Полша спря полетите на МиГ-29 след катастрофа, при която пилот загина
Държавна комисия изяснява причините за инцидента
Обратно в новинатаКоментари - Полша спря полетите на МиГ-29 след катастрофа, при която пилот загина | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Винету (нерегистриран)
Това МИГ с ремонтираните полски двигателчета ли е...?
Нищо ново (нерегистриран)
Добре че нашите тиквеници не сключиха договор с тях да ни ремонтират самолетите!!!
lz (нерегистриран)
И какво като са ги пряли. Всичките са за кофата.
1234 (нерегистриран)
Само един въпрос да задам. Защо Полша, която е шеста военна сила в Европа, продължава да използва тези "щайги" и рискува живота на своите пилоти? Ако могат зарзаватчиите от форума, запознати с щайгите, да обяснят този парадокс.
Как бе (нерегистриран)
Ф-тата щайги!
Ало ... (нерегистриран)
Ти в твоя стар мерцедес сигурен ли си ? Трябват части, инженерно Know-how. Така, че и "щайгите" (вече почти 30г.?!) се нуждаят от поддръжка. Само, че се чудя с какъв акъл дадохме на поляците да ремонтират нашите мИГ 29. Заминаха милионите в небитието ... от нашия джоб. А за онзи боклук - мин. на отбраната - никакви последствия. Ето затова сме най-бедните в Европа и няма да мръднем от последното място никога.
1234 (нерегистриран)
При разпределяне на държавните пари акъл не е нужен. Само безскрупулност и алчност са достатъчни. А после защо нашите пилоти отказват да летят с лицензно ремонтираните МиГ-ове.
145 (нерегистриран)
Не е парадокс! Зад изтребителя Миг-29 стои сложна и скъпа система на логистика, поддръжка, въоръжение и обучение. От съветско време поляците разполагат с документацията и оборудването (предоставено от СССР) да експлоатират тази система. Докато я считат за актуална и икономически ефективна (ВВС на Полша изкупи всичките Миг-29 на ФРГ за по едно евро парчето) няма да я изведат от въоръжение. За Полша и Русия това може да важи, но за другите оператори, едва ли? Задоволява ли ви отговора?
1234 (нерегистриран)
Вашият отговор е адекватен. Ама Вие не сте зарзаватчия, който смята СВРЪХЗВУКОВ САМОЛЕТ за щайга. А зарзаватчиите си траят.
фф (нерегистриран)
А ти знаеш ли ф щайги какъв образец са.
145 (нерегистриран)
Не е "образец" а блок. Полските са F-16 блок 50 и 52.
Шило
Така става при гаражната подръжка.
Някой (нерегистриран)
Еми ремонтира ли са двигателите сигурно в Полша. ;) Иначе има просто решение, да не дадат останалите МиГ-29 на нас на много малка цена. Така ще издържим още някое десетилетие с такива. А споменатите Ф-18 са с два двигателя тип F414 на Генерал Електрикс. С такъв но един са новите Грипени. Може би точно заради икономичността са по-подходящи предните за нас, които ни предлагаха. За другите разходите може да са ни непосилни. А и СААБ искаше да прави завод(и) тук, а това би било бъдеща печелба за нас - най-малкото от данъци.
Макроикономист (нерегистриран)
Най-голямчата печалба за нас ще е от заетост и работни места! Хората ще имат доходи, ще бъдат осигурени. Мислете в перспектива. Данъците са последното нещо, от което ще спечелим.
ЦИНИК (нерегистриран)
Ами това си е нормална процедура, след подобен инцидент... Полетите се спират временно, до изясняване на причините, довели до фаталният инцидент. Кое е новина, в случая, освен това, че е паднал самолет...
Без грам свян (нерегистриран)
Кое е новина, в случая, освен това, че е паднал самолет... Колега, новината не е че е паднал самолет.... Новината е че е паднал РУСКИ самолет! Хората заработват в тия жеги.
коментатор (нерегистриран)
Гагарин също е умрял при тренировъчен полет с някаква щайга.
LeGrandTulup
Пак по него време готвещите се за кравонавти Елиът Сии и Чарлз Басет загиват на Т-38. Във Великата Кравеферма, на великите им самолети - ковчези.
коко (нерегистриран)
Само крави и пастири са ти в главата.Ти чобанин ли си или си наследствено обременен??
LeGrandTulup
"...не могат да бъдат извършвани полети поради липса на резервни части..." А ние май щяхме за ремонтираме нашите мигове в Полша? И то не какво да е, а двигателите им. Майко мила. Направо сме случили на кадърни и умни държавници.
коментатор (нерегистриран)
да по българските стандарти 800 летателни часа е "опитен". В белите страни правят по толкова на година.
xXx (нерегистриран)
800 часа годишно, за военен пилот е бая! Това са по 3-4 часа, всеки работен ден. Дори израелците, които имали най-много летателни часове, правели едва по 600 часа годишно.
145 (нерегистриран)
800 часа нальот е вън от всякакъв санитарен максимум! Това са абсолютно нереални часове за пилот изтребител за година. 180 часа са далеч по-реална цифра.
коко (нерегистриран)
МиГ-29 има ресурс на двигателите само 350 часа и за това често е в ремонт.Защо някои хорица тук пишат идиотщини че е самы лучший во всем мире е загадка.Стара морга която във въздушен бой само е сваляна,до сега не е свалил дори един самолет.а руснаците казват че "У нас самолетов не списывають,они сами падают".Трябва ли да чакаме всички да паднат че да разберем че за нищо не стават?
Айде у лево! (нерегистриран)
Ресурсът до основен ремонт на двигателя е ок. 350 часа. Това важи за първите версии. РД-33 версия 1, версия 3 е с ресурс до 2000 часа. А офертата на руснаците конкретно за нашите двигатели беше за 500-600 часа. Да не говорим, че ни предлагаха вместо тия кръпки да оборудват изтребителите ни с РД-133УВТ и да сменят радарите, което праща нашето скромно изделие 9-12 от 80-те години направо в поколение 4+.
145 (нерегистриран)
Е посмалете малко. На колко серийни руски изтребителя има УВТ, че да "сложат" специално на нашите?
коко (нерегистриран)
Поколение "боклук+++++++++++".
Айде у лево! (нерегистриран)
Разбрахме те що за "специалист"си коко. Разбрахме и колко трудов стаж имаш - НУЛА ДНИ.
Защо ли коко? (нерегистриран)
Защото мнага хора в България така са зомбирани от проруска пропаганда,завладяла почти всички медии,че наричат черното бяло и отказват да видят и да проумеят неща,които са очевидни за всички.
теодор тошев
Имам питане - сподели личния си опит в бойната авиация, и въобще в авиацията като цяло, та да преценим да ти вярваме ли или си говориш по дифолт?
ОВД (нерегистриран)
Какъв опит му търсиш в авиацията? Че и в бойната при това. Този малък шмекер най-много да е играл електронни игри. Даже съм сигурен, че дори полиетиленови торбички с вода не е мятал през терасата.
Някой (нерегистриран)
Еми то и за Радев ако търсиш: Авиошоу София 2014 Радев МиГ-29 Може да гледаш как лети и прави пируети. Но Ц.Ц. и останалите по изказвания разбират повече от него! ;)
теодор тошев
Ами не е нужно да го гледам щото бях там! А за цц не нужно да ми казваш! Там е ясно - политика и комисионна! Аз за горния разбирач говорех!
Някой (нерегистриран)
Не всеки коментар е критика. Това бе по-скоро допълнение. ;)
Някой (нерегистриран)
По 350 часа са старите, както и на приетите ремонти от Полша тук. Руснаците предлагаха за по 500 часа и това правеше офертата им много по-изгодна - на почти еднаква цена или 3% по-скъпа. Но да питат управляващите и Ненчев, как избраха по-неизгодната оферта! А и кой би си предпочел да си опрявя Мерцедеса в Чайнатех, а не при производителят Даймлер Крайслер?
хм (нерегистриран)
Тия ли щяха да правят ремонт и на нашите Миг-ове?!
Нормално (нерегистриран)
Те и руските миг29 им се случва да падат, каквото и да се говори самолетът е стар и ф16 е много по добър.
xXx (нерегистриран)
По-добър, в какво? Индийците, от 4 учебни боя, спечелиха три. При това срещу американски инструктори.
145 (нерегистриран)
При подобни учения, определена част от разборите след "боевете" се правят "при закрити врата". Вие как разбрахте кой е победил, там ли бяхте?
Даниел (нерегистриран)
Ай сега юруш на Ф-ките. Те са 40 години, 3-та ръка и не падат...
Даниел,заблудения (нерегистриран)
Даниел,лесно можеш да направиш справка и в интернет( това "изобретение на ЦРУ" според Путин) колко победи имат МиГ-29 срещу американски бойни самолети в реални въздушни боеве.
Kalin
Тъп пример.Колко боя е имало между руски и американски пилоти в цялата история на човечеството?Ако щеми броиш боевете на разна тарамбуки срещу американските си смешен.Все едно да величаеш сърбите че д оръдие за разбиване на облаци и градушки свалят Стелт без проблеми.
Иван Петров
Е, па нали можеха да им правят качествени ремонти...?!? Лека му пръст на пилота.
Губя надежда за България (нерегистриран)
Нека мин разследването. Може да пилотска грешка?
Пеко (нерегистриран)
Ми оная американска ракета що изгоря барабар с космонавтите? Навремето Батето беше казал,че не пада само онова дето не хвърчи.Сичко е въпрос на време.Опа-а-а, пак се сетих да попитам защо енерготърговците защитават оня налъм от кевр?
нямам си (нерегистриран)
Всички коментирате, но колко от вас наистина разбират устройство на самолета и неговия ремонт/поддръжка. Не е изключено самолетът да е бил 100% изряден и пилотът 100% нормално да е управлявал, но нещо си от всичкия чарколяк вътре да е сдало в момента
Е (нерегистриран)
Сдаването на багажа на някой чаркуляк противоречи на 100% изряден...
нямам си (нерегистриран)
от самолети не разбирам. да кажем, че разбирам от техника. Когато едно устройство влезне в сервиз излизането му се счита за успешно ако устройството работи, но това не гарантира, че утре няма да се случи нещо с него различно от пренапрежение от мрежата...
инж. Митев (нерегистриран)
Хора разбиращи от техника, а тези неразбиращите, но уважаващи себе си никога не биха използвали израз като "но нещо си от всичкия чарколяк вътре"... Ти си едно обикновено българско ... л..но претендиращо че е нещо друго. Но не си. И от техника не разбираш.
главно от жена ти (нерегистриран)
разбирам. все ще се изкаже някой изкуфял комуняга на 83
ха-ха-хахххх! (нерегистриран)
ха-ха-хаххх! човека правилно те е преценил. От една страна "разбираш от жена му" от друга страна го определяш като 83 годишен изкуфял комуняга... пита се в задачата на колко години е жена му и има ли нещо в твоята кухавелница под шапката. Чар куляк с чарколя ците.
145 (нерегистриран)
E Колега Митев, нужна ли е подобна агресия? Момчето само изказва мнение и сам не претендира за компетентност. До някъде има право, защото няма създадена от човека машина с коефициент на безопасност 1. Да не говорим за 30 годишен изтребител.
no (нерегистриран)
това са добри новини за нас, сега ще ни ги пратят
Иван Петров
ако си ги платим...
Щерев (нерегистриран)
руското качество"11.06.2018 г. - Двама пилоти са загинали при катастрофата с хеликоптер Ми-17 край Летище Пловдив.".....списъка е дълът
Иван Петров
машината с която паднаха е на почти 40 години... поддръжката се прави у нас, а не при производителя...
теодор тошев
Това са факти. На щерю му дреме за факти! Той плюе за кинти! И теб ще оплюе! Само центове да падат!
145 (нерегистриран)
Ремонтите се изпълняват по документи на производителя. Понеже друг никой не произвежда вертолети Ми-8/17 освен Русия следователно, частите и агрегатите също са руски.
теодор тошев
Щерка, помниш ли Пантера дето падна преди година бе? Забрави ли го или усложливо не го споменаваш? Или както винаги - дай да оплюеш всичко де е руско а за истината да не ти говорим а?
по кой начин (нерегистриран)
по кой начин си обрязан --- равинистки или чалмалийски? Ако не си чувал --- Ми17 беше ремонтиран у нас и няма гаранция нито за качеството на детайлите, нито достатъчен опит на техниците. Относно "пановете" - сигурен ли си, че са направили ремонта с оригинални части, или са ги заменили с полски, по колко самолета ремонтират, че да знаят какво правят?
145 (нерегистриран)
Браво бе хубавец. Според теб българите са по-некадърни от руснаците да ремонтират един вертолет. Май обрязания си ти!
:) (нерегистриран)
частите по нашите двигатели според ремонтната документация са закупени от украинска фирма. Твърдят, че това са ремонтни комплекти, уж оригинални, но нямат нито един сертификат за произход към сделките! Заради това няма и никаква тех гаранция. Не заради самите техници, те са сертифицирани. Производителя не потвърди произхода на частите. С други думи ремонта не е сертифициран, заради произхода на частите. Сами си правете изводите трябва ли да бъде осъден перукан, за липса на такава клауза в договора за ремонт. Утре да купят от КапалъЧарши нови титаниеви лопатки за турбините!
145 (нерегистриран)
До :) Колега проверете къде се произвеждат двигателите на Ми-17 (TV3-117), че да им липсва "сертификат за произход" - каквото и да означава това. За самолетните агрегати се използва думата "ресурс"!
Ами (нерегистриран)
Онзи разбойник, който щеше да ремонтира нашите двигатели в Полша, влезе ли в затвора?
Съдия (нерегистриран)
Не, стригаха само перчема му и сега седи засрамен вкъщи. Няма пари за нов перчем и не смее да се покаже пред камерите.
теодор тошев
Ма що щеше? Той ги ремонтира бе!
Ами,невежият глупак (нерегистриран)
За затвора са тези продажни рубладжии,които съзнателно сключват неизгодни за България договори с Русия.Заради тях платихме над милиард неустойка на ватенките за Белене.Сега(уж) ще рестартират проекта,но не за да имаме втора атомна централа,а за да бъдем осъдени от Русия за още няколко милиарда. А защо се съгласяват цената на руския природен га България да е по-висока от тази за Германия? Попитай специалиста по "троен енергиен шлем" Първанов. Нека ти обясни и как синовете му си купиха хотели за милиони.
висок (нерегистриран)
Ами нашите мигове сега летят с полските двигатели. После Каракачанката купи от Русия още 8 мотора и всичките са брак, не стават за летене! Та запомни, нашите самолети в момента летят с полските двигатели!!!
голю босев (нерегистриран)
От Русия може да купуваме само газ и нефт, защото не са го бутали с ръка.
Леко пърдялник, (нерегистриран)
И това е забранено! За вас само гол руски... Йух!
Анонимен (нерегистриран)
Руските МИГ от 15 до 29 са фърчащи ковчези. Четете в интернет - около 70 МИГ са свалени от американски самолети от Ф 8 до ф 16. Руска щайга не е свалила американски самолет.
:) (нерегистриран)
Американски щайги са сваляни със стари зенитки във Виетнам :) Не се изхвърляй толкова, че се вижда колко си чел.
Щерев (нерегистриран)
руските самальоти до сега са сваляли само пътнически самолети с цивилни!!!!ФАКТ!!
Ред-реактор (нерегистриран)
щерев, кво стана с линка от френската телеграфна агенция? А шемьо, какво се ослушваш като пр*днало прасе в царевичака? Айде друм от тук! Марш да си подкрепиш лъжите с линк или ще те псувам на баба докато ти окапят космите! трол козяшки. къш!
А (нерегистриран)
Единствения сигурен начин МИГ-29 да не падне е просто да не излита!
B (нерегистриран)
Единствения сигурен начин да не се срещат олигофрени на тази земя, е като не се раждат.
проф. Иларион Симеонов (нерегистриран)
Да, но този е бил по програмата за 9 милионния българин... Оставили са навремето баща му да "умножава" България... Какви плодове берем сега. Отчайващо.
бай Ставри (нерегистриран)
Военната техника е високо технологична, със значителна сложност и поради това там МЯСТО ЗА САМОДЕЙНОСТ НЯМА! ДОКАТО ПОЛЯЦИТЕ САМИ СЕ ОПИТВАТ ДА РЕМОНТИРАТ "МИГ-29" РЕЗУЛТАТИТЕ ЩЕ СА ТАКИВА! ТОВА НЕ Е ЗА ТЯХНАТА УСТА ЛЪЖИЦА! В области като военната, като ядрената енергетика и още някои, ремонтът трябва да се извършва само от производителя. Всичко друго е игра на "руска рулетка".
Ламби (нерегистриран)
Купете самолети трета ръка.Те не падат.
Нищо лично (нерегистриран)
Така е, те не падат, те направо се РАЗПАДАТ във въздуха!
Румен (нерегистриран)
Мислете позитивно! По-вероятно е самолетите трета ръка да спасят пилотите, като се разпаднат още на земята преди да са излетели...
antikom (нерегистриран)
Ети защо поляците се бъзикат с путев по всяко време, а нашите президент и премиер само му се извиняват. Поляците имат 48 американски бойни самолета пред които руските щайги нямат думата.
:) (нерегистриран)
А защо продължават да карат "руските щайги" и днес е просто въпрос за "мильон долара"? Или по-скоро за няколко милиарда? :)
:) (нерегистриран)
Така е, като се правят на хитри да извършват лицензионни ремонти на български двигатели, за които изрично бяха предупредени от руснаците... сега няма да имат части. Да. Колкото до падналия самолет, там най-важното е че пилотът се е спасил. Другото са бели кахъри.Ляхите сега се пръскат откъм гърба от яд, че не могат да обвинят за това руснаците... нали сами си правят "ремонти" на самолетите... :)
Hmm (нерегистриран)
Ти чете ли статията?
:) (нерегистриран)
Еми да. Бил загинал един пилот... лошо! Аз се надявах да са го спасили. На други места пише, че е в критично състояние, а не загинал. В дир и "добър ден" да напишат първо поглеждам слънцето къде е на небосклона преди да отговоря. Ти, че четеш САМО тук и вярваш... си е твой проблем. По другото написано от мен въпроси имаш ли?
Иван (нерегистриран)
Никоя техника не е 100% надеждна. Факт е обаче че най-малко са загиналите в авиационни катастрофи, в частност и военни, в сравнение с ЖП, морски и шосеен транспорт. За съжаление, когато техниката е руска, независимо в коя държава е станало, нашите журналисти го повтарят до посиняване. Когато е западна-под сурдинка, или хич. Такъв ни е материалът... И те деца хранят. И пишат, както им заръчат.
112 (нерегистриран)
Пак са пили английски "Новичок" вместо водка!!!
Ню Йорк (нерегистриран)
абе хора,ще се изпотрепете с тези щайги беее
Статистик (нерегистриран)
Споко, те и вашите не са по стока! От началото на годината САМО на територията на фащ има паднали 8бройки. А като се прибавят и "подвизите" по военните бази извън територията на фащ бройките на инцидентите стават 32! Говорим САМО за военна авиация.
Щерев (нерегистриран)
482 руски изтребителя МИГ катастрофирали в Индия за 40 годиниВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни за Agence France Presse. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са технически неизправности. По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка „МиГ”, както и 10 вертолета.
Ред-реактор (нерегистриран)
Дай линк по темата с изказването във Agence France Presse, AFP[dot]com! Имидиътли или си затвори л@.няниа плювалник завинаги трол козяшки! Чакам! Че аз съм ти приготвил друго от там!
3475 (нерегистриран)
В казармата често пъти ремонтирахме бойната техника, като вземахме части от резервните машини и слагахме на нашите. Това го правехме от нужда, защото никой не ни даваше резервни части. Сигурно и поляците така ремонтират Миг-овете , с части от спрените машини.
зенитчик (нерегистриран)
Те затова хората казват да си поддържаме автомобилите в лицензирани сервизи и с оригинални резервни части ,поляците явно са си правили самолетите в кварталният гараж вместо да ги ремонтират при производителя и дори имаха наглостта да взимат поръчки за ремонт и на нашите самолети.
Ъхъ (нерегистриран)
'Прекрасно' уредените сервиз и логистика са една от причините Индия да се отказва от руските самолети.
1234 (нерегистриран)
Ами от индийски сервиз какво очакваш? Хайде малко по-сериозно по темата, а!
направи си сам (нерегистриран)
Да не би те сами да са ремонтирали мотора му?
:) (нерегистриран)
Не само! Имат лиценз да си го сглобят и разглобят целия! Но лиценз само за тези описани поименно 32 бройки и нямат право да извършват "ремонти" на други руски самолети. Опитаха се да ги подхлъзнат и да ремонтират и българските двигатели и останаха без части. А за ремонта на нашите двигатели са използвани несертефицирани лопатки за турбините "нелегален внос" от У-крайна. Хохлите от своя страна твърдят, че не са произвеждали нищо и че това са части на старо, свалени от техни машини... :)
321 (нерегистриран)
След като нямат резервни части за техните МИГ - ове, как щяха да ремонтират нашите МИГ - ове?
Експерти дал Господ (нерегистриран)
Трактористът питай, той е свикнал да решава проблемите с технически канап.
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Налягат ме смутни съмнения- в Полша ли е бил ремонтиран самолета?
Не, не е там (нерегистриран)
таралясникът е нов внос...от Китай.
Лошо (нерегистриран)
Още по-лошо е, че това чака и нашите самолети...30 години са си много за употреба на авиационна техника от такъв клас свръзвуков самолет - най-малкото умората на основните материали и на корпуса няма как да се поправи...
ТрЪмП (нерегистриран)
А португалските Ф-16, които се опитват да ни пробутат на колко години са и техните материали неуморни ли са ?
Тц (нерегистриран)
Не сравнявам видове самолети, коментирам възрастта им! Това е основното. Затова ни трябват и НОВИ самолети, все едно от кой, но новопроизведени
PEYTSCH
Ех, де да беше станало с Радев...Мечта...
Май (нерегистриран)
си кандидат за прокурор? Едни като тебе ги викаха преди време, да не ги последваш! Мисли какво пишеш!
Той е хитър (нерегистриран)
на руски не се качва. Само на Рафал и Грипен. Чат-пат и на Деси.
Принц Серж (нерегистриран)
Че тя Десито е родно производство, па е най-сигурна за возене - от нея все ще слезе жив криво ляво...
... (нерегистриран)
ДеCe?!.
и да можеше (нерегистриран)
да ти падне на тъпата тиква.
222 (нерегистриран)
спирането на полетите е стандартна процедура-до изясняване на причината а за това колко често падат в близките години не съм чул 29-ка да е падала
Ми промий си ушите (нерегистриран)
Последния паднал наш беше 2012 година. Руснаците загубиха 2 само миналата година, и то модернизирани. Индийците и те имаха 2 случая.. Падат си
Ааа - не (нерегистриран)
Нашия падна кога шофьора му тресна опашката у пистата при излитане.
ртр (нерегистриран)
Загубите на Русия на Миг-29 са някъде в стотици бройки. Кой ли ги е ремонтирал тях? Падат като камъни.
+359 (нерегистриран)
Чисто небе на пилота и бог с роднините му! А иначе, преустановяването на полети при подобен инцидент и практика в авиацията с идея да се изключи следващо произшествие по причини дефектни резервни части, консумативи, грешна техника на пилотеране и т.н. И троловете да престанат с внушенията кои са летящите ковчези! Това не е повод за изцепки по форумите. Катастрофи и жертви ще има, идеята да са възможно най-малко!!! Ако някой е фен на подобни статистики, да се поинтересува от началото на годината колко авиационни произшествия има в американските и японски авиобази в Япония и тогава пак да пише на тема чия техника е по-надеждна...
рхр (нерегистриран)
Тука едни дебилни русофили нещо се изказват? Ама защо руските мигове падат през ден?? Самолета може и птица да засмучи.
Смуклю (нерегистриран)
Че може - може. Ама е с два двигателя и може да се приземи и с един. Вих, отказът на хидравличната система е нещо много по-страшно от загуба на един двигател в полет...
Павлов (нерегистриран)
Ти много разбираш от засмукване, бе...
xXx (нерегистриран)
Като гледам как се справят с подръжката и ремонта на собствените си самолети, представям си какво биха направили с нашите.
Дада (нерегистриран)
Що бе? Падащите в Русия в Полша ли са ги ремонтирали? Питам щото в Русия са паднали стотици за тези 30 години.
xXx (нерегистриран)
Източник? Не за друго, ами МиГ-29 е световно признат за един от най-безопасните изтребители, с най-малко загинали пилоти.
БЕЗЕНЧУК (нерегистриран)
АМИ СИГУРНО ТОЗИ БОРДОВ НОМЕР Е БИЛ РЕМОНТИРАН В ПОЛША, КЪДЕТО КОЛХОЗНИКЪТ С ПРИСАДЕНИЯ ПЕРЧЕМ ИСКАШЕ ДА РЕМОНТИРА И НАШИТЕ МИГОВЕ - БОГ ДА ГО ПРОСТИ ПИЛОТА
ере (нерегистриран)
Затова ли руските мигове падат много по често?? Те нали си ги ремонтират сами?
222 (нерегистриран)
те и фантомите падат ама нашите не пишат
рт (нерегистриран)
Какво е това фантом и кой го ползва?
Един друг (нерегистриран)
Е, как така какво било това? Фантом Ф-4 е реакитвен изтребител с два двигателя, добил слава във Виетнамската война. Може да се види в редица музеи в САЩ и по света.
рхтр (нерегистриран)
Тия Мигове са гробници.
132 (нерегистриран)
къде ли е ремонтиран този МИГ 29?
Ак 47 (нерегистриран)
Нормално! Ремонта на полските МиГ 29 се прави от пияните заляни полски шляхти! А не от лицензирания производител ОКБ Микоян! И тия шляхти щяха да ремонтират нашите Мигове!
рхтр (нерегистриран)
Само дето руските Мигове падат много по често!! Полските Мигове са едни от най добре поддържаните.
Българин (нерегистриран)
Наш чехлю не даде ли на същите тези да ремонтират нашите самолети?
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна