Първа лична среща между Путин и Зеленски: ще се стигне ли до пробив
Има само един човек, който може да влияе на президента Путин: това е самият президент Путин, каза в началото на срещата руски анализатор
Обратно в новинатаКоментари - Първа лична среща между Путин и Зеленски: ще се стигне ли до пробив | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Калчо (нерегистриран)
Макрон държи страната на Русия. Той все пак е социалист, но жълтите жилетки ще го оправят!
мда (нерегистриран)
гледам че русофилистичетата пак са се възпалили и превъзбудили. Пийте си хапчетата, че ще ритнете камбаната от толкова възбуда. Успокойте хормоните, че ще хванете някой хемороид от прекалено напрягане и напъване да поемете путлеровия жезъл.
рускиня (нерегистриран)
Нещо по тема да кажеш освен медицински препоръки? Май трудно долаваш тема на дискусия? Ами да, за това трябва мозъчна дейност
Дончо (нерегистриран)
Това ли ти пошепна демократичното червейче в кратуната ти?:-)))
_stankow
Само че руско-европейските отношения се влошиха не заради Крим, а заради направения преврат в Украйна. Майданът беше през февруари, а Крим - през юни. Европа излъга украинците, че щяла да ги приеме в ЕС, а после се направи на разсеяна. И до ден днешен нищо не казва. А хората в Украйна се довериха. Както и Македония излъгаха. Уж ще ги приемат, пък то само за да ги вмъкнат в НАТО и да им трупнат 1-2 военни бази. ЕС в момента едва се удържа, не е в сила да приема някого, камо ли Украйна.
Щерев (нерегистриран)
Нас па като ни приеха... цъфнАхме! като майски рози...
_stankow
Именно ! И нас ни излъгаха. И украинците. И сега лъжат македонците.
патриот (нерегистриран)
Трябва да се пита Путин кога ще ни върне земите на Волжка България и да плати за петрола извлечен от българските земи. Да плати 85 милиарда долара за откраднат уран от България след 1945г, да върне откраднатото 26 тона злато взели го уж да го съхраняват 1959г
Ami.. (нерегистриран)
Питай го бре, ...много ти е малка камбанарийката да ПИТАШ дебиле !!;))
патриот (нерегистриран)
такива като тебе трябва да се издирян и съдят за измяна!!!! и после депортиране в конски вагони в руската кочина.
Ami.. (нерегистриран)
Дебилите, с това ли се занимавате,.... да "издирвате" , да "съдите" или... товарите вагони с мръсотия???
_stankow
Златото не е откраднато. Предадено е за съхранение, после за преработка. После е продадено и с парите сме си платили дълг към запада. Руснаците са си взели комисионните за преработката и продажбата, без пари ли да ни правят услугата ? Има запазени документи. Всичко си е честно и почтено. За никакво "присвояване" и дума не може да става !
Щерев (нерегистриран)
Българите сме на страната на Украйна. Вън руските терористи и окупатори от Украйна и Крим.... и всички с руски паспорти в България да си стягат куфарите за Сибир.
Ups..;) (нерегистриран)
Щереффф, само с писане "ВЪН"... не става,.. дебиле !!;)) Ще стане така,.. както иска Путин !! Друг вариант НЯМА !!!;))
Ами (нерегистриран)
Както и да се фръцкат хохлите, Крим е руски, а Донбас е суверенна територия със собствено управление и въоръжени сили и никога няма да е подвластен на Киев.
32 (нерегистриран)
Като е първа среща май бая ще рябва да се обяснява на зеленския какво точно не са изпълнили от предишните решения а не да си приказват измислените глупшоси за ''руски войски '' в източните части на коио трябваше да им се даде автономия, да се проведът избори, за да заживеят живота си така както го иска населението там.
Пълна обърквация пак (нерегистриран)
Ния откъм кои сми сига пак не става ясно
Щерев (нерегистриран)
От страната на булката както винаги! Добре, че след ВСВ бат Йосиф ни отпусна гема и ни остави Южна Добруджа, та живнахме малко.
Зъл дух (нерегистриран)
Кой е по-добър комик и актьор? a) Агентът Путин b) Артистът Зеленски
Паисий
важното е кой е по-добър политик. А това е общоизвестно. Питай Тайм или Уолстрийт джърнал.
Зъл дух (нерегистриран)
За това ще питам някой непомазан руснак, който не е на държавна службица!
Украйна (нерегистриран)
Украйна е изкуствено създадена държава Земите са подаръци от Ленин,Сталин.А Крим е подарък от Хрушчов-1954 год Римският папа -Зад конфликта в Близкият Изток ,Украйна стои дявола. Дявола предизвиква войни болка и разрушения.. Нашият отговор молитва и издигане на словото Божие Властите на Украйна през 2014 год почнали военни операции в ЛНР,ДНР,които провъзгласили независимост. По данни на ООН, загинали по вече 10000 .
Зъл дух (нерегистриран)
Земите на Русия са земите на Златната Орда. Князчето владимир е крал от данъците, които е събирал за господаря си Хана на Златната орда, от руските благородници и княжества. Истинската, законна столица на Русия е Улан Батор.
Паисий
нещо си се объркал във вековете. Княз Владимир е живял 250 години преди да се появи Златната орда. Абе големи историци сте, бе! Направо къртите мифки!
Зъл дух (нерегистриран)
Грешиш! Цар Владимир Всеруский е роден през 1952 в Санкт Петербург!
Щерев (нерегистриран)
Не се опитвай да се измъкваш като наакан хохлобляд. Толкова си можете. Илитерати платени от АзъБъъ. зъл дух... злобно псе краставо, не дух.
Паисий
Някой пета ли се защо Изт.Укранйна (Донбас) говори на руски!? И защо тези хора не искат да ги управляват от Киев, където герои са Бандера и Шухевич? Точно тези бандеровци се биха заедно с немците срещу с руснаците във ВСВ. Отговорът е прост: Донбас е руски и е подарен на Украйна от Ленин. Защото Донбас е промишлен район - тоест там е имало работническа класа, която да уравновеси земеделската Западна Украйна. Нали ще строят социализъм след 1920- 1921 г.! Тези хора в Донбас са руснаци със съветско възпитание и не искат нацисти да ги командват! Искат да говорят на руски език и да си зачитат миналото. Същото е в Крим. Те са се били и са умирали да защитят земята си от нацистите, а сега наследниците на тези нацисти и националисти-бандеровци ще им казват какви паметници да слагат или махат, как да си кръщават улиците и т.н. Няма нормален човек да приеме това!
Паисий
вижте резултатите от изборите за президент миналата година. В западна Украйна - Лвов, Тернопол, Ивано-франковск - Порошенко получи 60-65%. В изт.Украйна - това са териториите на Донбас, които не са в ДНР и ЛНР, тоест те са под контрола на Киев, Порошенко получи 15-20%. Представете си колко щеше да получи в самите ДНР и ЛНР. НУЛА! Няма никаква руска окупация на Донбас. Просто хората там мислят като руснаци и не желаят хора като Порошенко, за които Бандера е герой, да ги управляват. Истината е че Украйна е разделена на две части - половината са националисти, половината се чувстват част от Русия.
Ф (нерегистриран)
Голям бой ще яде жужи много скоро и ще го сполети съдбата на Кадафи и Садам като своите му сложат бесилката на чьорвьоньйет плащадтьдт.
Кон (нерегистриран)
За редактора: отговорът е пределно ясен - Макрон ще е на страната на Франция. Самият въпрос издава раболепие като принцип на поведение. То е недопустимо за френски президент.
иванчо (нерегистриран)
Покрайнината е просто една територия на която е събрана всякаква паплач! Събирана парче по парче! Чистите укри са една шепа! Поляци, румънци, унгарци, австрийци, руснаци, българи и още какво ли не! Територия превзета от фашисти и нацисти! И източна украйна се бори точно срещу тях! Там са повечето руснаци!
А какво (нерегистриран)
са "руснаци" знаеш ли? Защото това е просто ... събирателен образ! Има руси, има славяни, има чукчи, татари , московити и всякаква друга паплач... Кои са "руснаците"?
Зъл дух (нерегистриран)
Та щото руснакът от Московския хаганат се чистокръвен словенин - като Шойгу, Лавров, Путин, Елцин, Сталин, Ленин, ... Абе то май единственият истински руснак беше Горбачов?! :)
„„„ (нерегистриран)
Етнически и генетично, между московитите и киевляните няма почти нищо общо! До началото на 18 век московитите дори не са говорели руски език. Едва Петър Първи го налага като общодържавен, променяйки насилствено облика на Московията във всяко отношение, с цел да бъде приета и призната от Европа. Поради което и налага новото име - РОССИЯ, а не РУСь или рУсия! Сфатате ли я разликата? Никой не е смятал, че московията е част от Европа! Иначе казано, московията краде историята на Киевска Русь, присвоявайки си името (но не съвсем, забележете!!), налагайки името Украина, а оттам, до отричането на държава и народ, има една съвсем малка крачка, която московитите при Петър Първи успешно са я направили. И днес гордо тръбят, че държава с име Украйна никога не е имало. Да, не е имало. Имало е Русь! Това, на съвременен език, се нарича кражба на самоличност. Нещо подобно се опитаха да направят и "македонците" на руско-сръбска ясла.
Да, (нерегистриран)
не напразно и до днес все още битуват две наименования - РОССИЯ и... РУССИЯ! Дори и на латиница така се изписва. Правилното е РОССИЯ, така, както и те си го изписват по карти и екипи, но... не винаги! Искат да наложат мнението, че няма особена разлика или че направо няма разлика. Но те много добре знаят, че краденото и насред път се взима! Та, заради това си ползват това, оставено им от Петър Първи - РОССИЯ! Защото другото - РУСь, РУССИЯ, това е страната, която са нарекли УКРАИНА и твърдят, че такава държава не е имало. Ми, да, не е имало. Имало е РУСь, имало е и Московия.
Паисий
дрън-дрън. Това някаква нова пропагандна теза ли е? Сега ли я измисли или ти я спуснаха англосаксите? Значи нямало руски език в Киев. Баси,у ами тези старите ръкописи на кво са писани? Ти чел ли си нещо от тях накога? Я питай историците какъв език се е говорел в руските княжества през 9-14 век. Щото не е имола никаква Русь
Паисий
Щото не е имало никаква Русь - имало е руски княжества, киевско, Владимиро-Суздалско, Черниговско, Смоленско и т.н. После се появява и московското княжество, коете става най-силно и обединява останалите при Иван 3 .... Терминиът "Украина" не е руски, а полски. Така са наричали зелите на казаците по своята граница, когато територията е било под полско.
рускиня (нерегистриран)
На мама филолога-историка. Само да те попитам, а династия МИН знаели че тяхната държава се изписва на латиница CHINA?Не разбирам какво определящо има това, как се изписва на латиница? Държава Русия няма - има Россия , а това как ти интерпретираш името - това абсолютно не интересува жители на Россия. Или от слагачеството вече не знаеш как да се наведеш перед запада? Би ли казал как правилно България или Bulgaria? Това е относно филилогия. Сега относно история - едновременно с Киевската Русь киевското княжество съществували Московско, Новгородско, Черниговско . И точно Московски князь Иван III е обединил останалите княжества и разбил монголо -татари, чиято кръв тече и в твои вени. Така че относно европейското произхождение, то мисля че московити е мало по европейци от твои предци, които дошли в Волжската България от пустинни азиатските степи
Да, (нерегистриран)
рускиня, ти потвърждаваш това, че дори и го повтаряш, което аз съм написал - вие сте РОССИЯНИ и държавата си сте нарекли РОССИЯ по времето на Петър Първи, през 18 век! Ти не ми противоречиш по никакъв начин, а най-прилежно ме подкрепяш, за което - благодаря! Аз винаги се стремя така да изписвам имета на държавата ви - РОССИЯ, а вас, нейните граждани, наричам РОССИЯНИ! Не ви наричам РУССКИЕ, защото това Би било обидно за един грамотен човек, без да обяснявам защо! Примерът ти с Китай е неадекватен във всяко отношение! Бъди здрава и уважавай България, ако живееш в нея, а не пишеш от Петроград!
Да, (нерегистриран)
"...и разбил монголо -татари, чиято кръв тече и в твои вени." :)))) За твоя огромна "жалость" аз нямам нито генетично, нито етно-културно, както другите ми сънародници, нещо общо с така наречените от вас татари. Това е научен факт! Нашите тракийски гени нямат нищо общо с вашите, маскалските. Та ние нямаме дори външна прилика. Нямаме външна прилика дори и с татарите, които през 14 век сме спрели тук, в нашите земи, където били нахлули след превземането на земите ви! Ако сте рускиня натюр, то погледнете се в огледалото и ще видите азиатските си черти - скули, скосени очи, нос... След това се сравнете с която и да е БЪЛГАРКА, а не индийка, например, които изобилстват по нашите земи, и ще разберете колко сте далеч от истината, за която си мислите.
Да, (нерегистриран)
"... от твои предци, които дошли в Волжската България от пустинни азиатските степи" ============================= Явно си изпаднала в огромна заблуда, ама то е така, като пишеш от... Петербург или както там го наричате днес, не зная вече. Аз не живея и не ти пиша от някаква "Волжка България". Това име не ми говори нищо. В мен и народът ми, няма нищо азиатско. Смешно е да твърдиш обратното. Издава невежество и... съветско образование по история. Правилно един тук отбелязва, че няма нищо по-страшно от полу-образования идиот. Аз и народът ми, като цяло, представляваме една примерна, типична извадка от типичен за Балкански регион народ - тракийски. При това както на генетично, така и на етно-културно ниво. И не са успяли да ни въздействат нито пришълци от Африка(Египет), нито от Азия (монголи, татари), нито от маскалските блата (росси, викинги и др. диваци). Защото нашата култура е древна, дала начало на Европейската цивилизация, тръгнала да се разпространява именно от нашите, Балканските земи. Не от степите на Азия, или от снеговете на Арктика, или от пясъците на Сахара, а от тук, от Балканите, където са открити най-древните наченки на култура и цивилизованост! Вярвам, че няма да ме питаш за доказателства, след като самите вие, блатният народ на маскалия, се стреми да придобие статут на наследници на... Римската империя, което само по себе си е достатъчно смешно и нелепо. Теперь поняла? :)
НЯМА ПО-СТРАШНО (нерегистриран)
от полу-образования...
мунчо (нерегистриран)
що си губи времето с някакви си срещи за една подарена държава Да си прибира раздадените вересии и да остави Уропите в Галиция откъдето изпълзя тая фашизоидна сган Лошия Сталин НЕ ГИ ИЗБИ ДОКРАК -ГРЕШКА
тюфлек (нерегистриран)
Тази Юлия Мендел да не е роднина с нашата Ева Мендел? Божееееее, колко е малък светът!
Свободните лидери на запада (нерегистриран)
Никога няма да са на страната на бледния молец Заглавието е смешно
нема да ти се размине (нерегистриран)
Павел,личи си стила ти,за нашия президент натрапваш псевдонима РУЦИ,а за Путин-Бледен молец
демокрация и свобода ???? (нерегистриран)
Свободни лидери на Европа няма, понеже САЩ е окупирала с бази цяла Европа. Последният независим лидер беше ген. Дьо Гол А президентите на САЩ са пионки на евреите от Уолстрийт. Президент с реална власт единствено е Путин.
А раССия (нерегистриран)
е окупирала цяла европа с газ!
Паисий
Украйна твърди, че била окупирана от СССР и това й причинило само страдания - "голодомор", терор и репресии. Киев не признава СССР и не се счита за приемник на УССР. Твърдят още, че са приемници на Украйна от 1918 г. и на Бандера-Шухевич-УПА. Щом е така да върнат на Полша териториите, придобити от "Пакта Молотов-Рибентроп", и да върнат Крим на Русия, подарен им от Хрушчов. Крим им е даден АБСОЛЮТНО незаконно, в нарушение на Конституцията на СССР! Още през 1994 г. Руската федерация обяви, че : Постановление Президиума Верховного Совета РСФСР от 05.02.1954 "О передаче Крымской области из состава РСФСР в состав Украинской ССР", принятое с нарушением Конституции (Основного закона) РСФСР и законодательной процедуры признано не имевшим юридической силы с момента принятия. С други думи, щом са такива "принципни" и държат на законите, - да върнат всички блага, дадени им насила от съветския режим!
... (нерегистриран)
Или сте сисадмина. Или Авторът на сорса. ...или Всичкото. ...но очевидно НЕ се грижат за Вас тея които Ви “дават” бачкане.
Паисий
А Донбас им е даден от Ленин, чийто паметници те отдавна махнаха. Значи връщат Лвов на Полша, връщат Донбас на Русия... Крим вече е руски. И си остават около Киев да се ширят на половин територия!
... (нерегистриран)
ПутьончуХиксоватников ? ...туй ли’й я ПХ ?
Паисий
и 100 минуса да ми напишете, ФАКТИТЕ са си факти и няма как да ги опровергаете. ЛВОВ - От 1772 до 1918 г. градът е носил името Лемберг, когато е столица на австрийското зависимо Кралство Галиция и Лодомерия. След Първата световна война заедно с цяла Галиция влиза в състава на Полша, а от 1939 г. (след Пакта Молотов-Рибентроп) заедно с Източна Галиция влиза в Украинска ССР в състава на СССР.
Момче, (нерегистриран)
когато Киев е бил на картата (9-и век) , масква е била в буквалният смисъл едно блато, а на територията на днешната Огромно петно е имало все още диви племена. В голяма грешка си, че Киев "дължи" нещо на масква! точно обратното - масква дължи ВСИЧКО на Киев!
Паисий
Да, Киев е бил нещо на картата през 9-и век), но от 15 век до сега е просто един провинциален град. Не е бил столица на никаква държава вече 500 години. Съвсем друго е Москва и Русия. Това е империя, колкото и да не ти харесва.
точка по въпроса (нерегистриран)
Киев е бил столица на Киевска Русия, но не и на Киевска Украйна. Останалото са плямпаници на сепаратистите в Киев, подобни на сепаратистите в Скопие. 5 млрд. долара даде САЩ на бандеровците, които извършиха въоръжен преврат. Тези най-бедни въшльовци от Галицияу, които не знаят цигани ли са, евреи ли са, румънци или унгарци, решиха да управляват богатия Руски изток. Но трактористи и комбайнери ги направиха на миш-маш. Бандеровците са майстори да влизат в чували и да излизат от там с краката напред. Поради тази причина Западът заквича и направи Минските споразумения. Това бе и грешката на Путин. Карай до Полкската граница и бесене на фашисти по дърветата
Алекс (нерегистриран)
И държавата е били Киевска Рус.
иванчо (нерегистриран)
Киевска Русия е руска ! Киев е създаден от руснаците! Поне почети малко и не лъжи така нагло!
1 (нерегистриран)
Путин иска само пари, много пари, а не може да изнудва до безкрайност
... (нерегистриран)
Да. ....межпрочим - Се изтеглят Отвсякъде Обратно-дамой ..дори за почивките
1914 (нерегистриран)
Путин постъпва глупаво според мен. Защо не остави вече украинците намира. Вече окупира Крим. Взе си военната база на черно море. Което си беше единствената причина за войната защото базата в Крим му е важна. Ок да мирува. Защо натиска за Донбас. За да завладее находищата с въглища. Струва ли си 10 години война и толкова животи изгубени за едните въглища. Които въглища все по малко се ползват. Алчен войнолюбец
Паисий
а 8 милиона население с руски корени да ги остави да ги изколят нацистите на Бандера ли? Нали виждаш какво правят в Одеса!
:) (нерегистриран)
Да ги "изколят"?... "Нацистите"?... На "Бандера"?... И защо са щели да ги изколят? И защо РФ организира метежа в Донбас чрез Гиркин-Стрелков и ГРУ? Защо създаде бандите "опълченци" и "доброволци-отпускари"? За защита на рускоговорящото население ли?... Ай стига ве!.... Че ако е така, то това е червена лампичка, която трябва и на нас, българите, вече да ни вади очите - над 500000 московци вече живеят в България, със свой имот и... български паспорти! И тук ли, един ден, така... за защита... на рускоговорящие... а? Ти, за да си позволяваш подобни писания, дали не си наистина някакъв фактор в ДИР.БГ, както вече се говори за теб и за още един-двама, които раздават бан и заличават всеки трезвомислещ коментар, отварящ очите на хората за коварната политика и домогвания на Москва? Такива ли са заповедите?
Паисий
преди уж "метежа" в Донбас имаше метеж (ама истински) в Киев. Насилствено завземане на Радата от улицата и бандите на Десен сектор. Това се нарича преврат!
:) (нерегистриран)
И вас, в маЦкве, какво ви интересува кой и как властва в Киев? И още един въпрос: Украйна нападна ли ви, когато Елцин извърши държавен преврат и бомбардираше Дума-та? Защото, сигурен съм, в РФ също е имало граждани на Украина. Да са изпращали там, в Москва, отпускари-доброволци или опълченци, които да стрелят и убиват? Не, нали? Тогава вие, маскалите, в качеството на какви решихте да се намесите и да опитвате да разбиете и да завладеете такава голяма държава, каквато е Украйна?
мунчо (нерегистриран)
дядо ти или прадядо ти защо е проливал кръвта си в Македония и Тракия Защото там са българи Били са българи Донбас Донецк и цяла левобрежна Украйна са руснаци и не искат да мувят на някакъв диалект Първа кръв там пуска укропско лейтенантче което заповядва да открият огън по невъоръжени протестиращи
Капутин (нерегистриран)
да връща Калинидград !
Софиянец (нерегистриран)
И на тази среща ще си стиснат ръцете като преди 5години в Минск и Украинския Президент ще се направи на неразбран ! За тези години колко се говори за Минския договор но Украйна нищож не направи изби само 1500 мирни цивилни граждани в Донецка и Луганска области !
Избиват (нерегистриран)
ги вагнерите на джуджето!
GPU (нерегистриран)
На срещата в Парож Макрон и Меркел са излишни. Достатъчно е Путин и Зеленски да седнат и решат проблемите. Има всички предпоставки за това. Зеленски има подкрепата на Радата, където националистите липсват. Ляшко и Белецки не можаха да се класират. Въпрос на смелост и добра воля е Зеленски започне продуктивни преговори
... (нерегистриран)
Да. ...та Ако&Когато изправим нещата у Нас - Всякакви такива срещи - у Нас !
Добро духче (нерегистриран)
И за какво трябва да преговарят? Каква част от територията на Украйна да бъде отстъпена на Русия ли? Че то, това, не са преговори!
Ами (нерегистриран)
Хохлите трябва да се смирят и да подвият опашка. Защото цялата Украйна е руска територия.
*** (нерегистриран)
Борбите на един народ за свобода са ми по симпатични от имперските амбиции на едно бивше ченге от КГБ с мания за величие.
... (нерегистриран)
Западна, Източна, Северна, Южна и Централна. ...Европа ! ...до Урал де. ...а Отвъд - според зависи.
Паисий
"Имаме силни съюзници - Германия и Франция, имаме подкрепа на международната сцена, включително от страна на САЩ и Великобритания. ...", добави Мендел. Видяхме ги тези съюзници: 1. Тръмп каза на Зеленски да ходи и да се договаря сам с Путин... 2. Макрон и Меркел му казаха да изпълни предварителните условия - раздалечаването в три зони - иначе няма среща. 3. Англия я тресе Брекзит и изобщо на Борис не му се занимава с Украйна.
засега (нерегистриран)
На Тръмп му дреме за Украйна, по простата причина че беше политика номер едно на демократите на Обама. Путин извади късмет с избора на Тръмп, но я да видим какво ще стане като дойде някой демократ като Хилъри Клинтън и то ще стане.
Бай Иван (нерегистриран)
България лапа кинти от ЕС ,в НАТО е от години, децата им работят в Германия, българите си мечтаят за Путин и за СССР.Заслужават по една резачка Дружба и обратно в Коми АССР.
Шило
Точно.лапа....Ако спрат лапачката, проес ориентираните, ще станат първи антиес.
изличаване (нерегистриран)
Не знам точно какво си мислят някои, но политиката на камарилата на Путин е изключително антибългарска, българофобска и единственото което можаха да измислят тези смешници са кремълските тролове които хулят България непрекъснато с неверни твърдения. Идете в някой руски сайт да видите колко са ви братушки руснаците драги тролове. Администрацията и троловете на Путин могат да изличат само за няколко години многовековната симпатия която храни България към Русия, но и за това се иска гениален талант, подобно на действията им в Украйна.
Шило
Ба си глупостите. Седнал някой да се занимава с българите....Хахахаха. Влизал съм и то не в един руски сайт. както и в украински... Просто лъжеш, но лъжата днес е на власт.
Българско духче (нерегистриран)
Не, не лъже. Лъжеш ти. И това много лесно може да се провери - все още путин не блокирал интернет. От теб се иска да посочиш само един сайт, в който пише хубави неща за българите и България. Можеш ли?... Едва ли. А да ти посоча ли много сайтове, в които не пише нищо хубаво за българите и България?... Няма проблем - който и да е руски сайт.
факт (нерегистриран)
Е да де, но е факт, точно такива подобни на теб се занимавате с българите. Под всяка статия за България започва едно гнусно плюене на българите на ниво пияндурници от колхоз. Първоначално си мислех, че е някаква грешка, но си личи системният тролски подход.
повечето такива тролове (нерегистриран)
са украинци, пишещи на руски - но нямаш нужните познания да ги различиш. то и тука се изявяват на пародия на български техните тролове.
:) (нерегистриран)
Репликата ти е в типичен стил "руска хибридка". Вършиш някаква воняща гадост и в същото време "предупреждаваш" как враговете ти правят такива гадости, и дори посочваш как ще те оборват. Тънко, по мужишки хохловое дело, да? :))) Странното, обаче е, че на пръв поглед това хваща дикиш.
... (нерегистриран)
Да. ...затова Винаги подсещам да НЕ бъркаме Русия/Руснаците с ониятам кремлинците.
Requiem (нерегистриран)
Нима не е плод на безумна мисъл да се съгласиш на преговори с насилник, убиец, крадец и терорист, който с взлом се е вмъкнал в домът ти, убил е близки на сърцето ти хора, разрушил е с огън съградено от теб? Това е признание за безсилие и примирение с насилието, признавайки го за водещо в отношението между хора и страни, съгласявайки се да го признаеш за твой Господар и да се подчиняваш на прищявките на това Зло! Зло, толкова огромно и всеобхватно, че дори е невъзможно да се възприеме в неговата цялостност от нормален човешки ум...
Шило
Затова написах по-долу, че Порошенко, Турчинов и Яценюк, трябва да влязатн в затвора
много зависи кого имаш предвид (нерегистриран)
най-обичам такива общи приказки.
Requiem (нерегистриран)
Значи ти не можа да се ориентираш кой е този насилник, терорист, убиец и крадец? Явно, хибридният натиск на путин, осъществяван чрез инструменти тип "Schilo" вече дава своите плодове? Това е страшно! Значи наистина съм прав, че Злото е огромно и всеобхватно, дотолкова, че нормалният ум не е в състояние да го възприеме дори!
*** (нерегистриран)
Българите като малък народ симпатизират на Украйна и я подкрепят в борбата и срещу имперските интереси.
Шило
Не пич- тези, де сте на хранилка симпатизирате и то, защото ви се плаща. Вие нямате никакви ценности, нищо не е свято за вас. Юда бледнее.
... (нерегистриран)
ЕС - до Урал ?
Шило
Нащо ЕС-а почна да се стеснява.
Може (нерегистриран)
ама раСсия - зад урал!
... (нерегистриран)
ЙощПо. ...просто Западна, Източна, Северна, Южна и Централна. ...а отвъд Урал - всьоравно.
Шило
Оооо, Дървосеикач, възродителен процес ли те е хванал?
Шило
ЕИдинственото смислено, което укрите трябва да направят е, да върнат паметниците на Ленин, че без него днес Укриландия нямаше да я има!
Макаров - пистолет (нерегистриран)
И да изпратят един пистолет на Путин за да се гръмне.
Шило
Че да дойде Жириновски ибли Зюганов ли? Хахахаха. Ще го търсите тогава Путин със свещ.
Момче (нерегистриран)
Украйна съществува на картата от 9-и век, а раСсия - едва от 16-и! Смешно е да говориш за лелин и неговата азбука "от македонските земи"
Шило
Момче, Украйъна никога не е имало на картата. Имало е Киевска Рус. Която после се дели на три. Затова са един народ, ама де да го знаете.
Мхм... (нерегистриран)
Етнически и генетично, между московитите и киевляните няма почти нищо общо! До началото на 18 век московитите дори не са говорели руски език. Едва Петър Първи го налага като общодържавен, променяйки насилствено облика на Московията във всяко отношение, с цел да бъде приета и призната от Европа. Поради което и налага новото име - РОССИЯ, а не РУСь или рУсия! Сфатате ли я разликата? Никой не е смятал, че московията е част от Европа! Иначе казано, московията краде историята на Киевска Русь, присвоявайки си името (но не съвсем, забележете!!), налагайки името Украина, а оттам, до отричането на държава и народ, има една съвсем малка крачка, която московитите при Петър Първи успешно са я направили. И днес гордо тръбят, че държава с име Украйна никога не е имало. Да, не е имало. Имало е Русь! Това, на съвременен език, се нарича кражба на самоличност. Нещо подобно се опитаха да направят и "македонците" на руско-сръбска ясла.
*** (нерегистриран)
Свобода за Украйна и всички 100 племена и народа окупирани от сибирската империя
Шило
Айде сега,-мешката, консервите и за Донецк! Или?
Както винаги (нерегистриран)
Ние, българите, подкрепяме руската позиция и инициативите на Путин
"Както винаги"??? (нерегистриран)
Че кога е било това преди ?
Шило
Не само "преди", а и сега!
Ами (нерегистриран)
Винаги е било
Никога (нерегистриран)
НЕ е било!
хе (нерегистриран)
Кои сте точно вие?
хората (нерегистриран)
на другаря макаров!
между другото ЕС (нерегистриран)
наскоро е отправил към Украйна възражение относно техния така наречен закон за езика, нарушаващ правата на малцинствата - на който до голяма степен се дължи случилото се с Донбас и Луганск, където населението е рускоезично. Тяхната т.н. Дума (парламент, където слугите на народа имат огромно мнозинство) се прави на ощипана. Законът беше приет в края на мандата на Порошенко. Не могат да направят една нормална и наглед ЕТИЧНА отстъпка - какво остава за нещо повече, да започнат да реализират минските споразумения. Заради тях се разкарват сериозни хора (такава среща е имало 3 години), а някаква си Мендел (говорителката на Зеленски) говори колкото да не заспи. Затова съм песимист за тази среща.
Шило
Не само това- поляците обявиха за геноцид действията на Бандерла по отношение на етническите поляци през 20-те години на миналия век, маджарите и румънците отделно скочиха за езика и училищата. Въобще- ЕС ще видят през крив макарот.
Слушай ве, бастун, (нерегистриран)
в раССия има ли друг официален език - в училища, в учреждения, в магазини и т.?
Шило
Има, разбира се. Русия е федерация с отделни политически субекти. И си говорят и изучават техните езици. Ба си илитератите сте
Има, ама друт път! (нерегистриран)
А опитай в московската община да говориш на немски!
в Донецк и Луганск (нерегистриран)
се изучава и украински език, не са забранени книгите на украински, нито украинските медии, нито е забранено да се говори на публични места на украински - напротив, за разлика от езиковия геноцид в Украйна. Унгарците също протестират срещу този закон, и не само тяхното малцинство. ти в час ли си изобщо с украинския закон за езика?
Шило
Че, Германия част ли е от РФ, бе? Хахахахахаах!
1914 (нерегистриран)
След Украйна е време и Татарстан да се освободи от руска окупация. И да върне истинското си име : Волжска България
. (нерегистриран)
Колкото по далече от нас бъде изтласкана агресивната руска империя толкова по добре за нас. Така мисля аз
Шило
Така е, Османе! За теб е така!
. (нерегистриран)
Те са вредители които плащат на тролове за хибридни атаки срещу България
Шило
Всичко, което е отклонение от лиШчетата от сороските НПО, ли е хибридна война?
Калинидград (нерегистриран)
може да бъде взет за една седмица до десет дни ... и путя няма да гъкне!
Шило
Ами върви и го вземи, бе! Що не си мръднеш гащите?
SirBob
Това сериозно ли го твърдиш, или просто го прочете в някое евтино фантастично книжле?
*** (нерегистриран)
Колкото повече продължи този конфликт толкова по добре за нас. Защото златната орда ще е заета да прави хибридни и тиролски атаки срещу Украйна и няма да може да бие по България толкова.
тя те е (нерегистриран)
превзела ве, тъпак! 300 хиляди джихадиста са се глупирали по анклави в цялата страна! Спящи клетки, чакащи сигнал от кораба-майка за майдан с последваща анексия!
А (нерегистриран)
Тъпи украинци ... Да връщат териториите и населението на Полша, Унгария, Чехия, Румъния, Белорусия и Русия ... и да разпускат държавата
Да (нерегистриран)
И ние ,българите, имаме територия и население в Украйна. Имаме право на един анклав
1914 (нерегистриран)
Украйна е силната страна в преговорите за газа. Просто защото путлер няма друга тръба все още. Така че да натискат украинците за десет годишен договор и да не отсттпват
Шило
Силна? Хахахахахаха! Кое и е силното? СП 1 може да поеме още газ. Така , или иначе укрите остават без газ, поляците- също. Е, ще им дадат малко в бидони, ама дотам. За Германия доставките няма да намалеят, а от там и за останалите части на Централна Европа. Само, дето вмество през Украйна, ще използват пълния капацитет за СП 1. За два-три месеца.
Данко (нерегистриран)
Ако е в украйнската тръба няма руски газ, единственото което могат да направя украйнците с тази тръба е ?
статут (нерегистриран)
Според Минските споразумения, статутът на Донбас е украинска територия, призната от Русия и Путин. Не виждам какво има да се спори.
Шило
Според Минските споразумения, точно това трябва да стане- особен статут на тези две области. Ако вече не е късно, че донбасци, май вече все по-малко искат да чуят за Киев.
особен, да бе (нерегистриран)
Такова понятие като особен статут не значи нищо. Молете се да не стане, защото тогава ще лъсне цялата пораженска политика на господаря ви и руските войници доброволци и опълченци ще трябва да се изтеглят без уговорки моментално от Украйна. Процесът може да се бави, то това е целта, но е неизбежен.
Шило
Значи автономия бе, теле. Прочети ги накрая тези споразумения.
нищо (нерегистриран)
Хе хе смешко, теле си ти. Особен статут не значи нищо. Измислен е специално за вътрешна консумация на тролове.
Шило
Какво има толкова да говорят? Укрите просто трябва да си изпълнят ангажиментите, които поеха в Минск.
Шило
А, и да хвърлят в затвора Порошенко, Турчинов, Яценюк.
SirBob
Така де, ама укрите като вярват на обещанията за подаяния от страна на Вашингтон и Брюксел, си мислят, че могат и да не изпълняват тези споразумения. Вижда се докъде го докараха с тази наивност и простотия. Останаха си употребени от други държави и политически блокове, като трагикомичното е, че дори не го и осъзнават.
Шило
Вярно е. Така и не разбраха, че за щатите са само територия, а за Брюксел- най-много пазар и евтина работна ръка
Кристалина им даде 5,5 милиарда заем (нерегистриран)
който ще връщат 3 години на Междуународния валутен фонд - става дума за Украйна. що се отнася до срещата, още не е потвърдено, че ще има такава двустранна среща. иначе има документ, в който нещата са даден точка по точка - функцията на Зеленски е да се съгласи, че ще изпълнява, пред лидерите на трите споменати държави. Ако започне да го усуква, това ще развърже ръцете на Русия, Франция и Германия да кажат - ние направихме всичко, което можахме, но Украйна ни се води, ни се кара.
Няма какво (нерегистриран)
да се "води" - Путя да връща земята и да си взима джихадистите "домой"! Това е мирният изход! Всичко друго е разцепване на Украйна...
Шило
Първо укрите да си изтеглят танковете и да обявят особения статут на тези две области. Това подписаха в Минск, това трябва да направят.
Никакъв (нерегистриран)
"особен" статут не може да има! Това е чужда територия! А особен статут на московска област, искаш ли?
Шило
Може да има и това са подписали укрите. Какъв си ти, та да подменяш Минските споразумения? Да, статут ще има, ако укрите искат все пак тези области да им фигурират в картата. Иначе- чао и на тях.
на глупави коментари (нерегистриран)
не отговарям. хора, които не са запознати с въпроса, с историята на тези споразумения, с резултатите от предишната среща, провалена от порошенко, с това какви са тези споразумения, вместо да се излагат непрекъснато, би следвало да си затраят. или ако опонират, да се обосновават с разумни и доказуеми с факти доводи.
Дипломацията, Х.Кисинджър (нерегистриран)
Понеже един трол ме питаше къде и какво е писал Кисинджър за неизбежният избор на Русия между Запада и Китай, му насочвам вниманието към книгата Дипломацията, Х.Кисинджър. Но не е за всяка тролска главица, иска се много четене.
Ами (нерегистриран)
Изборът е друг. САЩ се налага да избират м/у Русия и Китай, но закъсняха
Хе хе (нерегистриран)
Абе ти много вЕрваш на Дракона ... учудващо наивно ... както между другата вярваш и на Султана...
неизбежно (нерегистриран)
Когато Русия постигне една десета от това което е постигнал САЩ като ниво и станадрат и грижа за своето население, тогава може да започнете да мечтаете. Иначе си оставяте една изолирана територия, с нямаляващо от болести, алкохолизъм и спин население. А и вече китайците са няколко милиона само в Сибир и за дървосекачи не взимат на работа от местните алкохолици а си внасят други китайци от Китай.
Е (нерегистриран)
ако това беше така, защо за 2 десителетия изолираха Русия и обкръжиха с НАТО бази? Отг. е Западът иска насила да вкара Русия в своята сфера, но не като равноправна, а като суровинна база. В началото на промените една Външна министърка на САЩ (от времето на Елцин) , М. Олбрайт (еврейка от Чехия) рече: "Природните богатства на Русия принадлежат на цялата световна демократична(?) общност".
GPU (нерегистриран)
Какво искат украинците ? Да си върнат Донбас и Крим, но ако може само териториите, без населението. Защото гражданите там са противници на Киевската власт и са страдали от нея. Идеята на радикалите е те да бъдат прогонени и унищожени - 6 МИЛИОНА, колкото е населението на България. Единственият изход и суверенитет на Донбас, а Крим е руски
Крим НЕ руски! (нерегистриран)
Точно така - връщане на територията, а населението - марш при Путлер!
Путлер (нерегистриран)
да им купи на всички апартаментчета в масква!
Бегеец (нерегистриран)
Вече никой не се сеща за някакви преговори между ръководството на някакви уж размирни республики с уж посредничеството на диктатора Путин Русия е агресорът, Украйна е нападнатата държава с окупирани от съседа си територии
жоро павето (нерегистриран)
квииитииииик квииитииииик таева в квичшия тъпунгер. кърджали е окупиран от турците!!!
А (нерегистриран)
Бегей, Франция и Германия бяха гаранти за спиране на огъня в Украйна. И какво стана ? 15 000 убити украинци.
Бегеец (нерегистриран)
Що руснаци не загиваха ли? А, да никой не е забравен, само дето изтребените 15000 руднаци в Донбас минаха през комина на походните четири мобилни крематориума. И никога не са се раждали
Че при Путлер (нерегистриран)
всичко е гаранция - франция!
Най-накрая ще лъсне (нерегистриран)
това, което се виждаше още преди да излъже овцете - зеленото човече е поствена кремълска кукла, която е със поставена задача - да разчеци Украйна. големият въпрос пред него е - как да го направи , така, че да не го обезкостят от Тълпата! Иначи всичко останало отдавна е решено! Вижте, че във филма, който го направи прецедент (укрите ще излязат най-тъпото племе, че така елеметарно клъвнаха на еврейчето) как той стоеше пред карта на Украйна, разделена на безброй отделни "републики"! Той дефакто им показа, какво ще стане, а ти си мислеха, че той ще го предотврати! Тъпанари се оказва, че са украинците - ниждат това, което искат, а не това, което дефакто им показват!
Ахаа (нерегистриран)
Това, за разделянето на Украйна като Територия е план от поне минимум преди 10 години назад, в който Русия няма нищо общо. Ционистите им дадоха заеми, които укрите НЯМА как да ги платят, освен чрез продаване на Територия или Територии от Украйна.
Aхаа (нерегистриран)
Ако някой все още не е разбрал ще напомня, че Света се подготвя за Световна криза, която ще е най-голямата, която някога се е случвала в Света. Русия, един вид се е имунизирала със златото, което купува за златния си резерв през последните 5-6 години, а и стойността на златото в резерва ще бъде на 100% от пазарната цена през 2020 година, а не 50% както бе досега. Според вас, на чия страна ще е Макрон или който и да е нормално мислещ Световен лидер?
Света за нищо (нерегистриран)
не се подготвя! Подготвя се Световната Мафия за ново завъртане на колелото "на късмета", т.е. на "вечният живот", след като досегашният епизод - "купи без пари" отдавна блокира и зъбчатите колела отдавна се заклиниха едно друго и часовника е спрял ... Айде на бокчейна и базата данни: намиране на тази оФца, която с голяма степен на вероятност ще е склонна да купи боклука който произвеждам! Ето това е новата пирамида...
Ахаа (нерегистриран)
Така е, Света, в който живеем, е един алчен Свят и Кризите са за "индианците" за да обеднеят още повече, а "вождовете" - да забогатеят още повече.
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Фолк певицата Дебора, хваната да шофира с близо 3 промила: Бавно разграждам алкохола
10-километрова колона от тирове блокира "Дунав мост 2" (видео)
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Борисов: Поздравявам новата сглобка, ще се изредят още 5-6 служебни правителства
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия