”Райънеър” ще отмени хиляди полети до март 2018 г.
Ирландската нискотарифна авиокомпания "Райънеър" няма да изпълни 18 000 полета, планирани за периода ноември 2017 - март 2018 г.
Обратно в новинатаКоментари - ”Райънеър” ще отмени хиляди полети до март 2018 г. | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
12 (нерегистриран)
А на мен ми анулираха само само полета за отиване, а билета ми е отиване и връщане. Предлагат промяна или връщане на парите без никакви екстри, защото има повече от две седмици от полета. За промяна ми искат такса от 40 паунда, а тази промяна в датата на следващ възможен полет води до това, че няма да мога да ползвам билета за връщане. Просто нямам думи! На практика изгарям с един билет и предплатата за хотела и то по тяхна вина.
кики (нерегистриран)
Сигурно ще получиш допълнително ваучер. Аз получих, но пък все още нямам имейл за това, че полетът е отменен -т.е. нямам идея дали ми предлагат алтернативен вариант за пътуването. И при мен отпада само едната посока. От друга страна какво да го правя този ваучер, като той важи за пътувания до края на март, а те продължават да отменят тези полети.
Господин Гюс (нерегистриран)
Зарад Райна еър и техните отменени полети утрещ сутрин ще трябва да пътувам с колата до германия!
г-н Иванов (нерегистриран)
Ще ти хареса. Аз отскоро пътувам от Майнц..около 1900км. и ми е супер приятно.
LeGrandTulup
Гледам в сайта на "Turkish Airlines" още на първата страница където е търсачката на полетите - обява че търсят пилоти. Явно "шофьорите на самолети" (както от Герб наричат пилотите) напоследък са кът в глобален мащаб.
вещ по всички въпроси (нерегистриран)
Мисля, че Райьн Ер е най-хубавото нещо, което може случи на авиацията. Дава се възможност на обикновенните хора да пътуват, както казва Майкъл О'Леари "да се лети не е само за богати." Може и да са пресирани малко предвид, че инвестират здраво и в определен момент това може да даде някакъв негатив. Райън Ер е първата нискотарифна компания още от 90те и знаят какво правят там. Когато мога летя с тях и винаги съм бил доволен от обслужването - нови самолети, точно разписание, забавни стюарди.
ай холан (нерегистриран)
Айде по- полека с хвалбите, моля. Райън Еър си е бюджетна авиокомпания на която обслужването е на минимума, натъпкан кат скарида в собствен сос, няма място къде да си оставиш багажа много често, екипажа са пъпчиви младежи и девойки дето не ги е еня.
ай (нерегистриран)
мрънкалници винаги има
Вай (нерегистриран)
бюджетна ли?Ама от кой бюджет, държавния ли?
Еееееее (нерегистриран)
и ние летим със самолети, ако ме разбираш!На всеки пътник отгоре на главата му има багажно отделение, което съвсем спокойно събира една средно голяма чанта!А при нискотарифните компании обикновено се пътува без багаж!Виж ти, с какви бохчи и денкове си се качил в пътническия салон , си е твой проблем...Колкото до "натъпкването като сардели" , остава да кажеш, че си пътувал и прав в самолета или че сте сядали по двама на седалка!
1779 (нерегистриран)
Ха-ха - тея докога ще лъжат за причината да отменят полети на килограм? Е кажете си, де, ние и без това знаем, че пилотите ви стачкуват...
Дирчо
Как така няма екипаж? Мирише на саботаж! Явно Райенеър застрашава прекалено много останалите авиокомпании кожодери и следва саботаж!
vlado (нерегистриран)
мда, пилотите трябва да ги гледат като писани яйца, защото без тях самолетите ще си стоят на земята.
Ъъъ (нерегистриран)
Може ли такава тъпотия да напишете??? Хиляди резервации, не хиляди полети! Има разлика!
гумата (нерегистриран)
18000 полета представляват няколко годишната програма на много други авиокомпании. Отмяната издава характерна черта на финансовите пирамиди- приемат много финансов ресурс, усвояват го и накрая остават хора, които "имат да взимат".. Дали и с Райънеър не е така? Според мен обяснението, че нямало пилоти е нелепо. Отговорът е :"ами осигурете де!" Но за всеки пилот е необходим и самолет, но тълпата гледа умно и не се сеща. На трима пилоти трябва един самолет, а компанията нито наема, нито ги има, нито ще направи, каквото и да е, защото е продавала билети за полети, които може би никога няма да изпълни , както всяка друга пирамида досега. Дали Райънеър ще се опази и ще върне парите или ще разсрочи зависи само от благодарността на клиентите, които биха изчакали, простили заради другите си полети или просто , защото смятат, че си струва да има такива евтини компании бъдещето ще покаже. Ясно е, обаче че не всичко евтино е това, което изглежда.
Eххх (нерегистриран)
Старата философия, че всяко евтино нещо ти излиза прескъпо, си е валидна за всички нискотарифни авиокомпании. А в България те освен циганите нямат друг пазар. И сега Дир-ът ще ме обвини в не-знам-какво-си. Но това е истина.
Анализатор (нерегистриран)
Наскоро имаше изследване, че за да се задоволят бъдещите нужди от квалифицирани пилоти, на гражданските авиокомпании в САЩ, сега на всеки 17 минути, там трябва да се сертифицира по един пилот. А в Европа?
стачката (нерегистриран)
Да хващат там 100-200 пилота от улицата и да вдигат самолетите.
гумата (нерегистриран)
А самолетите от вас ли са, драги? Не ви ли се струва, че нещо не е наред с тези 18000 полета?
..... (нерегистриран)
400 самолета 40 дена не летят от Октомври до Март и готово!
Пепи (нерегистриран)
не знам кой от кого се учи - руснаците от европейците или обратно, но е мръсно и тягостно. Десетки хиляди висящи по летищата чакащи да се завърнат, десетки хиляди чакащи да излетят за мечтана почивка. Десетки хиляди заплатени валчери. В тази измама няма нито ЕС ценностни системи, нито руска национална гордост. Има само човешка мъка и несправедливост поради неспособност за властите да мислят за народите си !
Чук (нерегистриран)
ясна си ни Пепи ( пък може и да си ни ясен))))
:} (нерегистриран)
к'во е валчер
Ендър (нерегистриран)
От февруари тече масирана атака срещу компанията. Все пак са най-големите в ЕС по брой превозени пътници и брой собствени самолети (нови). Производителите не смогват да изпълняват поръчките. Това бърка бизнеса на много хора. Та от февруари ги подпукаха. Последно предложиха на пилотите им почти двойни заплати (норвежка компания), като повечето от преместилите се пилоти не летят изобщо. Преди това ги атакуваха през медиите....
еха (нерегистриран)
Ти би ли устоял на предложение - двойна заплата без труд?
Tir (нерегистриран)
всички тираджии да бъдат преквалифицирани в пилоти и проблема е решен
Malko bebe (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Красная Кухая ЛЕйка
Само не разбирам каква е мъката? Билет до Барселона - 20.39 евро На който не му харесва, може да плати 430 евро на България Еър и няма да има подобни проблеми. То не може хем мекото на хляба, хем да няма и кофти страни, бе, хора..
напротив (нерегистриран)
може
DK (нерегистриран)
На България ер и плащаш, но те качва на самолет, защото няма място, тъй като е сменила самолета с по-малък. Не ти предлага компенсация, а ти предлага да смениш 3 нейни самолета и обиколиш цяла Европа, за да стигнеш до желаната дестинация! Тази компания трябва да се закрие.
Абе направо (нерегистриран)
Пишете, че Райънеър фалират. Стига с тези от рода на " Отпуските на пилотите са били объркани".
СЕНЬОР ДОН АМИЧИ (нерегистриран)
10,000 ПАУНДА ЗА ОТЛОЖЕН ОТПУСК. И ОЩЕ 25 МИЛИОНА ЗА ВАУЧЕРИ. ТОВА СЪВСЕМ НЕ ГОВОРИ ЗА ФИНАНСОВ ПРОБЛЕМ.
м да (нерегистриран)
Тролетариата не забелязва между редовете, че тази авиокомпания ПРИТЕЖАВА 400 пътнически самолета. На фона на България Еър с 15 самолета под наем.
То (нерегистриран)
И БВП на САЩ е 18 трилиона, но дълговете им са 20 трилиона.
конечно (нерегистриран)
и за колко време ще ги изплатят дълговете?
пффффф (нерегистриран)
Звучи добре. Всравнение ватниците почти без БВП и дългове икономиката им е спряла.
лека поправка (нерегистриран)
9 (девет) самолета
още по-зле (нерегистриран)
верно е. 15 бяха на БГА Балкан.
Демон (нерегистриран)
Айде да е хаерлия! Днеска в Ирландия, утре други фирми, в други държави ...
Гошо (нерегистриран)
абе нали по пазрно му се печело от оборот ,що така го съкращават
Паисий
дрън-дрън... Оправдания. Явно нещата отиват към фалит, както руската компания Вим Авия
Паисий
стартират мощно, вземат кредити, източват парите и после фалират...
stan_posta@
Една руска компания - Vim еър ли беше, нещо такова, също има същите проблеми. Хиляди хора по летищата. Свърши туристическият сезон, горивото се качи преди отоплителния сезон и започнаха проблемите ...
ъхъ (нерегистриран)
е и да летим с надеждние Бългерия еър що ли ...те с тия 9 самолета винаги щели да имат пилоти уж ама нее баш тъй
Kalin
Дано не съм прав защото ги ползвам често но тия мерки нещо ми приличат на сериозни проблеми и фалит.
Едва ли (нерегистриран)
Компанията обяви печалба от повече от 1 $ млрд. долара за миналата година. Просто като всички корпорации са алчни и не си плащат на пилотите както трябвя, имаше новина че 200-300 пилота са ги напуснали наскоро именно заради лошите условия на труд/ниско заплащане за сметка на конкурентни компании. Това става като не си оценяват служителите.
НАЙ
Осъдиха на 3,5 г. затвор заради подкуп бившата здравна министърка на Румъния
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални