Коментари - Пътят София - Самоков покрай яз. Искър е опасен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Пътят София - Самоков покрай яз. Искър е опасен Участъкът не е ремонтиран основно поне от 30 години" Е па откакто сме демокрация не е бутано.

Не е вярно. В края на 90те години е основно ремонтиран. Ама редакторчето сигурно не е било родено тогава.

Този път последно го ремонтира Симеон Сакса, за свадбата на щерката. И издържа доста повече от боковите ремонти.

мълиии ама много европейска тази пътека на снимката бе

е, вие открихте топлата вода с тая "новина"...

яз.Студена ще е яз.Искър, защото ако се обходи целия ,ще станат ясни проблемите с него.Само да е пътя, ами хигиената къде е ?Мръсотия и безстопанственост.

ли е за ремонт ?Ами скалите и те при дъждовно време и след снеготопене се рушат и скални късове падат директно на асфалта.Цяло чудо е ,че няма ударени коли.Абе какво се чудим, като погледнем в какво състояние е самият язовир от презастрояване по брега, мръсотията и автомобилите паркирани по него,ще стане всичко ясно. Държавните органи са абдикирали от задълженията си и там се вихри не обезпокоявани от никого строителство и бракониерство.А водата този язовир е за питейни цели на София.

Дали циганите ще разбрат как трябва да са наклоните в завоите (виражите), за да не са обратни като хомо-та? Дали архитекта на проекта ша предвиди правилни виражи или пак че УЕТИМЕ от завоите? А дали техническио раководител че разбере дека требе да има правилни виражи или че им е%е макята на циганьорите да бачкат на самотек, оти е по-Уесно? Па гробарите да се копат сами у гробишчата.

Това най-много ма КЕФИ: ""Призовавам водачите да карат по-внимателно, да не карат с високи скорости", заяви Румен Сачански". Преди 30 години за висока скорост по този път с ладата се считаше 100 км/ч, средна скорост 80. Преди 20 години висока се считаше 80 км/ч при средна 70. Преди 10 години вероятно високата беше 70, а средната 60. Преди 5 години високата беше 60, а средната 40. От 5 години не купувам СВИНЕТКИ ЗА ДА НЕ ПЛАЩАМ РЕКЕТА НА МАФИЯТА и не пътувам, но щом има толкова много дупки, значи висока скорост вече е 30, а средната трябва да е под 25, така ли? След още 10 години ще може ли изобщо да се минава по този път, или само с магаре? И да попитам, КЪДЕ ОТКРАДНАХТЕ И КОЙ ОТКРАДНА МИЛИАРДИТЕ СЪБРАНИ ОТ ДАНЪЦИ, АКЦИЗИ, ТАКСИ, ЗАСТРАХОВКИ, ПРЕГЛЕДИ, ГОРИВА, А И СВИНЕТКИТЕ пари, че ПЪТЯТ НЕ Е РЕМОНТИРАН ОТ 30 ГОДИНИ???? ДЕКА СА МАНГИЗИТЕ И ОТИ СА ОТКРАДНАТИ?

Леле като почне някой да се влачи с 50-60 на завоите и става мазало. Изнервят се всички от колоната и се започва неправилно изпреварване и понякога катастрофи ...

Ако има бетонна мантинела по осовата линия, ще изпреварят в Самоков. Българина от друго не разбира.

Между Кокаляне и Пасарел сериозно държа да гледам как минаваш с над 60 по завоите :)

Проблема е, че в тази страна никой не може да осъди собственика му. Ако можеше, собственика на пътя, щеше да си гледа по-съвестно работата.

Ама чичкото боклук с фуражка трябва да напише "Повредена инфраструктура", а не "Несъобразена скорост".

Една гума от събота ли сменяш??? Има и други пътища.

Да има, караш към Варна, после в ляво ... ти глупав ли си или се правиш ?

През 1936 година писателите Иля Илф и Валери Петров пътуват из САЩ и написват Едноетажна Америка. В тами книга има глеве посветена на пътищата. Там пише, че ако има знак "дупка на пътя след 300 ярда", то има дупка и тя е на 300ярда, не на 250 или 350. Ако няма знак, няма дупка. Това през 1936 година! Ето отговора защо е така - след като си предупреден отговорността за това че си си потрошил колата е изцяло твоя. Когато дупката не е обезопасена, т.е. сигнализирана отговорността за евентуални повреди по МПС след преминаване през нея са за сметка на собственика на пътя. Така още през 1936 година зад океана са си направили сметката че е е много по евтино да подържат пътя или поне да маркират точно препятствията/дупките/ откалкото да плащат обезщетения за повредени МПС. По закон и у нас е така с отговорностите, но ...

Внимание, дупки следващите 20 километра.

Евгений Петров

В България КАТ прехвърля вината върху водачите, с дежурното - "Водача не се е съобразил с пътните условия." Ако беше съобразил, щеше да кара със съобразена с пътните условия скорост и можеше да предвиди, че в тази локва може да има дупка и нямаше да му изпадне кардана. Къде се е залетял с тези 40км/ч? И те така.

Събирате се БТВ и започвате ремонта.

После трябва те дасъбират винетките и тол таксите

Шофирането в България си е руска ролетка. От край време си е така.

"От Пътната агенция уверяват, че всеки ден преглеждат трасето и кърпят спешните места." И така вече 30 години се работи на парче за всичко в тая държава, нищо не се прави из основи, стабилно и качествено, че да изтрае във времето. Ремонт на ремонта на ремонта на ремонта....

Е за това като се кача на колата гледам най-краткият път до най-близката граница че след това да си карам нормално - с две думи никъде в БГ не ходя и не искам да ходя.

Тогава, какво правиш още тук? и ето ти малко запетайки - ,,,,,,,

Аз не знам в тази кочина защо пътната инфраструктура е като в Индия! Постоянен тест за способностите, късмета и вниманието на водачите. По този участък винаги е било ужас особено след зимата, яко дупки и завои, кара се в насрещното нон-стоп за да се избегнат някакви окопи от по 1 метър дължина и две педи дълбочина по шосето. Ако се сметнат жертвите на тоя участък за последните 20 години, сигурно са хиляди!

Не съм пътувал от години по този път, но помня много добре, че си беше винаги разбит.Явно бойко не минава оттам...

"Пътят София - Самоков не е ремонтиран основно от поне 30 години". Това не вярно, защото по времето на управлението на Симеон Борисов , който както се знае има имоти в Боровец, пътят беше ремонтиран основно и беше перфектен дори спрямо сегашното качество на строителството на магистрали при другия Борисов. Но след това всичко беше оставено на силите на природата ...

"Призовавам водачите да карат по-внимателно, да не карат с високи скорости". Ами сложете ограничение на скоростта (от Кокаляне до Самоков) - 20 км, имате опит от "магистралата" край Чирпан.

Много е. Най-много 5-8км/ч. На 1-ва без газ и с парно до дупка, да не прегрее колата.

Последните години, масово се използва за ремонтите на пътя тази прословута технология със студената смес... Много е "иновативна" технологията студена асфалтова смес... На непочистената дупка, пръскат малко там с нещо рядко подобно на горено масло, после наливат един ситен чакъл, който е толкова дребен, че е почти като пясък. Често пъти дори не валират мястото, ами просто го отъпкват автомобилите след полагането на сместта. След известно време тази "кръпка" започва да се рони, (то още в самото начало се рони) защото чакъла изобщо дори не е слепнал заради употребата на некачествено или много рядко лепило (дзифт или друго подобно). Накрая всичкия тоя чакъл, се разнася навсякъде по пътя, замърсява, влиза по шахтите и ги задръства, отделно сума ти прах която я дишаме, няма да споменавам и какви щати прави по колите и боята тези дребни камъчета! И всичко това със сигурност ремонтните фирми описват и надлежно фактурират като основно преасфалтиране за едни хубави суми, които после всички ние плащаме скъпо и прескъпо!

Че пътя трябва са се направи е така, но като знаем с какво качество ще бъде направен, по-добре да не се пипа от сегашните строители на България. Явно трябва още пари да бъдат у(при)своени.....

Състоянието на пътищата в тази община е отмъщението на ГЕРБ за това, че никога не са имали кмет там. Ако сте оцелели по този път и сте стигнали живи до Самоков, но все още имате приключенски дух, опитайте се да стигнете до Дупница или Ихтиман. Но ако сте наистина луд и сте с някаква верижна машина, се пробвайте в отсечката Боровец - Костенец.

Я вижте Северната тангетна в какво състояние е... а не е правена много отдавна. Едни трапове и траншеи буквално са се отворили в дясната лента! А там се кара със 120! Направо искат да ни избият и после, най-нагло ни обясняват, че не сме карали внимателно и не съобразяваме обстановката, на магистрала, където пътя трябва да е идеален още повече че се води сравнително нов, наскоро направен! Нагли до безкрай!

А за сравнение може да се погледнат пътя за Божурище и Волуяк. От както ги направиха не са пипани и са в пъти в по-добро състояние от тамгенти и магистрали. Ама тогава Разбойко не беше на власт когато ги правиха, въпреки че и там се е крало.

Новината е, че Людмил е спукал гума в дупка. Причината може да е в наличието на дупки, а може и да е в скоростта на Людмил или в уменията му за шофиране.

Лщдмил си е платил винетката. Проблема е че някой е допуснал тези дупки да си стоят на пътя и не прави нищо за да го обезопаси.

Уменията ти на трол не ги коментирам...

Но за сметка на това ще си плащаме винетките, независимо по какви пътища се движим, ще ни глобяват и прочие ако сме без, а ще караме по разбити пътища, по които ще си трошим колите! А едни хора ще имат по-добра доходност и едни милиончета ще потекат към едни джобове с още по-голям дебит, а пътищата ще си бъдат все така разбити

Този път основно го ремонтираха в края на 90-те години. Някъде 1997г. ако не се лъжа. Не е на 30г., а на 20 и няколко. Просто толкова са ни възможностите да правим дълготрайни пътища.

знаеш ли колко издържа време един асфалт преди да започне да се рони?

Този път последно се ремонтира, когато беше Царя на власт - заради Царска Бистрица - за да може да пътува комфортно. Няма лошо, но наистина сега е много зле положението и за основен ремонт!

Нали Б. Борисов го ремонтира, когато беше кмет! Две седмици по-късно правиха ремонт на ремонта.

Много пътища в тази жалка държава са окаяни, Но нали софийските копелета трябва да ходят на ски по хубави пътища, вече имаме проблем, селянията от провинцията, майната и...

Ей келеш, ти като ходиш до морето сигурно не караш по магистрала? Или си баровец и летиш със самолета?

Така ще е. До сега никой не е успял да осъди собственика на пътя. КАТ се грижи да не се нарушава душевното спокойствие на АПИ и винаги в протоколоа прехвърля вината върху водача, с дежурното - "Водача не се е съобразил с пътните условия.". А колко е лесно, ако не с друго, дупките можеха да се запълнят поне временно с чакъл. Но ако работеше съдебната система в България.

не съм професионалист, но като редови шофьор ми се струва, че споменатата в статията "студена смес" все пак е по-добро решение от чакъла - поне е донякъде лепкава, а от чакъла ще има да хвърчат камъни и да направят допълнителни бели по колите. Друг е върпоса,ч е и студената смес е ден до пладне. За финал нещо, което футболните фенове ще разберат, а другите моля да ме извинят, но няма как да го напиша в цялата му красота : КЗАПИ :-))

Тоя път е на 30г и пак стои, защото не е правен от Боци. Я вижте тангентата в София как на втората година беше за ремонт. Тия дни пак минах и имаше дупки цял лакът дълбоки.

за мангали. Те карат като Фитипалди и стигат до София за да крадат.

Това е изключително опасен участък с много завои и наклони. И проблема не е само в настилката, а и във хоризонталната и вертикалната сигнализация. На този път остро му трябват: 1. Маркировка; 2. Направляващи стълбчета със светлоотразители; 3. Мантинели с "котешки очи". 4. Моля при ремонта да ги поставите, иначе излизаме на протест.

Протест трябва сега, за да ги поставят при ремонта. После е късно.

Сигурно шофеорът се е спуснал "шус" с аутомобила от скизоната та право в Софето, където е софиАнец в повече.

Сельо, седи си на село да копаш компирите и не лай много тука.

Този път беше ремонтиран основно, за да не кажа направен отново, точно преди 30 години. Сегашното му състояние дава точен отговор как се извършват ремонтните дейности в страната ни. Пълно безхаберие при осъществяването на контрола за качеството и некомпетентност при поддръжката.

А защо няма да се направи основен ремонт, като не е правен 30 г? А ще се кърпи пак? Докога? Къде са парите от винетките, данъците, толовете? Ако не се оправят наклоните, страничните канавки и улели, не се положи АСФАЛТ, а не фалшименто, с необходимата дебелина догодина пътят ще е същия! Е - ама едни хора трябва непрестанно да усвояват едни пари...

Няма по- голяма мафия от пътно- строителната мафия в България! Пътищата се строят с много кражби, така че да са вечно за ремонт. Хем крадем в момента на строежа, хем си осигуряваме бъдещи доходи! Всички правителства до тук само стоят и им се радват, така че никой да не квичи- и червени , и костовисти , и бойковисти са вътре в играта!

Чудесна реклама на българския роден туризъм и особено Боровец, който да не избираме, ако ще пътуваме с кола. Странно е мълчанието на журналисти по темата - те никога не интервюират чужди и родни туристи по отношение на прокламираната инфраструктура, с кочто правителството се гордее

Директорът на Пътното управление се изказал в стил " За Бога, братя - не пътувайте". Къде по света има такава анархия и безобразие по отношение на качество, риск за живота и институционално организирано малтретиране на автомобилистите и пътниците. Оставете събираните милиони от винетки, пътни такси - какво се случва с огромните милиарди събирани от плащаните акциз и ДДС, които са над 1 лев на всеки литър гориво? Никъде по света няма такива т.нар. "пътища". Колко милионери и милиардери още трябва да направи България, за да се спре и се строи качествено, а направените пътища се ремонтират

Колата не е в движение след като спукала гума?? - Продавайте, за нищо не става. Много бързо се научихме на западняшките номера, има няма 10 години.

Тиквуня ще се самосезира и веднага ще вземе мерки,още некое милионче,ще го гушне без проблем.

В Барселона разследват, в Дубай - не. Треябва да мести миската.

Асфалт не се яде,така,че ремонт няма да се прави. Сами си го пожелахте. Нали заявихте,е не искате асфалт. Ето-няма да има асфалт, може да сте спокойни!

А виждали ли сте как се прави този ремонт между Самоков и Дупница?! Сигурно и крайният резултат ще е такъв.

Септември месец го минах целия път и изглеждаше доста добре ремонтираната и разширена част.

Карате по бавно и няма да пускате гуми.

Абсолютно, и аз ходя всеки уикенд на ски на Боровец и съм се нагледал на джигити с мощни коли, които шпорят яко, без да се съобразяват с пътната обстановка.