Пътят София - Самоков покрай яз. Искър е опасен
Участъкът не е ремонтиран основно поне от 30 години
Обратно в новинатаКоментари - Пътят София - Самоков покрай яз. Искър е опасен | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Участъкът не е ремонтиран основно поне от 30 години
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
☣️ (нерегистриран)
"Пътят София - Самоков покрай яз. Искър е опасен Участъкът не е ремонтиран основно поне от 30 години" Е па откакто сме демокрация не е бутано.
ami (нерегистриран)
Не е вярно. В края на 90те години е основно ремонтиран. Ама редакторчето сигурно не е било родено тогава.
Ехо (нерегистриран)
Този път последно го ремонтира Симеон Сакса, за свадбата на щерката. И издържа доста повече от боковите ремонти.
ба си позорниците (нерегистриран)
мълиии ама много европейска тази пътека на снимката бе
Джони (нерегистриран)
е, вие открихте топлата вода с тая "новина"...
Следващия проблем след (нерегистриран)
яз.Студена ще е яз.Искър, защото ако се обходи целия ,ще станат ясни проблемите с него.Само да е пътя, ами хигиената къде е ?Мръсотия и безстопанственост.
Само пътя покрай яз.Искър (нерегистриран)
ли е за ремонт ?Ами скалите и те при дъждовно време и след снеготопене се рушат и скални късове падат директно на асфалта.Цяло чудо е ,че няма ударени коли.Абе какво се чудим, като погледнем в какво състояние е самият язовир от презастрояване по брега, мръсотията и автомобилите паркирани по него,ще стане всичко ясно. Държавните органи са абдикирали от задълженията си и там се вихри не обезпокоявани от никого строителство и бракониерство.А водата този язовир е за питейни цели на София.
Да живее ОПГ-артията! :) (нерегистриран)
Дали циганите ще разбрат как трябва да са наклоните в завоите (виражите), за да не са обратни като хомо-та? Дали архитекта на проекта ша предвиди правилни виражи или пак че УЕТИМЕ от завоите? А дали техническио раководител че разбере дека требе да има правилни виражи или че им е%е макята на циганьорите да бачкат на самотек, оти е по-Уесно? Па гробарите да се копат сами у гробишчата.
ГРОБСПежът на десетохилядолетието (нерегистриран)
Това най-много ма КЕФИ: ""Призовавам водачите да карат по-внимателно, да не карат с високи скорости", заяви Румен Сачански". Преди 30 години за висока скорост по този път с ладата се считаше 100 км/ч, средна скорост 80. Преди 20 години висока се считаше 80 км/ч при средна 70. Преди 10 години вероятно високата беше 70, а средната 60. Преди 5 години високата беше 60, а средната 40. От 5 години не купувам СВИНЕТКИ ЗА ДА НЕ ПЛАЩАМ РЕКЕТА НА МАФИЯТА и не пътувам, но щом има толкова много дупки, значи висока скорост вече е 30, а средната трябва да е под 25, така ли? След още 10 години ще може ли изобщо да се минава по този път, или само с магаре? И да попитам, КЪДЕ ОТКРАДНАХТЕ И КОЙ ОТКРАДНА МИЛИАРДИТЕ СЪБРАНИ ОТ ДАНЪЦИ, АКЦИЗИ, ТАКСИ, ЗАСТРАХОВКИ, ПРЕГЛЕДИ, ГОРИВА, А И СВИНЕТКИТЕ пари, че ПЪТЯТ НЕ Е РЕМОНТИРАН ОТ 30 ГОДИНИ???? ДЕКА СА МАНГИЗИТЕ И ОТИ СА ОТКРАДНАТИ?
аз (нерегистриран)
Леле като почне някой да се влачи с 50-60 на завоите и става мазало. Изнервят се всички от колоната и се започва неправилно изпреварване и понякога катастрофи ...
da (нерегистриран)
Ако има бетонна мантинела по осовата линия, ще изпреварят в Самоков. Българина от друго не разбира.
Гошо (нерегистриран)
Между Кокаляне и Пасарел сериозно държа да гледам как минаваш с над 60 по завоите :)
не е проблема в пътя (нерегистриран)
Проблема е, че в тази страна никой не може да осъди собственика му. Ако можеше, собственика на пътя, щеше да си гледа по-съвестно работата.
Може (нерегистриран)
Ама чичкото боклук с фуражка трябва да напише "Повредена инфраструктура", а не "Несъобразена скорост".
Людмиле (нерегистриран)
Една гума от събота ли сменяш??? Има и други пътища.
az (нерегистриран)
Да има, караш към Варна, после в ляво ... ти глупав ли си или се правиш ?
911 (нерегистриран)
През 1936 година писателите Иля Илф и Валери Петров пътуват из САЩ и написват Едноетажна Америка. В тами книга има глеве посветена на пътищата. Там пише, че ако има знак "дупка на пътя след 300 ярда", то има дупка и тя е на 300ярда, не на 250 или 350. Ако няма знак, няма дупка. Това през 1936 година! Ето отговора защо е така - след като си предупреден отговорността за това че си си потрошил колата е изцяло твоя. Когато дупката не е обезопасена, т.е. сигнализирана отговорността за евентуални повреди по МПС след преминаване през нея са за сметка на собственика на пътя. Така още през 1936 година зад океана са си направили сметката че е е много по евтино да подържат пътя или поне да маркират точно препятствията/дупките/ откалкото да плащат обезщетения за повредени МПС. По закон и у нас е така с отговорностите, но ...
и тук (нерегистриран)
Внимание, дупки следващите 20 километра.
поправка (нерегистриран)
Евгений Петров
112 (нерегистриран)
В България КАТ прехвърля вината върху водачите, с дежурното - "Водача не се е съобразил с пътните условия." Ако беше съобразил, щеше да кара със съобразена с пътните условия скорост и можеше да предвиди, че в тази локва може да има дупка и нямаше да му изпадне кардана. Къде се е залетял с тези 40км/ч? И те така.
Корморан (нерегистриран)
Събирате се БТВ и започвате ремонта.
Ами то тогава (нерегистриран)
После трябва те дасъбират винетките и тол таксите
77 (нерегистриран)
Шофирането в България си е руска ролетка. От край време си е така.
Моя милост (нерегистриран)
"От Пътната агенция уверяват, че всеки ден преглеждат трасето и кърпят спешните места." И така вече 30 години се работи на парче за всичко в тая държава, нищо не се прави из основи, стабилно и качествено, че да изтрае във времето. Ремонт на ремонта на ремонта на ремонта....
младен (нерегистриран)
Е за това като се кача на колата гледам най-краткият път до най-близката граница че след това да си карам нормално - с две думи никъде в БГ не ходя и не искам да ходя.
4е! (нерегистриран)
Тогава, какво правиш още тук? и ето ти малко запетайки - ,,,,,,,
Пффф (нерегистриран)
Аз не знам в тази кочина защо пътната инфраструктура е като в Индия! Постоянен тест за способностите, късмета и вниманието на водачите. По този участък винаги е било ужас особено след зимата, яко дупки и завои, кара се в насрещното нон-стоп за да се избегнат някакви окопи от по 1 метър дължина и две педи дълбочина по шосето. Ако се сметнат жертвите на тоя участък за последните 20 години, сигурно са хиляди!
Да (нерегистриран)
Не съм пътувал от години по този път, но помня много добре, че си беше винаги разбит.Явно бойко не минава оттам...
3.1415 (нерегистриран)
"Пътят София - Самоков не е ремонтиран основно от поне 30 години". Това не вярно, защото по времето на управлението на Симеон Борисов , който както се знае има имоти в Боровец, пътят беше ремонтиран основно и беше перфектен дори спрямо сегашното качество на строителството на магистрали при другия Борисов. Но след това всичко беше оставено на силите на природата ...
3.1415 (нерегистриран)
"Призовавам водачите да карат по-внимателно, да не карат с високи скорости". Ами сложете ограничение на скоростта (от Кокаляне до Самоков) - 20 км, имате опит от "магистралата" край Чирпан.
Бакшиш (нерегистриран)
Много е. Най-много 5-8км/ч. На 1-ва без газ и с парно до дупка, да не прегрее колата.
Иновацийки разни (нерегистриран)
Последните години, масово се използва за ремонтите на пътя тази прословута технология със студената смес... Много е "иновативна" технологията студена асфалтова смес... На непочистената дупка, пръскат малко там с нещо рядко подобно на горено масло, после наливат един ситен чакъл, който е толкова дребен, че е почти като пясък. Често пъти дори не валират мястото, ами просто го отъпкват автомобилите след полагането на сместта. След известно време тази "кръпка" започва да се рони, (то още в самото начало се рони) защото чакъла изобщо дори не е слепнал заради употребата на некачествено или много рядко лепило (дзифт или друго подобно). Накрая всичкия тоя чакъл, се разнася навсякъде по пътя, замърсява, влиза по шахтите и ги задръства, отделно сума ти прах която я дишаме, няма да споменавам и какви щати прави по колите и боята тези дребни камъчета! И всичко това със сигурност ремонтните фирми описват и надлежно фактурират като основно преасфалтиране за едни хубави суми, които после всички ние плащаме скъпо и прескъпо!
ВС (нерегистриран)
Че пътя трябва са се направи е така, но като знаем с какво качество ще бъде направен, по-добре да не се пипа от сегашните строители на България. Явно трябва още пари да бъдат у(при)своени.....
Запознат (нерегистриран)
Състоянието на пътищата в тази община е отмъщението на ГЕРБ за това, че никога не са имали кмет там. Ако сте оцелели по този път и сте стигнали живи до Самоков, но все още имате приключенски дух, опитайте се да стигнете до Дупница или Ихтиман. Но ако сте наистина луд и сте с някаква верижна машина, се пробвайте в отсечката Боровец - Костенец.
Северно от София (нерегистриран)
Я вижте Северната тангетна в какво състояние е... а не е правена много отдавна. Едни трапове и траншеи буквално са се отворили в дясната лента! А там се кара със 120! Направо искат да ни избият и после, най-нагло ни обясняват, че не сме карали внимателно и не съобразяваме обстановката, на магистрала, където пътя трябва да е идеален още повече че се води сравнително нов, наскоро направен! Нагли до безкрай!
SS (нерегистриран)
А за сравнение може да се погледнат пътя за Божурище и Волуяк. От както ги направиха не са пипани и са в пъти в по-добро състояние от тамгенти и магистрали. Ама тогава Разбойко не беше на власт когато ги правиха, въпреки че и там се е крало.
Новината (нерегистриран)
Новината е, че Людмил е спукал гума в дупка. Причината може да е в наличието на дупки, а може и да е в скоростта на Людмил или в уменията му за шофиране.
проблема не е в Людмил (нерегистриран)
Лщдмил си е платил винетката. Проблема е че някой е допуснал тези дупки да си стоят на пътя и не прави нищо за да го обезопаси.
:) (нерегистриран)
Уменията ти на трол не ги коментирам...
ТОЛ МОЛ, АПИ КАПИ (нерегистриран)
Но за сметка на това ще си плащаме винетките, независимо по какви пътища се движим, ще ни глобяват и прочие ако сме без, а ще караме по разбити пътища, по които ще си трошим колите! А едни хора ще имат по-добра доходност и едни милиончета ще потекат към едни джобове с още по-голям дебит, а пътищата ще си бъдат все така разбити
Никой ли не помни (нерегистриран)
Този път основно го ремонтираха в края на 90-те години. Някъде 1997г. ако не се лъжа. Не е на 30г., а на 20 и няколко. Просто толкова са ни възможностите да правим дълготрайни пътища.
хе хе (нерегистриран)
знаеш ли колко издържа време един асфалт преди да започне да се рони?
спомени (нерегистриран)
Този път последно се ремонтира, когато беше Царя на власт - заради Царска Бистрица - за да може да пътува комфортно. Няма лошо, но наистина сега е много зле положението и за основен ремонт!
It (нерегистриран)
Нали Б. Борисов го ремонтира, когато беше кмет! Две седмици по-късно правиха ремонт на ремонта.
Потап (нерегистриран)
Много пътища в тази жалка държава са окаяни, Но нали софийските копелета трябва да ходят на ски по хубави пътища, вече имаме проблем, селянията от провинцията, майната и...
Келеш (нерегистриран)
Ей келеш, ти като ходиш до морето сигурно не караш по магистрала? Или си баровец и летиш със самолета?
77 (нерегистриран)
Така ще е. До сега никой не е успял да осъди собственика на пътя. КАТ се грижи да не се нарушава душевното спокойствие на АПИ и винаги в протоколоа прехвърля вината върху водача, с дежурното - "Водача не се е съобразил с пътните условия.". А колко е лесно, ако не с друго, дупките можеха да се запълнят поне временно с чакъл. Но ако работеше съдебната система в България.
... (нерегистриран)
не съм професионалист, но като редови шофьор ми се струва, че споменатата в статията "студена смес" все пак е по-добро решение от чакъла - поне е донякъде лепкава, а от чакъла ще има да хвърчат камъни и да направят допълнителни бели по колите. Друг е върпоса,ч е и студената смес е ден до пладне. За финал нещо, което футболните фенове ще разберат, а другите моля да ме извинят, но няма как да го напиша в цялата му красота : КЗАПИ :-))
Брей (нерегистриран)
Тоя път е на 30г и пак стои, защото не е правен от Боци. Я вижте тангентата в София как на втората година беше за ремонт. Тия дни пак минах и имаше дупки цял лакът дълбоки.
пЪтО е само (нерегистриран)
за мангали. Те карат като Фитипалди и стигат до София за да крадат.
За да светне (нерегистриран)
Това е изключително опасен участък с много завои и наклони. И проблема не е само в настилката, а и във хоризонталната и вертикалната сигнализация. На този път остро му трябват: 1. Маркировка; 2. Направляващи стълбчета със светлоотразители; 3. Мантинели с "котешки очи". 4. Моля при ремонта да ги поставите, иначе излизаме на протест.
знаеш ли? (нерегистриран)
Протест трябва сега, за да ги поставят при ремонта. После е късно.
С. Картоф (нерегистриран)
Сигурно шофеорът се е спуснал "шус" с аутомобила от скизоната та право в Софето, където е софиАнец в повече.
До сельото над мен (нерегистриран)
Сельо, седи си на село да копаш компирите и не лай много тука.
Някой (нерегистриран)
Този път беше ремонтиран основно, за да не кажа направен отново, точно преди 30 години. Сегашното му състояние дава точен отговор как се извършват ремонтните дейности в страната ни. Пълно безхаберие при осъществяването на контрола за качеството и некомпетентност при поддръжката.
аз (нерегистриран)
А защо няма да се направи основен ремонт, като не е правен 30 г? А ще се кърпи пак? Докога? Къде са парите от винетките, данъците, толовете? Ако не се оправят наклоните, страничните канавки и улели, не се положи АСФАЛТ, а не фалшименто, с необходимата дебелина догодина пътят ще е същия! Е - ама едни хора трябва непрестанно да усвояват едни пари...
love is the baddest blues. (нерегистриран)
Няма по- голяма мафия от пътно- строителната мафия в България! Пътищата се строят с много кражби, така че да са вечно за ремонт. Хем крадем в момента на строежа, хем си осигуряваме бъдещи доходи! Всички правителства до тук само стоят и им се радват, така че никой да не квичи- и червени , и костовисти , и бойковисти са вътре в играта!
55555 (нерегистриран)
Чудесна реклама на българския роден туризъм и особено Боровец, който да не избираме, ако ще пътуваме с кола. Странно е мълчанието на журналисти по темата - те никога не интервюират чужди и родни туристи по отношение на прокламираната инфраструктура, с кочто правителството се гордее
Лондон77 (нерегистриран)
Директорът на Пътното управление се изказал в стил " За Бога, братя - не пътувайте". Къде по света има такава анархия и безобразие по отношение на качество, риск за живота и институционално организирано малтретиране на автомобилистите и пътниците. Оставете събираните милиони от винетки, пътни такси - какво се случва с огромните милиарди събирани от плащаните акциз и ДДС, които са над 1 лев на всеки литър гориво? Никъде по света няма такива т.нар. "пътища". Колко милионери и милиардери още трябва да направи България, за да се спре и се строи качествено, а направените пътища се ремонтират
ха (нерегистриран)
Колата не е в движение след като спукала гума?? - Продавайте, за нищо не става. Много бързо се научихме на западняшките номера, има няма 10 години.
ГрУю (нерегистриран)
Тиквуня ще се самосезира и веднага ще вземе мерки,още некое милионче,ще го гушне без проблем.
В (нерегистриран)
В Барселона разследват, в Дубай - не. Треябва да мести миската.
каквто си поискахте-го получавате (нерегистриран)
Асфалт не се яде,така,че ремонт няма да се прави. Сами си го пожелахте. Нали заявихте,е не искате асфалт. Ето-няма да има асфалт, може да сте спокойни!
ааа (нерегистриран)
А виждали ли сте как се прави този ремонт между Самоков и Дупница?! Сигурно и крайният резултат ще е такъв.
Az (нерегистриран)
Септември месец го минах целия път и изглеждаше доста добре ремонтираната и разширена част.
Мими (нерегистриран)
Карате по бавно и няма да пускате гуми.
Бай Онзи (нерегистриран)
Абсолютно, и аз ходя всеки уикенд на ски на Боровец и съм се нагледал на джигити с мощни коли, които шпорят яко, без да се съобразяват с пътната обстановка.
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
Укриващите се от мобилизация на фронта в Украйна живеят в страх
"Екзакта": ГЕРБ води с 9% пред ПП-ДБ, запазва се конфигурацията и в 50-ия парламент