Коментари - Проект на „Спаси София“ предвижда превръщането на „Джеймс Баучер“ в първия зелен булевард | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Чудя се наистина ли не остана жив майстор, който да знае как се редят павета или схемата "ремонт на ремонта" е изключително изгодна за общинарите. Реторичен въпрос - най-вероятно и двете. Лошото с асфалта е, че схемата с ремонта ще е валидна и там - до две-три години всичко в дупки и после - кръпки в дъжда. Мила родна картинка... Забелязвате ли, че в София пътна маркировка се прави с бои, които трудно издържат и 3 месеца. Не, че няма качествени бои на пазара, ама как ще усвоява редовно едни пари фирмата на баджанака. Управлението е изродено до крайност, но, за съжаление, този юнак също не е алтернатива. Видял съм достатъчно млади и надъхани декоративни петленца като него да подскачат и да се пенят докато се докопат до властта, за да почнат да усвояват те. (Справка в най-новата история: Кирчо и Ко.) Правилно отбелязват хората в коментарите - всичко това са индивиди, които един пирон не с забили в живота си. Така че на изборите мислете. И се оглеждайте за хора, които са доказали, че знаят как се върши работа в своите си области. Не, че няма такива хора в БГ, но, за съжаление, природата и манталитета им са такива, че бягат далеч от политиката. Все пак се оглеждайте - може да вземе да се появи някой. И не вярвайте на гръмките им "проекти" - дядо ми казваше "Ако всичко, дето го пише по книгите, се раждаше по нивите, тиквите в градината щяха да са по-големи от къщата". По-добре нещо семпло и просто, но практично и изпълнимо - така, с постоянство, се облагородява градска среда, а не с грандиозни обещания тип "на гол тумбак - чифте пищови". Приятна вечер.

леле, леле, леле.... Тоя педал явно е забравил, че на времето таксиджиите на Руски паметник щяха да го бият като... педал. Беше тръгнал да им лепи някакви стикери по стъклата, че били паркирали неправилно. Единия като го подхвана с шутове и шамари, тоя избяга като бит... педал. Иначе честито на хората в Лозенец. Следващите 3 години Джеймс Баучер ще е в ремонт, ако тоя педал стане кмет.

Този льохман от хербарий сигурно не знае, че майстори за нареждане на павета не останаха. Иначе Фъндича щеше да ги е позлатила и да се фука наляво и надясно с труда им. Типичен корупционен белег е създаването на изключително скъп бутиков проект в една разнебитена и занемарена столица. Парите, които иска да изхарчи, по-добре да се дада за светофари и пешеходни пътеки, или още по-добре за камери с електронен фиш на кръстовищата.

и сега като се захарчат едни милиони за "зелен булевард" и резервоари за дъждвона вода, гледай какво става!..))

Че той и сега е зелен ... толкова са се разместили паветата че кола трудно минава от там и е по-малко натоварен от малка квартална уличка ... по-зелен от това накъде ...

Тоя са страшна измет, Аман от безумия!

София се пренасели зверски. Мега генерални проблеми тупани от десетилетия ескалират ние ще пудрим булеварди и ще озеленяваме релси ????!!!!! Хора дето един пирон не са забили за картина в къщи имат самочувствието и претенцията да ръководят процеси. Всеки може да крде модели от някъде и папагалски да иска да се случат тук . Докато се стигне до краен резултат има много процеси и технологии за които тези веселяци дори не искат да мислят.Според тях нещата стават просто така ,но красиво. Пази боже ...

Спасете София от селяндурите от "спаси София"

Тези от тази група са най .- голямото зло на София ,всичко което искат е користно и нищо не е в полза на живущите. Там има един особено симпатичен господин, който дори искаше да става кмет. Мерси от такива гладни.

А за нас в Обеля2 кога???

Що не избрахте някой булевард в Люлин или Левски Г. Щото пак всички трябва да плащаме безумни пари за кефа на богатите в Лозенец. А както каза Асенчо " Да го д....т бедните"

А нещо извън центъра - кварталите от времето след соца са пълно мазало - Няма инфраструктура, кофите за боклук са рядкост. - коли паркирали и по двата тротоара/ ако има тротоари/ . Градски транспорт просто не е бил предвиден за ливадите под Витоша и Бистрица. В крайните квартали са повечето избиратели - направете нещо за тях.

Тротоара на столичната улица Иван Радоев, където уверявам Ви данъците са съвсем столични, представлява кал ,локви ИЛИ прах, която дишаме .Никога не го е имало. Спирките по Монтевидео са под открито небе. Въобще ги няма. Ние не сме ли данъкопладци?

Ще им гледаме сеира на софиянци като го изберат този смешния за кмет.

Стига с тия павета бе неандерталци такива

Браво, Бонев! Имаш идеи. И да си обратен, няма значение. Вършиш работа. За теб ще гласувам на есен.

Любителите на иронията са малцинство...

Джеймс Баучер в частта между Кръста и Семинарията е порка мизерия.

По едно летящо килимче на гражданите, че да не се пречкат на работещите по бъдещия зелен булевард

Поредния либераст.

За педерасите като за умрелите добро или нищо защото трият.

Каквото и да правят, на всеки булевард и улица в София са разрешили паркирането и оттам нататъка няма как да се развие тази зона като пешеходна или за бизнес и туризъм. Трябва да се забрани въобще паркирането по улиците в целия широк и тесен център и тогава ще се подобри градската среда. Особенно в топ центъра е безобразно от навсякъде паркирани коли и бизнес няма как да се прави.

Да се забрани паркирането в цяла София и да се пътува с тротинетки, които не гърмят.

Няма нужда да забранят паркирането ! Само да забранят домуването на автомобили които са над 10г !

Мамин сладур, ще ми направиш ли една еколкогична услуга без ръце.

В Париж е така, но първо са изградили подземни паркинги из целия град.

само тия ни липсваха

Предлагам: бул Цариградско шосе да стане пешеходна зона! Стига с тези автомобили и замърсяване!

Съгласна! Единствената полза от протестите преди две години беше, че беше тихо и се чуваха птиците. Разбира се, няма как да стане, но нищо не пречи да си помечтаем. Всъщност, достатъчно е да разкарат по някакъв начин ония безполезни дребнопишковци с моторите.

Шан з Елизе в Париж сущо е изпълнен с малки павета но до сега няма проблеми !

Шан з Елизе е с едри павета, виж съседните улици са с малки. И в двата случая, "подложката" им отдолу е смес като бетон.

Няма лошо , за Кмет на София да бъде избран млад и напорист хомосексуалист !

Фюрера на СС не пести обещания и влага

Сега е модерно нужно ремонт на ремонта, след 10 години ще е модерно спасяване от спасителите.

Като цяло целият център трябва да е забранен за всякакви автомобили.

Какво наричаш "център"? Лозенец е бил краен квартал :)

Нещо на предизборни лъжи ми мирише. Ние имамв идея, но ще я реализираме след изборите...

От "Смучи София"искат да развалят и това което е останало , само и самп да са на власт! Като искат обновяване да извадят парите, с ме да увеличават данъци! Нищо не става от вас!

Какво да развалят? Баучер е последно ремонтиран по соца, релсите на трамвая са на зигзаг.

И разкарайте ДВГ-та от него ! Нали уж е зелен ! След като е зелен там нямат място ДВГ-та !

Тези безделници заковали ли са поне един пирон, нещо реално направили ли са за София или само вдигат пушилка по медиите?!? Колко стаж и къде точно има лицето б.бонев?

Как да не правят! Забиват пирон след пирон в ковчга на софиянци, които нищо не правят а дори си носят пмроните!

в приказките под шипковия храст и структурата на есесовците

Джеймс Баучър вече стана важна алтернативна артерия на Вапцаров обслужваща централната част на горни Лозенец, който пък вече може да се счита част от широкия център. С пускането на бившия Енергопроект, и другите нови бизнес сгради в тази част, трафика ще стане още по-интензивен. В момента поради лошото състояние на Баучър, колите бягат през малките улици Кораб Планина и най-вече Бигла. Така че да се стягат и да го оправят Баучър като основен булевард с АСФАЛТ, а не като декоративна уличка с павенца.

Tozi smeshnik koito e sponsoriran ot nqkolko NPOta ako stane kmet na Sofia shte ni dovarshi, bez nikakuv opit ili staj, izdigan ot roditelite si

Толкова ли не разбрахте ли, че в България няма кой да нареди вече павета?

На мама момчето,пак са го активизирали.Много му е слаб Entera

Страхотно. А останслата част от Дофив. Големите комплекси с много избиратели в гето ли ще я превърнем? Може една стена около центъра, където се снимат чужденците та да няма приблеми. Предградие 13.

Аз живея точно до булеварда, но винаги заобикалям с колата, само и само да не минавам през него. Изпотроших всичко докато минавам през тоя булевард. Сега трябва да сменям и гърне, щото се откачи последния път като минах.

Ти се радвай,че не минаваш по Борис III.

Паветата са перфектната настилка за общинарите. Така постоянно има ремонти откоито падат пари. Щом и от Спаси София искат павета явно ще продължат по същия начин.

Може би е добре да се замислиш да смениш "колата"...

Стига с тези павета. Ясно е, че нито можем да ги положим като хората, нито можем да поддържаме подобна настилка. Само след 2-3 години пак става на вълни. Да не говорим, че е далече по-шумна от асфалт и далече по-мръсна от към прах. Асфалт е оптималното решение.

Така е. Паветата са антична настилка. Може по пешеходни зони, ама за коли не е подходящо. А тия с тротинетките съвсем.

Не е точно така, понеже паветата попиват доста дъждовна вода и улиците не стават на реки. Но проблемът е, че няма кой да ги нареди правилно.

Това отдавна е измислено с качествен дренаж и канализация