Пламна локомотивът на бързия влак Варна-София край Мездра

Машината е 40-годишна, а в композицията е имало около 50 души, няма пострадали, не са нанесени щети и по вагоните

Обратно в новината

Коментари - Пламна локомотивът на бързия влак Варна-София край Мездра | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Докато Дунчев и компания се мешат с БДЖ ще цари хаос,корупция и грабежи,заедно с управляващите от НК ЖИ.Очевидно-Достоверно.

Тези таралясници от седемдесетте още ли не са на скраб тая държава доколкото помня изплати дълга на БДЖ от няколкостотин милиона лева а БДЖ още нямат нови влакове или локомотиви

Айде да приватизираме за един долар БДЖ Айде на доларите!Кой дава повече Айде у Драгалевци ,купувай народе продава се !

Кои , и защо унищожиха БДЖ и в чия полза го сториха ? БДЖ беше гордостта на България ! Светът инвестира в железниците си , а ние я унищожихме заради чужди интереси и превозвачи ? Трябва съд за делата противонародни през последните 33г

Драги дупетати, продължавайте в същия дух, милиони за Окрайна, до последния локомотив, че и българи'

А шефа на НКЖИ се прави че няма нищо общо със състоянието на железниците!!!! Какви атентати ви гонят, просто БДЖ се ограбва от дълги години! ЖП завода в София ( парцела му) се превръща в жилищен комплекс с изглед към гробищана!! Затова берем плодовете на крадците, като пътуваме в тези кюмезарници!!!

И прокуратурата да се заемат. Русофилите гръмнаха църква сега палят влакове

я па ТИ

сефте

Вече става подозрително. Три влака за има-няма 2 месеца. Мирише на атентати. Или макетата, или някой заради оръжията. Как досега не се палеха влаковете, а сега почти през ден горят.

не са се палели,всяка година има такива новини, корупция и некъдърно управление, това е

Този Локо ако е произведен през 1982, сиреч 40 годишен, аз съм трамвай!

сигурно тогава е закупен (въведен в употреба)

тогава са пройзведени, всеки има табелка с годината на пройзводство, виждал съм машини от 1975 до 1985 от този модел на Шкода

40 годишни, щото големите демократи /пребоядисани деца на комунисти/33 години грабят и не са купили нищо. Сега остава гъзолизачите на краварите, да им предложат да им дадем няколко милиарда и за чертежи на влакове.

краварите немат електрически...

Нещо не ми се вярва тоя локомотив да е на 40г. повече трябва да са. Някой разбирач да издири модела и год. на произв.

Сигурно на всички пътници в БДЖ им излизат страшници

Който стигне жив трябва да си прави курбан

"Машината е 40-годишна..." Сега да не вземете да купите нови машини ей! Сакън! До 2093 година ще издържат!

Добре че този 40 годишен локомотив е изгорял, щото иначе БДЖ щяха да го търкалят още 160 години!

Ти луд ли си, нищо му няма. Една боя и ще е като нов :–)

Чак пък боя, ще го минат с маркуча и е готов. Но то и водата скъпа.. най-вероятно ще възложат на кака Пена да го позабърше с парцала и ще е като нов.

pone kato se paliat masinite ne se paliat vagoni i ne umirat hora kakto s avtobusite kito goriat a tezi avtobusi hem novi hem katastrofi i se paliat

На нас война ни не требе...

Иначе 4милиарда лева за чертежи има.

това не е за чудени защото локомонтивите са стари и не се поддържат. Нови не се купуват. Но видите ли , правителството щяло да мисли компенсации за пътуващите с влакове !

Какво значи стари! Дайте определение. Защото ако се публикуват запалвания на 3 -5 годишни локомотиви ще им падне рейтинга на производителите. Защо не коментирате парните котли на Мариците -ами те са от преди 50 години.

А защо народните представители карат нови коли поръчани през 5 госини що не се возат на Чайките от бае тошево време

А, бе тъпунгер, маса време такива като тебе ми обещават да ме лекувате от запек на стари години. Ама трябва да го и извадиш от гъза си

Така е,дадохме 1.6 милиарда за 8 самолета,при положение че още не сме видяли нищо от предишните 8,които платихме,даже не са започнали още да ги строят,само едни предварителни чертежи е полуило правителството.За сведение един нов локомотив сименс смартрон,като тези 15 които се закупиха наскоро за БДЖ струва 3 милиона евро или 6 милиона лева.Смятайте,за тия 8 самолета = 1.6 милиарда лева без ддс,можеха да подменят целия парк на БДЖ заедно със всички вагони.Но какво да се прави,трбва поне да се опитаме да стоплим студеното сърце на америка,за да ни назначат и следващия път от ПОСОЛСТВОТО на САЩ в България.

заминавай да те могилизират в Бахмут.

Това че нямаш пари за шише ракия отново платените пари за самолетите са виновни.

Кеф - 4 пожара в БДЖ Пътнически превози, най-накрая хората ще върнат към пътуване с автобусит (и най-вече с автобусите ми)...

Пак не гласувайте, за да ви управляват тези с купените гласове. Просто е. Като за прости хора.

Дадохме милиарди за самолети на чертеж, които на всичко отгоре най-вероятно няма и да получим, но нямаме пари за влакове, нито за медицински хеликоптери които спасяват хора. Такава е съдбата на всяка колония.

Е ти какво искаш? По 5 лв ли да ни ги родадат? А няма ли коомисионерчета българчета в схемата или пак някой отвън ни е виновен че ние сме продажни? Сега ще дадем и милиарди за железници, и за всичко необходимо за да може това да стане адекватна държава а не някаква останка от СОЦ-а!

Пари за хляб нямаш, но си взел бърз кредит за сребърна лъжичка и виличка. Евала!

защо висиш по форумите?

Ти като много знаеш пали влака и излитай да пазиш България

Санде, Динко Велев купува медицински хеликоптер -оборудван за 2 милиона, Пълните П не можаха да договорят 6 хеликоптера за 120 милиона. За това ли са виновни чертежите! Що не погледнеш къде потънаха 9 милиарда само за две седмици, те не отидоха за "чертежите" Иначе е лесно " няма да видим" А дядо Йоцо е видял А ти направи сметка колко железопътни линии са построени по царско време, колко по соца, и колко не са построени днес за 32 години. Пак ли "чертежите" са виновни. Ти гласуваш ли!?

Я кажи как се казва първата българска железница??? Я кажи кога по времето на великия комунизъм достигнахте скоростта на парните локомотиви по тази железница?

Мани го ве, поредния заплакал за СОЦ-а, и все някой на запад му е виновен, все едно не са българите които разпродадохме и изпокрадохме всичко ....

Троловете се борят много лесно. Поствайте с техните никове, но обратното на това което казват. Така обърквате отчетността им пред шефовете.

Един собственик на куриерска фирма, избран не знам как за министър, беше декларирал че ще оправи железопътния транспорт и пощенските услуги. Предполагам от министертската позиция силно е работил по въпроса но с отрицателен знак и вярвам досещате се в чия полза.

"оправи" ги

ЕЕее, не си прав. За 6-7 месеца не можеш да се оправиш в тая кочина. Там се краде от десетилетия. Не може Месията да сложи пръст на всичко за такова време. Те затова и не му го дадоха. ИНаче, че се изхвърлят да, затова критикувайте.

Във България се взимат мерки винаги последният момент .

Значи пътнически превози били губещи. Обаче трябвало било да прибавим към тях нещо печелившо, за да има кой да им плаща сметките. И защо трябва да плащаме за едно губещо предприятие? Защо трябва непрекъснато да се наливат пари в пътнически превози за да продължават да съществуват? Да не говорим че българските държавни железници са на практика поредното социално обслужване. Хиляди на държавна заплата без да знаят какво правят там. Същото като чистенето на улици-не можеш да купим машините дето ще вършат много по-добра работа, защото трябва да намерим някаква работа на братята.

_stankow

>>Защо трябва непрекъснато да се наливат пари в пътнически превози за да продължават да съществуват? Ами защото с влакове хората ходят на работа. Всяка сутрин. И се връщат. Ако се спрат влаковете стотици предприятия ще останат с непълен състав, а някои направо ще спрат. А безработицата ще се увеличи. Това не ви е София - метро и задръстени с коли улици до центъра.

Има автобуси които са по-лесни за поддръжка и струват много по-евтино отколкото тоя влак.

Ти моферен влак виждал ли си бе уръфляк къде ще сравниш комфорта на влака с дръгливият автобус

За такива разстояния, в другите държави не ползват такива влакове. Използва се нещо съвсем друго. Защото примерно тоя локомотив дето се е запалил е предвиден да тегли далеч далеч по-голям товар и съответно изисква много по-скъпа поддръжка.

А кво се използва бе да те еба у шофера.За ес бан чувал ли си

С локомотиви за теглене на хиляди тонове товар ли се движи? А по него товарни влакове има ли а?

Когато се прави държава първо правят кметството, след това пощата и наред с т ях железния кон. Без него няма движение. ЕСтествено нашите са от пред 2 века, но модерните железници са нещо доста приятно и за окото и за пътуване. Просто у нас никиой не иска да ги има.

дондуркането на укрите и парите отиват за БДЖ.Елементарно Уотсън.

Пращаме такива като тебе с окови да работят безплатно.

сороспията пак се изсра по проблема.

Укра, не си у вас да даваш акъли!

Само че ти руснако не си.

БДЖ да бъде закрито иначе ще избият народа.

_stankow

"Товарни превози" да се реституират и да се върнат на държавата !

Кой е съгласен да даде по 100 - 200 лв за билет за да оправим железницата при сегашното натоварване на железопътния транспорт? Щото едно време от такива подробности като финансови загуби преразход и други подобни никой не се интересуваше. Затова държавата фалира два пъти и беше на път да фалира трети път.

_stankow

Фалира, защото печелившите "Товарни превози" бяха подарени на частни фирми. Сега частните фирми трупат печалби, а държавата трупа загуби от "Пътнически превози". Където няма как да се вдигат много цените, заради социалните функции. Та не на нас, че частниците били умни и способни, пък държавата не знаела как. Знае, ама я грабят. Иначе всичко това, от което печелят частниците е построено от нашите дядовци и бащи. Частниците колко са построили ? Дойдоха наготово и грабят !

Кажи честно! За това ли откраднаха оградата от Борисовата градина да си я сложат в РЕЗИДЕНЦИЯТА в Лозенец? Защото не крадат, много са честни, всичко сами са построили и нищо на готово не са получили? Смешко!

да ти кажа, слава богу че и на БДЖ монопола му пада след 1 година. хич никой не им е изял бизнеса, но като всяко държавно нещо у нас схемата е 'куче влачи рейс' и никой няма истинско желание нещо да се получи там. а работа (товари, пътници) има бол.

Само малка потробност че в БГ има ЖП мнооого преди строителите на панлеки да се пръкнат! Да добавим ли смешката със софийското метро и нито едната построена магистрала на "строителите" ?????

Какво транспортират тия товарни превози за да имат огромната печалба дето твърдиш че я имат? Май си забравил колко е голяма държавата. Никой няма сметка да товари на железницата и след това да претоварва обратно на камиони.

_stankow

Товари има, ама са към "Товарни превози". Които бяха приватизирани. А за държавата останаха губещите "Пътнически превози".

Какво им обесняваш на тези соросоидни неадеквати, да вземат да поиграят Railroud Tycoon и сами да тестват.

Аве те в градския се возят героично без пари, ти за ЖП по 100лв за билет ......

Спираме дондуркането на укрите и парите отиват за БДЖ.Елементарно Уотсън.

На отиване за Варна изгоря един локомотив,на връщане и другия изгоря,пък те останаха ли още локомотиви?

Лека полека всичко от скаания СОЦ изгаря, по един или друг начин. Но това не е проблема! Проблема е че българчето крадливо и лъжливо чака СОЦ-а да се върне и да му направи всичко безплатно........

_stankow

Ха, българите били виновни. Че са построили всичко това, а западняците дойдоха наготово като търтеи и им взеха 100 милиарда лева фондове срещу 9 милиард лева. И ги експлоатират до дупка. И изнасят печалбата на запад, нищо не реинвестират !

Ахахахах е #КОЙ да е виновен???? Ти да не си рода на станишката дето нищо не можа да направи горкия защото все някой му пречеше като министър.........

Изгонете всички съмнителни чужденци и ще спрат пожарите по влаковете ! Това си е чиста диверсия,не може всеки ден да гори влак !!!

Мда, не може и всеки ден да се краде, ама от 44-та кражбите не са спрели!

Ти луд ли си, къде видя руснаци да пушат в БДЖ?

_stankow

Чужденците не палят влаковете. Те сами си горят. Като ги експлоатираш безмилостно 33 години без да реинвестираш никаква печалба и ги докарваш до жалко техническо състояние. Само ползваш и изнасяш печалбата на запад. И защо да инвестират ? Получиха ги на безценица и се канят скоро да си тръгват. След тях - руини !

С първата част 100% съгласен! С втората част не! Това мистично изнасяне на запад разбираш ли т някакви лоши хора на запад.......... Ако имаш предвид че се ползва от БГ крадците за да ни задръстват с кооперации на всеки ъгъл и да си паркират колите за стотици хиляди и милиони по пешеходните пътеки съм съгласен. Иначе не.

Добре как така, секторите които са частни вървят горе долу добре (интернет примерно), а държавните все пожари, кражби и лошо обслужване?

Интернета и ЖП транспорта нямат нищо общо! По същата логика и дюнерджийницата върви добре а ТЕЦ-а не.

ОК, но защо все държавните неща са зле и частните горе-долу ОК? Примерно държавни и частни болници? А държавните някой път получават допълнително субсидиране от държавата и общините. Значи хем ни излиза по-скъпо (като включиш данъците) хем много по лошо обслужване.

Това е въпрос който с математика и физика не можеш да отговориш! А българчето много го бива да решава задачи обаче морала не идва от математиката, нито оот физиката или биологията. А социологията и ВЯРАТА са му на ниво между новородено и първи клас! А морала идва от ВЯРАТА, това в какво вярваш дава твоите ценности и оформя твоята култура. Та на въпроса ти защо е така? Казва се култура и манталитет! Като нашите са силно характерни за НЕ-реформирана средно азиатска държава. Ние си мислим разбира се че няма по-зле но разбира се че има. Та какъв е проблема с тази наша култура? Ами грешни ценности. А защо е така? Защото България никога за дълго време не става държава в която Божия стандрат, 10-те Божи заповеди за най-просто, не става закон и ценност! Ама никога! Докато европейците които сега много се правят на умни и дават акъл пропускат лекия факт че имат 500 години история на реформация и твърдо залегнали Християнски ценности! А преди това наследяват Закона от Рим! Дори и да не е в най-оптималната си форма Закона на Библията е фактор на запад от десетки векове! Докато в Бъ;гария не е така и никога не е било. Има опити за промяна и реформация но те никога не успяват и не дават голям успех. Ако погледнеш исторически източници ще видиш че наия манталитет и култура нес е променя много от Кан Аспарух до сега. И дори Кан Крум и Калоян прилагат драконовски мерки срещу пиянството, лъжата, кражбите и други характерни проблеми!!! А СОЦ-а който в своята основа е анти-Бог и анти-закона, успява да извади тези древни БГ ценности и да ги развие в най-уродливите им форми! Така че каквито и хора да сложиш и каквото и дружество да нпаравиш ако тези хора го управляват то ще се провали. Частното върви по-добре от държавнто сновно заради стимула и поради факта че повечето хора не им харесва да крадат от себе си. Но държавното предприятие може да има същите стимули. Просто с тия хора няма как да стане. А ине можеш да вземеш пари от всички хора за обекти от национално значение и после да подариш инвестицията на някой частник. Поради тази причина и повечето приватизирани предприятия ги няма днес......

Никъде няма само частна държава

Абсолютно! И никъде по света държавата не ОПРАВЯ държавата! Хората са в тези които правят държавата и това тя да бъде успешна или не! А не просто някакво мистично правителство което идва и оправя всичко!

БДЖ и влаковете ни изглеждат като извадени от филм на ужасите. През ден през два, дерейлирали, запалени и тн

И отново хаос, не може справка за разписанието да направиш в Интернет!

Защото са. Филма се казва “45 години комунизъм + 45 години преход към цивилизация и 4 загубени поколения”

Абсолютно! И странно как всичките бивши СОЦ държави са на същото дередже ама българчето си плаче ли плаче за СОЦ-а, да може да си краде от завода и да плюска без пари по банкети.........

Еконта еба майката на бдж.

И защо да се тангъркам във влака, при положение че с автобус по-бързо. Пък с личния симптоми за половината от времето на влака. Пък ако не знаете, скоростта на влака не зависи само от локомотива. Има едно нещо там наречено релси, железопътни стрелки контактна мрежа и още един куп, скъпи и искащи поддръжка неща. И при положение, че бдж винаги ще е на загуба-кой ще плаща?

Щото автбуса не иска гуми и поддръжка както и магистралите, които в по-голямата си част ги няма, в друга голяма част са затворени за ремонт след пускане в екплоатация или след N-тия ремонт...... И те така, дереджето на всякъде е зле нищо и никъде не е по-добре и дефакто причината е в БГ главиците!

Само че автобусната фирма не е дошла да ми вика дай пари за да си купя автобус и след това да ми плащаш за да те возя. Пък тука първо трябва да му платим огромни пари за подмяна на железопътната мрежа, за да можем след това да си плащаме за да се возим по нея.

Автобуса не ти иска пари за гуми за това се возиш в автообус с гуми за мъгла! Ама магистралите, тунелите и всякаква друга инфраструктура я плащаш ти! И какво от това? Колко народ се потроши и измря по автобуси само 2022?

Как беше-нали асфалт не се яде? Само че железопътната инфраструктура не я ползва почти никой, пък пътищата са задръстени. И пак не разбрах-защо бдж непрекъснато е на загуба пък автобусните фирми са на печалба? Щото нали се сещаш че от тука до пловдив например няма да взема влак, ами ще си се кача на колата и ще си отида до там. Забеляза ли колко човека е имало в тоя влак??? Толкова пътници моето момче не могат да покрият разходите на пътуването. С други думи пак държавата трябва да плаща за да съществува тази железопътна линия.

Е като не разбираш какво се говри как може няй да ти обясни? И как разбра че влаковете никой не ги ползва?

Влака е зелен и с 0 емисии а с автобуса не е така.

Докато не натоварим 240 депутати принудително на влак, и да им гледаме страха и сеира, няма да стане нашата работа. Начело с Дедо Еконтий.

Това лесно! Само кажи после как ще накараме мързеливото население да отиде и да гласува мъдро и разумно? А и от къде ще намерим свестни хора за управлението, може и да не са 240. Базови въпроси!

Нали нови лакомативи Цименсъ купихтебщо ги не ползвате а карате на Чехаславашки

е има разбира се .. - 15 броя са Сименсите, от тях 1-2 са постоянно в ремонт (кататрофи на прелези, удари в скали и т.н.), останалите са си в движение ежедневно - тези Шкоди от снимката са супер много, над 60 броя са в движение, от тях обаче само 20тина са преминали капитален ремонт (т.е. пълно обновяване) в Чехия или Словакия. Останалите са в различен период на полу-разпад и редовно се палят - прегоряла изолация на силови кабели в комбинация с масло или хидравлична течност и ето ти го.

Не са проблем годините на локомотивите, а това, че не се поддържат както трябва. Върхушката живее с чужди интереси, а редовите служители в несигурност с постоянен поглед навън.

експонати от славно Татово време ма Тато умре отдааавна. Да връщат парните локомотиви

Да връщат ама по време на "славнто Татово" време ги съсипаха и окрадоха както всичко друго "татово" и сега и парни нямаме ..........

Не е вярно,че ГЕРБ съсипа България. Ние с Луканов,Виденов,Костов,Станишев,Царя я опоскахме много преди да дойдат на власт. Аз още като прост следовател при Рашков станах едноличен генерален директор на най-богатото външно-търговско дружество. Той с заплати на държавни длъжности пробата 22 имота, някои като палати под Витоша Хайде,чао,че ще чата със сина си банков служител в Ню Йорк.Венсеремос!

Ами гъзоликият Каскет на Боко що спи като е така?!

Пътищата няма да са толкова натоварени ако има комфортен ж.п превоз и товарни влакове. Финанси,желание, компетентност и усилия са нужни.

Най-вече са нужни хора които да не лъжат и крадът! Успех да ги намериш в БГ!

Как частните превозвачи, успяват да наемат локомотиви, а БДЖ не може?! Някои само спят по канцелариите.

Всичко може ама българчето не иска да плаща......

Кой ли се готви да си напазарува БДЖ и подготвя почвата за ниска цена?

Пордения влязъл в паралемнта месия с 2-3% гласове........

Какво се било запалило? Локомотив ли? Какво е това локомотив? Някакъв модел на мерцедес ли? Аааа нещо свързано с БДЖ, нас това не ни касае. Не ни занимавайте с глупости, ние не се возим на локомотиви, а на мерцедеси. Който се вози на локомотиви, да се оправя! Айде, че бързам - имаме нова баница да делим в парламента.

Следващия път гласувайте вместо 40% най-много 30%. За да им покажете на тия в парламента...... пък те ще си карат мерцедесите, ще си гласуват каквото им е кеф и правителство няма да има, демек абсолютно никаква отговорност! Мечтата на българина, управление без отговорсност!

Проблемът не е в броят гласували, а в това, което отмятат в бюлетините. Ако гласуват всички за "не подкрепям никого" изведнъж гешефтарите няма да получат 4 процента и да се намъкнат в парламента.

Кой ще управлява определя броя на гласувалите за дадена партия. 20 човека да гласуват-те ще определят кой да управлява държавата.

Прост народ с умни управници.

Идвааам !

Защо не съберат накуп всички влакове, да ги запалят и да се свърши тая мъка?!

Какво тчно ще се свърши?

Ааа, тука има нещо! .....Петров и Боширката действат ...безкомпромисно! ...За новите Йорданов..и Ивановден.

БДЖ-тата пътнически и товарни, ТСВ, НКЖИ - са фирми за държавна социална дейност. Огромни тромави структури с много регионални, централни и други директори със служебни коли и секретарки. Лекарството е : за БДЖ и ТСВ приватизация, за НКЖИ - аутосорсинг на всички административни и спомагателни дейности.

Демек да премине от едни българчета мързеливци в ръцете на други..... преоблякъл се Илия, огледал се, пак стария локомотив гори ....

На хранилката си!

На хранилката си ти! Я ми припомни от приватизираните "предприятия" кое работи и е в добро здраве, най-вече от тия с национално значение, като енерго, ВиК и подобни.... А хранилчо????

Лъжеш. Ти си.

Ами в БДЖ, ако работят 5000 служители, за 18 000 000 тона товари на година, а в частна фирма същото количество товари, но с 1500 човека при два пъти по-ниски разходи за тон?! И това без субсидии и т.н. от държавата