,че максималната е много висока там. В БГ масово се кара като на състезание ине се спазва ограничението, а по света се спазва ограничението за максимална от почти всички.

в БГ се кара предимно по експертната самоуценка на шофьора... за това сме най добрите....

по пътищата напяълно съответства на ХАОСА в главите на баце и компания!

сега е сезона на чюшките,а табелите стават на чушкопек.

За едни( чужденците) парадокс, за други (българите) нещо съвсем нормално .

То като се замисли човек... За какво ли има знаци, като общо взето се ползват за да могат разни фирми да си лепят на тях рекламните брошури - пример Горубляме- Дружба 2 под Цариградско. Там един хубосник си е лепнал рекламата, че монтира автостъкла по домовете точно на самия знак указваш посоката за движение.... КАТ редовно имат патрул точно на това място и до сега рекламата на хубосника си седи.... Вече се чудя дали да не се обадя на 112 да подам сигнал там... този поне лесно могат да го намерят кой е и да го глобят.. оставил си е телефона!!!

Въпреки телефона му, няма как да се докаже, че той го е направил, винаги може да каже, че някой друг е сложил лепенката. За да не се измъкват подобни тарикати, трябва да има някаква наредба, която да задължава премахването на подобни реклами да е за сметка на собственика им .

Парадокс има - колата със смолянска регистрация кара в аварийното платно, както и още няколко по-назад. Може ли КАТ да се самосезира?

Щом няма знак за магистрала - значи и това не е аварийна лента !

Лентата е ограничена от непрекъсната линия. Пресичането и е нарушение на правилника. Това, че някъде има асфалт не означава, че е платно за движение. Същото важи и за защрихованите участъци. Това, че няма вертикален ограничител, не означава, че може да се навираш там и да притискаш и издевателстваш над коркетно позиционираните върху пътното платно водачи!!!

Мноог си "обратното на умен" бе Ники. Таа снимка е просто от някоя минала ситуация, олицетворява "Хаос", хаоса за който говорят в новината. Не е актуална. А и ако малко се вгледаш, щото не можеш да мислиш, всички други автомобили са в авариината, а по пътя са спрели камиони и каравани, явно нещо е станало от де да знаеш, бе НИКИ!?!? И те така : ) Обратното на умен!

Отново смех с кисел привкус. В неделя минах по постижението на века-софийската Сев.тангента. Куп отклонения не работят. Табели и маркировки-само по интуиция. Милиони вложени,направено и това там.

Защото статута на пътищтата е различен. Отклоненията са от общината а тангентата е от държавата.

си е супер! Има си нормални табели. Това, че не работят разклоненията е указано с табели. Самият факт защо не работят е друга тема. Тук се обсъжда липсата на знаци.

И затова турците редовно минават зад таблеата за надясно от околовръстното защото никой не се сети да сложи табела като хората.

Знаците не са ли зелени и най-много на километър водачите са информирани, че пътя е магистрала. Поне километричните са зелени.

Някой голям има фирма за табели и знаци - защото слагат табели и знаци за щяло и нещяло. На отсечка 10 метра има 8 знака.. сложени... пътя ли да гледам или да гледам знаците като грозд...

Аз пък мисля, че АПИ по случайност този път са прави за липсата на знак за магистрала. То това магистрала ли е? Според еврапейските стандарти е широк селски път с две ленти, а в някои участъци (например между Чирпан и Стара Загора) неравностите са такива, че ако караш в дясното платно и 60 км/ч са много. За протокола: от снимката към новината се виждат най-малко три автомобила, движещи се в аварийната лента. Не се ли предвиждаше сериозно наказание за такова нарушение? Ами да показната акция с херикоптери и прочие простотии приключи и сега пак по старому. Ех, мила Родино, ти си ...... да не казвам какво.

като пътуваш из европа, там където започва хаоса с табелите, боклуците и неокосените храсталаци и треволяци по пътя - знаеш близо си до дома! (а иначе, така се познава дали територията е била част от отоманската империя)

То магистрала няма, тия знаци искат. Пътя Чирпан Стара загора магистралата е в трагично състояние. Колата трака като влак.

въпрос към Фандъкова - защо в София няма табелки с имената на улиците на кръстовищата, да не говорим за липсващите номера на сградите, можеш да вървиш километри и да не видиш името на улицата, тук-там има такива от времето на Живков...

Защото бюджета на Столична община при фъндъкова е милиард и половина - за 10 години кметица това са около 15 млрд. лева ! Явно тези 15 млрд. не достигат на самоковската учителка, за да постави знаци и табелки ! Много пари изтичат за "консултации" и не остават за знаци и табелки !

Няма звак,точно за да се кара с 90 км и да могат да те глобят,ако искат!До скоро имаше знаци,с ограничение 90 км,почти до Стара Загора.Имаше и други умопомрачителни знаци-неравности на пътя!!-по магистралата.Ама в сезона,да не се излагаме пред чужденците,ги махнаха!